Podsumowanie pokazu na żywo. Oto co wiemy o dżungli

The Sims Studio przeprowadziło oficjalny pokaz na żywo rozszerzenia The Sims 4 Przygoda w dżungli. Premiera tego pakietu zaplanowana jest na 27 lutego 2018 roku. Poniżej zebraliśmy garść ciekawostek, które pokazali nam producenci. Zobacz także wygląd mapy świata Selvadorada.

  • Pojawi się nowy styl tańca
  • Będziemy mogli posłuchać 3 nowych stacji radiowych
  • W budce z jedzeniem można zamówić lokalne potrawy
  • Dostępne będą nowe umiejętności: Archeologia i Kultura Selvadorady
  • Na targu kupimy przydatne rzeczy do wyruszenia w dżunglę (np. grillowany ser, środki czystości, środek na pająki), a dzięki Kulturze Selvadorady uzyskamy niższe ceny produktów
  • Zarośla, które zagradzają drogę można usunąć na dwa sposoby: rękoma lub maczetą
  • Kiedy już odblokujemy przejście, na ekranie pojawią się informacje związane z przygodą
  • W grze dostępne będą dwie aspiracje: Odkrywca dżungli oraz Uczony archeolog
  • Podczas pobytu w puszczy mogą nas zaatakować pająki lub wściekłe pszczoły
  • Węże oraz papugi krążą po otoczeniu jako ozdoba
  • Wodospad w pierwszej nieodkrytej lokacji powoduje, że Simowie mają ochotę na flirty
  • Nie wszystko będzie dostępne podczas jednej wycieczki do Selvadorady
  • Relikty można aktywować również na sobie, np. posążek lamy może przywołać egzotyczną „Kościldę”, która zajmie się domem lub pozwoli zamienić Sima w żywy szkielet
  • Artefakty po niepoprawnym użyciu mogą się zepsuć
  • Niektóre relikty mogą okazać się fałszywe, a żeby ustalić ich autentyczność, musimy je zbadać na specjalnym stołku
  • Zabytkowe przedmioty będziemy mogli włożyć do specjalnej gabloty po powrocie do domu
  • Nie będzie można dodać kościotrupa do naszej rodziny, ale Sim będzie mógł się w niego zmienić na dwa dni
  • Simowie będą mogli się nauczyć żartów o szkieletach
  • Posąg niedaleko targu pomoże wyleczyć Simów z klątw
  • Drzewo z awokado to jedna z nowych roślin
  • Pojawią się dwie nowe kolekcje: Starożytne Artefakty Omiscanów i Skarby Omiscanów (Omiscanowie, to starożytna cywilizacja ze świata Simów)
  • Parcele zyskają kolejne cechy, tj: Cisza i spokój oraz Robale
  • Szkielety, które spróbują coś zjeść, zostawią obok siebie stertę jedzenia, ponieważ ich anatomia na to nie pozwala
  • Gdy Sim jest szkieletem, jego potrzeby głodu, pęcherza, higieny oraz energii ustają

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2

43 KOMENTARZE

  1. „musimy je zbadać na specjalnym stołku” – Sim będzie na nim siadał i zgadywał, czy artefakt jest autentyczny? 😀

  2. Plusem na pewno jest mapa tego otoczenia, która jest spora 😀 Widoczki ładne, ale rozgrywki to za dużo tam nie pokazali, ale może dlatego, że jej nie ma za dużo? xD Sam rynek niby ładny, ale mam wrażenie, że opakowali tylko to, co doszło w Miejskim Życiu i zmienili wystrój na dżunglowy(?) xD Mogli zrobić nieco inaczej, ale znowu idą na łatwiznę, co chyba już nikogo nie dziwi 8) Zobaczymy, jak będzie z grobowcami 😀

  3. Oczywiście znowu też poszli na łatwiznę. Oglądałem streama i zamiast dodać animację zmiany w trupa to sim się po prostu przebiera. Chciałbym,żeby np skórą zsypywała się z sima. Jestem zawiedziony

  4. Byłem na tym live’ie i szczerze póki co dupy mi to nie urwało. Największym rozczarowaniem (bynajmniej do tej pory) jest jak dla mnie to, że nie da się dodać szkieleta do rodziny. Przez to niby jest to prawdziwa rasa (jako szkielety w świątyni oraz egzotyczna Kościlda), ale jednak nie w 100%, podobnie jak czwórkowa simorośl (a mianowicie chodzi mi o to, że niby sim jest z danej rasy, a jednak to tylko efekt nastrójnika). Powinni to zrobić na zasadzie mumii z TS3: Wymarzone Podróże.
    A tak w ogóle bawi mnie ta umiejętność Kultura Selvadorado. Nie wiem kto wymyślał tą nazwę, ale kultura w tego słowa znaczeniu, nie jest pod żadnym pozorem umiejętnością. Jakby nie mogli zrobić np. osobno taniec latynoski itd.
    PS. Do redaktora, który pisał ten artykuł. Nazwa Selvadorado jeśli się nie mylę, jest nieodmienna. Jest to na podobnej zasadzie jak np. Rio de Janeiro, nie powiemy Kultura Rio de Janeiry 😉

    • 1 – bynajmniej nie jest zamiennikiem przynajmniej.
      2 – da się zamienić w kościotrupa za pomocą klątwy na dwa dni. Jak dla mnie jest to nawet ciekawsze, niż gdybyśmy mogli normalnie być kościotrupami zawsze i tworzyć je w CAS
      3 – świat nazywa się Selvadorada, a nie Selvadorado i jego nazwa się odmienia

      • 1. Dzięki za poprawienie 🙂 Zawsze mi się to myli…
        3. Mój błąd, ostatnio nie mam szczególnie czasu, przez co wypadło mi to z głowy.

      • Umiejętność kultury owszem jest takie coś, ale nie to miałem w zamyśle. Kultura jest to pojęcie wieloznaczne, a ja miałem na myśli kulturę typu Polski, Niemiec etc. Nie chodziło mi o kulturę jako np. osobista, fizyczna. To czy nazwa tej umiejętności ma sens, to zależy od punktu widzenia. I spokojnie, nie mam 5 lat by najpierw pisać, a potem myśleć. Więc się nie martw 😉

        • A ta Kultura Sel… Tą nazwe podano gdzie ? Chodzi mi o to że Sims Polska i ich tłumacze tak to przetłumaczyli czy DOTsim tak przetłumaczyło?

        • W oryginale umiejętność nazywa się Selvadoradian Culture więc nie ma tu zbyt dużego pola do popisu dla tłumaczy.

  5. Pakiet, który dodaje więcej elementów niż dodatek – to jest dopiero „osom” 😛
    Co do umiejętności, to raczej w tym przypadku inne miasta mogą poczuć się zazdrosne, bo gdzie, np. kultura San Myshuno (nie wiem, czy dobrze napisałem)? 😛
    Ciekaw jestem recenzji tego pakietu z naciskiem na integrację z innymi dodatkami, pakietami 🙂

    • W Windenburgu i San Myshuno nauka kultury byłaby chyba bezsensu, bo nie prowadziłaby do niczego. Tutaj zamysł jest taki, że uczymy się różnych rzeczy w Selvadoradzie (np. tańca) żeby później móc go wykonywać w domu.

      • Z kulturą San Myshuno, to mnie bardziej chodziło o np. te stoiska i festiwale. Bo powiedzmy, że kilkanaście lat temu Sim o imieniu Przemysław Borowik zapoczątkował tradycję festiwali, handlu, egzotycznego jedzenia itp. właśnie w tym mieście.
        Teraz wszyscy Simowie podtrzymują tę tradycję, a Sim, którym steruje gracz mógłby dowiedzieć się czegoś więcej na temat tej tradycji – oczywiście to tylko moje domniemania, ale wiadomo, że czegoś takiego nie ma (zakładam, że na to nie wpadli).
        W Windenburgu to rzeczywiście nauka tej umiejętności nie przyniosłaby żadnych korzyści. Chociaż, skoro jest to miasto w stylu europejskim, to może coś na zasadzie poznawania architektury?
        Jeszcze a propos San Myshuno – umiejętność śpiewu. Jakaś muzyka, która wpływałaby na umiejętność kultury w tym mieście.
        Kilka opcji dałoby się wykorzystać rozsądnie i nawet takie rozwiązania mogłyby być dość ciekawe (przynajmniej dla mnie).

  6. Mam pytanie,jak dostać się na tą wyspę na dole? Nigdzie nie mogę znaleźć przejścia. A ogólnie pakiet jest zajefajny. Gram od dzisiaj i jest mega,moja simka z psem(głupie wiewióry) jest juz 16dzien 🙂 i odkryla swiatynie i wogole,kończy aspiracje wiec mega…tylko ta wyspa

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories