Więcej o wiedźmach i wampirach!

Dzisiaj, o godzinie 9:00 przestało obowiązywać embargo na informacje dotyczące wampirów i wiedźm. Wszystkie strony biorące udział w warsztatach z The Sims 3 Nie z tego świata na całym świecie, będą publikować informacje dotyczące tych dwóch typów nadnaturalnych stworzeń z nowego dodatku. News jest przyklejony, więc najnowsze wieści niedotyczące wiedźm i wampirów będą pojawiały się pod tą wiadomością.

SimGoodie | Simnieuws | SimFans | Pinguintech

SimCookie | PC World | Simtimes | Sims Artist

Kliknij tutaj, aby rozwinąć newsa! 🙂


Wampiry

  • mają teraz więcej interakcji w porównaniu z Po Zmroku
  • Po Zmroku nie jest wymagane do ich tworzenia w Nie z tego świata
  • w Moonlight Falls jest wampirzy klub, gdzie tylko i wyłącznie tam spotykają się wampiry, jeśli normalny Sim będzie miał pecha i wejdzie do baru, to wampiry z pewnością ugryzą go i pożywią się jego plazmą
  • wampiry starzeją się o wiele wolniej niż normalny Sim
  • pojawia się eliksir pozwalający wychodzić na Słońce
  • jest nowa nagroda szczęścia życiowego wyłączająca skutki wychodzenia na Słońce
  • oczy wampirów świecą się
  • tworząc wampira w Stwórz Sima możemy wybrać jak mają świecić się jego oczy oraz wybrać ugryzienie na szyi
  • po instalacji Nie z tego świata, w grze istnieje więc tylko jeden rodzaj wampirów (wampiry z Po Zmroku zostają zaktualizowane)
  • nagroda szczęścia życiowego pomaga wampirom zostać nieśmiertelnymi
  • normalny Sim musi poprosić o przemienienie

Czarownice

  • są najbardziej rozbudowaną postacią w Nie z tego świata dzięki: eliksirom, miotłom i czarom
  • im częściej mamy do czynienia z magią, tym więcej zaklęć możemy się nauczyć
  • czary Sima z nagrodą szczęścia życiowego "magiczne ręce" nigdy nie zawodzą
  • dobre i złe czarownice nie mają innych kolorów skóry jak w The Sims 2, tutaj gracz sam decyduje czy wiedźma jest dobra czy zła wybierając odpowiednie czary
  • pojawia się 6 uroków: miłości, szczęścia, higieny, słońca, głodu, pęcherza
  • dostępne jest 9 klątw w tym nawiedzanie, żabia klątwa i plaga
  • bardziej doświadczone czarownice mogą czarować za pomocą jabłka
  • wiedźma może odprawiać rytuały nad obiektami, aby je ulepszać
  • pojawia się możliwość transmutacji przedmiotów czyli zmiany przedmiotu w inny
  • rzucając urok na grób można przywołać nieumarłego (zombie)
  • niektóre duże i małe zwierzęta dodają wiedźmie nowe nastrójniki i polepszają ich magię

Informacje dodatkowe

  • wiedzieliśmy, że pojawi się możliwośc wysyłania prezentów innym graczom w The Sims 3, teraz dodano, że będziemy mogli wysyłać eliksiry swoim znajomym, którzy nie posiadają dodatku Nie z tego świata
  • alchemia dostępna jest dla wszystkich Simów
  • dostępne będą 42 eliksiry
Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

13 KOMENTARZE

  1. A mnie cały czas zastanawia czemu nie można tworzyć sima-ducha, który umarł z pragnienia w CAS. Wszystkie inne typy duchów są (również z pozostałych dodatków), a tego jednego nie ma :/

    • Pewnie dlatego, że śmierć związana jest z konkretnym typem nadnaturalnego Sima i według gry kolejność wyboru musi być wampir -> duch i nie możemy przeskoczyć do ducha bez tworzenia wampira… Kto wie, może taka śmierć zostanie dodana po instalacji Po Zmroku. Tego nie wiemy póki co :]

  2. Również mam nadzieję na więcej zaklęć, 15 to prawie nic… Oby wraz z nabieraniem umiejętności magicznych można było odkrywać kolejne zaklęcia, o ukrytych przepisach na eliksiry czy czary nawet nie mam co marzyć…

    Co do ducha wampira – jak nie EA, to może jakaś nieoficjalna modyfikacja to wprowadzi? Skoro są takie,w których można ustalić siłę suwaków w CAS i czynności, które mogą wykonywać miejscy simowie, stopień okultyzmu, rodzaj imigrujących rodzin, zamówić sobie ogrodnika na usługi, edytować simbota i mumię w CAS, to gorąco wierzę w twórców modów 😉
    Wierzę również w to, że albo oni, albo EA wprowadzą brak odporności wampira na słońce, taki, jak w dwójce – nie mogą przebywać nawet w pomieszczeniach za dnia,a spotkanie takiego na mieście jest niemożliwe. Chyba raczej muszę polegać na fanowskich hackach, bo co dostaję od twórców gry? Nagrodę na pełną odporność…
    Za bardzo się rozpisałam nie na temat ^^

  3. Amber, bardzo dobrze napisałaś odnośnie wampirów. co to za frajda grać nimi tylko w nocy, a w dzień mają siedzieć w czterech ścianach. mogli wymyślić np. taki pierścień, co mają bracia Salvatore z „pamiętników wampirów”!

    • Mogli wymyślić, że jak wampir wypije krew wróżki to staje się na jakiś czas odporny na działanie promieni UV jak w „Czystej krwi”!

    • Chodzi mi o coś zupełnie przeciwnego – właśnie wg mnie mają być nieodporni i nie mogą w dzień przebywać ani na dworze, ani w pomieszczeniach, tylko cały dzień w trumnie. Zdarza mi się spotkać wampira w mieście w dzień, co pozbawia te istoty jakiegokolwiek klimatu, w dwójce było dużo lepiej, zamiana w nietoperza była mega…

        • przecież twórcy dają nam wybór albo pijemy eliksir i mamy wampira chodzącego za dnia albo nie pijemy i mamy ,,klimatycznego” wampira

        • Ale chodzi mi o to, że teraz, przed nowym dodatkiem, mając wampiry z Po Zmroku. spotykam je na mieście w dzień, a tak nie powinno być. No i nawet jeśli są w pomieszczeniu, to dalej powinny mieć negatywny nastrójnik, chyba że są w piwnicy. Również powinny umierać dużo szybciej od przebywania na słońcu, maksymalny czas to wg mnie jedna simowa godzina, w dwójce potrzeby malały niezwykle szybko. Cóż, pozostaje liczyć na mody 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories