Analiza mini-filmików!

Minął już jakiś czas od prezentacji mini-zwiastuna nadchodzących rozszerzeń do The Sims 4. Filmik ten wywołał różne reakcje fanów, przez co główny przekaz mógł zostać nieco zagłuszony. W komentarzach na stronie częściej pojawiały się komentarze dotyczące sposobu prezentacji i długości filmu, niż do jego faktycznej zawartości. Postanowiłem przygotować analizę filmiku, która pomoże nam lepiej zrozumieć jakich nowości możemy spodziewać się w najbliższych miesiącach.

Wszystko to oczywiście nasza interpretacja. Nie są to oficjalne informacje.


Simowie mają tutaj nowe fryzury, które nie są dostępne w grze podstawowej. Uniwersalna męska fryzura oraz długie, damskie włosy z gumką lub opaską, które opadają na ramiona. Nowy stolik z obrusem oraz krzesła do jadalni z obiciem pasującym do nakrycia. Na stołach możemy zauważyć kieliszek do wina, a to oznacza, że pakiet rozgrywki wprowadzi do gry nowy rodzaj napojów. Póki co, nie wiemy czy będzie można wytwarzać wino i czy jego nazwa nie zostanie zastąpiona „nektarem” jak w poprzedniej odsłonie The Sims.

Oprócz nowego kieliszka, na stołach znajdują się talerze z niecodziennym jedzeniem. Możemy zauważyć prostokątne kształty oraz dziwne, kolorowe konstrukcje. Te cechy są typowe dla kuchni molekularnej, która polega na łączeniu wiedzy chemicznej z gastronomią. Na talerzach możemy zobaczyć jedzenie zmienione w kostkę Rubika, coś brązowego z wystającymi, zielonymi kiełkami i miską na środku. Na drugim stole, prawdopodobnie znajduje się deser w kształcie wulkanu oraz danie ułożone w wieżę.

Ikonka pakietu rozgrywki o restauracji.

Jak wspomniała SimGuruDrake, filmik przedstawia zapowiedzi darmowych aktualizacji. W pierwszej scenie możemy zatem zobaczyć Tragicznego Klauna, który pojawił się w kwietniowej aktualizacji. Póki co, ciężko jest odgadnąć zawartość drugiej aktualizacji. Przy stołach siedzą Simowie w nowych strojach, nowościami są: fioletowa koszula z białym kołnierzykiem, sukienka w płatki kwiatów oraz niebieska koszulka z paskiem oraz biało-błękitna spódniczka.

Simów obsługuje kelner, który zbiera zamówienie. Ma on na sobie nowy strój, trzyma w dłoni notes, a para przed nim przegląda menu. Bardzo prawdopodobne jest, iż będziemy mogli sami ustalić menu restauracji. Opcja ta była dostępna w pakiecie z The Sims 3 Sklep.

Kolejna scena przedstawia dziecko bawiące się zabawkami, za którym znajduje się kufer. Możliwe, iż będzie posiadać on specjalne interakcje, ponieważ jest większy od standardowego pudła z zabawkami. Jest na tyle duży, że Sim mógłby się w nim zmieścić. Bawiąca się dziewczynka ubrana jest w nowe spodnie oraz bluzę z kamizelką. Całkiem możliwe, iż włosy również są nowością.

Ikonka akcesoriów.

Kolejne zdjęcie przedstawia niebieski parawan w kwiatki, na którym widzą ubrania. Zaprezentowane łóżko i zabawki nie są nowe, znajdują się one w grze podstawowej. Obok bawiącego się dziecka, możemy zauważyć pomarańczowego stworka, maskotkę. Możliwe jest, iż jest on częścią jakiegoś tematu, ponieważ dziewczyna w tle ma koszulkę z tym samym potworkiem, nad którym narysowany jest niebieski piorun. Omówiliśmy już strój dziewczynki bawiącej się zabawkami. Oprócz tego, możemy zauważyć fioletowe buty, „galaktyczne” spodnie oraz koszulkę w kotka. Dziewczynka ma nową fryzurę i koszulkę z piorunowym potworkiem. Chłopiec przy łóżku ma nową fryzurę.

Spod łóżka wydobywa się mgła, z której wyłaniają się macki potwora, a siedzący obok chłopiec próbuje nawiązać z nim jakiś kontakt. Wcześniej informowaliśmy, iż w The Sims Studio trwały nagrania głosów potworów. Artystki pochwaliły się, iż nagrywały odgłosy słodkich i strasznych stworów. Bardzo prawdopodobne jest, iż dźwięki te zostaną wykorzystane przy tych właśnie stworach. Niestety, póki co nie wiemy w jaki sposób.

Co sądzicie o tych spekulacjach? Macie pomysł odnośnie aktualizacji?

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

23 KOMENTARZE

  1. no nw xdd srednio mi sie to teraz podoba ;D na razie zostaje przy the sims 3 (kupilem sb HIDDEN SPRINGS I SLONECZNE WYBRZEZA xdd – ktos ma? ;3)

  2. Może w drugiej aktualizacji dojdzie potwór pod łóżkiem, w końcu wychodzi spod zwykłego łóżka, jeśli twórcy mają dodać macki do wszystkich łóżek to pewnie w podstawie, a obiektem specjalnym akcesorii będzie kufer xd

  3. Pewnie ten kieliszek wina to ozdoba :P. Kurcze, czemu w Simsach jak już jest, np. stojak na przyprawy, to nie można tych przypraw użyć – to mnie najbardziej w sumie irytuje. Albo perfumy, niby są, ale Sim/Simka nie mogą się pokropić. Takie pozory z tych ozdóbek…:/

    • Bo to są wiesz takie strasznie drogie perfumy, tak drogie, że żal ich używać więc tylko stoją i się kurzą. 😉 Ja też pomyślałam, że ten kieliszek to może taka dekoracja.
      Dla mnie to by było trochę lipne, gdyby kolejna nowa umiejętność była znów związana z jedzeniem.

      • Gotowanie W Restauracji, Grill, Smażenie Pieroga W Temperaturze 40C, Smażenie Pieroga W Temperaturze 40,1C, Smażenie Pieroga W Temperaturze 40,11C […] Rozkład Atomowy Pierwiastka PL(Pierogenu), Tańczenie Na Jedzeniu W Celu Sprawdzania Czy Jego Powierzchnia Się Zmniejsza, Gotowanie Całego Liechtensteinu Przy Udziale Dwudziestu Siedmiu Łotyszy, Justs I Grety Salome.

        Najbardziej chcę to ostatnie, bo lubię Gretę i Justs :p

  4. Zastanawiałem się nad tym jaką nową umiejętność wprowadzi ten trzeci pakiet rozgrywki. Mamy już dwa rodzaje gotowania w grze, więc nie wiem, czy potrzebujemy trzeciego. Za to ucieszyłbym się, gdyby wrócił wyrób nektaru, ciekaw jestem jak to by wyglądało w czwórce. 🙂

  5. Hmm…. Sim odbiera zamówienie notesem? Co za ciemnogród, przecież wszyscy wiemy, że w XXI wieku nawet poślady podciera się tabletem, a z tego co widzę te „progresywne” simy nie nadążają :*
    A te kieliszki to pewnie jakieś drinki z miksologi i tyle 😮 (bądźmy szczerzy, jeśli dojdzie 3 umiejętność kulinarna „kuchnia molekularna”, to nie ma szans na 2 umiejętność a`la wytłaczanie nektarów) 😛

    • Napisałem to raczej w kontekście nowych dań, niż nowej umiejętności. Wykwintne gotowanie jak najbardziej pasuje do kuchni molekularnej. Może wprowadzony zostanie podział na rodzaje kuchni przy przeglądaniu listy? Znacznie ułatwi to segregację, bo niedługo ciężko będzie coś znaleźć na długiej liście. 😛

  6. W 4 przynajmniej mozna pić i jeść co bardziej naturalnie wygląda. Mam nadzieję, że wprowadzą nowe rodzaje tortów bo te co są to dla mnie za mało. Wino wygląda obiecująco, ale nie spodziewam się nowego rodzaju wytwarzania napojów chyba, ze dodadzą wielką maszynką typu fabryka babeczek co jest przesadą.

    • Ale nie ma pragnienia, co bardzo ułatwia grę :p Powinno być jeszcze wywietrzenie pokoju, czystość otoczenia i czystość ubrań (a przez to pralki i odkurzacze). A te wszystkie potrzeby przez cechy mogą zapełnić puste, 10 pole (np. Taniec, Kluby, Sport)

      Także ten, simsy są za łatwe.

      • NIE! Nawet tak nie mówcie! Autorzy kiedyś chcieli utrudnić grę, sprawić, że będzie bardziej realna i dodali pralki w TS3. Zdecydowania najbardziej wnerwiająca funkcja w całej serii. Dlatego mam nadzieję, że w TS4 nie będzie czegoś takiego.

        • Pralki w TS3 były idiotyczne, prawda. Ale system potrzeb i kupowanie ubrań od razu by zmieniły coś takiego, wystarczy po prostu nie skończyć na rzucaniu ubrań na zdjęciu ślubnym.

        • Moja ulubiona rzecz w Sims 3 to były pralki 😀 A możliwość wieszania na sznurku prania to już w ogóle super! I kosze na brudy… ^.^

  7. Kuchnia molekularna – od razu kupuję :p
    Jeśli jej nie będzie, to czekam na listę mebli i ubrań, zobaczę, czy chociaż 50% jest dobrych i użytecznych.

    • Szczerze to niby Amerykańscy producenci tacy nowocześni i doświadczeni w produkowaniu rzeczy do The Sims a podają nam wszystko takie brzydkie. Chodzi mi o ubrania, makijaże, fryzury, tapety i podłogi. Mnie zastanawia jedno, jak to jest że młode pokolenie graczy potrafi takie cuda zrobić dla TSR i jest tego pełno. (Sama mam ponad 15 tys. modów) a Amerykanie już takich cacków nie robią, szczerze moje Simy nie wiedzą już co to są ubrania i fryzury z gry. Mają większość na sobie z TSR. 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories