Rośliny będą miały emocje!

Jeden z użytkowników forum Mod The Sims, Shimrod101, odkrył w plikach Demo, że rośliny w The Sims 4 będą miały… emocje! W najnowszym gameplay'u widzieliśmy płaczące w parku drzewka, między innymi jabłonkę. Społeczność Simowa przypuszcza, że – przykładowo – zjedzenie owocu ze smutnego drzewa wywoła u naszego Sima smutek. Myślicie, że faktycznie tak będzie? Jak Wam się podoba takie rozwiązanie? 

Do polskiej premiery gry pozostało 45 dni. Zamówiliście już swoje egzemplarze?

Za podesłanie informacji dziękuję Matangi.

[randomtext category=”yeti”]

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

49 KOMENTARZE

  1. To nie ma sensu. Prędzej widzę to jako odzwierciedlenie emocji simów. Sim jest szczęśliwy – szczęśliwe zbieranie owoców itp.

        • Nie wiesz, że jeżeli krzyczysz na rośliny to rosną wolniej, a jeśli z nimi rozmawiasz to są szczęśliwe i dają piękne, zdrowe owoce 🙂

        • Słyszałem,że muzyka,zależnie od gatunku,ale najlepiej klasyczna wpływa pozytywnie na wzrost roślin oraz ich plony. Nawet naukowcy przeprowadzili eksperyment,w którym rośliny ze specjalnym chipem automatycznie komunikują się z hodowcą przez telefon,aby powiedzieć,że ma się ktoś nimi zająć. Przykład:
          -Cześć Klaris,mogłabyś ,mnie podlać? Mam strasznie sucho w korzeniach.
          -Dobrze,zrobię tylko zakupy i już do ciebie idę.
          -Dzięki. Do zobaczenia.
          -Pa.

          To wymyślona rozmowa,ale mniej więcej tak wyglądało to w telewizji.
          Więc nie dziwne,że w TS4 rośliny będą miały emocje 😉

  2. Może to będzie tak, że jak Sim zje owoc ze szczęśliwej rośliny, to będzie robił zdrową kupkę, jak ze wściekłej – zatwardzenie, ze smutnej – rozwolnienie, z flirciarskiej – kupę o zapachu fiołków, z pewnej siebie – interakcja „rób kupę jak mistrz klozetu”. O ironio. Szkoda, że przez takie pierdoły nie wystarczyło im czasu na poważniejsze sprawy…

    • Dokładnie o tym samym pomyślałam! Niby mam mocny komputer, ale nie zamierzam zamawiać gry nie mając 100% pewności, że będzie mi ślicznie śmigać. Przyznam szczerze, że dziwi mnie bardzo, że jeszcze nie przedstawili tych wymagań i zastanawiam się, czy wynika to z tego, że wciąż pracują nad zmniejszeniem tych wymagań czy chcą w ostatniej chwili zrzucić bombę?

    • Jest info od SimGuruLyndsay, że niebawem podadzą wymagania.
      Napisała, że na jej laptopie, który jest ”średni” Simy śmigały :P.

        • Mam laptopa z 2010 za 2000zł i gram w the sims 3 na wielu modach, kilku dodatkach i dość wysokich ustawieniach i gra śmiga bez żadnych crash’ów ale nie za dobrze,ale dziwne że ani razu się nie przegrzał aż do wyłączenia 😐 Ale skoro TS4 ma wymagać mniej niż trójka,to chyba nie ma co rozpaczać 😉

        • Mam mniej więcej taką sytuację z laptopem jak ty 😛 Ale ostatnio chyba TS3 mi zaczęło gorzej działać, bo w ogóle nie mogę się poświęcić rozgrywce przez ścinki… Chyba, że od oglądania serii Let’s Play na YouTube już tak się przyzwyczaiłem do wysokiej liczby FPS że teraz u siebie nie mogę grać przez to 😀

  3. Mam pytanie nie związane z tematem do tych, którzy mają demo – czy jak się zrobi rodzinę, to można wysłać do galerii danego sima, czy koniecznie trzeba dodawać wszystkich na raz?

    • Do Galerii wysyła się obecnie stworzonych Simów. Są oni traktowani jako jedna rodzina. Jeżeli masz stworzonych kilku Simów, a chcesz udostępnić tylko jednego z nich – musisz usunąć pozostałych. 😉 Chyba, że coś przeoczyłem. xD Jeśli tak, to przepraszam za wprowadzanie innych w błąd. 🙂

      • Tak właśnie myślałam :/ No nic, zawsze można stworzyć sima, wysłać go, zapisać w bibliotece, wziąć go i dorobić rodzinę, ale ja nawet demo jeszcze nie mam xD W każdym razie dzięki 😀

      • wyczuwam sarkazm…. myśle, że koledze chodzi o to , że zamiast skupić się na „pierdołach” powinni dopracować podstawowe opcje takie jak małe dzieci , czy jeżdżenie autem zamiast teleportacji ….

        • Teleportacja między miejscami była tylko w demo na E3 – czyli na filmiku. W finalnej wersji Simowie nie będą się tak przemieszczać. O małych dzieciach było już wałkowane wiele razy – lepiej zrobić coś porządnie, niż byle co, tylko dlatego ze chciało się zmieścić w budżecie.

        • Gdzie było powiedziane, że nie będą się tak przemieszczać w oficjalnej grze? :d

        • Ale nadal nie ma żadnego info o samochodach i innych pojazdach, a tramwaje i promy to ozdoby. Czyli teoretycznie nawet jak otworzymy mapę i każemy simowi pójść na jakąś parcelę korzystając z widoku miasta to nasza postać się tam pewnie teleportuje, albo podejdzie do krawędzi parceli i zniknie w loading screenie.

        • Według mnie skopali trochę 4 pod względem tych ekranów ładowań. Szczerze mówiąc te ekrany ładowania nie są takie złe tylko bardziej mi się podobał w pełni otwarty świat jak w 3. Mogliby zrobić w opcjach możliwość wł./wył. ekranów ładowania. Mam nadzieję że chociaż tak zrobią w jakimś dodatku (Już widzę na półkach sklepowych „The Sims 4: Otwarty Świat” xDDD

  4. I swoją drogą to dymki nad postacią okazują się być pragnieniami 😛 Powinienem częściej zaglądać na twittery SimGuru

  5. Ja bym się nie zdziwił, gdyby zrobili fajną mapę 3D i tylko przemieszczanie się za pomocą loading screena, to moja wizja 🙂

  6. Czy wy też macie wrażenie, że to wszystko za wolno się dzieje? Miesiąc przed premierą, a tak naprawdę nie wiem i nie widzieliśmy konkretów. Wygląd parcel i ogólnie interfejs (bez zagłębiania się) to nic. Nie wiemy ja wygląda ogólna rozgrywka to nie jest gameplay tylko pokazanie tego o czym dotychczas mówili i wiedzieliśmy. Gameplay moim zdanie bedzie wtedy gdy pokażą cała pełną rozgrywkę tak jak przejdzie to każdy gracz po zakupie, od ładowania gry poprzez stworzenie jednego lub kilku simów zbudowanie domu. Zaprezentowanie mapy miasta (w ogóle miasta! jak to będzie działało i wyglądało). Zaprezentowanie interfejsu. A teraz to było takie to jest tu to jest tam nacisnąć można tu i tyle 😛 Mówią w kółko o tym samym.

  7. Nie, to co robi Maxis nie ma kompletnego sensu. Obszerne relacje z TS3 były już rok przed premierą. A tu? Tak naprawdę nie dostaliśmy żadnego gameplaya. Wszytkie kręciły się wokół wpływu emocji na Simy no i nowy tryb budowy. Gdzie pokazanie pragnień i ich załatwianie? Gdzie pokaz normalnego trybu budowy – od podstaw do meblowania? Zostało trochę ponad miesiąc do premiery. Maxis powinien już kończyć wewnętrzne testowanie i za chwilę płyta powinna trafić do tłoczni. My natomiast słyszymy, że wszystko będzie gotowe na premierę, a gameplaye nie pokazują podstawowych aspektów gry. To z której wersji pochodzą gameplaye? Z tej sprzed 6-ciu miesięcy?

    • No właśnie o to mi chodziło w poprzednim komentarzu 🙂 Tylko tak zgrabnie nie udało mi się tego opisać hehe. Masz całkowitą rację. Powinni pokazać rozgrywkę i sposób pracy tego ich genialnego systemu i technolgii. Rok temu podczas promocji SIMCITY gameplay powstały 7 razy i pokazywały różne aspekty gry. Trwały op 4h i ktoś GRAŁ w tą grę. Widziałeś cały interfejs, i to jak to działa. A tu? Nic. Na razie dodali emocję (roślinom przy okazji też) do tego co zrobili 10 lat temu. Nowości malutko 😛

  8. EA się tłumaczy,że postęp technologiczny nie pozwala na pewne możliwości. Spore powstało rok przed TS3,a już tam była możliwość umieszczania i przeciągania dowolnych elementów potwora (może nie wszędzie,ale zawsze coś). W TS4 jest to samo,tylko że można stworzyć sima i edytować szczegóły,czyli w sumie nic nowego. Na razie nie widzę żadnych pozytywów czwórki poza emocjami. 😐

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories