Trzecia czerwcowa aktualizacja

Nowością w dzisiejszej aktualizacji jest… potwór pod łóżkiem!

Mali Simowie mogą sprawdzać, czy pod ich łóżkami znajduje się tajemniczy stwór. 

Pełna lista znajduje się tutaj.

  • Rozmiar: 136.2MB
  • Wersja PC: 1.20.60.1020
  • Wersja Mac: 1.20.60.1220

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

39 KOMENTARZE

    • Ostatnio tak sobie myślałam, że infantylni też powinni móc grać w te gry dla dzieci, co mają dojść, ale cóż… cechy charakteru w S4 też nie są zbytnio rozbudowane także możemy sobie najwyżej pomarzyć 🙂

      • Kurczę, każdy powinien mieć taką możliwość – co tam, że dla dzieci, niektórzy to nawet na trzeźwo by zrobili coś dziecinnego, nawet ludziom się to zdarza. A po prostu infantylni Simowie mogliby częściej sięgać po takie rozrywki, a reszta – tylko po kliknięciu naszym, albo jak nektar do głowy im uderzy.

  1. W sumie szkoda, że to nie doszło z tymi dziecięcymi akcesoriami. Myślę, że wtedy byłoby więcej frajdy i akcesoria byłyby ciekawsze.

      • Wiesz, jeżeli to „niespanie” dzieciaka i budzenie dorosłych będzie upierdliwe, a lampy czy psikacze starczą na chwilę, to wielu graczy, którzy i tak nie lubią wieku dziecięcego u Simów, będzie jeszcze bardziej niezadowolonych. Podobnie przy aktualizacji gender było – gdyby to były akcesoria, kupiłby każdy, kto by chciał i nie wywołałoby to tylu kontrowersji. Byłoby po prostu „nie chcesz? Nie kupuj.”

        Ale miejmy nadzieję, że potwornicki spod łóżka nie ma skrajnych zapędów ^^

        • Coś było napisane o lampce, która rzekomo ma odganiać potwory, obstawiam, że właśnie ona ma służyć pomocą takim osobom. 🙂

    • Też tak sądzę, gdyby dodali to w akcesoriach to ludzie z pewnością byliby zadowoleni, że po raz pierwszy dodali tyle rzeczy interaktywnych 😉

  2. Mam nadzieje że poprawili błędy z restauracji, np chodzących gości z kieliszkami i gadający z innymi z innych stolików, czy opcje „nie wpuszczaj więcej klientów” 😀

  3. No proszę, po przeczytaniu tekstu to jednak sporo naprawili. A już myślałem, że to że panie kąpią się u mnie w makijażach to wina modów. Naprawili też badanie pacjentów. Super.
    Ale zawsze mnie zastanawia skąd zawsze tyle błędów. Przecież ktoś testuje tą grę. Skoro fani w kilka godzin po aktualizacji znajdują tyle błędów to jakim cudem testerzy ich nie widzą? Wygląda to tak jakby oni w ogóle nie sprawdzali jak nowa zawartość wpływa na resztę. Jakby wrzucali to co mają z nastawieniem, że później będą się zastanawiać jak to ponaprawiać.

    • Gra jest testowana. Znam kilku testerów i odwalają kawał dobrej roboty. Sam byłem jednym z nich przez jakiś czas. To nie jest łatwe zadanie, a znalezione błędy są zawsze raportowane. Czy zostają naprawione? O to trzeba pytać studio, nie testerów. 

      • No ok w takim razie praca testerów jest zbyteczna bo po czyjejś stronie musi leżeć wina… skoro oddaje się do użytku produkt pełen błędów, które jak pisałem w 24 godziny po wyjściu na świat konsumenci znajdują jak grzyby po deszczu. Skoro oni je widzą i znajdują tak błyskawicznie to znaczy że albo testerzy nie wykonali swojej roboty albo firma ich nie slucha i w takim razie zatrudnia zupełnie bezsensownie.
        Już w tych komentarzach widać, że ktoś zauważył, że aktualizacja zepsuła szafki kuchenne. A jutro się okaże że jeszcze parę innych rzeczy.

        • Możemy jedynie spekulować po czyjej stronie leży wina, ale wcale bym się nie zdziwiła, gdyby nie było tak, że błędy zgłaszane przez testerów są naprawiane, ale te naprawienie generuje kolejne błędy.

        • Poza tym stosunek graczy do testerów jest bardzo niekorzystny na rzecz tych drugich. Możliwe, że ci od naprawiania czekają na statystyki, który błąd najczęściej się powtarza i jest priorytetowym do naprawienia.
          Ale równie dobrze może być tak:
          „Ok, mamy takie i takie błędy. Ile wam zajmie naprawienie?”
          „No, około dwa tygodnie, panie szefie”
          „Macie się wyrobić w tydzień, bo potem dodatek idzie do… bla, bla, bla”
          Albo
          „Ok, no to macie dwa tygodnie, przy okazji zróbcie to i to”
          „Możemy się nie wyrobić…”
          „No to jeszcze tydzień czasu dostaniecie”
          A za dwa tygodnie mamy sytuację
          „Szefie, nie wyrobimy się, potrzebujemy tydzień więcej i wszystko skończymy”
          „O, to skoro macie tydzień więcej czasu, to zróbcie jeszcze to i to i to…”

          Więc takie naprawdę straszne, okropne, potwornickie błędy to są naprawione, a na resztę nie starczyło czasu, bo… (i tu milion powodów związanych z organizacją pracy programisty).

        • Oni powinni w uwagach dotyczących aktualizacji pisać po prostu inaczej.
          Czołem, Simomaniacy!
          Dobra wiadomość jest taka, że naprawiliśmy uciążliwy błąd powodujący, że Simki z niewiadomych powodów postanowiły zastąpić ogórek do kąpieli wieczorowym makijażem. Niestety owa zmiana nie spodobała się gnomom ogrodowym, które postanowiły, że w ramach gnomiego strajku popsują wszystkie szafki kuchenne, na jakie się natkną. Uzbrójcie się w cierpliwość, Drodzy Simomaniacy, nasze Lamie Zastępy Szybkiego Reagowania już pracują nad wyłapaniem złośliwych gnomów niszczących szafki.
          P.S. Pracownicy nadal nie działają, ale w lipcu będzie patch, który wprowadzi nową interakcję „kopnij gmona za zepsucie szafki”.

  4. No, no, no w końcu będą po 2 aktualizacje co miesiąc. Się poprawiają!

    PS Oby były co miesiąc 2, bo tak to trochę zaczynają mnie nudzić 🙁

  5. Super pomysł ? Ja juz przetestowalam aktualizacje i podaba mi się ale czasem potwory pokazują się nieustannie i przez to dzieci się nie wysypiają. ?

  6. u mnie po włączeniu jest coś takiego:
    C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Data\Client\ClientDeltaBuild8.package

    [bdbb60ea:29f00e76:00000000:00000000]

    nie wiem kurde co robić

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories