Rozszerzenie Voodoo?

Serwis Sims Community odkrył zupełnie nowy szkic koncepcyjny wykonany do gry The Sims 4. Stworzył go Miles Dulay między 2011, a 2012 rokiem. Artysta jest autorem wielu szkiców, które możemy zobaczyć w poradniku twórców, dołączonym do specjalnego wydania The Sims 4. 

Rysunek przedstawia pokój pełen przedmiotów związanych z czarami voodoo. Możemy zauważyć tam przeróżne maski, amulety i kukły. Jak myślicie, czy projekt zostanie wykorzystany w jakimś nadchodzącym rozszerzeniu?

W życiu Simów rozwijane były tylko czary związane z magią, voodoo ograniczało się tylko do laleczek. Czy możliwe, że w tej serii wątek szamanów zostanie rozwinięty? Z pewnością byłaby to miła odmiana oraz nowość. 🙂

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

45 KOMENTARZE

  1. Ale to nie byłoby jakoś tak bardzo ,,potrzebne”. No bo co to doda do rozgrywki lepiej żeby zrobili już te restauracje niż to.A jeśli już to wydadzą to znów będzie : cena; 39:00, ilość ; 20 rzeczy, satysfakcja;??/?????.

      • Może i będą ale ile?… Po 4 nie spodziewałbym się za wielu np.10 więcej raczej nie.Ale poco komu magia jeśli ma się: kuchnie na wypasie gdzie są magiczne lody?,witaj w pracy gdzie można zachorować?,w ucieczce w plener gdzie można magicznie zostać napadniętym przez robaki <3

    • Jak już to byłby to pakiet rozgrywki czyli 59.00 zł i ilość rzeczy 60 w CAS + 100-200 w Trybie Budowania :*

  2. Fajnie, fajnie 🙂 Wydaje mi się, że nie muszą to być koniecznie akcesoria, ale i voodoo mogło by dojść razem z dodatkiem zawierającym istoty nadnaturalne itp.

  3. A może magia=postacie nadnaturalne byłoby ok gdyby tak się stało a ja mam jeszcze nadzieję że wyjdzie jakiś pakiet rozgrywki bo chcę już nowy zestaw

  4. Jeśli magia to tylko w dodatku. W pakiecie i w akcesoriach byłaby za mało rozwinięta. Ale szczerze to wolę taką zwykłą magię z pięknymi animacjami i różczkami <3 <3 zamiast voodo.

  5. Mi by sie podobał z jakimś tajemniczym miastem w klimacie jakichś mokradeł , dziwnymi simami , wszystko takie mroczne .

  6. Szkice Windenburga też widzieliśmy kilka lat temu, poza tym szkice wróżek też chyba już widzieliśmy 😀 o wiele bardziej wydałbym 100zł na takie rozszerzenie niż na chociażby Spotkajmy się 🙂

  7. I to jest jak dla mnie piękne w tej grze…, ja nie cierpię postaci nadnaturalnych w simsach, ale urzekło mnie np. spotkajmy się, a dla innych to właśnie postacie nadnaturalne byłyby super rozszerzeniem 😉 każdy może rozwijać swoją grę jak chce, więc kłótnie o to, że ten do dodatek jest głupi, a ten nie są zupełnie bez sensu…., bo to jest urok tej gry, że każdy „rzeźbi” ją tak jak chce 😉 ale no ja już jestem nakręcona na te restauracje i jednak mam nadzieję, że to one teraz wyjdą, bo już dawno po Halloween, więc poczekajmy z tymi gusłami… xD

  8. W jaki sposób oni to znaleźli? Jeśli został on zrobiony w 2012r. to czemu jeszcze nic z tym nie zrobili? Nie jestem sceptyczny ale nie ma co się napalać chociaż fajne byłoby takie rozszerzenie.

  9. Świetnie to wygląda i choć sam nie przepadam za kosmitami i duchami, to nie pogardziłbym dobrym szamanem czy wróżką. Nie napalajmy się jednak bo ta grafika pochodzi „sprzed wieków”, nie wiadomo kiedy i czy w ogóle coś takiego powstanie.
    Ostatnio stwierdziłem, że w mojej rozgrywce brakuje mi po prostu zawodów. To skandal, że jest ich tak mało. I wcale nie muszą być to aktywne kariery. Wystarczy aby kariera wiązała się z jakąś nową umiejętnością i nowymi interakcjami.
    Patrzę na tą grafikę i już sobie wyobrażam, że można mieć karierę wróżki/szamana. Wróżyć z ręki, z kuli, parzyć eliksiry, rzucać klątwy. Przy czym podzieliłbym tą karierę na dwie ścieżki – prawdziwej magii i hochsztaplera.

  10. Nie rozumiem dlaczego umiejętności, które już mamy w grze nie są automatycznie podciągnięte pod zawody. Zielarz, fotograf, sprzedawca, tancerz, DJ – przecież mamy wszystkie składniki tych zawodów. Jednocześnie denerwuje mnie, że każdy sim jest w stanie rozwinąć każdą umiejętność na takim samym poziomie. Weźmy taki taniec. Ja nie chcę aby wszyscy moi simowie wywijali jak w „you can dance”. Brakuje mi „tańca” bez rozwijania tej umiejętności. Bo potem mamy nobliwą damę bo 60-ce, która wywija na parkiecie jak B-boy. Gdyby wprowadzono karierę tancerza, mogliby oni rozwijać taniec w sposób bardziej zaawansowany. Dla innych simów umiejętność tańca zostałaby na poziomie podstawowym.

  11. Pakiet Vodoo bardziej pasował do klimatów Halloween, nie bardzo nadążam za tokiem myślenia twórców… TS4 potrzebuje mnóstwa rzeczy, a Vodoo napewno nie jest rzeczą niezbędną. Mamy w grze kwiaty z którymi nic się nie da zrobić, może by tak ktoś tam w EA dodał stół do układania bukietów jak w TS2???

    • Dokładnie tak! Jakieś różne kombinacje bukietów itd, to by było na prawdę super. Na przykład dawanie bukietów róż, kupionych w sklepie 😀 (Tutaj akurat mam na myśli wykorzystanie „Witaj w pracy” albo zrobić takie stoiska, które były w The Sims 1 :p )

  12. Pragnę przypomnieć, że voodoo już jestvw grze, a skoro grafika jest koncepcyjna jeszcze sprzed premiery 4, to może twórcy chcieli rozszerzyć ten temat, nie wyszło im, bo były i są ważniejsze rzeczy, którymi trzeba się zająć i grafika została tylko grafiką. Bardzo wątpię, że motyw nadnaturalności pojawi się niedługo.

    • Sama lalka jest. Była też w jedynce, chyba dwójce, z pewnością w trójce. Tutaj mowa o poszerzeniu tego tematu. Nigdy żaden dodatek nie mówił o szamanach i magii. Zawsze były to czary i zaklęcia 😛

  13. O magii voodoo jeśli coś. W dwójce była na 100%, dodano w Podróżach, zdobywało się ją od szamana (błędnie przetłumaczonego na Wiedźma Twardziel). Choć fakt, miło byłoby zobaczyć taką obskurną dziurę i cygańską swatkę w mroczniejszej wersji, która by także wróżyła i mieszała w życiu (jak ten gościu z „Księżniczki i żaby”). Ale chodzi mi o to, że szkic jest stary i odwołujący się zapewne do podstawy i bardzo mało prawdopodobne, że to wykorzystają a już na pewno w najbliższym czasie.

    • Właśnie tutaj warto zauważyć, że wiele conceptów powstawało wcześniej. Na przykład zrobili strój kosmity i strój jasnowidza (!idealnie tu pasuje!), już przed premierą The Sims 4. Z tego co wiem (i nie jest to chyba tajemnicą, a jeśli jest, to dostanę po łbie XD), planowanie wszystkiego jest bardzo rozłożone w czasie. W sensie, że w jednym momencie zespół programistów rzeźbi coś w grze, a zespół artystów już wymyśla i robi szkice do kolejnej rzeczy. 😛 Wstępne szkice Windenburga były dostępne lekko po premierze podstawy, a dodatek pokazał się rok później.

      • Kosmitę i jasnowidza twórca grafik udostępnił na swoim blogu na przełomie stycznia/lutego 2015, czyli w trakcie trwania prac nad Witaj w Pracy. Faktem jest, że jest wiele zespołów i każdy pracuje w tym samym czasie nad czymś innym (bo prawdą jest, że trudno wprowadzać w grę coś, czego artyści jeszcze nie zaprojektowali), ale te szkice nie były konkretnie Windenburgiem. Lyndsay Pearson przez premierą Get Together potwierdziła to w wywiadzie. Mówiła, że były to tylko szkice świata w takim stylu, który wcześniej czy później studio chciało po prostu wprowadzić do gry.

        • Rozumiem, że wierzysz tak we wszystko, co oni mówią? 😛 Może to dokładnie nie był Windenburg, ale zaprojektowane wtedy pomysły, z pewnością zostały wykorzystane.

          Co do kosmity – były stworzone wcześniej. Jestem pewien, że rozmawiałem z kimś i żałowałem, że nie znalazłem ich wcześniej, skoro wisiały tak długo. 😛 Zostały opublikowane jakoś po premierze The Sims 4. My, fani, znaleźliśmy je w lutym.

  14. Zainspirowany tą fotką wprowadziłem wczoraj do swojej gry starą murzynkę voodoo. Mieszka na bagnach, ma na głowie kolorowy turban, pełno koralików, bransoletek i pierścieni, mocny makijaż, pomarszczoną twarz i wiecznie papierosa w buzi 😀
    Po raz pierwszy zacząłem też się bawić lalką voodoo i… nie wiem… jakoś mi to nie wychodzi. Czy mam jakiegoś buga czy co? Czy to jest umiejętność która się rozwija? Powiązałem laleczkę z sąsiadką i wykonuję na niej interakcje ale większość efektów dotyka moją szamankę, a nie osobę doświadczaną klątwami. Nawet jeśli Szamanka dźga lalkę szpikulcem, a sąsiadka jest tuż obok, nie widać po niej żadnej reakcji.

    • To są dwa zupełnie inne pakiety akcesoriów, więc nawet jeśli to w czym problem ? Nie będą razem w Zestawie. Jak po CK się ukazało SS, to nic, ale jak voodoo to źle :p

      • Czy źle? Zależy co się komu podoba, ale przy takiej ilości braków jaką mamy w TS4, voodoo można by spokojnie przesunąć na koniec kolejki pomysłów na dodatki/akcesoria.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories