Pamiętajcie o usunięciu modów i zawartości od fanów.
Sprawdźcie czy są wspierane przez nową aktualizację.
[su_button url=”https://sims.arhn.eu/2014/11/aktualizacja-6″ target=”blank” style=”bubbles” background=”#2d87ef” size=”6″ wide=”yes” center=”yes” radius=”0″ icon_color=”#ee0fea”]Czytaj więcej![/su_button]
Wersja gry: 1.0.797.20
Witajcie, Simopływacy!
Nadeszła pora na pływanie! Listopad, słoneczko, pływanie, pluskanie, ciepło sło… cóż, przynajmniej dla niektórych graczy na świecie. W każdym razie – baseny przybyły! I Wasi Simowie są gotowi, by do nich wskoczyć i się popluskać!
- Zajrzyj do aplikacji Stwórz Sima i wybierz kostium kąpielowy!
- Wybierz spośród Gotowych stylów, aby szybko przebrać swojego Sima; możesz też sam dobrać idealne bikini jedno- lub dwuczęściowe, kąpielówki lub slipki!
- Zakończ swoje dzieło, dodając kapelusz, jakieś sandały i odrobinę kremu z filtrem wzdłuż nosa i możesz ruszać dalej!
- Zbuduj własny basen, przechodząc do trybu budowania i klikając nową ikonę basenu.
- Możesz postawić gotowe bryły basenów (trójkątne, kwadratowe, pod kątem lub ośmiokątne) lub wybrać Narzędzie basenów i zaprojektować własny.
- Baseny mogą być postawione na każdym piętrze domu bądź lokalu.
- Udekoruj i wzbogać baseny o lampy basenowe, zamontuj drabinkę, dostosuj wzory ścian i podłogi, a następnie dorzucić kilka kalkomanii lub dodaj okna dla iście akwariowego efektu!
- Simowie mogą teraz cieszyć się przyjemnościami, jakie niesie Twój nowo zbudowany basen; może to być rozmawianie z innymi, jednoczenie maczając stopy w wodzie, ochlapywanie dzieci czy też gaszenie ognia, po tym jak zdenerwowany duch, który zmarł na skutek tragicznego wypadku podczas grillowania przy basenie, podpalił naszego Sima.
- Uważaj na Simów głodnych i zmęczonych – zbyt dużo czasu w basenie może być dla nich śmiertelne w skutkach. Kosiarz chętnie wysłucha Twoich błagań, choć nie zawsze będzie czuł się do tego zobowiązany.
Zbuduj swój wymarzony dom (z basenem) lub zajrzyj do Galerii, by przejrzeć cudowne projekty innych Simomaniaków i spędzaj czas ze swoimi Simami nad basenem!
*****
Oprócz wprowadzenia basenów poprzez tę aktualizację, spędziliśmy również czas na naprawianiu pewnych błędów, niezmiennie starając się ulepszać grę.
Nasi gracze bardzo przyczynili się do wyśledzenia błędu z małymi oczami i szeroką szczęką, który pojawiał się u niektórych Simów przy zmianie wieku zarówno w trybie życia, jak i aplikacji Stwórz Sima. Pracując ze społecznością oraz naszym zespołem od kontroli jakości, poprawiliśmy błąd, przez który Sim zmieniający swoją grupę wiekową otrzymywał pomniejszone oczy i poszerzoną szczękę. Drobne zmiany w wyglądzie starzejącego się Sima są celowe, lecz ulepszenia, jakie zastosowaliśmy uprzednio nie działały tak, jak tego oczekiwaliśmy. Dziękujemy raz jeszcze za cierpliwość i staranność podczas pomocy w rozwiązaniu tego problemu.
Zatrzymanie gry / Problemy z wydajnością
- Wykryto kilka problemów z wydajnością, które naprawiono w tej aktualizacji. Stale będziemy pracować nad poprawianiem ogólnej wydajności gry.
- Usunięto błąd, przez który gracz nie mógł umieścić pokoju z Galerii, jeśli zawierał on obiekt umieszczony na innym obiekcie (tzw. slotted object).
- Usunięto błąd, który po zaktualizowaniu gry uniemożliwiał wczytanie zapisu jej starszej wersji.
- Czasem gra zawiesza się z logicznego powodu, a czasem…
- Usunięto błąd, który powodował, że członkowie rodziny kasowali się, ale tylko gdy rodzina, składająca się z więcej niż jednego Sima rozpoczynała życie na parceli Gliniany Glif, następnie jeden z Simów odwiedził rodzinę na parceli Ciekawy Dom lub Różana Rzeczka, by na koniec wrócić do domu i odkryć, że reszta członków rodziny zniknęła. Gliniany Glif przeszedł dokładne egzorcyzmy i teraz zamieszkujący go Simowie mogą żyć tam spokojnie.
- Warto również wspomnieć o parceli Wzgórza Południowe, na której znajdował się blat i kuchenka, które mogły powodować zatrzymanie gry. To także naprawiono.
- Usunięto problem z zatrzymaniem gry, który pojawiał się, gdy gracz miał zamiar wprowadzić się do bezdomnego Sima, a następnie (po zorientowaniu się, że dany Sim nie ma domu) próbował wycofać się z przeprowadzki.
- Radujmy się! Ponownie istnieje możliwość wprowadzenia swojego Sima do bezdomnego, mimo iż ten nie posiada domu. Możesz jednak zdecydować się nie wprowadzać do bezdomnego domu i zamiast tego wybrać przeprowadzkę z bezdomnym do nowego, istniejącego domu lub też zaprosić bezdomnego Sima, by zamieszkał w Twoim domu.
Ulepszenia / Grafika
- Usunięto błąd, który sprawiał, że umieszczony na blacie zlew znikał, gdy gracz przesunął owy blat.
- Usunięto błąd, przez który nowy Sim stworzony ze starszej rodziny, nadpisywał oryginalną rodzinę.
- Usunięto błąd, gdzie Simowie odmawiali posprzątania książek, jeśli interakcja została wybrana, klikając w regał. Zdaje się, że Simowie wolą, aby przemawiano do nich bezpośrednio, a nie poprzez pochylający się regał, szepczący „Hej, moje książki są wszędzie”.
- Usunięto błąd, skutkujący tym, że Simki emerytki zapominały, iż mają dwie nogi i przez to kuśtykały na jedną nogę. „Proszę wybaczyć, ale pani ma dwie nogi”.
- Usunięto błąd, który mógł się pojawić podczas zmiany modelu urny lub nagrobka i sprawić, że zapominały one o wszystkich swoich funkcjach.
- Swoją drogą, dlaczego używam słowa „mógł”? Błędy bowiem nie muszą pojawiać się u wszystkich ludzi, co często jest spowodowane złożonością tego, co dzieje się w kodzie.
- Usunięto błąd, przez który Simowie decydowali się klękać w nieodpowiednich momentach, stawali sie niezręczni towarzysko, klękali przy stole i tym podobne, dziwne zdarzenia.
- Dzieci nie będą już lewitować, próbując zdmuchnąć świeczki z tortu na blacie. Właściwie to nikt nie wierzył, że owa lewitacja faktycznie miała miejsce, a ci, którzy ją „widzieli”, nie są już dostępni, by to skomentować.
- Usunięto błąd związany z opętaniem grilla przez duchy, który sprawiał, że najpierw otwierali oni grilla, sprawdzali jego zawartość, zamykali go i dopiero wtedy wskakiwali. Poinformowaliśmy duchy, że zawartość grilla nie wpłynie na ich preferencje żywieniowe, ani też nie będą postrzegani inaczej, jeśli opętają grilla, mając na to ochotę.
- Usunięto błąd, na skutek którego kilkoro Simów stało w tym samym miejscu, po tym jak zechcieli bawić się w morskiego potwora.
- Zauważono, że owy błąd sprawiał, iż Simowie wyglądali jak morski potwór, dlatego też… rozpoczęła się w studiu dyskusja na temat wiarygodnego źródła tego problemu. Czy Simowie wyrażali swojego wewnętrznego potwora, bawiąc się w morskiego potwora? Czy powinniśmy im to odbierać? Czy w ogóle mieliśmy do tego prawo? Podczas gdy producenci byli zajęci debatowaniem na temat wartości filozoficznych, planowaniem spotkań i rozważaniem konsekwencji społecznych… nasz programista ten błąd usunął. I w ten oto sposób nasi Simowie zostali pozbawieni swego potwornego wnętrza.
Tryb budowania
- Prosto rzecz ujmując: Usunięto błąd, gdzie automatyczne blaty przestawały prawidłowo działać, gdy zmieniono pobliską architekturę.
- A ujmując to niezbyt prosto: Po postawieniu blatu prostopadle do ściany i ustawieniu drugiego naprzeciw niego, a następnie umieszczeniu trzeciego blatu przed tym drugim, jak gdyby próbując stworzyć narożnik z automatycznymi blatami, potem usunięciu ściany i ponownej próbie stworzenia narożnika, funkcja automatycznych blatów przestawała działać. Naprawiliśmy to.
- Usunięto błąd, przez który funkcje „cofnij” i „powtórz” przestawały działać, jeśli cofnięto postawienie fundamentu.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że po usunięciu obiektu wraz z leżącymi na nim innymi obiektami funkcja cofnięcia nie przywracała owych leżących obiektów (na przykład: jeśli usunięto stół z wazonem, a następnie cofnięto tę czynność, to wazon by nie wrócił).
- Usunięto błąd „szybki-klik”. Usuń podłogę, wyjdź z trybu budowania, Sim unosi się w powietrzu! Ta-dam!
- Usunięto błąd interfejsu, gdzie przycisk usunięcia sufitu drgał, gdy najeżdżało się na niego kursorem.
- Usunięto błąd interfejsu, przez który tryb budowania nie włączał się prawidłowo, gdy przełączano między trybem budowania a trybem życia.
Dziękujemy za wszystko.
SimGuruGnome
Tłumaczenie: shante
To ja lecę do gry 😎 .
Waży 288,15MB
Jej wreszcie baseny, a jednak się doczekaliśmy 🙂
Simy czekają na basen… to ja lecę 😀
Karol, mam problem. Gra mi się zaktualizowała, gdy chcę wejść do gry to wyskakuje mi komunikat, że grę trzeba zaktualizować i po kliknięciu na „aktualizuj” to jest powiadomienie, iż zaktualizowano. Nie mogę przez to wejść do gry, aczkolwiek mogę w trybie offline. I mam zrobić?
Uruchom ponownie Origina. Miałem ten sam problem.
Też miałam ten problem ,dzięki pomogło.
Już jest w porządku. Dzięki wielkie :-))
Miałam to samo. 😉
Dodali też wskazówki do gry w trybie ładowania.
POMOCY!! Po tej aktualizaacji od razu załączyłem grę żeby „obczaic” baseny i mam taki problem że baseny i fontanny nie są przezroczyste. Dokładniej to głowa sima „wisi” nad głową a reszty ciała nie widać ponieważ baseny są płaskie jak fontanny ale dna nie widać tylko wypełnienie takim lazurowym kolorem. :smug: :struggle: :idk: 😥