N jak Nowości

Aktualizacje zaznaczone będą na czerwono.
Komentarze niezgodne z netykietą będą usuwane.


N jak Nowość Możliwość, bo możliwości jest sporo i są one mocną stroną gry The Sims 4. Wcześniej powstał artykuł, który zawierał listę brakujących elementów w porównaniu do poprzednich gier z serii The Sims. Tym razem chciałbym przestawić Wam nowości, jakie pojawią się w grze. Coś, co zostało ulepszone bądź zmienione. Artykuł zawiera same fakty i potwierdzone informacje. Grę ocenię dopiero po jej premierze, kiedy sam w nią zagram. Jeśli o czymś nie napisałem, wspomnijcie o tym w komentarzach.

.::ROZWIŃ LISTĘ::.


NOWOŚCI W STWÓRZ SIMA

  • Nowe możliwości w Stwórz Sima podczas modyfikacji ciała
  • Możliwość zakładania nakrycia głowy na dowolną fryzurę
  • „Inteligentne” spodnie (chowanie do butów, nakładanie na buty)
  • Nowe opcje wyszukiwania
  • Możliwość ustalenia stylu poruszania się
  • Możliwość szybkiego dodania i pobierania Simów z Galerii
  • Większe podobieństwo członków rodziny w porównaniu do poprzednich części
  • Możliwość ustalenia emeryta jako rodzica dzieci
  • Możliwość stworzenia poszczególnych członków rodziny (wnuk, rodzice, rodzeństwo)
  • Różne style cieni do powiek z wyborem kolorów
  • Filtry ubrań i akcesoriów: kolor, styl, materiał, rodzaj
  • Łatwiejsze wyszukiwanie dzięki podziałowi na kategorie
  • Dowolne ubrania na dowolną okazję (garnitur jako piżama)
  • Nowe cechy charakteru
  • Nowe aspiracje
  • Możliwość wybrania jaki element wyglądu ma zostać wylosowany
  • Ciężarne Simki mogą założyć dowolne ubranie
  • Możliwość zakupienia i otrzymania nowych cech charakteru podczas gry (spełnienie aspiracji)
  • Podział na strój imprezowy i strój wizytowy

NOWOŚCI W TRYBIE BUDOWANIA

  • Możliwość przemieszczania całego budynku
  • Możliwość przemieszczania pokoju
  • Gotowe, zapisane pokoje
  • Możliwość dodawania zaprojektowanych pokojów do Galerii
  • Łatwe pobieranie domów i pomieszczeń
  • Możliwość zmiany rozmiaru niektórych elementów
  • Bogata możliwość edycji dachów
  • Możliwość budowania pięter bez niższych segmentów i kolumn
  • Możliwość postawienia kominów w dowolnym miejscu
  • Możliwość budowania ogrodzeń w łuku
  • Możliwość szukania elementów poprzez wybór koloru, nazwy
  • Dowolna wysokość fundamentów
  • Podział na okna niskie, średnie i wysokie
  • Trzy wysokości ścian
  • Nowe rodzaje wykończeń dachów
  • Dachy na jednej parceli mogą mieć różne wzory i kolory
  • Możliwość ustawienia okna na dowolnej wysokości
  • Możliwość zmiany wysokości fundamentów w dowolnym momencie
  • Możliwość automatycznego ustawienia okien

NOWOŚCI W TRYBIE KUPOWANIA

  • Możliwość szukania obiektów wg koloru i nazwy
  • Możliwość przeglądania obiektów jak w magazynie
  • Obiekty mogą być powieszone na ścianie w dowolnym miejscu

NOWE ELEMENTY ROZGRYWKI

  • Autozapis gry
  • Simowie z cechą "nie lubi dzieci" będą smutni po wiadomości o ciąży
  • Simowie z cechą "rodzinny" będą super-szczęśliwi po wiadomości o ciąży
  • Nowe miejsca odblokowują się przez specjalne zdarzenia (Crick Canabana po zobaczeniu kilka razy specjalnego drzewa i Forgotten Grotto po wyłupaniu przejścia w opuszczonej kopalni)
  • Wielozadaniowość, czyli kilka interakcji w tym samym czasie
  • Emocje Simów wpływające na ich zachowanie
  • Szybsze wczytywanie się gry – w porównaniu do podstawy The Sims 3, brak ekranu ładowania
  • Łatwiejsze podróżowanie między światami
  • Emocje wpływające na umiejętności Simów
  • Nowe rodzaje śmierci związane z emocjami
  • Ogień mogący przenikać przez ściany, piętra
  • Woda i prąd zostają odcięte, gdy Sim nie płaci rachunków
  • Wysokość rachunków zależy teraz od wielkości parceli i ilości obiektów
  • Zasłony mogą się poruszać
  • Kariera komedianta
  • Część drzew i krzewów ma unikalne animacje
  • Przyuliczne ozdoby – automaty z gazetami, skrzynie pocztowe itp.
  • Strefy publiczne (oprócz parcel publicznych i mieszkalnych)
  • Możliwość łączenia roślin, aby wyhodować nowe owoce
  • Możliwość sadzenia kwiatów
  • Umiejętność gry na skrzypcach
  • Umiejętność rzeźbienia w drewnie
  • Simowie przepuszczający się na schodach
  • Serwowanie dowolnego dania o dowolnej porze dnia
  • Każdy tort może zostać tortem urodzinowym i weselnym
  • Więcej Simów na parcelach publicznych
  • Ulepszone poruszanie się Simów
  • Simowie wybierają chodzenie po ścieżce, jeśli jest taka na trawniku
  • Wiele animacji zależnych od określonej sytuacji (np. różny sposób opowiedzenia żartu, różny sposób reakcji na dany żart)
  • Simowie są bardziej ludzcy w grupowych rozmowach (np. stoją w kółku, a jeśli ktoś opuści rozmowę, to reszta Simów przesuwa się, aby ponownie zamknąć „koło” rozmowy)
  • Lista celów do wykonania podczas imprezy
  • Nowi aktorzy mówiący w Simlish
  • Ulepszone oświetlenie w domu (np. oświetlenie „na dwa piętra”)
  • Nowe oświetlenie świata (promienie słoneczne prześwitujące przez drzewa)
  • Efekty związane ze światem (burze piaskowe, tramwaj, kaczki, ćmy przy latarniach)
  • Osiągnięcia w grze
  • Karmienie piersią
  • Opcje związane z lepszym działaniem na laptopach
  • Światło lamp przenika na zewnątrz przez okna oraz między pokojami (jeśli między nimi jest łuk zamiast drzwi)
  • Można wybrać natężenie światła lampy dzięki specjalnemu suwakowi
  • Pasek "romansu" w znajomości
  • Odpowiedni poemat może ożywić zmarłego Sima
  • Możliwość zamówienia więcej niż jednego rodzaju pizzy
  • Telewizory mogą być ustawiane na stołach (są oddzielnym obiektem)
  • Możliwość usunięcia obiektów w użyciu
  • Przerwy w dostawie prądu
  • Możliwość zrobienia sobie zdjęcia "z rąsi"
  • Krowo-kwiat ma swój cylk życiowy
  • Simowie mogą robić pompki

?NOWE OBIEKTY

  • Rakieta pozwalająca na lot w kosmos
  • Maszyna do produkcji babeczek
  • Elementy wyrzeźbione z drewna
  • Animowany tramwaj
  • Krowo-kwiat
  • Lalka Voo-Doo
  • Skrzypce
  • Ładniejszy wygląd jedzenia
  • Możliwość serwowania napojów do dania
  • Worki treningowe
  • Doniczki i skrzynie ogrodowe
  • Ogromny teleskop
  • Stół chemiczny dla dzieci
  • Plac zabaw – statek kosmiczny
  • Plac zabaw – statek piratów
  • Plac zabaw – "Drabinki"
  • Urządzenie do gier 3D
  • Tablety

Informacja powstała z pomocą Shante.

Zaktualizowano: 19.09.2014 22:43

[randomtext category=”yeti”]

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

116 KOMENTARZE

  1. Poruszające się zasłony i animowane drzewa to rzeczy które są mega zbędne. Niestety nowości jest jak na lekarstwo, nie są one tak przełomowe jak otwarty świat lub Create a style w TS3.

    • Wyjdź ;_; Najlepiej niech drzewa stoją w bezruchu, niech światło się zatrzyma przy oknach i wgl po co kolory w tej grze cnie? ;]]]]]

      • A po co komu drzewa genealogiczne, pojazdy, otwarty świat, create a style, czyż nie? 🙂 Chyba większość osób bolą te straty i stąd tyle narzekania…

  2. Przyjemny artykuł :)Zawsze, po przeczytaniu tego o brakach, można się pocieszyć, czytając ten. . Wydaje mi się, że prawo- lub leworęczność nie jest czymś nowym, bo spotykałem już w Trójce Simów leworęcznych 🙂

  3. Sadzenie kwiatów to po prostu zastąpienie trybu budowania, gdzie były kwiaty.
    Simy nie wchodziły na schody, gdy szedł inny Sim, długo to zresztą nie zajmowało.

    Nie no, przepraszam, ale takie plusy jak „możliwość serwowania napojów do dania” jest po prostu niewspółmierne do tego, czego brakuje. To wszystko to jakieś pierdółki. TS4 na pewno nie kupię, chyba że pojawi się jakiś dodatek z funkcją online.

      • Ale kwiaty były w the sims 3, w podstawie były warzywa i owoce i chyba jeden kwiat, kwiat śmierci czy jakoś tak, można go było spotkać na cmentarzu. Więcej kwiatów było w dodatku nie z tego świata

        • Ale chyba chodzi o to, że kwiaty możesz zasadzić z nasion, a nie kupić w trybie kupowania. Podlewać je, wyrywać chwasty itp. ?:-)

        • Szczerze mówiąc to nie ma w tym komentarzu nic interesującego by czytać go jeszcze raz ;).

        • W The Sims 3 nie było możliwości sadzenia kwiatów. Mogliśmy hodować różne rośliny, ale nie były to kwiaty. Zioła, warzywa, owoce, ziarna oraz korzenie. Nazywanie kryształów i Tojadu kwiatami jest lekko naciągane 😉 Jeśli tak na to patrzysz – w The Sims 3 mogliśmy posadzić kwiaty – kryształy z Skok W Przyszłość i Tojad z Nie Z Tego Świata. W The Sims 4 mowa o stokrotkach, chryzantemach i niebieskich dzwoneczkach.

    • Przez takie pierdółki gry są lepsze, przez co niby Simsy 2 są lepsze grafika realna nie jest, otwartego świata nie ma, narzędzia stwórz styl też nie ma. Simsy 2 są lepsze właśnie przez pierdółki i dlatego że jest o wiele mniej błędów. Wole żeby do podstawki dodali pierdółki niż obiekty które można dodać w każdym momencie typu zmywarka i ogrodnik itp. Mam pytanie w 4 pojawi się store? Bo nie kojarzę żeby była taka informacja :/

      • Chyba nie ma czegoś takiego jak Store w Czwórce, jest ta galeria coś jak Giełda Wymiany, ale co do Store to nie jestem pewien :).

      • Przepraszam, ale nie rozumiem polityki – usuń pierdółki, które istnieją od TS1 i wstaw inne pierdółki.

        „Słit z rąsi” ma mi zrekompensować brak komornika, włamywacza i duchów?

  4. Cóż niektóre nowości są całkiem całkiem :).
    Ale latające ptaki i te gotowe pokoje to już były w poprzedniej części Simów ( gotowe pokoje doszły z dodatkiem Cztery Pory Roku chyba ).
    Przyuliczne ozdoby, to chyba chodzi o śmietniki, lampy, które też były w Trójce 🙂 nawet w Jedynce :P.
    Chwała im, że z autozapisu nie zrezygnowali – przydałby się w Trójce :).
    A sokowirówki jak nie było tak nie ma 🙁 tylko jest maszynka do babeczek 😮
    Z rachunkami spoko rozwiązanie. Szkoda, że włamywacza nie będzie i komornika, bo jak już odetną wodę i prąd to w końcu komornik powinien przyjść, ale i tak podoba mnie się to z odcięciem wody i prądu :).
    No ale co by nie mówić, to jednak braków jest więcej niż nowości ( póki co ) bo jeszcze wpis będzie aktualizowany :).

  5. leworęczność zdementowali, nie ma takiej opcji w CAS, można do tego czasowo doprowadzić przez jakiś event. Co do „nowych” obiektów to:

    Koło garncarskie (2-czas wolny)
    Rakieta pozwalająca na lot w kosmos (po co to komu w symulacji zycia?)
    Maszyna do produkcji babeczek (była w 2 i 3 dla dzieci, oraz jako nagroda w TS2)
    Animowane ptaki i kaczki jako ozdoba otoczenia – ok
    Elementy wyrzeźbione z drewna – coś podobnego było już w Ts1, no ale meble z drewna w czworce wydaja sie ciekawe
    Animowany tramwaj (WTF?)
    Krowo-kwiat 2 studenckie zycie i store
    Lalka Voo-Doo 1, 2 , 3 czesc
    Skrzypce 2 czas wolny
    Ładniejszy wygląd jedzenia
    Możliwość serwowania napojów do dania
    Worki treningowe podstawa ts2 jako nagroda w karierze
    Doniczki i skrzynie ogrodowe – doniczki byly w nie z tego swiata
    Ogromny teleskop – ogromny ale wciąż stary, znany od jedynki teleskop
    Gdzie te nowości godnej nastepnej generacji, się grzecznie pytam?

    • Podkreślam, że większość z wymienionych przez Ciebie rzeczy dotyczy dodatków. A wpis mówi o tym co znajdzie się w grze podstawowej, podobnie jak wpis z brakami. 🙂

      • Latające ptaki chyba już były w dwójce ;-; albo trójce… Ale były w podstawie którejś z tych części, więc żadna nowość ;x.
        PS O co chodzi z tym tramwajem? Da się coś z nim zrobic c: ?

    • Krowo-kwiat był w 2 ale teraz sim go hoduje kiedy jest małym cielaczkiem więc to się zmieniło i jest aktualizacja która o tym mówi.

  6. Wiele fajnych rzeczy zostaje dodanych, łączenie roślin, odkrywanie nowych części miasta.

    PS. Wie ktoś kiedy wyjdzie TS4 CaS Demo?

        • A ja się nie zdziwię, jeśli jutro rzeczywiście demo zostanie upublicznione dla wszystkich. Fakt, nie warto się nakręcać, więc sama tego nie robię. Mimo to nie zdziwiłabym się, bo to jeden dzień przed GamesCom 2014, jeśli się nie mylę. Poza tym jakiś gracz znalazł nawet w plikach dema datę 12 sierpnia, co może (ale nie musi) być faktyczną datą publikacji dla wszystkich. Pozostaje tylko czekać do jutra i nie napalać się zbytnio, bo to równie dobrze może było wpisane tam „tak po prostu dla ozdoby”, bo po EA można się tego spodziewać. 😉

        • No ale jak nie jutro to kiedy? XD kiedy będzie to później? bo premiera tuż tuż XD :snicker:

        • Ja coś przeczuwam, że jak nie jutro, to jakiś tydzień przed premierą pewnie… Tak tylko przeczuwam, ale serio, jestem ciekawa tej faktycznej premiery TS4 Demo. ^.^”

        • A ja już się tak nakręciłam na 12 :O A tak przy okazji to ciągle myślę o tym, że jak wypełniałam to zgłoszenie to podałam 99′ no i nie przyjęło, dopiero za drugim razem na innym urządzeniu. Demo nie dostałam ale nie wiem czy przyjęło się faktycznie to zgłoszenie czy ta data się zapisała i nie chce teraz tego dać :O Już sama nie wiem…

        • Nie warto się właśnie napalać, jeśli coś jest nieoficjalnie potwierdzone. 😉 Tak, jak myślałam – po demie na Origin ani śladu. Czyli zapewne demo będzie dostępne tydzień przed premierą albo jeden dzień. A kto wie – może w dzień premiery. Jest to dość niesprawiedliwe, bo niektórzy dostali już w lipcu, a tu zostały 23 dni do premiery, a większość osób tego jeszcze nie ma.

          Ja na wszelki wypadek podałam 95′ jeśli dobrze pamiętam… Czyli tak, jakbym miała 19 lat, bo gdzieś przeczytałam, że trzeba było dać taki rocznik, żeby było się pełnoletnim. 😉 Choć ja i tak uważam, że to niewiele da, jeśli chodzi o to zgłoszenie.

        • Ja dałam swoją prawdziwą datę urodzenia, a 18 lat skończyłam już ładnych parę lat temu… 😛 ale dema dalej ani widu, ani słychu… 😉 więc raczej nie był to czynnik decydujący ;p

        • Ja początkowo podałam swoją prawdziwą datę urodzenia, lecz gdy zatwierdziłam, data została obramowana na czerwono i dopiero po zmienieniu na inny rocznik, czyli na taki, gdzie miałabym powyżej 18 lat, udało mi się wysłać zgłoszenie. 🙂 To jednak nie zmienia faktu, że to zgłoszenie – według mnie – guzik daje. 😉

  7. Można mieszkać w PIRAMIDZIE!! :inlove: :inlove: i budować wspaniałe domy!!

    A JEZU JAK WAM SIĘ NIE PODOBA TO NIE GRAJCIE !!MAM TO GDZIEŚ 😛 MI SIĘ TAM PODOBA I LICZĘ NA WIELE GODZI ŚWIETNEJ ZABAWY 🙂
    nie wiem po co obwieszczanie to we wszystkich tematach 🙂 NIE KUPIE, NIE BĘDĘ GRAC ? OMG WHO THE HELL CARES! ? nikt was nie będzie do niczego zmuszać 🙂

    • A who cares, że Ty będziesz grać godzinami? 🙂
      Z resztą każdy tutaj chyba ma prawo się wypowiedzieć na temat braków i nowości, a to że ktoś pisze ”będę grać” lub ”nie będę grać” to już jego sprawa :).

      • Może masz racje i trochę przesadziłem 😀 Ale wkurza mnie to ciągłe narzekanie na tą grę choć jeszcze nie wyszła 🙂 Racje masz również w przypadku: A who cares, że Ty będziesz grać godzinami? 😀 Wydaje mi się jednak że DOTsim jest portalem fanowskim .. a ostatnio sami hejterzy dookoła 🙂

        • A mi się wydaje, że nie można na wszystko przymykać oka i patrzeć obiektywnie – ja na przykład uważam(i jest to moje zdanie), że wymienione plusy w żaden sposób nie rekompensują tego, co zabrali.

    • Napiszę to samo – nie obchodzi mnie, że będziesz grać. Można też zablokować komentarze, bo kogo obchodzi czyjaś opinia. Fan, to nie fanboy. Fan, to połączenie hejtera i fanboya, a oddany fan narzeka podwójnie, bo widzi niedoróbki. TS4, to dla mnie krok do tyłu, ale będę tu siedział, bo to nie jest strona tylko dla TS4. Wracając jeszcze do postawy ala'po co tu komentujesz – po co to czytasz?

      • Poza tym czytaj wszystkie komentarze? Odsyłam Cie do 2 komentarzy wyżej 🙂
        Nie rozumiem po prostu narzekania na coś co JESZCZE NIE WYSZŁO? może te braki zostaną zastąpione czym zupełnie nowym i innym 🙂 Po prostu bądźmy dobrej myśli.
        Aham i zdaje sobie sprawę z tego że nie każdy musi wszystko lubić … i to że czegoś nie lubi nie oznacza że jest już hejterem … ech że też muszę Ci to tłumaczyć.

  8. W głębi ducha licze na to, że po prmeierze okaże się, że gra zawiera wiele więcej prawdziwych nowości, o których nie mówili przed premierą, żeby nie zepsuć niespodzianki. Naiwne, to, ale nadzieja w końcu matką głupich.

    • Ja mam tak samo, ale wątpid w te niespodzianki. Maxis sprzdał się w chwili przejęcia przez EA, więc jakieś duże niespodzianki byłyby ogłaszane już od wielu miesięcy (większa sprzedaż). Obecne braki w TS4 są zbyt duże, a nowości mi tego nie rekompensują. Emocji, to mam aż nadmiar w realu, a tryb budowy, to nie jest wszystko, chociaż to wypada na plus. Dodać do tego „wielki powrót z SimCity” i wstrzymuje się z kupnem.

  9. „Różne style makijażu” – nie rozumiem tego punktu.
    „Sim może być lewo- bądź praworęczny” – zapowiadano, że będzie taka opcja w CAS, ale później potwierdzono, że jednak nie.

    Do dodania:
    – Możliwość zmiany wysokości fundamentów w dowolnym momencie bez potrzeby przebudowywania domu
    – Możliwość automatycznego ustawiania okien

    Mała poprawka:
    – Simowie z cechą „nie lubi dzieci” będą smutni, gdy będą spodziewać się dziecka
    – Simowie z cechą „rodzinny” będą super-szczęśliwi, gdy będą spodziewać się dziecka
    (samo zrobienie testu ciążowego nie ma wpływu na Sima, ale jego rezultat tak; poza tym, Sim nie musi zrobić testu ciążowego, może się dowiedzieć o ciąży, gdy urośnie mu brzuch – wtedy też pojawi się odpowiednia emocja)

    Do usunięcia:
    – Animowane ptaki i kaczki jako ozdoba otoczenia (były od początku w TS3)

    Jak coś jeszcze mi przyjdzie do głowy, to napiszę. 🙂

  10. „Możliwość BUDOWANA ogrodzeń w łuku” Literka Ci się zapodziała. xD

    A tak wgl. co znaczy zdanie „Możliwość przeglądania obiektów jak w magazynie”

  11. Drugie zdanie nad fioletowymi zdaniami w ,,NOWE ELEMENTY ROZGRYWKI„ ma blad.Zwenątrz lepiej zastopic zewnątrz. Ale i tak bardzo malo bledow w tej notce 😯 a jest dosc dluga .

  12. Wszyscy narzekają na braki i płaczą, że nie będzie czegoś, co już było… A spójrzcie na to tak: Wszystkie rzeczy, które są w podstawie, są bardzo dopracowane, czego nie możemy powiedzieć o poprzedniej części Simsów. Ja tak na to patrzę 🙂 Samochody doszły do dwójki w dodatku, ale zrobili bardzo ładną animację wsiadania do samochodu i wyjeżdżania, co cieszy oko podczas gry, może tak samo będzie w TS4? Małe dzieci: można je było tylko uczyć korzystania z toalety, mówienia i chodzenia, a poza tym tylko jadły i płakały, może w czwórce w końcu będą to jedne z bardziej grywalnych postaci? Mówcie co chcecie, ale ja czuję, że czwórka będzie najlepszą częścią Simsów i powtórzy sukces dwójki 🙂

  13. CAS jest interesującym rozwiązaniem, ale brak kreatora stylu mnie smuci… Bardzo podoba mi się oświetlenie, które do tej pory widzimy w grze i przenoszenie pokojów lub całego domu. Z dachami też fajna sprawa. Co do emocji mam nadzieję, że będą bardziej oddziaływać na simów niż w trzeciej części,w której np. zmarła matka mieszkająca w innym domu, a sim nawet nie zapłakał…

  14. Nie wiem, czy ktoś już o tym wspomniał, ale tryb kupowania i tryb budowy są teraz połączone w jeden tryb, czyli nie trzeba będzie przeskakiwać. To też jest pewna nowość 😉

  15. „Wysokość rachunków zależy teraz od wielkości parceli i ilości obiektów”.

    A nie było tak w dwójce i trójce?

    Jedno jest pewne: rachunki będą o wiele wyższe niż teraz w przypadku bardziej rozbudowanych domów.

    Jeszcze w trybie budowania brakuje: możliwość tworzenia strychów

  16. „Podobieństwo członków rodziny” – w poprzednich częściach nie byli podobni? Oczywiście można było zrobić zupełnie niepodobnych, ale poprzez mieszanie genów zawsze byli podobni, więc żadna nowość.
    „Różne style cieni do powiek” – szczególnie w dwójce można zobaczyć różne style cieni do powiek.
    „Możliwość zakupienia i otrzymania nowych cech charakteru podczas gry” – już w podstawie trójki simowie mogli dostać nowe cechy. Odbywało się to tak, że jednym z rodziców była postać specjalna, na przykład strażak, a dziecko dostawało z tej okazji nową cechę, na przykład piroman.
    „Niemowlęta nie są owinięte kocykiem (mają kończyny)” – tak było w dwójce.
    „Wielozadaniowość, czyli kilka interakcji w tym samym czasie” – przecież to było już w trójce, a nawet w dwójce, tylko może na mniejszą skalę.
    „Szybsze wczytywanie się gry” – szybsze to znaczy co? Nie sądzę, że przegoni jedynkę, która wczytuje się bardzo szybko na nowych komputerach.
    „Wysokość rachunków zależy teraz od wielkości parceli i ilości obiektów” – w jedynce na pewno tak było.
    „Przyuliczne ozdoby” – nie rozumiem, co w tym nowego. Chyba już od dwójki są takie bajery.
    „Ulepszone poruszanie się Simów” – z tym można się sprzeczać po zobaczeniu filmików z gry… Zresztą jeżdżenie samochodami i rowerami to też poruszanie się, a to przecież zabrano.
    „Nowi aktorzy mówiący w Simlish” – nie dajmy się zwariować. W każdej części są nowi aktorzy.
    „Efekty związane ze światem” – były już od dwójki.
    „Lustra mają prawdziwe odbicia” – wcześniej nie miały? Chyba, że w jedynce… Albo nie wiem, na czym to polega.
    „Ładniejszy wygląd jedzenia” – kwestia sporna.

