Przegląd: Kuchnia na Wypasie – Rozgrywka

Autorem tekstu jest Machine

The Sims 4 Kuchnia na Wypasie posiada dość rozbudowany tryb CAS oraz tryb kupowania. Minusem, przemawiającym na niekorzyść akcesoriów może być rozgrywka. Znajdziemy tutaj tylko 1 obiekt specjalny. Jest nim maszynka do robienia lodów "Słodyczek" posiadająca aż 30 smaków. Można by powiedzieć, że to tak naprawdę tylko przekolorowane tekstury i zmiana wymogu poziomu gotowania. Przyznam się szczerze, że przed zrobieniem tego przeglądu nie użyłem maszynki ani razu.

Sprawdźmy zatem wspólnie, czy warto się w nią zaopatrzyć!

Łucja postanowiła zaprosić swoich czterech kolegów z redakcji na wieczorną degustację jej lodów własnej roboty. Nie wiedzą jeszcze, że będą jej królikami doświadczalnymi. Łucja znalazła i nauczyła się przepisów na lody swojej babci, więc zdecydowała się przetestować receptury na nieświadomych ochotnikach…

PRZEPIS NA KILOGRAMY

Pierwszy smak lodów o nazwie "brzemię świata" Łucja zaserwowała wraz z truskawkami i polewą czekoladową. Simowie mogą wybrać spośród 10 dekoracji oraz 8 polew lub posypek nakładając jedno z nich na miseczkę obok pojemnika z wcześniej przygotowanymi lodami. Nie wpływają one jednak w żaden sposób na naszego Sima.

Niebieskie gałki wyglądają smakowicie, więc Simowie nakładają sobie po 3 kulki do miseczki i delektują się smakiem lodów o tajemniczej nazwie. Ledwo zdążyli załadować puste naczynia do nowej zmywarki, która doszła w aktualizacji przy okazji publikacji rozszerzenia, a już pożałowali swojego obżarstwa. Wszyscy bowiem przybrali dosyć sporo na wadze. Dwie porcje wystarczyły, żeby Machine i Shante zwiększyli swoją masę aż do najwyższego poziomu! W tym momencie tylko Łucji było do śmiechu.

  

Jak widać, dzięki maszynce do lodów możemy manipulować wagą naszych podopiecznych. Istnieje również smak "dietetyczny" pozwalający na powrót do szczupłej sylwetki, a więc można pozwolić Simom od czasu do czasu na parę gałek "brzemienia świata".

KARUZELA EMOCJI

Przy kolejnym podejściu Łucja była trochę bardziej ostrożna. Tym razem wybrała smak "wstrząs mentalny" nakładając każdemu po porcji ,ozdabiając miseczki liśćmi mięty oraz polewą malinową, a sama przyłączyła się do reszty wybierając opcję w wafelku, mając nadzieje że towarzysze nie zniechęcą się do jej eksperymentów.

W tym przypadku efekty uboczne nie są aż tak drastyczne, lecz nadal obecne. Simowie wpadli w huśtawkę nastrojów, która spowodowała, że co godzinę zmieniał się humor. Machine stał się przez chwilę oszołomiony, Mawir zainspirowany, Emilia szczęśliwa, a Shante zebrało się na flirty. Łucja wytwarzając te lody nie wiedziała, że spowodują one u kolegów taką karuzelę emocji.

  

PIKANTNE LODY?!

Czerwony "smoczy oddech" z pewnością nie zachęcił wszystkich do degustacji, lecz Simowie zgodzili się pod warunkiem, że będzie to już ostatni smak. Ruda kuchmistrzyni przyniosła lody o wyglądzie kisielu truskawkowego z dodatkiem laski cynamonu oraz musu czekoladowego. Nietrudno było się domyślić, że ostatni smak rozpalił ich podniebienia. Zjadłszy ostatnią łyżkę swojej porcji, Emilia nie wytrzymała i zionęła ogniem! Następnie wszyscy w ślad za nią wykonali identyczną animację. O dziwo, spowodowało to przypływ pewności siebie, który podgrzewa atmosferę. Jedyna Shante zrobiła się nieco nieswoja uznając, że lody są dla niej zbyt pikantne.

  

Wieczór zakończył się na szczęście pomyślnie. Nie licząc bólu brzucha i nadprogramowych kilogramów przenikających przez blat…

Maszynka do lodów – jedyny obiekt specjalny w akcesoriach The Sims 4 Kuchnia na Wypasie pozwala na manipulację wagą, emocjami oraz wprowadza nowe animacje. Czy tyle wystarczy, aby wydać rozszerzenie za 40 PLN? Jestem ciekawy również Waszej oceny i stosunku do rozgrywki na tle reszty akcesoriów.

 

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

44 KOMENTARZE

  1. Robiąc przegląd z rozgrywki wypadałoby dobrze zaznajomić się z opisywanym rozszerzeniem. Po pierwsze to nieprawda, że posypki czy dodatki nie wpływają na nastrój naszych Simów, ponieważ są dwa nastrójniki, które można zdobyć wybierając odpowiednie dekoracje (oba dające szczęście). Po drugie efekt Wstrząsu Mentalnego, po którym Simom zmienia się na losowy nastrójnik związany z emocjami trwa 1 godzinę, a nie 30 minut. Po zjedzeniu lodów Brzemię Świata Sim dostaje nastrojnik szczęścia – Słodka Dobroć i to normalne, że gdy zje większą ilość lodów to przytyje niezależnie od rodzaju lodów (oczywiście oprócz Smaku Diety). Nie chciałabym, aby mój komentarz był odebrany jako hejt.

    • Aleksandro, czas został oczywiście poprawiony, masz rację. 🙂 Co do innych opcji – przegląd wspomina przecież, że lody zmieniają Simom nastrójniki. Smak „Ciężar świata” sprawia, że Sim przybiera na wadze szybciej, niż w przypadku innych smaków, stąd też jego nazwa. Wystarczą tylko dwie porcje, aby zacząć zauważać widoczne zmiany w wyglądzie. Mam nadzieję, że rozwiałem Twoje wątpliwości. 

      • Tak, ja oczywiście wszystko rozumiem, bo sama zajmowałam się zdobywaniem i opisywaniem nastrójników z The Sims 4, dlatego co do nich jestem obeznana. Ale pozwól zacytuję: „Nie wpływają one jednak w żaden sposób na naszego Sima”, więc chodzi mi o to jedno stwierdzenie, które jest nie prawdą, bo wynika z tego zdania, że dekoracje, posypki czy tam polewy nie wywołują żadnych efektów dla naszych Simów, a jak już wcześniej pisałam dodają dwa nastrójniki.

  2. Czy u was też się na Originie pojawiła się aktualizacja dla The Sims 4 Kino domowe Akcesoria? U mnie się pojawiła i zainstalowała się w kilka sekund. Nie wiem co to było. O_O

    • Bo jeśli jest jakiś błąd związany z akurat tym pakietem, to nie jest dla każdego posiadacza gry, tylko dla posiadaczy Kina Domowego 😉

      @Panna Glamour – Akurat ona była aktualizacją do gry, a nie do Kina Domowego.

        • No tak to – po załadowaniu (też trochę trwa) jeszcze trochę klatkuje, bo za dużo tu „wodotrysków” 😉

        • Bardzo dobrze, że o tym piszesz. 😛 O ile „góra” musi się tak ładować, bo tak jest zrobiona, to mogę spróbować odchudzić obrazki-reklamy. Ładowanie u mnie trwa około sekundy, więc nie zauważyłem problemów. Sprawdziłem też na innej przeglądarce, tam wszystko wgrywa się w sekundę, potem „dogrywa” się plumbob i film po prawej. Wodotryski są super i głównie jest to css, który zwykle nie generuje obciążenia.:P Spróbujesz opisać jakie elementy potrzebują czasu? 

        • Spróbuję, jak tylko FF nie będzie ładował strony „z pamięci” 😉
          A co do klatkowania – świeżo po załadowaniu strony podczas jej przewijania to występuje. Podobnie jest, jak np. na głównej kliknę komentarz, do którego się chce przenieść – ładuje stronę, a potem z klatkami próbuje obniżyć do wybranego komentarza.

          Górą CSS \o/
          😀

        • Pierwsze słyszę o klatkowaniu. U mnie przewijanie działa płynnie. Z jakiej przeglądarki korzystasz? Masz jakieś pluginy w niej? Czy ktoś ma jeszcze taki problem?

        • Ha! Dzisiaj widzę linię czasu 😀 Wczoraj jej jeszcze nie było.
          I jakby co – u mnie na FF wysuwa się mniej płynnie niż przewijanie do góry strony, a powinny mieć chyba tę samą animację, tylko lustrzaną?

        • Była, była. Po prostu wystarczyło odświeżyć stronę F5. 😀 Warto to robić czasami, wtedy widać nowości. Płynność jest taka sama jak trzech innych przycisków: profil, powiadomienia, wiadomości. Wy ich niestety jeszcze nie macie. Przewijanie jest faktycznie szybsze od ich wszystkich, włącznie z Linią. Dzięki 😉

        • Myślisz, że nie mam co robić, tylko pykać F5, bo a nuż Karol coś dołożył? 😀
          Hmm… Ja bym jednak dała taką szybkość, jak ma Przewijanie, z tego względu, że ta animacja nie jest ociężała, jak ta od Linii. No chyba, że jeszcze tę animację podrasujesz, żeby była równie powolna, ale bardziej płynna 😉
          Animacja jest w CSSie? Bo raczej na JSa wygląda z tymi klatkami 😀

  3. Czy to normalne, że mój sim zjadł tosty z serem…i w tym samym czasie korzystać z toalety? Rozumiem, w Czwórce jest wielozadaniowość, no ale aż tak! XD Ale na serio, to błąd gry, czy tak miało być ;-;?

  4. Hej. Karolu nie wiem, co się dzieje. Pisałem tutaj mnóstwo komentarzy i żaden się nie wyświetlił (przepraszam za spam, jeśli Ty widzisz te komentarze jako Administrator). Zmieniłem nick i mail, może to miało jakiś wpływ. Mam pewien problem i potrzebuję porady. Jeśli ktoś zechciałby mi pomóc, to dziękuję :). Problem opiszę, jak ktoś odpowie, bo teraz są limity znaków i chyba mnie się nie zmieści heh…

      • Pisałem jako Cold z innym mailem, ale po prostu się nie wyświetlały. Po kliknięciu ”opublikuj komentarz” nic się nie działo. Dopiero jak zmieniłem nick i maila, to jak widzisz, komentarz jest.
        Pisałem wczoraj kilka razy i jeszcze dziś, ale też się nie pojawiały. Jeśli gdzieś są (może w spamie), to bardzo przepraszam, myślałem, że jakiś błąd.

      • Karolu przed chwilą znów pisałem komentarz z innego maila z nicku Cold i nie załączył się. Może dałeś mi bana na tamto konto, ale nie wiem za co? :/ Nie mam pojęcia co jest grane…a mam pewien problem i potrzebuję porady.

        • Nie daję banów. Widzę komentarze w spamie. Najwyraźniej użyłeś jakiegoś zestawienia słów, które zwykle używają boty. 😛 Potem dostałeś nalepkę spamu i już się za Tobą ciągnęło. Przywrócę teraz wszystkie Twoje komentarze, które tam są. ^_^ // Gotowe. Usunąłem duplikaty i przywróciłem komentarze. 🙂

  5. Mam nadzieję, że teraz komentarz się pojawi, po interwencji Administratora :).

    Mam taki problem, że nastrójniki z emocji nieswój nie chcą zniknąć. Mój Sim siedzi na twardym i otrzymuje odpowiedni nastrój. Powinien on zniknąć po 4 godzinach chyba, niestety po upływie tego czasu, nie znika, tylko mruga i jest napisane 0 sekund, czyli, że już powinien zniknąć. Czy miał ktoś podobny problem? Grę muszę wtedy wczytywać, to mnie irytuje :/. Obiecuję babeczkę za pomoc! 😛 Z góry dziękuję :).

    • Czyli nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie (problem)? :/ No cóż trudno, ale dziękuję za chęci :). Ostatnio już tak nie mam i…mam nadzieję, że problem nie powróci.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories