Wszystkie kody do The Sims 4 na PC

Każdy z nas lubi czasami troszkę oszukać system korzystając z różnych kodów do The Sims 4. Bywa tak, że gra po prostu postawi nas w takiej sytuacji, że nie obejdzie się bez wpisania pewnej komendy, zaś innym razem chcemy po prostu zafundować naszym podopiecznym wygraną na loterii, aby ułatwić sobie rozgrywkę.

Postanowiliśmy pomóc Wam i opublikować spis wszystkich kodów jakie przydadzą się w grze The Sims 4. Pamiętajcie, że nadużycie niektórych cheatów może mieć negatywny wpływ na waszą rozgrywkę. Nigdy nie wiadomo jakiego potwora obudzimy wpisując ciąg liter i cyfr. Gotowi na motherlode?

Dziękuję Fenistowi i Triss za pomoc w stworzeniu wpisu.

Aby otworzyć konsolę kodów przyciśnij klawisze CTRL + Shift + C! 🙂

 

PODSTAWOWE KODY

  • Help – pokazuje listę dostępnych komend
  • testingcheats true/false – włącza tryb testowy
  • kaching lub rosebud – dodaje 1000 simoleonów
  • motherlode – dodaje 50 000 simoleonów
  • resetsim [imię] [nazwisko] – resetuje wybranego sima
  • fullscreen – włącza/wyłącza tryb pełnoekranowy
  • bb.moveobjects – pozwala na umieszczanie obiektów w dowolnych miejscach, nawet nachodząc na siebie
  • bb.showhiddenobjects – pokazuje ukryte obiekty
  • bb.ignoregameplayunlocksentitlement – odblokowuje zablokowane obiekty
  • headlineeffects [on/off] – usuwa kryształek i inne efekty znad głowy sima
  • sims.give_satisfaction_points [x] – dodaje Simowi punkty satysfakcji (w miejsce x wpisać ilość)
  • bb.enablefreebuild – pozwala budować na parcelach tj. szpital, laboratorium, czy posterunek policji
  • Death.toggle [true/false] – powoduje lub zapobiega śmierci
  • freerealestate [on/off] – odblokowuje możliwość zamieszkania w każdym domu bez względu na ilość pieniędzy w rodzinie
  • cas.fulleditmode – pozwala na pełną edycje Sima w CAS (zmiana cech, imion, ubrań itd.)
  • hovereffects off/on – usuwa biały kontur wokół Simów i obiektów
  • Shift + ] – powiększa obiekt
  • Shift + [ – pomniejsza obiekt

id sima

Niektóre kody wymagają od nas użycia ID naszego Sima zamiast jego imienia. W celu stworzenia takiego ID musimy wprowadzić do konsoli specjalną komendę.

  • sims.get_sim_id_by_name [Imię] [Nazwisko]

ASPIRACJE

  • aspirations.complete_current_milestone – ukończa dany etap wypełniania aspiracji
  • sims.add_buff Points [a następnie] sims.remove_buff Points – Dodaje 100 punktów satysfakcji. Te dwa kody muszą być napisane parą, żeby dodać więcej punktów.

Kariery

  • careers.promote [AngielskaNazwaKariery] – Awansujemy swojego Sima o 1 poziom w jego karierze. Angielską nazwę kariery trzeba napisać bez żadnej przerwy, np. careers.promote TechGuru
  • careers.demote [AngielskaNazwaKariery] – Obniża karierę wybranego Sima o 1 stopień.
  • careers.add_career [AngielskaNazwaKariery] – Nadaje karierę wybranemu Simowi.
  • careers.remove_career [AngielskaNazwaKariery] – Usuwa karierę wybranego Sima.
  • careers.promote Gradeschool – Podnosi ocenę dziecka w szkole.
  • careers.promote Highschool – Podnosi ocenę nastolatka w szkole.

Śmierć

  • sims.add_buff buff_death_electrocution_warning – Nadaje naszemu Simowi nastrójnik „Porażony”. Jeżeli spróbuje naprawić jakiś obiekt związany z elektroniką, umrze od porażenia.
  • sims.add_buff buff_death_elderexhaustion_warning – Natychmiastowa śmierć z wycieńczenia (Emeryci).
  • sims.add_buff buff_mortified – Natychmiastowa śmierć ze wstydu.
  • sims.add_buff buff_motives_hunger_starving – Nadaje nastrójnik „Wygłodzony”. Po 24 simowych godzinach bez jedzenia nastąpi śmierć naszego podopiecznego z głodu.
  • sims.add_buff Ghostly – Zamienia Sima w ducha (Witaj w pracy)
  • sims.get_sim_id_by_name [ImięGranegoZwierzaka] [NazwiskoGranegoZwierzaka] – Kod na ID naszego zwierzaka. Potrzebujemy go, aby wykonać następną komendę.
  • traits.equip_trait Ghost_OldAge [ID Zwierzaka] – Zabija zwierzaka i zmienia go w ducha. (Psy i koty)

Emocje

  • Sims.add_buff [TypNastrójnika] – Dodaje nastrójnik wybranemu Simowi. [TypNastrójnika] powinien być zamieniony jednym z poniższych formułek.
  • Sims.remove_buff [TypNastrójnika] – Usuwa jeden z poszczególnych nastrójników Sima. [TypNastrójnika] powinien być zamieniony jednym z poniższych formułek.
  • Sims.remove_all_buffs – Resetuje Sima do nastroju „pogodny”

 

  1. Zdenerwowany – Social_Angry, e_Buff_Angry, feelingangry, unfaithful
  2. Zawstydzony – e_buff_embarrassed, peedself
  3. Pobudzony – EnergizedLow LUB EnergizedHigh
  4. Filciarski – FlirtyLow LUB FlirtyHigh
  5. Skupiony – FocusedLow LUB FocusedHigh
  6. Szczęśliwy – Social_Happy, e_Buff_Happy
  7. Zainspirowany – InspiredLow LUB InspiredHigh
  8. Rozbawiony – PlayfulLow LUB PlayfulHigh
  9. Smutny – SadLow LUB SadHigh
  10. Niekomfortowo – e_buff_uncomfortable
  11. Spięty – Buff_Motives_Fun_desperate

interaktywne kody (shift + kliknięcie na sima/obiekt)

UWAGA! Wymaga włączenia trybu testowego (Dział “Kody podstawowe”)

  • Dodaj do rodziny
  • Zmodyfikuj w Trybie Stwórz Sima
  • Zresetuj obiekt
  • Teleportuj
  • Ubrudź
  • Wyczyść
  • Uszczęśliw

Pieniądze

  • money (kwota) – Ustawia kwotę rodziny na podaną w komendzie zamiast (kwota)
  • sims.modify_funds [+/- kwota] – Dodaje [+] lub usuwa [-] podaną kwotę
  • household.force_bills_due – Komenda opłaca rachunki rodziny
  • households.autopay_bills [true/false] – Włącza/wyłącza automatyczną zapłatę rachunków

Ciąża

  • sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester1 – Nadaje Simom i Duchom wygląd podczas pierwszego trymestru ciąży
  • sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester2 – Nadaje Simom i Duchom wygląd podczas drugiego trymestru ciąży
  • sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester3 – Nadaje Simom i Duchom wygląd podczas trzeciego trymestru ciąży
  • sims.add_buff Buff_Pregnancy_InLabor – Wywołuje nieprawdziwy poród u Simów i Duchów. Dzieci nie mogą powstać z tej komendy
  • pregnancy.force_offspring_count [IDSima] [liczba] – Ustala liczbę dzieci ciężarnych Simów i Duchów

RELACJE

  • modifyrelationship [imię 1 Sima] [Imię 2 Sima] 50 LTR_Friendship_Main – Dodaje 50 punktów do znajomości pomiędzy dwoma Simami

UWAGA: (imię 1 Sima) jest wybranym Simem, a (imię 2 Sima) jest docelowym Simem. Aby dokonać wzajemnych zmian w związku, docelowy Sim musi stać się wybranym Simem, a komenda musi zostać ponownie wprowadzona. Wzajemne zmiany pojawiają się tylko wtedy, gdy używasz tą komendę na obu Simach.

  • modifyrelationship [Imię Sima] [Imię Zwierzaka] 50 LTR_SimToPet_Friendship_Main – Dodaje 50 punktów do znajomości Sima i zwierzaka
  • modifyrelationship [Imię Sima] [Imię Zwierzaka] -50 LTR_SimToPet_Friendship_Main – Odejmuje 50 punktów z znajomości Sima i zwierzaka
  • modifyrelationship [Imię 1 Sima] [Imię 2 Sima] 50 Romance_Main – Dodaje 50 punktów do paska romantycznej znajomości Simów
  • modifyrelationship [Imię 1 Sima] [Imię 2 Sima] -50 Romance_Main – Odejmuje 50 punktów od paska romantycznej znajomości Simów
  • relationships.create_friends_for_sim – Na parceli magicznie pojawia się Sim z połową paska znajomości z twoim wybranym Simem
  • relationships.introduce_sim_to_all_others – Nasz Sim poznaje wszystkich Simów, włącznie z tymi, którzy niedawno zmarli
  • relationship.destroy [IDTwojegoSima] [IDdocelowegoSima] – Całkowicie niszczy znajomość wybranych Simów
  • relationship.add_bit [IDtwojegoSima] [IDdocelowegoSima] [RelacjaSimów] – Ustala daną relację pomiędzy Simami. Zamiast [RelacjaSimów] wpisujemy jeden z poniższych formułek:
    romantic-Married
    family_husband_wife
    family_grandchild
    family_son_daughter
    family_brother_sister
    family_grandparent
    family_parent

SIMOWIE (POTRZEBY, NASTRÓJNIKI ITP)

  • traits.equip_trait [NazwaCechyBezPrzerwy] – Nadaje cechę wybranemu Simowi. Cecha musi być podana w języku angielskim. Pełny spis cech w wersji angielskiej znajdziecie poniżej.
  • traits.remove_trait [NazwaCechyBezPrzerwy] – Usuwa cechę wybranemu Simowi. Cecha musi być podana w języku angielskim. Pełny spis cech w wersji angielskiej znajdziecie poniżej.
  • sims.add_buff NPC_Maid – Zmusza Sima do zachowywania się jak sprzątaczka. Sim będzie zachowywał się normalnie, tylko, że jeżeli w okolicy będzie coś do posprzątania, sprzątnie on to sam z siebie
  • sims.remove_buff NPC_Maid – Sim przestaje zachowywać się jak sprzątaczka
  • soak.enable_soak_handyman_situation (Użyj tego kodu w pierwszej kolejności)
    soak.create_soak_handyman_situation (Użyj tego kodu po wykonaniu poprzedniego) – Przywołuje mechanika na parcelę, aby naprawił wszystkie zepsute obiekty.
  • soak.enable_soak_maid_situation (Użyj tego kodu w pierwszej kolejności)
    soak.create_soak_maid_situation (Użyj tego kodu po wykonaniu poprzedniego) – Przywołuje sprzątaczkę na parcelę, aby posprzątała dom
  • soak.enable_soak_party_situation (Użyj tego kodu w pierwszej kolejności)
    soak.create_soak_party_situation (Użyj tego kodu po wykonaniu poprzedniego) – Przywołuje paru Simów na parcelę, aby poimprezować. Po paru simowych godzinach zbierają się do własnych domów
  • Sims.Spawn – Przywołuje Sima i dodaje go do rodziny
  • Sims.spawnsimple – Przywołuje Sima na parcelę jako gościa
  • Setage – Zamienia noworodki, dzieci i nastolatki w dorosłych
  • fillmotive [motive_potrzeba po angielsku] – wypełnia dany pasek potrzeby Sima, np. fillmotive motive_fun
  • objects.consumables_infinite_toggle – Włącza możliwość nielimitowanego używania przedmiotów takich jak talerze z jedzeniem i mikstury za punkty satysfakcji. Komenda musi być wprowadzona zanim stworzymy lub kupimy przedmiot. Podczas picia mikstur za punkty satysfakcji Sim będzie pił z kubka już zawsze i podobnie, w przypadku jedzenia jakiejś potrawy, Sim będzie ją jadł cały czas i nie przestanie.

ANGIELSKIE NAZWY CECH OSOBOWOŚCI:

  • Aktywny – Active
  • Wesoły – Cheerful
  • Kreatywny – Creative
  • Geniusz – Genius
  • Pochmurny – Gloomy
  • Głupek – Goofball
  • Gorąca głowa – Hot-Headed
  • Romantyk- Romantic
  • Zadufany – Self Assured
  • Nieprzystępny – Unflirty
  • Znawca sztuki – Art Lover
  • Mól książkowy- Bookworm
  • Smakosz – Foodie
  • Zapaleniec – Geek
  • Miłośnik muzyki – Music Lover
  • Perfekcjonista – Perfectionist
  • Ambitny – Ambitious
  • Miłośnik kotów – Cat Lover
  • Infantylny- childish
  • Niezdarny – Clumsy
  • Mistrz parkietu- Dance Machine
  • Miłośnik psów – Dog Lover
  • Szalony – Erratic
  • Żarłoczny – Glutton
  • Kleptoman – Kleptomaniac
  • Leniwy – Lazy
  • Miłośnik natury – Loves Outdoors
  • Materialista – Materialistic
  • Schludny – Neat
  • Niechlujny – Slob
  • Snob – Snob
  • Wrażliwy – Squeamish
  • Wegetarian – Vegetarian
  • Kumpel – Bro
  • Zły – Evil
  • Rodzinny – Family-oriented
  • Dobry – Good
  • Nie cierpi dzieci – Hates Children
  • Klubowicz – Insider
  • Zazdrosny – Jealous
  • Samotnik – Loner
  • Wredny – Mean
  • Nieangażujący się – Nocommittal
  • Przyjacielski – Outgoing

MAŁE DZIECI:

  • Aniołek – Angelic
  • Ciekawy świata – Inquisitive
  • Głuptasek – Silly
  • Przylepa – Clingy
  • Rozrabiaka – Fussy
  • Niezależny – Independent
  • Rezolutny – Charmer
  • Żywe srebro – Wild

UMIEJĘTNOŚCI

  • stats.set_skill_level Major_Archaeology [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Archeologii
  • stats.set_skill_level Major_Baking [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Pieczenia
  • stats.set_skill_level Skill_Bowling [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Grania w kręgle
  • stats.set_skill_level Major_Charisma [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Charyzmy
  • stats.set_skill_level Skill_Child_Creativity [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Kreatywności u dzieci
  • stats.set_skill_level Major_Comedy [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Komedii
  • stats.set_skill_level Major_HomestyleCooking [1-10]- Ustawia poziom umiejętności Gotowania
  • stats.set_skill_level Minor_LocalCulture [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Znajomości kultury Selvadorady
  • stats.set_skill_level Minor_Dancing [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Tańczenia
  • stats.set_skill_level Major_DJ [1-10] – Ustawia poziom umiejętności bycia DJ
  • stats.set_skill_level Major_Fishing [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Łowienia ryb
  • stats.set_skill_level Skill_Fitness [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Sportowej
  • stats.set_skill_level Major_Gardening [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Ogrodnictwa
  • stats.set_skill_level Major_GourmetCooking [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Wykwintnego gotowania
  • stats.set_skill_level Major Guitar [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Gry na gitarze
  • stats.set_skill_level Major_Handiness [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Majsterkowania
  • stats.set_skill_level Major_Herbalism [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Zielarstwa
  • stats.set_skill_level Major_Logic [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Logiki.
  • stats.set_skill_level Skill_Child_Mental [1-10] – Ustawia poziom umiejętności umysłowych u dzieci
  • stats.set_skill_level Major_Mischief [1-10] – Ustawia poziom Złośliwości
  • stats.set_skill_level Major_Bartending [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Miksologii
  • stats.set_skill_level Skill_Child_Motor [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Motorycznych u dzieci
  • stats.set_skill_level Major_Painting [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Malowania
  • stats.set_skill_level AdultMajor_Parenting [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Wychowania
  • stats.set_skill_level skill_Dog [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Trenowania zwierzaka
  • stats.set_skill_level Major_Photography [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Fotografowania
  • stats.set_skill_level Major_Piano [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Gry na pianinie
  • stats.set_skill_level Major_PipeOrgan [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Gry na organach piszczałkowych
  • stats.set_skill_level Major_Programming [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Programowania
  • stats.set_skill_level Major_Reaping [1-10] – Ustawia poziom ukrytej umiejętności Koszenia
  • stats.set_skill_level Major_RocketScience [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Nauk kosmicznych
  • stats.set_skill_level Skill_Child_Social [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Społecznych u dzieci
  • stats.set_skill_level statistic_Skill_Hidden_VampireLore [1-15] – Ustawia poziom umiejętności Wiedzy o wampirach
  • stats.set_skill_level Major_VideoGaming [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Grania w gry
  • stats.set_skill_level Major_Violin [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Grania na skrzypcach
  • stats.set_skill_level Major_Wellness [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Medytacji
  • stats.set_skill_level Major_Writing [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Pisania
  • stats.set_skill_level Skill_Toddler_Communication [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Komunikacji u małych dzieci
  • stats.set_skill_level Skill_Toddler_Imagination [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Wyobraźni u małych dzieci
  • stats.set_skill_level Skill_Toddler_Movement [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Poruszania się u małych dzieci
  • stats.set_skill_level Skill_Toddler_Potty [1-3] – Ustawia poziom umiejętności Korzystania z nocnika u małych dzieci
  • stats.set_skill_level Skill_Toddler_Thinking [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Myślenia u małych dzieci
  • stats.set_skill_level Major_Vet [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Wiedzy weterynaryjnej

PRZYWOŁYWANIE OGNIA (WITAJ W PRACY)

  • stats.set_stat commodity_Buff_BurningLove_StartFire 7 – Przywołuje ogień. Jest 15% szansy na to, że po przywołaniu ognia podpalimy także naszego Sima
  • sims.remove_buff Buff_Fire_RecentFire – Przywraca szansę na przywołanie ognia. Za każdym razem po użyciu poprzedniej komendy trzeba odczekać 2 simowe dni
  • sims.add_buff BurningLove
    sims.remove_buff BurningLove – Usuwa szansę na spalenie Sima
  • objects.gsi_create_obj 0x0000abd9 – Wywoła ogień obok twojego Sima. Nie będzie się rozprzestrzeniać oraz nie podpali Sima. Zniknie po jakimś czasie sam w sobie
  • sims.add_buff BurningLove – Zwiększa szansę Sima na wzniecenie pożaru przez 4 następne godziny

sklepy – nagrody

  • bucks.unlock_perk RegisterMimic true – Kasa sklepowa jutra
  • bucks.unlock_perk SignageMimic true – Oszołamiający szyld
  • bucks.unlock_perk PedestalMimic true – Postument “Prowokujący”
  • bucks.unlock_perk AdditionalWorker_1 true – Dodatkowy pracownik nr 1
  • bucks.unlock_perk AdditionalWorker_2 true – Dodatkowy pracownik nr 2
  • bucks.unlock_perk CustomerPurchaseIntent true – Poważny klient
  • bucks.unlock_perk ImproveManagementSocials true – Megamenedżer
  • bucks.unlock_perk ImproveRetailSocials true – Sprytny sprzedawca
  • bucks.unlock_perk DecreaseRestocking_Temporary true – Niepożądana nadwyżka
  • bucks.unlock_perk DescreaseRestockingCost true – Szybsze uzupełnianie towaru
  • bucks.unlock_perk StorePlacard_1 true – Mój pierwszy simoleon
  • bucks.unlock_perk StorePlacard_2 true – Afisz – Tuz 500
  • bucks.unlock_perk RetailOutfit true – Gustowna koszula
  • bucks.unlock_perk CheckoutSpeed_Small true – Szybsze podliczanie (nieznaczne)
  • bucks.unlock_perk CheckoutSpeed_Large true – Szybsze podliczanie (znaczne)
  • bucks.unlock_perk RestockSpeed_Small true – Szybsze uzupełnianie towaru (nieznaczne)
  • bucks.unlock_perk RestockSpeed_Large true – Szybsze uzupełnianie towaru (znaczne)
  • bucks.unlock_perk CustomerBrowseTime true – Zainteresowany klient
  • bucks.unlock_perk SureSaleSocial true – Pewna sprzedaż
  • bucks.unlock_perk InstantRestock true – Natychmiastowe uzupełnianie zapasów

restauracje – nagrody

  • bucks.unlock_perk RiskFreeMarkup true – Sowite napiwki
  • bucks.unlock_perk RecommendDishSocial true – Dociekliwi klienci
  • bucks.unlock_perk RecommendDishFrequency true – Dociekliwsi klienci
  • bucks.unlock_perk MoreCustomers true – Inwazja głodomorów
  • bucks.unlock_perk LowerEmployeeTrainingCost true – Niższe koszty szkolenia pracowników
  • bucks.unlock_perk LowerChanceBadEvents_Small true – Dobre zarządzanie
  • bucks.unlock_perk LengthenImpatienceTimeout true – Cierpliwi klienci
  • bucks.unlock_perk InspirationalSpeechSocial true – Inspirująca przemowa
  • bucks.unlock_perk IngredientQualityOptions true – Opcje jakości składników
  • bucks.unlock_perk IngredientCostDiscount true – Nadwyżka plonów (chwilowo)
  • bucks.unlock_perk ExpensiveOrders true – Bogaci smakosze
  • bucks.unlock_perk EatFaster true – Szybkożercy
  • bucks.unlock_perk ChefsHat true – Czapka szefa kuchni
  • bucks.unlock_perk CheaperIngredients_2 true – Rabat na składniki (duży)
  • bucks.unlock_perk CheaperIngredients_1 true – Rabat na składniki (mały)
  • bucks.unlock_perk AdditionalWaiter_1 true – Dodatkowy kelner nr 1
  • bucks.unlock_perk AdditionalWaiter_2 true -Dodatkowy kelner nr 2
  • bucks.unlock_perk AdditionalChef true – Dodatkowy szef kuchni

skłonności (być rodzicem)

  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_Empathy 100 – pozytywne zwiększenie empatii
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_Empathy -100 – negatywne zwiększenie empatii
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_Manners 100 – pozytywne zwiększenie manier
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_Manners -100 – negatywne zwiększenie manier
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_Responsibility 100 – pozytywne zwiększenie odpowiedzialności
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_Responsibility -100 – negatywne zwiększenie odpowiedzialności
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_ConflictResolution 100 – pozytywne zwiększenie rozstrzygania konfilktów
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_ConflictResolution -100 – negatywne zwiększenie rozstrzygania konfliktów
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_EmotionalControl 100 – pozytywne zwiększenie kontrolowania emocji
  • stats.set_stat lifeSkillStatistic_EmotionalControl -100 – negatywne zwiększnie kontrolowania emocji

choroby

  • sims.add_buff CoughSneeze_severe – Simowie będa kichać i kaszleć przez 3 godziny
  • sims.add_buff CoughSneeze_mild – Simowie będą kichać i kaszleć przez 2 godziny
  • sims.add_buff Dizzy_severe – Simowie będą oszołomieni przez 3 godziny
  • sims.add_buff Dizzy_mild – Simowie będą oszołomieni przez 2 godziny
  • sims.add_buff Fever_severe – Simowie będą mieć gorączkę przez 3 godziny
  • sims.add_buff Fever_mild – Simowie będą mieli gorączkę przez 2 godziny
  • sims.add_buff Giggly_severe – przez 3 godziny
  • sims.add_buff Giggly_mild – przez 3 godziny
  • sims.add_buff Headache_severe – Simowie będą odczuwać ból głowy przez 3 godziny
  • sims.add_buff Headache_mild – Simowie będą odczuwać ból głowy przez 2 godziny
  • sims.add_buff Itchy_severe – Simowie będą odczuwać swędzenie przez 3 godziny
  • sims.add_buff Itchy_mild – Simowie będą odczuwać swędzenie przez 2 godziny
  • sims.add_buff Nausea_severe – Simowie będą odczuwać nudności przez 3 godziny
  • sims.add_buff Nausea_mild – Simowie będą odczuwać nudności przez 2 godziny
  • sims.add_buff SeeingThings_severe – przez 3 godziny
  • sims.add_buff SeeingThings_mild – przez 3 godziny
  • sims.add_buff SteamyEars_severe – Simowie będą spięci przez 3 godziny
  • sims.add_buff SteamyEars_mild – Simowie będą spięci przez 2 godziny

nagrody – kliniki weterynaryjne

  • bucks.unlock_perk AdditionalVet_1 true – odblokowuje: dodatkowy weterynarz nr 1
  • bucks.unlock_perk SupplyQuality true – odblokowuje: jakość zaopatrzenia
  • bucks.unlock_perk vetperks_MoreCustomers true – odblokowuje: godziny szczytu w klinice weterynaryjnej
  • bucks.unlock_perk vetperks_LengthenImpatienceTimeout true – odblokowuje: cierpliwi pacjenci
  • bucks.unlock_perk AdditionalVet_2 true – odblokowuje: dodatkowy weterynarz nr 2
  • bucks.unlock_perk vetperks_InspirationalSpeechSocial true – odblokowuje: inspirująca przemowa
  • bucks.unlock_perk vetperks_LowerEmployeeTrainingCost true – odblokowuje: niższe koszty szkolenia pracowników
  • bucks.unlock_perk vetperks_LowerChanceBadEvents_Small true – odblokowuje: dobre zarządzanie
  • bucks.unlock_perk ReducePetStress true – odblokowuje: obiżony stres u zwierzaków
  • bucks.unlock_perk UnlockCASItem true – odblokowuje: weterynaryjny kitel

pRZYWOŁYWANIE KOLEKCJI

Przywoływanie obiektów z kolekcji wykonamy zawsze za pomocą komedy objects.gsi_create_obj. Aby kod działał należy dodać do niego ID obiektu. Pełna lista wszystkich kolejkcji i kodów ich przywoływania znajduje się poniej.

KOSMICI

  • Żywa kosmiczna kałamarnica – objects.gsi_create_obj 0x5F57
  • Żywy niebieski ślimak morski – objects.gsi_create_obj 0x5F55
  • Żywy różowy wieloryb – objects.gsi_create_obj 0x5F54
  • Martwa kosmiczna kałamarnica – objects.gsi_create_obj 0x5F52
  • Żywy czerwony koralowiec – objects.gsi_create_obj 0x5F56
  • Martwy czerwony koralowiec – objects.gsi_create_obj 0x5F51
  • Martwy niebieski ślimak morski – objects.gsi_create_obj 0x5F4F
  • Martwy kosmiczny jeżozwierz – objects.gsi_create_obj 0x5F53
  • Martwy różowy wieloryb – objects.gsi_create_obj 0x5F4E
  • Żywy kosmiczny jeżozwierz – objects.gsi_create_obj 0x5F58
  • Odznaka za kolekcję kosmitów – objects.gsi_create_obj 0x9F6C

kryształy

  • Plumbit – objects.gsi_create_obj 0x7047
  • Żonkilit – objects.gsi_create_obj 0x703B
  • Tęczowin – objects.gsi_create_obj 0x703E
  • Gagat – objects.gsi_create_obj 0x7045
  • Simanit – objects.gsi_create_obj 0x7040
  • Diament – objects.gsi_create_obj 0x7038
  • Hematyt – objects.gsi_create_obj 0x703A
  • Ametyst – objects.gsi_create_obj 0x7037
  • Opal ognisty – objects.gsi_create_obj 0x7044
  • Błyskolit – objects.gsi_create_obj 0x704D
  • Kwarc – objects.gsi_create_obj 0x7048
  • Alabaster – objects.gsi_create_obj 0x7042
  • Szafir – objects.gsi_create_obj 0x703F
  • Kamień brzoskwiniowy – objects.gsi_create_obj 0x703D
  • Turkus – objects.gsi_create_obj 0x704E
  • Pomarańczowy topaz – objects.gsi_create_obj 0x703C
  • Kwarc różowy – objects.gsi_create_obj 0x704B
  • Emerald – objects.gsi_create_obj 0x7039
  • Rubin – objects.gsi_create_obj 0x704C
  • Cytryn – objects.gsi_create_obj 0x7043
  • Tajemnit – objects.gsi_create_obj 0x11ACB
  • Nocolit – objects.gsi_create_obj 0x11ACC
  • Odznaka za kolekcję kryształów – objects.gsi_create_obj 0x9F6A

PISANKI

  • Pisanka 1 – objects.gsi_create_obj 0x163CA
  • Pisanka 2 – objects.gsi_create_obj 0x163CB
  • Pisanka 3 – objects.gsi_create_obj 0x163CC
  • Pisanka 4 – objects.gsi_create_obj 0x163CD
  • Pisanka 5 – objects.gsi_create_obj 0x163CE
  • Pisanka 6 – objects.gsi_create_obj 0x163CF
  • Pisanka 7 – objects.gsi_create_obj 0x163D0
  • Pisanka 8 – objects.gsi_create_obj 0x163D1
  • Pisanka 9 – objects.gsi_create_obj 0x163D2
  • Pisanka 10 – objects.gsi_create_obj 0x163D3
  • Pisanka 11 – objects.gsi_create_obj 0x1E94B
  • Pisanka 12 – objects.gsi_create_obj 0x1E94A

pierwiastki

  • objects.gsi_create_obj 0x70FC – Firaksium
  • objects.gsi_create_obj 0x70F5 – Plumbobus
  • objects.gsi_create_obj 0x70FE – Krytak
  • objects.gsi_create_obj 0x70FF – Wilkum
  • objects.gsi_create_obj 0x70F4 – Platium
  • objects.gsi_create_obj 0x70F7 – Perylium
  • objects.gsi_create_obj 0x70F9 – Ozynat
  • objects.gsi_create_obj 0x6EE6 – Sydrolin
  • objects.gsi_create_obj 0x70F6 – Fozon
  • objects.gsi_create_obj 0x6F07 – Selium
  • objects.gsi_create_obj 0x70FD – Alcynet
  • objects.gsi_create_obj 0x70F8 – Melak
  • objects.gsi_create_obj 0x7100 – Glubek
  • objects.gsi_create_obj 0x70FB – Oksypin
  • objects.gsi_create_obj 0x70FA – Wolenton
  • objects.gsi_create_obj 0x11ACE – Ksenopetrium
  • objects.gsi_create_obj 0x9F71 – Odznaka za pełną kolekcje pierwisatków

ryby

  • objects.gsi_create_obj 0xAEF1 – Tęczowa ryba
  • objects.gsi_create_obj 0xB101 – Jesiotr
  • objects.gsi_create_obj 0xE876 – Drzeworyba
  • objects.gsi_create_obj 0xB082 – Grubowarg dwubarwny
  • objects.gsi_create_obj 0xAEF4 – Pirania
  • objects.gsi_create_obj 0xE874 – Ryba nietoperz
  • objects.gsi_create_obj 0xAFE6 – Żabnica
  • objects.gsi_create_obj 0xAF6E – Sum
  • objects.gsi_create_obj 0xB0A6 – Zębacz długi
  • objects.gsi_create_obj 0xB0C2 – Gurami całujące
  • objects.gsi_create_obj 0xB03F – Anioł morski
  • objects.gsi_create_obj 0xB0B4 – Bojownik
  • objects.gsi_create_obj 0xAF72 – Tilapia
  • objects.gsi_create_obj 0xAFF0 – Okoń
  • objects.gsi_create_obj 0xB1DC – Tetra
  • objects.gsi_create_obj 0xB03B – Pstrąg
  • objects.gsi_create_obj 0xB16C – Perca
  • objects.gsi_create_obj 0xB0A2 – Łosoś
  • objects.gsi_create_obj 0xAFE4 – Płotka
  • objects.gsi_create_obj 0xB04C – Koi
  • objects.gsi_create_obj 0xB184 – Gupik
  • objects.gsi_create_obj 0xAF70 – Złota rybka
  • objects.gsi_create_obj 0xFFCD – Sandacz amerykański (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0xFF4A – Skrzydlica górska (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0xFEB1 – Rak błękitny (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0xFEB3 – Rak czerwony (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0xFF19 – Żółty okoń (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0xBC5A – Odznaka za pełną kolekcje ryb

skamieliny

  • objects.gsi_create_obj 0x71E8 – Skamieniała czaszka kosmity
  • objects.gsi_create_obj 0x71E5 – Głowa praprapraSima
  • objects.gsi_create_obj 0x71E7 – Skamieniałe coś
  • objects.gsi_create_obj 0x71E6 – Skamieniałe wymiona
  • objects.gsi_create_obj 0x71E4 – Doskonale zachowane wąsy
  • objects.gsi_create_obj 0x71E3 – Ptak prehistoryczny
  • objects.gsi_create_obj 0x71DD – Skamieniały odcisk rośliny
  • objects.gsi_create_obj 0x71E2 – Prehistoryczna skała
  • objects.gsi_create_obj 0x71DA – Skamieniałe jajo
  • objects.gsi_create_obj 0x71E0 – Ogromny Trylobit
  • objects.gsi_create_obj 0x71DF – Absurdalnie maleńkie łapki T-Rexa
  • objects.gsi_create_obj 0x71DC – Pazur raptora
  • objects.gsi_create_obj 0x71E1 – Skamieniała dłoń Sima
  • objects.gsi_create_obj 0x71DB – Skamieniały potwór morski
  • objects.gsi_create_obj 0x71DE – Prehistoryczny odcisk kopyta
  • objects.gsi_create_obj 0x11ACD – Skamieniały czerw piaskowy (Witaj w pracy)
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6F – Odznaka za pełną kolekcje skamielin

żaby

  • objects.gsi_create_obj 0x8241 – Surfująca żaba sercowata
  • objects.gsi_create_obj 0x824F – Wirująca żaba kwiatowa
  • objects.gsi_create_obj 0x824C – Wirująca żaba bakłażan
  • objects.gsi_create_obj 0x8240 – Surfująca żaba bakłażan
  • objects.gsi_create_obj 0x824B – Żaba celownicza
  • objects.gsi_create_obj 0x823D – Surfująca żaba słoneczna
  • objects.gsi_create_obj 0x8245 – Żaba Tygrysia
  • objects.gsi_create_obj 0x824D – Wirująca grzebiuszka ziemna
  • objects.gsi_create_obj 0x823E – Surfująca żaba ziemna
  • objects.gsi_create_obj 0x823A – Żaba lamparcia
  • objects.gsi_create_obj 0x8228 – Żaba słonecznik
  • objects.gsi_create_obj 0x8239 – Cętkowana żaba sercowata
  • objects.gsi_create_obj 0x8249 – Pasiasta żaba bakłażan
  • objects.gsi_create_obj 0x8246 – Pasiasta żaba sercowata
  • objects.gsi_create_obj 0x823C – Surfująca żaba liściasta
  • objects.gsi_create_obj 0x824A – Hipnożaba
  • objects.gsi_create_obj 0x823B – Cętkowana żaba bakłażan
  • objects.gsi_create_obj 0x8238 – Cętkowana grzebiuszka ziemna
  • objects.gsi_create_obj 0x81FC – Żaba liściasta
  • objects.gsi_create_obj 0x8244 – Pasiasta grzebiuszka ziemna
  • objects.gsi_create_obj 0x8227 – Żaba bakłażan
  • objects.gsi_create_obj 0x822C – Grzebiuszka ziemna
  • objects.gsi_create_obj 0x822B – Żaba sercowata
  • objects.gsi_create_obj 0x8237 – Cętkowana żaba liściasta
  • objects.gsi_create_obj 0x8242 – Pasiasta żaba liściasta
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6B – Odznaka za pełną kolekcje żab

ogrodnictwo

  • objects.gsi_create_obj 0x1EA1C – Rosnowoc
  • objects.gsi_create_obj 0x5B90 – Smoczy owoc
  • objects.gsi_create_obj 0x5B8E – Jeżyny
  • objects.gsi_create_obj 0x93E2 – Krowokwiat
  • objects.gsi_create_obj 0x5FAE – Śmieciowy owoc
  • objects.gsi_create_obj 0x5B9C – Orchidea
  • objects.gsi_create_obj 0x7151 – NOL
  • objects.gsi_create_obj 0x5B8F – Granat
  • objects.gsi_create_obj 0x1010C – Kwiat śmierci
  • objects.gsi_create_obj 0xB2C7 – Bonsai
  • objects.gsi_create_obj 0x5B9F – Strelicja królewska
  • objects.gsi_create_obj 0x057C3 – Wiśnie
  • objects.gsi_create_obj 0x5B9A – Lilie
  • objects.gsi_create_obj 0x5B97 – Róża
  • objects.gsi_create_obj 0xB500 – Pomidor
  • objects.gsi_create_obj 0x5B8D – Truskawka
  • objects.gsi_create_obj 0xB0EF – Ziemniaki
  • objects.gsi_create_obj 0x5B95 – Gruszka
  • objects.gsi_create_obj 0xB53C – Cebula
  • objects.gsi_create_obj 0x5B98 – Tulipan
  • objects.gsi_create_obj 0xB2A6 – Pietruszka
  • objects.gsi_create_obj 0x5B92 – Winogrona
  • objects.gsi_create_obj 0xB961 – Szpinak
  • objects.gsi_create_obj 0x55A6 – Snapdragon
  • objects.gsi_create_obj 0xB2A8 – Szałwia
  • objects.gsi_create_obj 0x57C2 – Cytryna
  • objects.gsi_create_obj 0xB0FF – Grzyby
  • objects.gsi_create_obj 0xB2A4 – Bazylia
  • objects.gsi_create_obj 0x55B3 – Jabłko
  • objects.gsi_create_obj 0x5B99 – Stokrotka
  • objects.gsi_create_obj 0x5B9B – Chryzantema
  • objects.gsi_create_obj 0x5B9D – Dzwonki
  • objects.gsi_create_obj 0xB0F3 – Marchew
  • objects.gsi_create_obj 0x57C4 – Plantain
  • objects.gsi_create_obj 0x1071C – Toksyczny rumianek(Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x1025F – Rumianek (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x10725 – Trujący ognioliść(Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x102A0 – Ognioliść (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x10723 – Trujący czarny bez(Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x1025C – Czarny bez (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x107E5 – Cotozajagoda(Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x107E4 – Czarna bażyna(Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x10724 – Fałszywy smardz(Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x10261 – Smardz (Ucieczka w Plener)
  • objects.gsi_create_obj 0x11AC7 – Kolco-owoc(Witaj w Pracy)
  • objects.gsi_create_obj 0x11AC3 – Świecąca kula(Witaj w Pracy)
  • objects.gsi_create_obj 0x11AC1 – Zębaty kwiat(Witaj w Pracy)
  • objects.gsi_create_obj 0xBC59 – Odznaka za pełną kolekcje

geody (Witaj w pracy)

  • objects.gsi_create_obj 0x11AF2 – Gwiezdny płatek
  • objects.gsi_create_obj 0x11B00 – Zarinne
  • objects.gsi_create_obj 0x11AFE – Corbut
  • objects.gsi_create_obj 0x11AFF – Glumbut
  • objects.gsi_create_obj 0x1050B – Tonik mylom
  • objects.gsi_create_obj 0x11B01 – Oko znudzonej burzą

mikstury ziOŁOWE (ucieczka w plener)

  • objects.gsi_create_obj 0x10A77 – Balsam Rozpraszania Smutku
  • objects.gsi_create_obj 0x10A71 – Maść przeciw owadom
  • objects.gsi_create_obj 0x10A7C – Nawóz grzybowy
  • objects.gsi_create_obj 0x10A73 – Krem dezodoryzujący
  • objects.gsi_create_obj 0x10A72 – Łagodzący balsam do skóry
  • objects.gsi_create_obj 0x10A76 – Łagodzący balsam do skóry
  • objects.gsi_create_obj 0x10A75 – Ulga dla brzucha
  • objects.gsi_create_obj 0x10A7D – Ekstrakt z Ognioliścia
  • objects.gsi_create_obj 0x10A78 – Destylat czystego umysłu
  • objects.gsi_create_obj 0x10A7B – Naturalny olej chwastobójczy
  • objects.gsi_create_obj 0x10A74 – Dawka energii
  • objects.gsi_create_obj 0x10A79 – Maść uspokajająca
  • objects.gsi_create_obj 0x10A7A – Eliksir płodności

owady (ucieczka w plener)

  • objects.gsi_create_obj 0xFE50 – Pszczoła
  • objects.gsi_create_obj 0xFE52 – Morfid Błękitny
  • objects.gsi_create_obj 0xFE4A – Ognista mrówka
  • objects.gsi_create_obj 0xFE4E – Motyl
  • objects.gsi_create_obj 0xFE37 – Pasikonik
  • objects.gsi_create_obj 0xFE51 – Biedronka
  • objects.gsi_create_obj 0xFE4F – Ćma Księżycówka
  • objects.gsi_create_obj 0xFE4C – Komar
  • objects.gsi_create_obj 0xFE35 – Termit
  • objects.gsi_create_obj 0xFF06 – Świetlik
  • objects.gsi_create_obj 0xFE4D – Odorek zieleniak
  • objects.gsi_create_obj 0xFE57 – Ważka
  • objects.gsi_create_obj 0xFE58 – Żuk bogatek
  • objects.gsi_create_obj 0xFE54 – Szarańcza
  • objects.gsi_create_obj 0xFE55 – Modliszka
  • objects.gsi_create_obj 0xFE53 – Monarcha
  • objects.gsi_create_obj 0xFE59 – Patyczak
  • objects.gsi_create_obj 0xFE5B – Świetlik tęczowy
  • objects.gsi_create_obj 0xFE5A – Błędny ognik
  • objects.gsi_create_obj 0xFE5C – Kurzołek
  • objects.gsi_create_obj 0xFE5D – Smocza ważka
  • objects.gsi_create_obj 0x10661 – Odznaka za pełną kolekcje owadów

metale

  • objects.gsi_create_obj 0x7066 – Smutkum
  • objects.gsi_create_obj 0x7058 – Furium
  • objects.gsi_create_obj 0x706D – Literalit
  • objects.gsi_create_obj 0x7065 – Romantium
  • objects.gsi_create_obj 0x706C – Flamingonium
  • objects.gsi_create_obj 0x706B – Defmetal
  • objects.gsi_create_obj 0x7057 – Krytunium
  • objects.gsi_create_obj 0x7072 – Socjalit
  • objects.gsi_create_obj 0x7067 – Simtanium
  • objects.gsi_create_obj 0x705C – Żelazium
  • objects.gsi_create_obj 0x706F – Fozonit
  • objects.gsi_create_obj 0x7064 – Platynium
  • objects.gsi_create_obj 0x7071 – Piryt
  • objects.gsi_create_obj 0x7070 – Mizerium
  • objects.gsi_create_obj 0x7059 – Hewimetal
  • objects.gsi_create_obj 0x706E – Obtanium
  • objects.gsi_create_obj 0x7068 – Utranium
  • objects.gsi_create_obj 0x7063 – Ozinold
  • objects.gsi_create_obj 0x706A – Bekonit
  • objects.gsi_create_obj 0x7069 – Alkron
  • objects.gsi_create_obj 0x11AC8 – Blutonium (Witaj w pracy)
  • objects.gsi_create_obj 0x11ACA – Solarium (Witaj w pracy)
  • objects.gsi_create_obj 0x9F70 – Odznaka za pełną kolekcje metali

wydruki mikroskopowe

  • objects.gsi_create_obj 0x59C5 – Kryształowy pałac
  • objects.gsi_create_obj 0x59CA – Mięsisty liść
  • objects.gsi_create_obj 0x59BD – Śladowe pozostałości
  • objects.gsi_create_obj 0x59C6 – Szpetny rozkwit
  • objects.gsi_create_obj 0x59C8 – Komórka-klocek
  • objects.gsi_create_obj 0x59C7 – Spadanie
  • objects.gsi_create_obj 0x59CD – Hula-hooplankton
  • objects.gsi_create_obj 0x59CE – Rapsodia w błękicie
  • objects.gsi_create_obj 0x59CC – Impreza w różu
  • objects.gsi_create_obj 0x59CB – Psychodeliczna skała
  • objects.gsi_create_obj 0x59C9 – Walka w śniegu
  • objects.gsi_create_obj 0x59C4 – Włóczęga
  • objects.gsi_create_obj 0xA1DD – odznaka “Ekspert Mikroskopu”

trofea mysims

  • objects.gsi_create_obj 0x729A – TOBOR
  • objects.gsi_create_obj 0x729E – Zombie Carl
  • objects.gsi_create_obj 0x729C – Violet
  • objects.gsi_create_obj 0x72A5 – Goth Boy
  • objects.gsi_create_obj 0x7298 – Morcubus
  • objects.gsi_create_obj 0x7297 – Lyndsay
  • objects.gsi_create_obj 0x72A7 – Jenny
  • objects.gsi_create_obj 0x7296 – Leaf
  • objects.gsi_create_obj 0x729B – Trevor Verily
  • objects.gsi_create_obj 0x72A0 – Dr. F
  • objects.gsi_create_obj 0x7299 – Poppy
  • objects.gsi_create_obj 0x7295 – DJ Candy
  • objects.gsi_create_obj 0x72A6 – Hopper
  • objects.gsi_create_obj 0x7294 – Buddy
  • objects.gsi_create_obj 0x72A4 – Gonk
  • objects.gsi_create_obj 0x72A3 – Chef Gino
  • objects.gsi_create_obj 0x72A2 – Ol’ Gabby
  • objects.gsi_create_obj 0x72A1 – Elmira Clamp
  • objects.gsi_create_obj 0x729F – Chaz McFreely
  • objects.gsi_create_obj 0x729D – Yuki
  • objects.gsi_create_obj 0x9F74 – Odznaka za pełną kolekcje trofeów

pocztówki

  • objects.gsi_create_obj 0x778C – Isla Paradiso
  • objects.gsi_create_obj 0x7785 – Dolina Smoków
  • objects.gsi_create_obj 0x7783 – Barnacle Bay
  • objects.gsi_create_obj 0x778B – Północna Grota
  • objects.gsi_create_obj 0x778A – Księżycowe Jeziora
  • objects.gsi_create_obj 0x7784 – Champs Les Sims
  • objects.gsi_create_obj 0x777F – Littlehaven
  • objects.gsi_create_obj 0x7788 – Bridgeport
  • objects.gsi_create_obj 0x777E – Riverview
  • objects.gsi_create_obj 0x7786 – Sunset Valley
  • objects.gsi_create_obj 0x7789 – Appaloosa Plains
  • objects.gsi_create_obj 0x7782 – Moonlight Falls
  • objects.gsi_create_obj 0x7780 – Oaza Szczęścia
  • objects.gsi_create_obj 0x7787 – Twinbrook
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6E – Odznaka za pełną kolekcje pocztówek

eliksiry (Witaj w pracy)

  • objects.gsi_create_obj 0x11A66 – Jedzenie systetyczne
  • objects.gsi_create_obj 0x11A70 – Impuls
  • objects.gsi_create_obj 0x11A74 – Zeruj wiek
  • objects.gsi_create_obj 0x11A68 – Czerwona gorączka
  • objects.gsi_create_obj 0x11A6E – Spryt
  • objects.gsi_create_obj 0x11A71 – Kumpel Kosiarza
  • objects.gsi_create_obj 0x11A72 – Szczęście złotej rączki
  • objects.gsi_create_obj 0x11A6F – Potrzeby OK
  • objects.gsi_create_obj 0x11A69 – Różane perfumy
  • objects.gsi_create_obj 0x11A6A – Ektoplazma
  • objects.gsi_create_obj 0x11A73 – Aura kosmitów
  • objects.gsi_create_obj 0x11A6B – Powiększenie
  • objects.gsi_create_obj 0x11A67 – Wyciąg z węża
  • objects.gsi_create_obj 0x11A6D – Bycza Siła
  • objects.gsi_create_obj 0x11A6C – Odchudzenie

wydruki kosmiczne

  • objects.gsi_create_obj 0x6C54 – Na powierzchnię
  • objects.gsi_create_obj 0x6C55 – Gwiazdy bitewne
  • objects.gsi_create_obj 0x6C4C – Mgławica T-Rex
  • objects.gsi_create_obj 0x6C51 – Gwiezdni kochankowie
  • objects.gsi_create_obj 0x6C53 – Pochmurna wizja
  • objects.gsi_create_obj 0x6C48 – Migotanie
  • objects.gsi_create_obj 0x6C49 – Powrót Saturna
  • objects.gsi_create_obj 0x6C4E – Marzę o plejzozaurze
  • objects.gsi_create_obj 0x6C4A – Standardowy kosmos
  • objects.gsi_create_obj 0x6C4B – Koniec świata
  • objects.gsi_create_obj 0x6C52 – Planeta zwierząt
  • objects.gsi_create_obj 0x6C47 – Fascynująca różyczka
  • objects.gsi_create_obj 0x6C50 – Na czerwono
  • objects.gsi_create_obj 0x6C4F – Styl nie z tego świata
  • objects.gsi_create_obj 0x6C4D – Wielka gwiazda
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6D – The Gargantuan Telescope

skały kosmiczne

  • objects.gsi_create_obj 0x5C7D – Nienaturalnie wielka skała kosmiczna
  • objects.gsi_create_obj 0x5C7F – Wyjątkowa skała kosmiczna
  • objects.gsi_create_obj 0x5C80 – Wielka skała kosmiczna
  • objects.gsi_create_obj 0x5C7E – Pospolita skała kosmiczna
  • objects.gsi_create_obj 0xBC58 – Odznaka za pełną kolekcje skał

pióra (psy i koty)

  • Pióro modrosójki błękitnej – 0x2B36C
  • Pióro kardynała – 0x2B366
  • Pióro wrony – 0x2B35F
  • Pióro kaczki – 0x2B362
  • Pióro zięby – 0x2B364
  • Pióro czapli – 0x2B36A
  • Pióro papugi – 0x2B372
  • Pióro bażanta – 0x2B36E
  • Pióro gołębia – 0x2B313
  • Pióro maskonura – 0x2B370

ODZNAKI ZA ZEBRANIE KOLEKCJI

  • objects.gsi_create_obj 0x9F6C – Odznaka za pełną kolekcje kosmitów
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6A – Odznaka za pełną kolekcje kryształów
  • N/A – Odznaka za pełną kolekcje pisanek
  • objects.gsi_create_obj 0x9F71 – Odznaka za pełną kolekcje pierwiastków
  • objects.gsi_create_obj 0xBC5A – Odznaka za pełną kolekcje ryb
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6F – Odznaka za pełną kolekcje skamielin
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6B – Odznaka za pełną kolekcje żab
  • objects.gsi_create_obj 0xBC59 – Odznaka za pełną kolekcje roślin
  • N/A – Odznaka za pełną kolekcje geod
  • objects.gsi_create_obj 0x10661 – Odznaka za pełną kolekcje owadów
  • objects.gsi_create_obj 0x9F70 – Odznaka za pełną kolekcje metali
  • objects.gsi_create_obj 0xA1DD – Odznaka za pełną kolekcje wydruków mikroskopowych
  • objects.gsi_create_obj 0x9F74 – Odznaka za pełną kolekcje trofeów MySims
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6E – Odznaka za pełną kolekcje Pocztówek
  • objects.gsi_create_obj 0x9F6D – Odznaka za pełną kolekcje wydruków kosmicznych
  • objects.gsi_create_obj 0xBC58 – Odznaka za pełną kolekcje kosmicznych skał

pory roku

  • Uderzenie pioruna – weather.summon_lightning_strike
  • Uderzenie piorunem w Sima – lightning_strike_object [SimID]
  • Uderzenie pioruna w wyznaczone miejsce – weather.lightning_strike_here [x y z]
  • Dowolna zmiana pory roku – seasons.set_season [x] – w miejsce [x] trzeba wstawić odpowiednią cyfrę pory roku:
    0 – lato
    1 – jesień
    2 – zima
    3 – wiosna
  • Zmiana pory roku na następną seasons.advance_season
  • Czas trwania pór roku – seasons.set_season_length [x]
    0 – normalna
    1 – długa
    3 – bardzo długa

psy i koty

  • sims.get_sim_id_by_name [ImięGranegoZwierzaka] [NazwiskoGranegoZwierzaka] – nadaje zwierzakowi ID
  • traits.equip_trait Ghost_OldAge [ID zwierzaka] – powoduje śmierć zwierzaka

wampiry

  • stats.set_stat commodity_BecomingVampire 2160 – rozpoczyna proces zmiany Sima w wampira (kilka dni).
  • traits.equip_trait trait_OccultVampire – natychmiastowa zmiana Sima w wampira.
  • traits.remove_trait trait_OccultVampire – “odmienia” wampira w normalnego Sima.
  • stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 1593 – zwiększenie rangi wampira i dodanie 2 punktów mocy za każdym razem, gdy skorzystasz z kodu.
  • stats.set_stat commodity_Motive_Visible_Vampire_Power 100 – wypełnienie paska energii wampira.
  • stats.set_stat commodity_Motive_Visible_Vampire_Power -100 – opróżnienie paska energii wampira.
  • bucks.lock_all_perks_for_bucks_type 40961 [ID Sima] true – zresetowanie mocy wampira.

moce wampirów

  • bucks.unlock_perk EmotionalBurst_2 true 40961 [ID Sima] – wpływ na emocje
  • bucks.unlock_perk BatForm true 40961 [ID Sima] – postać nietoperza
  • bucks.unlock_perk LoseHumanity_Social true 40961 [ID Sima] – poza stadem
  • bucks.unlock_perk Hallucinate true 40961 [ID Sima] – wywoływanie halucynacji
  • bucks.unlock_perk NocturnalAffinity_Level1 true 40961 [ID Sima] – dziecię księżyca
  • bucks.unlock_perk Command true 40961 [ID Sima] – rozkaz
  • bucks.unlock_perk EmotionalBurst_3 true 40961 [ID Sima] – kontrola emocji
  • bucks.unlock_perk NocturnalAffinity_Level2 true 40961 [ID Sima] – istota ciemności
  • bucks.unlock_perk EmotionalDampening_Level1 true 40961 [ID Sima] – ostudzone emocje
  • bucks.unlock_perk EmotionalDampening_Level3 true 40961 [ID Sima] – opanowanie emocji
  • bucks.unlock_perk NeedsNaughtiness true 40961 [ID Sima] – potęgowanie emocji
  • bucks.unlock_perk DetectPersonality true 40961 [ID Sima] – odkrycie osobowości
  • bucks.unlock_perk AlwaysWelcome true 40961 [ID Sima] – wieczyste zaproszenie
  • bucks.unlock_perk GarlicImmunity true 40961 [ID Sima] – odporność na czosnek
  • bucks.unlock_perk ResistanceSolis_Level2 true 40961 [ID Sima] – lepsza odporność na słońce
  • bucks.unlock_perk VampiricSlumber_Level2 true 40961 [ID Sima] – głębszy wampirzy sen
  • bucks.unlock_perk LoseHumanity_Fun true 40961 [ID Sima] – przyjemność nieśmiertelnych
  • bucks.unlock_perk EmotionalBurst_1 true 40961 [ID Sima] – wpływ na emocje
  • bucks.unlock_perk IrresistibleSlumber true 40961 [ID Sima] – obezwładniająca senność
  • bucks.unlock_perk ManipulateLifeSpirit true 40961 [ID Sima] – kontrolowanie sił życiowych
  • bucks.unlock_perk NocturnalAffinity_Level3 true 40961 [ID Sima] – wcielenie ciemności
  • bucks.unlock_perk Mesmerize true 40961 [ID Sima] – hipnoza
  • bucks.unlock_perk MistForm true 40961 [ID Sima] – postać mgły
  • bucks.unlock_perk PotentPower_2 true 40961 [ID Sima] – podstawowy okultyzm
  • bucks.unlock_perk PotentPower_3 true 40961 [ID Sima] – mistrzowski okultyzm
  • bucks.unlock_perk PotentPower_1 true 40961 [ID Sima] – zaawansowany okultyzm
  • bucks.unlock_perk LoseHumanity_Hygiene true 40961 [ID Sima] – bezwonność
  • bucks.unlock_perk ResistanceSolis_Level3 true 40961 [ID Sima] – całkowita odporność na słońce
  • bucks.unlock_perk ResistanceSolis_Level1 true 40961 [ID Sima] – odporność na słońce
  • bucks.unlock_perk VampireRun true 40961 [ID Sima] – superszybki bieg
  • bucks.unlock_perk EmotionalDampening_Level2 true 40961 [ID Sima] – zduszone emocje
  • bucks.unlock_perk TameTheThirst true 40961 [ID Sima] – opanowanie pragnienia
  • bucks.unlock_perk VampireCreation true 40961 [ID Sima] – stworzenie wampira
  • bucks.unlock_perk AlluringVisage_2 true 40961 [ID Sima] – wampirzy magnetyzm
  • bucks.unlock_perk VampiricStrength_Level2 true 40961 [ID Sima] – wampirza tężyzna
  • bucks.unlock_perk AlluringVisage_1 true 40961 [ID Sima] – wampirzy urok
  • bucks.unlock_perk AlluringVisage_3 true 40961 [ID Sima] – wampirza fascynacja
  • bucks.unlock_perk VampiricStrength_Level3 true 40961 [ID Sima] – wampirza moc
  • bucks.unlock_perk VampiricSlumber_Level1 true 40961 [ID Sima] – wampirzy sen
  • bucks.unlock_perk VampiricStrength_Level1 true 40961 [ID Sima] – wampirza siła
  • bucks.unlock_perk VampiricSlumber_Level3 true 40961 [ID Sima] – wampirzy trans

słabości

  • bucks.unlock_perk Sunlight_Level3 true 40962 [ID Sima] – wrząca plazma
  • bucks.unlock_perk DayTime_Level1 true 40962 [ID Sima] – heliofobia
  • bucks.unlock_perk EternalSadness true 40962 [ID Sima] – wieczny smutek
  • bucks.unlock_perk FitfulSleeper_Level1 true 40962 [ID Sima] – niespokojny sen
  • bucks.unlock_perk Sunlight_Level2 true 40962 [ID Sima] – łatwopalne ciało
  • bucks.unlock_perk VampireWithAConscience true 40962 [ID Sima] – poczucie winy
  • bucks.unlock_perk InsatiableThirst true 40962 [ID Sima] – nienasycone pragnienie
  • bucks.unlock_perk DayTime_Level2 true 40962 [ID Sima] – silna heliofobia
  • bucks.unlock_perk DayTime_Level3 true 40962 [ID Sima] – więź z nocą
  • bucks.unlock_perk FitfulSleeper_Level2 true 40962 [ID Sima] – koszmarny sen
  • bucks.unlock_perk SleepOfTheUndead true 40962 [ID Sima] – sen nieumarłych
  • bucks.unlock_perk InefficientDrinker true 40962 [ID Sima] – niechlujne chłeptanie
  • bucks.unlock_perk Sunlight_Level1 true 40962 [ID Sima] – cienka skóra
  • bucks.unlock_perk UncontrollableHissing true 40962 [ID Sima] – niekontrolowane syczenie
  • bucks.unlock_perk UnpleasantAura true 40962 [ID Sima] – aura nieumarłych
  • bucks.unlock_perk WitheredStomach true 40962 [ID Sima] – skręt kiszek

pozycja wampirów

  • stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 202 – niższy wampir
  • stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 630 – wyższy wampir
  • stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 1058 – wampirzy mistrz
  • stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 1486 – wielki mistrz
  • stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 1593 – pełny pasek

 


Informacje o nowince

  • Autor nowinki
  • Data publikacji
  • Komentarze użytkowników i gości

    30

    1. Hejkasz

      Podobają mi się te kody zwłaszcza na sprzątaczkę, nie mam pakietu z kamerdynerem więc dodam losowego sima przebiorę dodam mu kod i mam kamerdynera i zaoszczędzone 50 zł. Albo na rzeczy z kolekcji zwłaszcza ze ostatnio ciągle mi się one resetują i znikają.

    2. Fiolek

      No to widocznie mój temat już odszedł do lamusa, haha. 😆 Jak to ktoś z innej strony napisał “Coś się kończy, coś się zaczyna.” 😂

    3. Evaerynth

      Łooo! Nie wiedziałam, że jest ich aż tyle. 😀

    4. kasiek

      Czy ktoś mi może pomóc? Od jakiegoś czasu chce wyszukać pewne osoby w galerii i wpisuje (poprawnie) ich nazwy i cały czas wyskakuje ” NIE ZNALEZIONO WYNIKÓW”. Nie mam pojęcia o co chodzi… czy ktoś ma taki problem ?

      • Misiek
        Autor nowinki

        Spróbuj opisać swój problem w specjalnym miejscu na naszym forum lub w grupie na Facebook’u “Pomoc The Sims”. Na pewno znajdzie się ktoś, kto poda pomocną dłoń 😉

      • Hejkasz

        Ja jak wpisywałam w galerii nazwy starych parceli to nie wyszukiwało, przez to że była wybrana domyślnie opcja }popularne teraz{ ,a nie opcja }wszystko<.

    5. SimPaulina

      Ile tego 😁😁😁 dobra robota 👍

    6. Claymora

      I super. Wszystko w jednym miejscu ^^

    7. Vince1994

      Czy tylko ja gram bez kodów?

      • bluesocks

        Ja też! Jedynie jak zaczynam grę to przy dużej rodzince korzystam z kodów na simoleny, a tak to zero kodów 🙂

      • Sebosz

        Czasem moveobjects jest niezastąpiony przy urządzaniu domu, a tak to też gram bez kodów.

    8. Emilia

      Nie znałam tego kodu na sprzątaczkę, przyda się 😀

    9. Pink KB

      Hej wszystkim! Mam ostatnio pewien problem z grą, a mianowicie simy się ciągle zawieszają i to, że zresetuję danego sima pomaga tylko na chwilę bo po minucie znów się zawiesza. Denerwuje mnie też to, że kiedy chcę przyspieszyć w grze czas to on się “zatrzymuje”, mimo że pauza nie jest włączona. W dodatku kiedy chcę przejąć kontrolę nad innym simem to też pojawia się problem bo muszę klikać na niego kilka razy i dopiero po chwili mogę nim grać.

      Wyjęłam z gry wszystkie mody żeby sprawdzić czy to ich wina, ale ciągle było tak samo. Czy ktoś jeszcze ma taki problem czy to tylko u mnie? Jak mogę to naprawić? (Naprawiałam grę w Origin, też nic to nie dało…) Czy jest możliwe, że to wina ostatniej aktualizacji? Proszę, pomóżcie 🙁

      • Layla

        Może spróbuj usunąć wszystkie zrzuty ekranu i filmy (to znaczy, możesz je gdzieś przenieść) oraz wyrzucić niepotrzebne save’y.

    10. Lama owcza

      Jejku, nie wiedziałam że do czwórki jest tyle kodów. Na pewno z niektórych skorzystam 😉

    11. Nira

      Super, że pojawiła się taka lista, bo żeby znaleźć coś konkretnego w internecie to trzeba się bardzo postarać.

    12. Kariethen

      Hej. Mam do Was pytanie. Czy to prawda, że FPS Limiter oraz nie 3Botter nie działają na The Sims 3 w wesji 1.69? Gry mam tylko w wersji cyfrowej na Origin. W różnych poradnikach internetowych przeczytałem, że gra nie powinna otwierać się przez launcher jeśli mamy zainstalowane mody. Niestety u mnie programy startowy się włącza, a mam grę automatycznie zainstalowaną w wersji właśnie 1.69.
      Wiem, że wielu z Was wciąż gra w trójkę, zatem może macie jakieś porady?
      Mam te mody od jakiegoś czasu i przez cały tren czas myślałem, że wystarczy je wgrać i to tyle. Jak to w końcu jest?

      • Fiolek

        Tak, to prawda, że nie działają te mody na 1.69. Legalny sposób na powrót do 1.67 jest… nie możliwy. :/

        • Kariethen

          Przecież to bez sensu. Zastanawiam się dlaczego nikt nie próbował w jakiś sposób tego rozwiązać tzn. przystosować oba programy pod łatkę 1.69, przecież mnóstwo fanów wciąż gra w trójkę zatem dlaczego pytam…

          • Vince1994

            Chcecie grać w trójkę to grajcie,ale nie liczcie na jakieś poprawki,ta gra to przeżytek i zawsze będzie najgorzej zoptymalizowaną grą,a twórcom zależy żeby kupowali The Sims 4,oczywiście jak nudzi was czwórka to włączcie inną grę przecież są inne gry niż The Sims,trójki nigdy nie naprawią.

        • Kariethen

          Są jakieś inne sposoby na ograniczenie liczby klatek w grze poza FPS Limiter oraz programy do kart graficznych jak np. AMD Catalyst Control Center?
          Chciałbym też wiedzieć czy są jakieś programy podobne do 3Botter, które dają kopa grze gdy zwalnia?
          I oczywiste pytanie: czy te alternatywne programy (jeśli faktycznie są) działają z wersją 1.69?

    13. Kaliopi Crno i Belo

      Czy są kody na obniżanie potrzeb? Słyszałam że są ale tu ich nie ma a nigdzie nie mogę ich znaleźć.

    14. doma

      co zrobić jak nie działa mi kod na to by mieć NOL z kolekcji ogrodnictwo?

    15. Victoria

      Istnieje jakiś mod na to, aby rzadkie okazy znajdować szybciej?

    16. Ania

      Ja z innej beczki – jakie są wymagania sprzętowe dla TS4 z rozszerzeniami? Spełniam te “zalecane” do podstawki, po zainstalowaniu Psów i Kotów wyskakuje mi komunikat, że mam za mało pamięci (4GB).

      • Misiek
        Autor nowinki

        Spróbuj opisać swój problem na naszym forum w centrum pomocy, lub na naszej grupie Pomoc The Sims w serwisie Facebook 😉

    17. xxx

      błędy! testingcheats true zeżarliscie literkę a potem zdziwienie ze NIE działaja kody ;s

      • Misiek
        Autor nowinki

        Każdemu może zdarzyć się błąd, tym bardziej pisząc tak obszerny spis. W końcu wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Został on już przeze mnie poprawiony i mam nadzieję, że wszystko się zgadza. 🙂

    Dodaj komentarz

    Wszystkie pola są wymagane! E-mail nie zostanie opublikowany.

    Zaloguj się i zbieraj punkty za komentowanie!