    • ?Podobieństwo członków rodziny? – właśnie się przekonałem o tym, że urodzone (!) dziecko może być niepodobne do rodziców pod jakimś względem. Otóż zauważyłem, że dorosła córka moich simów ma wielkie wary i uśmieszek, a rodzice dość wąskie usta i nieuśmiechnięte. Sprawdziłem też, czy czasem żeńska wersja ojca nie ma takich ust. Nie ma. Skoro takie rzeczy mogą się zdarzyć, to pewnie jest jakieś prawdopodobieństwo, że urodzeni w grze Simowie będą zupełnie niepodobni do swoich rodziców.
      PS Ten post nadal wprowadza w błąd. Minęło już prawie 6 tygodni od napisania przeze mnie tego komentarza i ponad dwa tygodnie od premiery gry, a nadal nie odniosłeś się do kwestii poruszonych przeze mnie.

      • I nie mam zamiaru się do tego odnosić. Wpis nie wymaga poprawy. Poza tym, jest on już stary i nie będzie aktualizowany. Możliwość jego komentowania wygaśnie za kilka dni.

        • Informacje podane na dzień zawarty w newsie są prawdziwe i potwierdzone przez twórców. Nie i ingeruję w to, co zostało dodane po dacie podanej w newsie. Jeśli dajmy na to jutro pojawią się baseny, to news o ich braku wciąż będzie zgodny z podaną datą napisania tekstu.

        • Drogi Art, nie będę aktualizować każdego newsa który został tutaj napisany. Datę ważności tych informacji znajdziesz na samym końcu wpisu.

        • Nie chodzi o akyualizowanie tylko o sprostowanie raz na jakis czasu wiekszej ich ilosci, skoro staja sie nieaktualne 🙂

        • Raczej przede wszystkim mam na myśli to, że napisałeś, że coś jest nowością, a tak naprawdę pojawiło się już w podstawie jednej z poprzednich części. Odnoszę się do mojego komentarza z 10 sierpnia.

  17. „Lustra mają prawdziwe odbicia” – w dwójce, która jest na najwyższych detalach też są prawdziwe odbicia… więc co to za nowość?

  18. Moim zdaniem grę można oceniać dopiero 2 tygodnie po premierze, gdy pojawią się aktualizacje naprawiające błędy. I wtedy nawet nie można oceniać całej gry a jedynie podstawę bo cała gra to również dodatki.

  19. Wydaje mi się, że w „Nowościach w Stwórz Sima” powinno być jeszcze rozdzielenie stroju wizytowego na wieczorowy(?) i imprezowy 😛

  20. „Większe podobieństwo członków rodziny w porównaniu do poprzednich części” – wcale nie. Jest porównywalne, czasami nawet mniejsze niż w poprzednich częściach. Z moich obserwacji wynika, że to działa też prawdopodobnie na tej samej zasadzie co w dwójce, tylko że dodatkowo czasami pewne części twarzy są losowe.
    „Różne style cieni do powiek z wyborem kolorów” – nadal nie rozumiem, co w tym takiego nowego. Było już w dwójce. Czwórkowe cienie są po prostu inne.
    „Szybsze wczytywanie się gry ? w porównaniu do podstawy The Sims 3, brak ekranu ładowania” – przecież jest ekran ładowania. A suma czasów wszystkich ładowań, których doświadcza się od włączenia gry, może być całkiem duża, chociaż nie tak odczuwalna jak w trójce, w której wszystko ładowało się na raz i dlatego schodziło tyle czasu. Zresztą w samej podstawie ładowanie wcale nie było takie długie. Trzeba by było zmierzyć.
    „Ładniejszy wygląd jedzenia” – utrzymuję, że to kwestia sporna. Kwestia estetyki. Jedni powiedzą, że ładniejsze, inni że nie. I jeszcze ta kategoria „nowe obiekty”…
    „Animowany tramwaj” – to jest nowy obiekt? To można ewentualnie nazwać efektem, a wymienienie go pośród obiektów, z którymi można przeprowadzać interakcje, daje złudne poczucie, że z nim też można. A nie można.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories