SimGuruGrant – Q&A – The Sims 4

Producent SimGuruGrant odpowiedział na kilka pytań podczas spotkania z fanami w Warszawie.

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

45 KOMENTARZE

      • Zamiast awesome i amazing powinno być creepy i stupid. Nie wiem jak inni, ale ja nie chciałbym załatwiać się na sedesie, który może do mnie mówić i raczej moim Simom nie będę fundował tej „przyjemności”. Ale figlować w windzie…a przepraszam, widna nie ma animacji

        • Nie no, taka konwersacja z kibelkiem mogłaby być fajna. Przychodzisz w taki ponury poniedziałek po pracy, siadasz w wiadomym celu, mruczysz pod nosem „ale gówniany dzień” na co kibel odpowiada „mi to mówisz?”, od razu człowiekowi lżej na duchu. I jelitach.

  1. Że co?? Pogubilibyśmy się w zbyt wielu opcjach[a teraz są w ogóle jakieś opcje?] podróżowania? Ta odpowiedź podsumowuje cały poziom gry The Sims 4. Jeżeli miałam jeszcze jakiekolwiek nadzieje to właśnie gruchnęły one na dno rowu mariańskiego! Animacji wind nie będę już komentować…

    • No a nie? Albo przechodzisz na mapę i wybierasz miejsce docelowe, albo dzwonisz do kogoś, żeby go zaprosić, albo czekasz, aż ktoś ciebie zaprosi 😛

      • No tak, widzisz jak się już gubię? A co dopiero jakby dodali metro (które pewnie przypominałoby Warszawskie metro do niedawna, jedna prosta linia) XD

  2. Ojej ależ oni się o nas troszczą… Może ni dodadzą dzieci żebyśmy się nie pogubili w grupach wiekowych… Ci twórcy zachowują się tak jak politycy, żałosne.

    • Po co oni w ogóle dawali schody? Równie dobrze sim mógłby się teleportować z dołu na górę. Już widzę minę Karola jak usłyszał odpowiedzi na te pytania. Szok

  3. Czyli zarząd EA ciągle ma nas za pozbawione myślenia planktony … Tu nawet nie ma co komentować. Bycie producentem Simsów zaczyna być powoli obciachem. Choćby nie wiem ile by mi zapłacili i jak godnie mogłabym żyć za te pieniądze, nigdy nie miałabym w sobie tyle odwagi by publicznie i prosto w oczy podawać tak żałosne, wymijające i bezcelowe informacje. Gra aktorska 10/10. Gratulacje.

    • Mam nadzieję, że nie wpadną na pomysł dodania małych dzieci! To dopiero byłaby problematyczna gra! Bez zdania testów na IQ nie byłoby mowy o zakupie gry. Każdy test przy kasie w Empiku – na szczęście darmowy …

  4. Wypowiedzi producenta to dno…. Najbardziej bawią mnie wypowiedzi w stylu nie damy tego, bo wtedy gra będzie za trudna, NO LUDZIE (poszedłem do półki z grami, żeby sprawdzić pegi na pudełku The Sims 4), gra ma pegi 12, to niech zmienią na 3+ i będzie po sprawie. Zastanawiam się, czy naprawdę wierzą w to co mówią o poziomie trudności tej gry, czy to ich wymówka na lenistwo. Kolejna rzeczy- budżet. Ja rozumiem, że stworzenie gry to jest duży nakład pracy i środków ( w przypadku EA ostatnio tego nie widać 😛 ), ale na litość grzyba, nie wmówicie mi, że nie stworzyliście animacji windy, bo nie mieliście środków, a no tak trzeba było tworzyć kibel ( przepraszam za wyrażenie ) z pierdyliardem animacji, z których większość osób nie skorzysta, kosztem animacji podstawowego elementu życia w MIEŚCIE.
    Podsumowując metra nie ma, bo się nie chciało ( zasłaniając się trudnością ), a animacji windy nie ma, bo im się nie chciało ( zasłaniając się kosztami …. ), więc dno…
    Ps. Jeszcze mnie tak naszło nawet jeśli zrobiliby metro to podejrzewam, że było bo tak okrojone i z upośledzoną mechaniką, że nawet dziecko by się nie zgubiło w „opcjach”.

    • No bo widzisz – windę możesz mieć TYLKO w jednym mieście, a taki kibelek to możesz postawić WSZĘDZIE! Więc po co dopieszczać obiekt, który będzie TYLKO, skoro możesz kasiorkę przeznaczyć na obiekt, który jest WSZĘDZIE? 😉

      Cieszcie się, że schody są, bo one są TYLKO w kilkupiętrowych budynkach, a nie WSZĘDZIE 😀

  5. Czyli kolejny dodatek sięgający dna… Żal Jakoś budżetu na pierdylion akcesoriów im nie brakuje ale żeby zrobić animacje windy to przecież pochłonie tyle kasy, że nie będą jeść przez miesiąc. Powiem tyle – Dno dna i kilometr mułu. Mam nadzieje, że TS5 wgl się pojawi i będzie o niebo lepsze i inny zespół się za to weźmie, jak nie to trudno seria The Sims skończyła się w 2013. Przykre ale prawdziwe

  6. „Dodał, że niewielu producentów działa w ten sposób i w przeciwieństwie do The Sims Studio, zostawiają oni grę po kilku miesiącach od jej premiery.”

    Ok. Ostatecznie kończę z tą grą. To jakieś jaja? Jaki poważany i szanujący się producent zostawia swoją grę bez aktualizacji? Ta „wyjątkowość” polega na tym, że dodadzą raz na miesiąc brakujące elementy z poprzednich części i wrzucą 2x więcej błędów? To jakieś jaja. Ten wywiad to jakieś jaja. Bardziej debilnych odpowiedzi nie widziałem nigdy. Wstyd i hańba.

    • Też się podepnę pod ten cytat, bo zgadzam się z Twoim zdaniem w 100% xD

      Nawet, jeśli niektórzy producenci „zostawiają” jakiejś tam gry, to należy wziąć pod uwagę, że w większości są to przypadki MEGA WYPAKOWANYCH GRYWALNOŚCIĄ gier, które na wiele, wiele długich godzin zapewniają rozgrywkę (rozrywkę także) xD

      • Zwłaszcza, że pewnie Simguru myślał o grach, które tworzy się raz, zrobi się parę dodatków i tyle, a nie ciągnie serię przez lata – a taki sposób ma „niewiele” producentów, w tym EA.
        Ciężko wymagać od producenta, żeby po 4 latach nadal grę dopieszczał (Sims 3 wydane w 2009 roku, ostatni dodatek wyszedł w 2013), jak już pewnie pracuję nad kolejną odsłoną, albo nad innym „dzieckiem”.

        To tak jakby twierdzić, że podstawówka daje ci większą (lepszą) wiedzę, bo przez 6(/8) lat cię uczą niż studia magisterskie, gdzie się uczysz ledwo 1,5 czy 2 lata. Z czym do czego?

  7. Całe szczęście, że nie dodali tego metra! Ta gra jest tak okropnie trudna, umiejętności rosną wolno, hajsy na nowy dom nie zbierają się w tydzień i jeszcze tyle OPCJI, że sam się gubię!

        • Wątpię, by dali tak rozbudowany element gry za darmo, raczej pojawi się w jakimś dodatku typu „Pokolenia” 😉 Bo hajs się musi zgadzać 😉 Jeszcze niedawno napisałbym identyczny komentarz – taki jak Twój. Tylko widząc, co wyprawia EA, moje czytanie między ICH wierszami ogranicza się do słowa „hajs”, i niestety sprawdza się 😉

  8. Aha, czyli samochodów nie będzie… ja już nie mówie o tym podrózowaniu, ale samo zbudowanie garażu obok domu lub po prostu postawienie auta obok fomu wyglądałoby dobrze… przecież wystarczyłoby dać samochód z interakcją „Podróżuj” CO W TYM TRUDNEGO?!

  9. Serio? Czytam to i nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.
    Co do czasu, przecież na stworzenie „Miejskiego życia” mieli prawie cały rok – tyle jeszcze nigdy nie czekaliśmy na dodatek. A i tak zabrakło czasu na animację windy?
    Pieniędzy też chyba nie powinno im brakować, przecież nie są biedną firmą…
    A ten brak nowych metod podróżowania, bo gracze mogliby się pogubić – tylko potwierdza, że albo mają nas za idiotów, albo ich klientem docelowym naprawdę się 8-letnie dziewczynki.

  10. Tak na marginesie, to ciekawe, że zasłaniają się kosztami, a moderom jakoś z nieba nie leci hajsik i umieją wykazać się ogromną kreatywnością, która bije na głowę pomysłowość twórców. Co ciekawsze, te mody są darmowe 😉 Może zrobicie takiego deala i moderzy wejdą na miejsce producentów? <3 xD Ale gra wtedy byłaby cudowna, ach! Tu chyba leży problem w czymś innym. Otóż, moderzy kochają simsy, wiedzą, czego brakuje, co dodać, by rozrywka nabrała "życia", a twórcy robią to tylko i wyłącznie dla kasy 😛 Niby zrozumiałe, ale zarówno pasję, jak i kasę da się w tym wypadku połączyć. Dawać coś miernego i oczekiwać pokalasków i pieniędzy za to, to dopiero szczyt absurdu. Trzeba coś dać od siebie, by coś dostać w zamian – życie 😀

  11. To jest tak żałosne. Tak żałosne. Dziwie się, że ludzie kupują 4. To jawny przykład na to, że twórcom praz EA zależy tylko na kasie. Nie ma w tym miłości i serca. Nie ma Simsów. Jest… coś, zrobione od niechcenia i tłumaczone tak słabo, a napompowane marketingiem, że ta kasa śmiało mogłaby iść na windy . Nie widzicie też tego, że oni – was graczy – robią tępych ludzi, którzy pogubią się w metrze? Macie za sobą trójkę i inne skomplikowane gry.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories