Strona Glówna Fora SPOŁECZNOŚĆ Blogi użytkowników Dzień z życia Anastazji – Poznajcie moich rodziców

ostatnio zaktualizowano przez Marilyn 5 lat, 10 miesięcy temu
2 uczestników
2 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #51008
    Marilyn
    Uczestnik

    Witajcie oto mój zwariowany dzień z rodzicami.

    Moja Mami Maria

    Maria przyjechała po mnie i zabrała mnie nad staw na ryby pierwszy raz łowiłam ryby ;o ale powiem wam że łowy były udane złowiłam świetny okaz.

    Mój tato Antoni bardzo lubi wędkować cały pokój ma w wędkach różne trofea na ścianach kocha jeść ryby kiedyś miał mała knajpkę z rybami i tak poznał moja mamę kiedyś wam opowiem tą historie .

    Po złowieniu całego wiaderka przyjechałyśmy do mamy przygotować je na uroczysty obiad który miał się u niej odbyć miała się zjechać cała bliska rodzinna chcieliśmy uczcić nowinę że moja siostra Blanka jest w ciąży! ;*

    Z zawodu jestem kucharką gotuje świetnie moja mama nie za bardzo wiec całe przygotowania były na mojej głowie 😀 ale poszło z górki obiad wyszedł wyśmienity pychaaa ;D

    Gdy wszyscy siedzieli przy stole zapukała do drzwi sąsiadka była bardzo zmartwiona 🙁 okazało się że uciekł jej kot i szuka go wszedzie po całym miasteczku Oazie Zdrój . Nie czekając na nic ubrałam się z siostrą szukać kota! Już się zrobiło ciemno a kota ani śladu wabił się Puśiek .. zmarnowani wróciliśmy do swoich domów nastepnego dnia mieliśmy wznowić poszukiwania . Pojechałam ze swoim mężem do swojego domu w Brindleton Bay uśiadłam do laptopa i dodałam ogłoszenie o zaginieciu zwierzaka . W środku nocy przybłąkał się do nas pies to była suczka 😮 strasznie szczekała była wygłodniała 🙁 biegała po naszym ogrodzie mój pies Nero szczekał bardzo chciał do niej wyjść wypuściłam go zaczeli się obwąchiwać bawić się .

    Nakarmiłam suczkę która się przybłąkała zjadła dużo akurat miałam ryby które złowiłam i dała mi je mama . Przenocowałam pieska w domu z rana chcieliśmy szukać jego właścicieli .

    #51510
    Xardy