Regulamin forum i społeczności

Główna Fora DOTsim Regulaminy Regulamin forum i społeczności

  • Karol
    Administrator
    1 tydzień, 6 dni temu #

    Regulamin korzystania ze Społeczności DOTsim

    Oto zbiór zasad, którymi rządzi się nasz serwis. Korzystając z DOTsim zgadzasz się z postanowieniami poniższego Regulaminu. W przypadku jakichkolwiek sporów, ten zapis reguł pozwoli nam sprawiedliwie rozwiązać problem.

    I. PODSTAWOWE ZASADY

    1. Dostęp do społeczności
    1. Czytanie wpisów na forum nie wymaga posiadania konta użytkownika. Jeżeli jednak chcesz skorzystać z wielu dostępnych opcji, do tego wymagane jest założenie konta.
    2. Konta innych użytkowników nie są widoczne dla osób niezarejestrowanych.

    2. Konto użytkownika
    1. Każdy użytkownik może założyć tylko jedno konto na stronie
    2. Użytkownik nie może oddać lub sprzedać konta innej osobie
    3. Administrator może poprosić Cię o zmianę nazwy użytkownika
    4. Każdego ostatniego dnia miesiąca, z bazy danych usuwane są nieaktywowane konta użytkowników.

    3. Jak zachowywać się w społeczności?
    1. Najważniejsze jest przestrzeganie netykiety, czyli kultury osobistej w Internecie
    2. Niedozwolone jest obrażanie innych, używanie słów wulgarnych, publikacja treści dla dorosłych
    3. Zakazany jest spam w postaci krótkich postów na forum
    4. Posty z kilkoma słowami w odpowiedzi traktowane będą jak spam. Wyjątkiem jest dział Pogaduszki.

    4. Reklama na stronie i forum
    1. Na stronie panuje całkowity zakaz reklamy konkurencyjnych serwisów i forów związanych z tematyką The Sims
    2. Publikacja wideo, linków do Galerii lub innej strony z modami czy przedmiotami jest dozwolone, jeśli autor przedstawi wcześniej zdjęcia dzieła
    3. Reklama wymaga wyraźnej zgody administracji

    II. SZCZEGÓŁOWE ZASADY

    5. Awatary
    W pierwszej wersji społeczności niemożliwe jest dodanie własnego awatara w serwisie. Po majowej aktualizacji “MOC PERSONALIZACJI” pojawi się możliwość dodawania plików z dysku. Awatary wgrywane za pomocą serwisu Gravatar powinny być zdjęciami Simów lub mieć związek z tematyką serwisu, czyli grą The Sims.

    6. Odznaki
    Użytkownicy korzystający ze społeczności mają szansę na zdobycie odznak. Odznaki przyznawane są za aktywność w serwisie i nalicza się je automatycznie. Wraz ze wzrostem aktywności, zmienia się rodzaj odznaki. Każdy ma równe szanse w zdobyciu wszystkich poziomów od miedzianego po diamentowy.

    7. Medale
    Użytkownicy korzystający ze społeczności mają szansę na otrzymanie medali. Medale symbolizują konkretne osiągniecie i przyznawane są ręcznie za spełnienie wymaganego zadania. Część medali jest ukryta i otrzymuje się je za wykonanie sekretnego zadania jak np. odwiedziny serwisu podczas pełni. Medale przyznawane są za zadania i w konkursach.

    8. Trofea
    Użytkownicy korzystający ze społeczności mogą kupić specjalne trofea, które będą ozdabiać ich profil. Trofea traktowane są jak obiekty kolekcjonerskie. Użytkownik ma szanse zebrać pełną kolekcję tematycznych trofeów, które zakupi za zebrane na stronie monety. Nie ma możliwości zakupu lub zdobycia trofeów w inny sposób. Nie można dokonać zwrotu trofeów.

    9. Monety
    Aktywność w serwisie nagradzana jest wirtualnymi monetami. Monety otrzymuje się za publikacje komentarzy, wpisów, postów, Monety nie podlegają wymianie na prawdziwe pieniądze. Ich utrata w wyniku błędu na stronie nie podlega rekompensacie. Monety nie są resetowane ani usuwane.

    10. Rangi
    Ilość zebranych monet wpływa na rangę użytkownika, która pojawia się w jego profilu.

    11. Zmiana loginu
    Każdy użytkownik może odpłatnie zmienić swój login w dowolnym momencie. Koszt zmiany loginu wynosi 20 monet. Wystarczy, że odpowiednią prośbę zgłosi się w temacie na forum. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zmiany loginu w przypadku, gdy zawiera on wulgaryzmy. Obowiązuje limit jednej zmiany na 3 miesiące.

    12. Zamknięcie konta
    Możliwe jest trwałe zamknięcie konta. W takim przypadku należy skontaktować się z administracją.

    III. NIEPRZESTRZEGANIE REGULAMINU

    13. Naruszenie regulaminu
    Naruszenie regulaminu skutkuje odjęciem monet z konta, co prowadzić będzie do obniżenia rangi w społeczności. W przypadku, gdy użytkownik nie ma wystarczającej ilości monet na pokrycie wyznaczonej kary, jego konto zostaje zablokowane. Wysokość kary określa moderator.

    14. Ban
    Nie stosujemy bana, który ogranicza dostęp do serwisu. Ban nakładany jest na osoby, które nie mają wystarczającej ilości monet na pokrycie kary za złamanie regulaminu. Ban oznacza wyłączenie dostępu do konta. Użytkownik wciąż może oglądać stronę i forum.

    15. Zmiana regulaminu
    Każda zmiana w regulaminie zostanie zakomunikowana na głównej stronie dotsim.pl.

    IV. INNE

    16. Przyznawane prawa
    Dodawanie treści w naszym serwisie, w komentarzach i na forum wiąże się z oświadczeniem, że jesteś ich autorem lub posiadasz zgodę autora na korzystanie z nich i udzielasz nam nieodwołalnej, niewyłącznej i nieodpłatnej licencji na korzystanie z tych treści (w tym na wyświetlanie ich na naszych stronach i także poza nimi). Usunięcie treści przez nas lub przez Ciebie nie oznacza wygaśnięcia udzielonej nam licencji. Treści mogą zostać wykorzystane na naszych kanałach social media i w spotach reklamowych.

    17. Treści niedozwolone
    Niedozwolone są dyskusje na temat nielegalnego pobierania oprogramowania gry czy elementów związanych z jej zawartością. Wszystkie wpisy związane z piractwem i naruszaniem praw osób trzecich będą usuwane. Redakcja DOTsim, właściciel DOTsim oraz partnerzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników.

Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 1)

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.