IGN: Życie czarownic

Serwis IGN opublikował artykuł dotyczący czarownic i czarowników. Zawiera on różne ciekawostki dotyczące tego typu nadprzyrodzonego Sima. Oczywiście jak to juz tutaj bywa – artykuł został przetłumaczony. Kliknij na obrazku, aby go powiększyć, bo jest dość spory. Miłego czytania! 🙂 (czy tylko ja widze jakiegoś wielkiego drewnianego gnoma po lewej stronie obrazka?)

Życie czarownic – używanie zaklęć do dobrych i złych celów…

W naszej popkulturze czarownice miały złą reputację. Wielkie, pełne brodawek nosy, zielona skóra, spiczaste kapelusze i kotły pełne przedziwnych składników – czyli zła postać, która była postrachem każdej wioski. Takie czarownice mogły zaczarować Cię we śnie, zjeść Twoje dzieci lub po prostu zrobić Ci coś złego i czerpać przyjemność z patrzenia na Twój ból.

Czytaj więcej…

Zaczęło się to zmieniać po pojawieniu się Harrego Pottera. Czarownice stały się nagle świetne, nieco dziwaczne i ładne. Oczywiście mogą użyć swojej mocy do złych czynów, ale są też dobre wiedźmy, które szerzą swoją dobroć wśród ludzi. Tak samo jest z czarownicami, które pojawiają się w The Sims 3 Nie z tego świata: to Ty decydujesz jakie będą miały charakter – zły szaleniec, który będzie chciał rozpocząć inwazję umarlaków lub wiedźma dzieląca się swoją mocą z innymi, która używa swoich czarów do dobrych celów.

Czarownice w The Sims 3 Nie z tego świata będą mogły być tworzone już w aplikacji Stwórz Sima. Wiedźma będzie mogła być zarówno kobietą jak i mężczyzną o dowolnym kolorze skóry, od zielonej po złotą. Wszystkie czarownice mogą używać przedmiotów, które pozwalają im skupić magię potrzebną do czarów. Możesz dać swojej wiedźmie tradycyjną różdżkę, aby zwiększyć jej moc. Posiadanie kota także pomaga w zbieraniu czarodziejskiej energii. Spełnienie pragnienia życiowego wiedźmy pozwoli jej rzucać zaklęcia gołymi rękoma. Różdżki nie muszą być byle jakie – wszyscy Simowie mogą kupić świetne różdżki za swoje ciężko zarobione Simoleony. Bardziej zaawansowane różdżki mogą dawać Simom szansę na rzucenie większej ilości zaklęć.

Jeśli chodzi o rodzaje zaklęć i czarów, to jest ich mnóstwo. Od Ciebie zależy jakich zaklęć będziesz używać jako dobra lub zła wiedźma. Wszystkie czarownice mają dostęp do wszystkich zaklęć, niezależnie od tego czy daliśmy im cechę zła lub dobra w Stwórz Sima. Osoba chcąca grać złą wiedźmą będzie mogła rzucać klątwy na sąsiadów lub namawiać duchy do straszenia innych przez jakiś czas. Dobre czarownice będą mogły rzucać zaklęcia miłości i szczęścia. Wiedźmy posiadać też będą możliwość wskrzeszenia umarłych jako zombie. EA póki co nie chce zdradzić skutków wybrania dobrej lub złej cechy dla naszego Sima, ale producentka Megan Myers mówi: „jest kilka niespodzianek dla wiedźm z cechą ‘zły’”.

Zaklęcia nie działają jedynie na Simów. Czarownice mogą rzucać czar na środowisko i przeróżne przedmioty. Mogą używać ich do przemieniania obiektów kolekcjonerskich, sprzątania domu, odrabiania pracy domowej czy rozpalenia ognia w kominku. Używanie zaklęć zależy od tego czy wiedźma jest dobra czy zła. Dajmy na to, wspomniany wcześniej czar rozpalający ogień w kominku może także posłużyć do odstraszenia lub zachęcenia do siebie innego Sima. Możesz wzniecić pożar, który następnie można ugasić za pomocą zaklęcia “lodowego promienia”.

Jeśli nie jesteś w nastroju do rzucania zaklęć, to z pewnością ucieszy Cię fakt, że jest sporo różnych rzeczy, które wypełnią czas każdej wiedźmie. Oprócz wykonywania zwykłych obowiązków w pracy, czarownice mogą zmierzyć się w pojedynku z innymi czarownicami lub spróbować swoich sił na arenie mioteł. Pojedynki pomagają w wypełnianiu pragnienia życiowego i cytując Myers: “są zarąbiste”. Używanie areny mioteł daje wiedźmom możliwość pokazania swoich umiejętności, na arenie można też udoskonalić swoją umiejętność prowadzenia miotły. Jest też możliwość odblokowania nowych sztuczek, które można pokazać znajomym.

Jednak Twoja wiedźma będzie musiała nieco zwolnić z tą całą magią i odpocząć po długim dniu czarowania. Każda czarownica posiada miernik magii kiedy rzuca zaklęcia, ponieważ im jest niższy, tym większa szansa, że czary będą zawodziły. Niepowodzenie nie zawsze będzie miało straszne skutki, ale przy niektórych zaklęciach nie będzie to zbyt dobre. Przykładem jest zaklęcie reanimacji, niepowodzenie będzie oznaczało śmierć. Jeśli miernik obniży się bardzo nisko, będzie można zregenerować magiczną siłę poprzez odpoczynek, używanie areny magicznych mioteł lub użycie eliksiru Esencja Magii (co da Ci jeszcze więcej motywacji do pracowania nad umiejętnością alchemii).

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

19 KOMENTARZE

  1. Ale extra 😉 Widzieliście tego nowego żółtego ducha ? To może jak wiedźma bdz niepoprawnie reanimowała , to może to bdz ten duch ? X) Muszę mieć yten dodatek 🙂

  2. Ale super! Dodatek już zamówiłem i stwierdzam, że to będzie chyba jeden z moich ulubionych! Te wiedźmy zapowiadają się naprawdę fajnie, czarowanie wygląda spoko…

  3. Ludki kochane, nie kopiujcie całych artykułów z DOTSim… Jeśli chcecie poinformować kogoś o tłumaczeniu bądź newsie, to dajcie fragment i odnośnik do DOTSim. Niezbyt fajnie się patrzy na czyjeś wpisy „kopiuj wklej” z tłumaczeniem, na które poświęciłem trochę czasu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories