Coś o półotwartym świecie!

Wcześniej pisałem o świecie, który prawdopodobnie będzie "półotwarty". Co to oznacza? Otóż we włoskim magazynie Multiplayer.it napisano, że świat zostanie podzielony na pięć części. Każdy z sektorów został podzielony ze względu na czynności, jakie możemy tam wykonywać. Przechodzenie między częściami miasta będzie wymagało wyświetlenia 30 sekundowego ekranu ładowania. Zabieg ten pozwolił, aby gra działała lepiej na słabszych komputerach. Wczytywanie nie będzie długie, ale zapobiegnie zbędnemu zacinaniu się gry. 🙂

System ten jest bardzo podobny do The Sims 3: Zwierzaki na XBOX360. Okolica została tam podzielona na kilka sektorów, które można wczytywać. Są tam osobne części z centrum miasta, inne z wygodami dla zwierzaków. Zdjęcia pochodzą właśnie ze Zwierzaków. Autorem zdjęć jest TheGamingLemon.

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

19 KOMENTARZE

  1. Może będą robić tak,że z każdym nowym dodatkiem będą dochodzić nowe sektory,bo w trójce to w jednym mieście nie mieści sie wszystko :/

  2. Mam nadzieje, że to zostanie wynagrodzone dużymi mapami oraz możliwością w przyszłości ich powiększenie. Prawda, że w TS3 jak się miło dodatki, to w jednym mieście nie było wręcz możliwości pomieścić wszystkiego.

    Swoją drogą zastanawiam się jak to będzie wyglądało, gdy Sim będzie jechał do pracy i będzie musiał pokonać 5 sektorów (będzie mi się ładowało 5x po 30s :-/ )

    Ogólnie to mi to nie przeszkadza, lecz jest to lekki krok wstecz. Jak mówię, gdy mamy będą spore i będą w dodatkach, prócz nowych miast dochodziły nowe sektory. np. wyjdzie dodatek z klubami i imprezami, to dojdzie do miast dzielnica rozrywkowa, dojdą zwierzaki to pojawi się dzielnica pełna parków, przyjdzie czas na mieszkania i życie w wielkim mieści, to miasto rozszerzy się o dzielnicę z wieżowcami apartamentami, dojdzie dodatek o szkolnictwem wyższym, to w mieście pojawi się kampus. To było by po prostu super 🙂

    • Jeśli sim pojedzie do pracy to na końcu tej jednej strefy pojawi się ten ekran i sim znajdzie się później w miejscu pracy 😉 Mam simsy na xbox360 i wszystko spoko, tylko najgorzej jak simowe są w innym miejscu i musimy się między nimi przemieszczać… Strasznie dużo czasu to zajmuje i co gorsza na konsoli te ekrany trwają minutę lub dwie. Oby w the sims 4 naprawdę były krótsze 🙂

  3. Mapa dla mnie wygląda jak z jakiejś darmowej gry online, ale przynajmniej będą zwierzaki ( mam nadzieję) bo skoro jest kot na tym screenie… :-))

  4. Okej, fajnie, że pomyśleli o innych, tylko ważne, aby dali opcję oszczędzenia tego osobom z lepszymi komputerami.
    I tak pewnie społeczność wyda modyfikację na jakąś „lepszą” grafikę.
    Tylko ważną informacją by było też, czy silnik gry będzie lepszy od trójki. Bo jeśli taki sam, albo podobno, to dosyć źle.

  5. To rozwiązuje tą mgłę, ona oddziela jeden sektor od drugiego. Bardzo dobre rozwiązanie, kojarzy mi się z dzielnicami w TS1, wiadomo też jaka będzie pierwsza dzielnica poza centrum, czyli Riviera, ten port rybacki 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories