Obiekty i ubiory do nowych Akcesoriów

POMÓŻCIE NAM WYBRAĆ

Miło Was widzieć Simomaniacy! Przybywacie w samą porę, by wziąć udział w kolejnej turze głosowania nad elementami, które trafią do powstających właśnie Akcesoriów – owocu współpracy pomiędzy Maxis a każdym z Was. Jeśli dopiero co dowiedzieliście się o tym przedsięwzięciu, zapraszamy Was do odwiedzenia naszego bloga z zapowiedziami, gdzie znajdziecie wszelkie informacje na temat tego ciekawego projektu, który rozpoczął się w kwietniu.

Nadchodząca tura głosowania będzie jeszcze głębiej osadzona w simowej rzeczywistości, a to co zaraz zobaczycie udało nam się stworzyć właśnie dzięki Waszej pomocy! Na pierwszym etapie zdecydowaliście, że tematem nowych Akcesoriów będzie „Eko-życie”. Na kolejnym wybraliście stylistykę najlepiej pasującą do motywu przewodniego. Do tej pory rozważaliśmy wygląd i charakter produktu, określając kierunek jego dalszego rozwoju. Można więc powiedzieć, że poruszaliśmy się na dość wysokim poziomie ogólności. Natomiast w dzisiejszym głosowaniu, będziecie mieli szansę wybierać pomiędzy konkretnymi elementami, które staną się częścią rozgrywki.

Od naszego ostatniego wpisu minęło już kilka tygodni, w tym czasie graficy intensywnie pracowali rysując rozmaite elementy mające się wpasować w wybraną stylistykę. Doszliśmy do wniosku, że nowe Akcesoria to świetna okazja dla graczy, którzy chcieliby zbudować coś w rodzaju oranżerii czy werandy. Większość obiektów powstała więc z myślą o tych pomieszczeniach. W kwestii ubiorów postawiliśmy na minimalizm w sielankowym stylu boho. 

Tradycyjnie już Wasze zdanie odegrało w tym procesie znaczącą rolę, a gigantyczny odzew jaki otrzymaliśmy po poście SimGuru Kimmi był dla nas szczególną inspiracją podczas pracy nad prezentowaną w ankiecie zawartością. 

Zwyczajowo na tym etapie głos powinien zabrać dyrektor artystyczny, to on bowiem wybiera najlepsze propozycje. Następnie skupilibyśmy się na zespołowej burzy mózgów, debatując nad tym, co nam się podoba, a co trzeba jeszcze dopracować, by mogła powstać spójna całość. Jednak tym razem ze względu na głosowanie proces będzie przebiegał nieco inaczej. Aby wszystko było jasne, pozwolimy sobie dokładniej wyjaśnić obowiązujące zasady.

W czasie ankiety wybierać będziecie pomiędzy elementami podzielonymi na dwie kategorie: obiekty i ubiory (w tym także dodatki). W każdej sekcji widoczny będzie zbiór elementów, spośród których można wybierać te najbardziej was interesujące. W sekcji obiektów możecie wybrać do 28 elementów. W sekcji ubiorów do 14 elementów strojów i dodatków. 

Jesteśmy przekonani, że indywidualnie każdy z Simomaniaków wybierze w pełni zróżnicowany zestaw elementów, jednak nie należy zapominać o tym, że głosowała będzie cała społeczność, wobec czego efekt końcowy może być różny. Nam natomiast zależy na tym, by uniknąć sytuacji, w której jedna trzecia obiektów to będą krzesła, a wszystkie ubiory ograniczone zostaną do koszul. Chcemy stworzyć zróżnicowaną całość, w której każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Dlatego analizując wasze wybory będziemy starali się wyselekcjonować najbardziej popularne elementy określonego typu, tak aby w rezultacie używając ich można było zbudować pokój lub stworzyć kompletny strój dla Sima.

Przeglądanie elementów i wybieranie tych, które najbardziej się Wam spodobają nie powinno zająć więcej niż 10 minut. Głosowanie skończy się 21 maja 2017 o godzinie 3 nad ranem czasu polskiego.

Kliknij tutaj, aby wziąć w nim udział.

Nasi graficy już mają pełne ręce roboty, tymczasem reszta zespołu już przygotowuje się do okresu wytężonej pracy. Wielkimi krokami zbliża się kolejna tura głosowania, planowana na 23 czerwca. Do tego czasu będziemy intensywnie gromadzili, i zapisywali pomysły w formie krótkich, kilkuzdaniowych notatek nazywanych przez nas projektowymi zajawkami. Tymczasem zachęcamy Was do udzielania się w sekcji „SimGuruGraham’s Corner” dostępnej na naszych oficjalnych forach. Pamiętajcie też o ważnych terminach:

•   Głosowanie nad obiektami i ubiorem (18 – 21 maja): przejrzyjcie nasze propozycje i wybierzcie te, które chcielibyście zobaczyć wśród obiektów i strojów dostępnych w ostatecznej wersji Akcesoriów. 

•   Głosowanie nad funkcjami (23 – 26 czerwca): zadecydujcie, które elementy rozgrywki powinny znaleźć się w Akcesoriach. 

•   Głosowanie nad ikoną Akcesoriów (jesień): przejrzyjcie nasze propozycje i wybierzcie tę, która powinna znaleźć się na opakowaniu Akcesoriów i w głównym katalogu gry. 

•   Głosowanie nad tytułem Akcesoriów (jesień): wybierzcie tytuł, który najlepiej odda klimat i zawartość nowych Akcesoriów.

Wszelkie dodatkowe informacje znajdziecie w „Pytaniach i odpowiedziach” dla tego projektu.

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

48 KOMENTARZE

  1. EA nie potrafi nawet wypisać po kolei liczb od 1 do 68… Chciałam zagłosować m.in. na fotel pod nr 66, a okazało się, że po 65 jest od razu 67, poczekam i zobaczę, czy naprawią ten błąd…

  2. Pamiętam już o co chodziło z tym eko życiem, to mnie się bardziej podobał styl A, ale ten też jest spoko. Cóż, ekologia jest ok, może im to wyjdzie.

    • Mnie też bardziej podobał się styl A. Bardziej nowoczesność kojarzy mi się z ekologicznymi rozwiązaniami (panele słoneczne, lampy na słońce), a styl B bardziej z wiejskim życiem – ale widocznie tego pragną gracze.

      • No bo wiesz, tego w Czwórce brakuje. Takich wiejskich mebli. Wszystko jest strasznie nowoczesne i mi na przykład przydadzą się takie rzeczy.

  3. No fajnie, czyli robią tak, jak się nie spodziewałem.
    Ciekawe, na ile to jest pijar, że niby tak intensywnie pracują, a na ile prawda.
    Zagłosuję trochę później.

    • Obstawiam, że to normalny proces twórczy – że powstaje jakaśtam ilość szkiców i spośród nich są wybierane najlepsze. Tylko tu zamiast twórców wybieramy my. Co nie zmienia faktu, że to czysty PR i tak, ale w PR nie ma nic złego. 🙂

      • Wiem, że pijar to nic złego. ?
        Ale z nim to chodziło mi bardziej o te teksty typu „nasi graficy intensywnie pracowali, aby z wszelką dokładnością wykonać piękne szkice…” czy to przy małych dzieciach ” już od dawna chcemy je dodać do gry, czekaliśmy tylko na odpowiedni moment. Pracujemy nad nimi już od dawna, ponieważ czyamy Wasze komentarze i zależy nam na Waszym zadowoleniu”.
        Chodziło mi o Ginewrowe eksajted i osom i emejzing.
        Wiadomo, że to jest naciągane, pytanie tylko, jak bardzo.
        ?

    • Ubiory powinny być w drugiej sekcji, po obiektach, ale nie wiedzieć czemu nie przepuszcza dalej tylko resetuje wciąż rekcję z obiektami, przynajmniej u mnie.

    • Mi pokazało ubrania dopiero jak zredukowałam liczbę obiektów do 22. Wcześniej wybrałam 28 ( a mialo być DO 28!!!), potem 27, potem 26 itd. aż na 22 obiektach przeszło.

  4. Moja opinia jest taka jak przy wybieraniu stylu akcesoriów, czyli meble to istna targedia. Nie wiele z nich mi się spodobało. Ale na szczęście ubrania ratują sprawę 🙂

  5. Te okna mi się bardzo podobają 😀
    44 – własnoręcznie zrobiona umywalka z miski i stołka, genialne 😀
    Zaznaczyłem w sumie 26 obiektów, które prezentują się świetnie, reszta jest spoko 😛
    Ubrań 18, czy tylko mi się tak bardzo podoba ten nieład? Szczególnie w ubraniach dla mężczyzn, koszule nie zapięte na wszystkie guziki, podarte spodnie, dziwnie podciągnięte nogawki 😀

  6. Śliczne są te rzeczy, bardzo mi się podobają. Mam nadzieję, że te najładniejsze pojawią się w Akcesoriach 🙂

  7. Przy wyborze stylów, mieliśmy je pokazane na podstawie kuchni. Teraz twórcy zdecydowali (za nas), że ten styl jednak bardziej będzie pasował do werand, czy oranżerii. Więc mebli kuchennych nie ma. Jeszcze się okaże, że nawet tych segregacyjnych koszy nie będzie, bo to nie pasuje do werandy. Ale… pożyjemy, zobaczymy.

    • Ja najbardziej liczę, że pojawi się kompostownik, to by się przydało, moc nawozić ogród własnym kompostem. 🙂

      • Może z niego być przedmiot specjalny 😀 Ale do takiego kompostownika to trzeba albo zdechłe rośliny wrzucać, albo inne, organiczne – rośliny są niezniszczalne, a niedojedzonych talerzy (przynajmniej u mnie) bardzo mało. Pewnie wieki by się ten kompostownik uzupełniał. Nie wiem czy dobrze kojarzę – chyba w Dwójce był kompostownik? Jak on tam działał?

        • Kompostownik byłby spoko.
          A te kosze segregacyjne raczej powinny pójść do rozgrywki, więc nie dziwota, że teraz ich nie ma.
          Ale i tak trzeba pralki. PRALKI.
          Oby tylko dobrze działały.
          Trzeba zaglądnąć na ten Grahams corner, czy co to tam jest., napisać z tymi pralkami. Ja już napisałem, jak moum zdaniem pralki powinny wyglądać…

        • Akurat materia organiczna nie jest niezniszczalna 🙂 bardzo dobrze rozkłada się w warunkach beztlenowych i tlenowych (zależy od rodzaju mikroorganizmów).
          W przyrodzie nigdy nic nie ginie i zawsze coś jest wykorzystywane, tak samo jest z roślinami :).

        • Cold, Ginewrze chyba chodziło o to, że są niezniszczalne w Simsach, wiesz, że nie dochodzą do etapu „wyrzuć”.

        • Tak, dokładnie. W Czwórce roślinki uprawne są nieśmiertelne, o ile o nie dbasz. A trochę głupio nie dbać, skoro już zasadziłeś i pielęgnowałeś do tej super-hiper ekstra jakości.

          W Jedynce to nawet kwiaty ozdobne więdły – tam kompostownik miałby po czubek nosa roboty 🙂

    • Jakby ktoś się chciał czepiać – zamiast „kuchnia” może sobie dać „pomieszczenie gospodarcze”. Takie pomieszczenia kojarzą mi się z kuchnią, ale nie każdemu muszą.

  8. Ja Wam powiem, że mnie ten eko pakiet zaciekawił. Sam jestem „fanem” ekologii i jeśli oni tego nie zepsują, to mógłbym się nawet na to skusić. Jednak znając zapał EA, to może to się skończyć, jak dotychczas. W tym pakiecie, dodatku, czy co to będzie widzę ogromny potencjał…oby go nie zmarnowali.

    • To będą jedynie akcesoria. :/ Więc za dużo rozgrywki z tym nie będzie, jeden obiekt specjalny, parę ubrań i mebli.

    • Ha ha dodadzą Ci dwa rodzaje pralek i na tym koniec 😉 Mi też eko życie kojarzy się z segregacją śmieci, utylizacją odpadów, panelami słonecznymi i tego typu ciekawymi i oszczędnymi rodzajami pozyskiwania energii i wody ale to EA im się kojarzy z pralkami 😀 Dobra mam nadzieję, że się mylę.

  9. Oj, słabiutko z kreatywnością twórców, jak widzę. Meble i przedmioty takie już są od twórców cc. Ciuchy to głównie kalki tego co już jest. Gdzie spódniczka z trawy, gdzie podarte, pocerowane ciuchy rodem z odzysku? Gdzie powyciągane, niedopasowane swetry własnej roboty? Wszędzie te same meshe i tylko ciapki i indyjskie wzroki. Jak ja nie trawię takiego stylu. Jak ja nie trawię takiego spacerku na łatwiznę. Raz by się wysilili. Bo za darmo tego nie robią!

  10. Ubrania naprawdę super 🙂 Zaznaczyłam za dużo i potem musiałam się streszczać, ale było ciężko; Meble jakoś mnie nie porwały i nie mogę się doczekać akcesorii

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories