Notatki o The Sims 4 – cz II

Tak jak obiecałem, postanowiłem opublikować swoje notatki z SimsCamp. Dla przypomnienia, było to wydarzenie zorganizowane przez Electronic Arts w Kolonii. Uczestnicy SimsCampu mogli spotkać się z producentami i zagrać w Stwórz Sima z The Sims 4. Widzieliśmy też The Sims 4 w akcji, budynki zbudowane w grze i zupełnie nowe animacje oraz zachowanie Simów.

Podczas pokazów każdy sporządzał swoje notatki, z których później powstawały artykuły. Moje znajdziecie tutaj i tutaj, mówią one o Simach, emocjach oraz budowaniu i animacjach. Nie wszystkie informacje zawarłem w artykułach, dlatego stworzyłem newsa z pytaniami i odpowiedziami – tutaj.

Jednak mogło się zdarzyć, że część informacji z notatek nigdy nie znalazła się na stronie. Dlatego też oddaję Wam teraz swoje oryginalne notatki z pokazu. Jest to druga część, która zawiera notatki dotyczące animacji i świata Simów. Poprzednia część zawiera informacje o życiu Simów, trybie budowania oraz aplikacji Stwórz Sima.

Druga część to wybazgrolona masakra, jednak utrzymam motyw publikowania notatek. Wierzę, że i tym razem uda Wam się je rozszyfrować. Powodzenia! 🙂

Zobacz pierwszą część – tutaj.

ZOBACZ NOTATKI…


   
   

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

23 KOMENTARZE

  1. Marion pracuje jako ?guinator? od 10 lat. Teraz tworzy animacje
    do TS4.
    Każdy przedmiot ma kilka różnych animacij, żeby korzystanie
    niego nie było nudne.
    „less robots, more human”
    Naturalne poruszanie się simów
    ?Kueli? związane z emocjami
    Wielozadaniowość
    Ulepszone kontakty towarzyskie
    Każda animacja to ponad 60 animacij sklejonych w jedną
    Brak wzrostu simów technologia na to nie pozwala moze w The
    SIms 5
    Jedzenie i picie tym samym momencie, Na stojąco i na
    siedząco.
    Rodzinne posiłki przy stole!!!!
    Koniec z „przeszkodami”
    Simowie to nie kukły
    Tłum simów w 1 pomieszczeniu
    +bez błedu z wytyczaniem drogi
    Simowie chodzą po ścieżkach
    Konic z „przeszkodami na drodze”
    +tłumy simów wchodządzze na raz do pokoju bez przeszkód
    animacje ?potworów? na podstawie obserwacij ludzi
    Marion ustawiła kamery nagrywające ludzi w EA potem badała i
    animowała ich zachowanie
    Siedzenie na sofie i rozmowa jednoczeście
    bardziej ludzkie zachowanie
    rozmowy są bardziej rzeczywiste, simowie gestykulują do tego co
    opowiadają
    kilka animacij alternatywnych
    np. opowiadanie historyjki moze mieć kilka zakończeń zależnie
    od ?heinoni? sima gra nie jest przez to monotonna
    włosy nie są animowane
    picie i jedzenie przy stole na raz

    nie ma za co 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories