Dyskutuj, zbieraj odznaki i poznawaj innych fanów!

Przeczytaj więcej o naszej społeczności

Image is not available
previous arrow
next arrow
Slider

Zobacz najnowszy Przegląd Galerii!

Wybraliśmy dzieła fanów, których nie można ominąć

Image is not available
previous arrow
next arrow
Slider

11 100
Fanów na Facebooku

previous arrow
next arrow
Slider
27
Lubię to!
Lubię to! Kocham Haha ŁAŁ Smutno $%#@$!
613510

Przegląd: The Sims 4 Mój pierwszy zwierzak – CAS/CAP

Akcesoria The Sims 4 Mój pierwszy zwierzak wprowadzają 10 elementów do trybu tworzenia Sima i 16 elementów do CAP. Dla Simów dodano fryzury, koszulki, kostiumy na całe ciało oraz czapkę, a dla psów i kotów ubrania oraz czapki.

Fryzury

Rozszerzenie wprowadza 2 nowe fryzury. Uczesanie z grzywką i wystającymi uszami dostajemy w dwóch wariantach, a opadające loczki dla mężczyzn w jednym.

the sims 4 mój pierwszy zwierzak CAS  the sims 4 mój pierwszy zwierzak cas

Ubrania

Dorośli Simowie mogą cieszyć się męską i damską wersją tej samej koszulki oraz kolejnym przebraniem, które było widoczne w zwiastunach. Proste górne części garderoby z pewnością przydadzą się w codziennych stylizacjach, natomiast chomikowe wdzianko będzie dobrze wyglądało podczas imprez przebieranych.

   

Dzieci i małe dzieci

Obie grupy wiekowe dostały nową piżamę oraz koszulkę z motywem zwierzaków, natomiast małe dzieci mogą się cieszyć również czapką z zagiętym do góry daszkiem.

Koty

Akcesoria The Sims 4 Mój pierwszy zwierzak oferują dla kotów 5 nowych strojów: koszulka, kombinezon, zestaw dla pszczółki, sukienkę przywodzącą na myśl film “Słodkie Zmartwienia” oraz pelerynę superlamy.

Psy

Małe psy otrzymały 3 stroje i 1 kapelusz, większe 6 strojów i 1 czapkę. Pierwsza grupa cieszy się sukieneczką z kokardą, druga strojem astronauty, banana, marynarką i dłuższą sukienką. Przy obu wielkościach psów dostajemy kombinezon, taki jak dla kotów, oraz koszulki w rożnych wzorach.

Skorzystaj z oferty Ceneo.pl

Data publikacji

12 marca 2018 08:00

Reakcje na nowinkę

613510

27 myśli na temat “Przegląd: The Sims 4 Mój pierwszy zwierzak – CAS/CAP”

      1. Nie jestem aż tak głupi 😂jedyne co jest naprawdę okey to kostium dla dzieci.. A tak to jest to wielki SHIT

  1. Nie jest aż tak źle ale oby były to ostatnie takie ubogie akcesoria. Jak kiedyś obniżą o 70% na koniec wydawania dodatków to kupię.

  2. Nie jest aż tak źle ale oby były to ostatnie takie ubogie akcesoria. Jak kiedyś obniżą o 70% na koniec wydawania dodatków to kupię na pewno.

  3. W sumie, nawet mi się podoba… Ta czapeczka na początku była beznadziejna, ale ta wersja na toddlersie jest Ok (na fb widziałam taką niebieską)
    Ta pierwsza fryzura damska może będzie pasowac do Selvadoradorańczyków (?)
    WIEM MĘCZENIE ZWIERZĄT ALE TO SĄ SIMSY
    Ta bluza mi się strasznie podoba – ta dla PiK, koszulka dla pieska też ok
    Jest piżama dla toddlersow BEZ KAPTURKA <3 i koszula z chomikiem też spoczi…
    Niby bieda, ale nah, jest ok. Nie marudzę, mimo że to DLC do DLC
    Będą fajne recolory z modów

  4. Żenada. CAS jest bardzo słaby i nie wnosi nic nowego (były bardzo podobne rzeczy). A CAP… serio, kto normalny ubrałby w takie coś zwierzęta.

      1. No to jest oczywiste 😛 Ale to nie zmienia faktu, że jest to propagowanie męczenia zwierząt poprzez ubieranie ich w nie wiadomo co.

  5. EA rozwiązało kolejny problem – za mało rzeczy dla dzieci i małych dzieci w porównaniu z dorosłymi XD

  6. Dlaczego EA sprzedaje taki badziew za tak dużo pieniędzy??!! To okropne bo za pare ubranek dla zwierząt (kompletnie niepotrzebnych) płaci się 50 zł! Koszmar dlatego wolę The Sims 3 bo dodatki są dość często na promocji 70% w sklepie Steam. Origin i EA okradają ludzi!! (w przenośni)

    1. Orgin to sklep EA na jedno wychodzi… Ale zgadzam się co to 3… Fajna jest i dodatki też ale… Grafika mnie trochę odrzuca w porównaniu do 4:/

      1. Grafika w Trójce nie jest zła, ale fakt czwórkowa jest lepsza 🙂
        Chociaż mnie osobiście bardziej się trójkowa trawa podoba 😛

  7. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że Simsy zaczęli robić ludzie infantylni, bez kreatywności i polotu, którzy oczekują pieniędzy tylko za to, że są? Przecież to jest coraz bardziej żenujące. 🙁

    1. W sumie dodatki do the sims 3 były spoko ale akcesoria były tam beznadziejne jeśli chodzi o the sims4
      brakuje mi tylko pór roku/dodatek o studiach i będzie git

  8. Smutne… jak ten sam zespół który robił cuda w poprzedniej części wszystko kroi… nie mogę się doczekać zwiastuna zwiastuna akcesorii Stół do pakietu Stół i Krzesło do dodatku Stół, Krzesło i Recolor Stołu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *