Zagłosuj w ankiecie. EA myśli o farmerskim dodatku

SimGuruGrant co jakiś czas zadaje fanom pytania dotyczące serii The Sims. Producent próbuje zbadać, jakie cechy gry są dla fanów najważniejsze, dlatego organizuje głosowania w mediach społecznościowych. Tym razem postanowił pochylić się nad motywem farmy i jego ewentualnym rozwinięciem w pakiecie rozgrywki lub dodatku. Grant zapytał fanów, która funkcja takiego rozszerzenia byłaby najlepsza, a zarazem najbardziej istotna. Warto pamiętać, że sama ankieta nie jest potwierdzeniem prac nad określonym tytułem.

Zróbmy sondę z okazji EA Play. Wielu z Was wspomina nam o FARMERSKIM dodatku. Jaka opcja jest dla Was najważniejsza? Macie dwa dni – głosujcie – napisał na Twitterze SimGuruGrant.

  • Hodowla krów, świń i kurczaków
  • Konie
  • Uprawa roli
  • Życie z dala od miasta

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

117 KOMENTARZE

  1. Nie wyobrażam sobie uprawy roli w Czwórce. Te parcele nie są jakieś takie duże, niby jest ta największa (chyba 64×64), więc, jak to pole miałoby niby wyglądać? Wiem, że to tylko ankieta, ale nie potrafię sobie wyobrazić pola uprawnego o tak małym obszarze.
    Hodowla to może być ciekawy pomysł. Jeśli taki dodatek/pakiet miałby powstać, to może w końcu doczekamy się nowych składników, czyli np. jajka od kur, mleko od krowy itp.
    Życie z dala miasta – aktualnie coś takiego mniej więcej jest.
    „Zaszyj się w Windenburgu” 😛
    Konie – no nie zdziwi mnie, jeśli pojawią się w pakiecie rozgrywki z jakże oryginalną nazwą „Konie” 😉
    W każdym razie, ja zaliczam się do osób, które bardzo chciałyby temat wsi w Simsach i jeśli takowy ma kiedyś tam powstać, to oby był zrobiony porządnie…

    • No właśnie mam nadzieję, że farmerskie życie będzie farmerskim życiem, a nie „uprawą roli”, gdzie już niby mamy uprawę warzyw i owoców. Żeby nie było jak z „eco życiem”, które skończyło na praniu 😀

      I od razu zastrzegam – nie uważam, że pralnia jest zła, niedobra i „po co oni to stworzyli”. Chodzi mi tylko o to, że dodatek miał być o jednym, a skończyło się na czymś innym. Więc żeby farmerskie życie nie skończyło się np. możliwością jazdy na koniu, wystawianiem go na wyścigach itp. Nie samym koniem życie farmer.

      • Też się obawiam, że twórcy podejdą do tematu dość płytko – kilka elementów wystroju w wiejskim stylu, niezbyt rozwinięty jeden z wymienionych w ankiecie elementów rozgrywki i właściwie tyle. Mam nadzieję, że jeśli rozszerzenie powstanie, to będę pozytywnie zaskoczona.

      • Też mam taką nadzieję. Patrząc na propozycje z tej ankiety, to w sumie wszystko powinno się znaleźć w tym dodatku, bo wiadomo, że pakiet nie będzie zawierał wszystkiego. No bo, co to za wieś, gdzie można tylko, np. pszenicę uprawiać albo hodować jeden typ zwierzęcia – np. kury.
        Byłoby miło z ich strony, jakby pojawiły się traktory, kombajn, orka itp., ale po co skoro Sim zatrzyma się przy polu i nagle całe pole obsiane jest pszenicą 😉

      • Dokładnie. Można by dodać zarówno konie jak i bydło a z tą uprawą roli to całkiem nie mam pomysłu jak by wyglądało. Mi już dziś cały simowy dzień zajmuje ogarnięcie ogródka, na co mi pole 😀
        PS.Farmer jest osobą zajmującą się uprawą a ranczer bydłem.

    • Zawsze mogą zrobić tą specjalną parcele o większej wielkości (Czy w innych częściach były pola uprawne większe niz 64×64? ). Zawsze mogą zrobić akcesoria do Pakietu rozgrywki (Np. Pakiet Farmerski – Życie z dala od miasta i Uprawa roli; i zrobić akcesoria Hodowla Zwierząt – Konie, kury itp. )

  2. Mam nadzieję, że nie będą to konie. W ogóle nie kręci mnie ten klimat i chętnie zobaczyłabym hodowlę świń, krów i kurczaków. Pod uprawę roli można podpisać ogrodnictwo, które ma być jakoś rozwinięte z dodatkiem, życie z dala od miasta wydaje się takie meh, a konie to konie, chyba, że naprawdę by je dopracowali.

  3. Zdecydowanie jestem za hodowlą zwierząt – uwielbiałem pakiety do trójki ze Store, które związane były z farmą (kurnik i zagrodę z krowami obowiązkowo umieszczałem w swojej rozgrywce :D) Liczę na dodatek poświęcony tej tematyce 😉

  4. Oby to tylko nie zrobili jak było z Wielkim Praniem. Skoro ma to być pakiet rozgrywki lub dodatek, to wszystkie wymienione cechy powinny się w nim znaleźć. W końcu życie na wsi to życie z dala od miasta, hodowla zwierząt oraz rolnictwo, a nie tylko jedno z nich. Jako że jestem optymistą, to mam nadzieję, że ta ankieta ma na celu wyłonienie najbardziej istotnej wg. fanów cechy, na której mają się najbardziej skupić.
    A z tymi końmi to tak poniekąd kpina 😛 Przecież tym tylko potwierdzają, że „wycieli” je ze Zwierzaków – PiK, by więcej zarobić na wprowadzeniu ich w innym rozszerzeniu. I znając życie najwięcej głosów będzie właśnie na nie i już za pół roku zawitamy pakiet rozgrywki „TS4: Wiejskie Konie”.

  5. Tak bardzo chcę takie rozszerzenie! Na pytanie, która z opcji jest dla mnie najważniejsza najchętniej odpowiedziałabym, że wszystkie. Ale jeśli mam wybierać, to hodowla zwierząt, ewenatualnie rolnictwo.

  6. Nie dziwi mnie to, ani w Porach Roku, ani w Zwierzakach nie doszły żadne elementy wiejskie, a w trójce było wiele wiejskich smaczków w stylu stogów siana.
    Ale ta ankieta to jakiś żart, mam zagłosować tylko na jedną rzecz? Hodowla świń, krów, kur to dla mnie jedna z najważniejszych cech takiego dodatku, ale przez to nie mogę zagłosować na „Mieszkanie daleko od miasta”, a chyba logiczne, że w dodatku o wsi musi pojawić się wieś xD
    Od dawna marzę o wiejskim życiu, dlatego liczę, że takowe się pojawi. To moja kolejność:
    1. Hodowla zwierząt – musi być na 100%
    2. Życie z dala od miasta – musi być na 100%
    3. Uprawa roli – nie wyobrażam sobie bez tego życia na wsi, to by było coś świetnego gdyby można było pozyskiwać plony w wielkiej ilości i sprzedawać je np. na jakimś targu
    4. Konie – najmniej interesująca mnie rzecz, choć wiadomo, im więcej zwierząt na wsi tym lepszy klimat wsi, przydałyby się jeszcze ule, ale dodają je w Porach Roku xD

    Oprócz tego chciałbym zobaczyć w takim dodatku umiejętność np. rolnictwa związanego z uprawą roli lub umiejętność tworzenia zapraw (takich w słoiczkach). Oraz jakieś specjalne wydarzenia w centrum np. festiwal jajek 😀

    • Ciekawi mnie jak „Mieszkanie daleko od miasta” miałoby wyglądać. Jakieś większe parcele czy większy świat? Bo aktualnie to jakoś wszystko zbite dość jest. A uprawa roli to chyba coś w stylu ciągnika ze store 3, innych pomysłów nie mam. Taka jazda po polu by zasiać, zebrać, opryskać itp.

  7. Ja tam bym to chciał, bo to w końcu co innego. Ludzie tylko o studiach i rajskiej nawijają, a przecież to i tak powstanie xD Nie macie innych wymagań co do 4? Nie byłoby fajnie, gdyby dali nam w końcu coś, czego nie było wcześniej?

    • Też jestem za tym, by pojawiło się coś, czego nie było. Już dość tych odgrzewanych kotletów, pora na inne danie 😛
      No i tutaj wieś byłaby idealna 😉

    • Nie grałam w 3 w żaden dodatek, A w 2 byłam tylko na studiach (Głównie moja rozgrywka sims 2 była o studiach – i dość dawno się zakończyła). Dlatego czekam na te typowe dodatki. I wiem że was może to nudzić bo wy mieliście rajską wyspe i te inne dodatki, ale ja nie miałam tego nigdy.

      • Hejkasz, ale oni i tak zrobią coś na wzór Rajskiej, bo po to są światy wakacyjne xD Tak samo ze studiami, bo ten dodatek też ludzie lubili, więc normalne, że będzie i tu xD Tylko skoro mogą oprócz tamtego zrobić, coś czego nie było, to niech zrobią, bo inaczej, to dadzą tylko te ograne rzeczy ;/

    • @realista ja tam po prostu myślę o tym, czego w grze potrzebuję do mojej rozgrywki 😛 Niby mówi się, że studia na pewno będą, ale ich właśnie (poza porami roku) potrzebuję z dodatków najbardziej.
      Tak to byłoby cudownie, gdyby stworzyli pakiet miłosny. Uwielbiam system chemii z Sims2, tam boty dosłownie za sobą szalały, jeśli miały po trzy pioruny. Można było spokojnie puścić myszkę i obserwować, jak rozwija się ich życie romantyczne. W czwórce relacje między botami nadal są sztuczne i romantyzmu tu tyle, co kot napłakał. Nie ma ani przytulasów w łóżku przez sen, nie ma żadnej różnicy czy simy są parą chłopak/dziewczyna w liceum czy małżeństwem później. Taka… mocno romantyczna bieda. Ale już trąbiono o tym zarówno na polskim forum EA Sims, jak i na amerykańskim.

  8. Konie niezbyt mnie ucieszą, jeśli nie zostaną dodane padoki, wycieczki konno i różne tego typu rzeczy. Za to hodowla jest świetnym pomysłem i już przed premierą Zwierzaków miałam na nią nadzieję.

  9. Uważam, że jeśli wyjdzie takie rozszerzenie, to
    – życie z dala od miast ai tak wprowadzą, bo w centrum miast jest zakaz (powszechny) hodowli zwierząt gospodarskich + no sorry, ale do tego stopnia to chyba EA potrafi się ogarnąć 😛
    – rola – pewnie i tak sprowadziłoby się to do nowego kształtu ogrodniczka, w którym można wysiewać z 5 nowych roślin, a które nie będą rsły nigdzie indziej, np. ze 2 rodzaje zboża, kukurydza itp. a kształt by był przekopanej grządki
    – konie – po psach i kotach nie głosuję na konie, bo to strata czasu dla nich i ból dla graczy
    – siłą rzeczy pozostająz zwierzęta gospodarskie, których pojawienie(mam nadzieję) będzie się liczyło ze zmianami w składzie istniejących przepisów kucharskich oraz, że dojdzie coś więcej jak „świnina”, drób, wołowina, mleko i jajka, bo to (nieco tylko poszerzone o jakieś mebelki, dekoracje i kilka ciuszków) przy dobrym wykonaniu by się w akcesoiach dało upchnąć, a z tego, co widać, to preferują coś większego

    Pożyjemy, zobaczymy 🙂

    • Podejrzewam, że zwierzęta nie będą dawać „wołowiny, wieprzowiny i kurzyny”, bo to takie bestialskie jest. Prędzej postawią na „mleko, jajka, trufle”, albo coś innego będą świnie dawać. Czyli proste składniki, nadające się głównie na sprzedaż.

      • jak dla mnie bardziej „bestialskie” jest „uczenie”, że ser/jajka/mięso rosną na krzakach. Wystarczy tych, co uważają czekoladowe mleko za mleko krów brązowych. Poza tym, nie trzebaby było ich zabijać, niech nawet to drobią jak w Stardew xD Ale serio, mogliby to dodać, bo co innego „fantastyka”, a co innego robienie z ludzi „mądrych inaczej” :/

        • Abstrahując już od tego rośnięcia na krzakach, bo to rzeczywiście też jest bestialskie 😀 Po prostu teraz jest jakaś nagonka, by nie uświadamiać skąd pochodzi mięso. Chociaż nie wiem, jak to w „Stardew” rozwiązano, jeśli fajnie, to by mogli podpatrzeć.

        • W Stardew nie było mięsa, za to króliki dropiły swoje łapki (można je było sprzedać lub wymienić na inny item). Tu mogliby zrobić tak samo. Nie tyle robić w simsach rzeźnię, co z krów by sę zbirało wołowinę, tak jak od kur jajka w TS3. Zwykła akcja, bez zabijania (tak drodzy „weganie”, do zbierania jaj kur się nie morduje 🙂 ), zwierzaki są dalej a ty masz produkty 🙂

        • Kurczę, masakrycznie to brzmi – wychodzi na to, że w Stardew masz króliki bez łapek 😀 I takie odcinanie mięska od krówki i nadal mieć krówkę… brrr… Nie no, koszmary teraz będę mieć 😀

          A weganom to nie tyle o mordowanie chodzi, co o trzymanie zwierząt w nieodpowiednich warunkach celem masowego wytworzenia tych jajek, czy mleka. No chyba że znasz wegana co tak twierdził, to co innego 😉

        • Ginewro, niestety „twoi” weganie to dla mnie są legendą, a w życiu miałam styczność niestety tylko z tymi z mojego przykładu :/

          Odnośnie tych łapek, to one je dropią, ale nie tracą. Coś jakby miały healing factor od Deadpoola 😛

        • Jeszcze nie posiadam własnych „wegan” 🙁 W sumie nawet nie wiem, do czego bym ich wykorzystała…

          Krówki deadpoolowe… Lubię to! xD

      • Jestem za mlekiem od krów i jajkami od kór, zabijanie zwierząt dobrze bedzie jak nie dojdzie, ale farmerskie zycie byloby pelne z zwierzetami gospodarskimi. Tez lubilam krowy z store z the sims 3.

  10. Wiejski dodatek byłby spełnieniem marzeń. Pozostaje jeszcze tylko kwestia tego, żeby był dobrze zrobiony. Szkoda, że w ankiecie każą nam wybierać pomiędzy tyloma fajnymi opcjami i ciężko by było, żeby jedna funkcjonowała bez drugiej. Jak dla mnie są one ściśle związane np. : jeżeli chcemy zwierzęta hodowlane to potrzeba dla nich specjalnego jedzenia, a najlepszym byłyby rośliny pastewne w zboża. No i oczywiście życie na wsi chcąc nie chcąc nie może się odbywać w mieście, tylko poza jego granicami.
    Niestety z tego co wyczytałam w tweetach pod ankietą Rosiek wspominał, że każą nam wybierać pomiędzy tyloma równoważnymi funkcjami ponieważ 'lepiej zrobić coś dopracowanego a zawierającego mniej, niż wiele niedopracowanych rzeczy’. No cóż pożyjemy zobaczymy ? Osobiście śmiem twierdzić, że EA ma w zapasie już kilka rozszerzeń, które tylko czekają na wydanie, ale to tylko taka moja teoria spiskowa ?

    • ?lepiej zrobić coś dopracowanego a zawierającego mniej, niż wiele niedopracowanych rzeczy?
      Ciekawi mnie, jaką mają definicję „czegoś dopracowanego”… zwłaszcza jak się patrzy na kupkę liści, albo pierwotny basen z piłeczkami 😀

      • „Coś dopracowane” to dla EA np. kot, który nie potrafi wskoczyć na ogrodzenie, pies bez budy, brak gradu, EMOCJE (tak tak kocham ten przykład), sklepy, randki…także swoją własną definicję mają 😛

  11. Nie wiem czy ktoś już to pisał ale jak ma być farma to nie może zabraknąć pięknego wiejskiego świata w tym pakiecie/dodatku.

  12. Chciałabym zobaczyć wiejski dodatek w the sims 4, mam nadzieję, że ta ankieta to tylko wymiana kilku opcji, które mogą pojawić się razem w dodatku. Skoro już mowa o wsi to mogliby do tego dodać kilka rzeczy związanych z ekologia, które proponowali przy ankiecie z pralkami, niestety wygrały pralki, które nie mają nic wspólnego z ekologia. Chodzi mi o studnie (nie ozdobne, które już mamy), panele słoneczne i inne tego typu rzeczy, które obniżą nasze rachunki.

      • @realista, może i tak, ale zaskoczyło nie, jak wiele kom typu: wszystko tylko nie konie. Rozumiem, że nie każdy lubi, ale po ilości zawiedzionych myślałam, że większość się ucieszy na sam fakt brania pod uwagę dodania ich do gry.
        @Flameberry Bo ilość kom/filmów/żalów na różnych stronach byłą ogromna. Teraz nagle nikt koni nie chce 🙂

        • Po pierwsze, konie powinny się znaleźć w Zwierzakach, dlatego też ludzie narzekali na ich brak. Od zawsze dodatek Zwierzaki to były różne zwierzęta, a nie tylko psy i koty. Po drugie, konie z podanych opcji, są najmniej ważną częścią życia na wsi. Pozostałe opcje, czyli rolnictwo, hodowla oraz życie z dala od miasta to nieodłączne części farmerskiego życia. Po trzecie, znając twórców jeśli wygrałyby konie, to zamiast planowanego wiejskiego dodatku, powstałby dodatek, który z farmą miałby tyle wspólnego, co kilka mebli 😛

        • W zupełności zgadzam się z tym co pisze Pquest. Dodatkowo z punktu widzenia osoby, która w czwórce nigdy nie widziała ani koni ani samochodów (uważam to po prostu za coś zbędnego dla czwórki), jestem w stanie stwierdzić, że osób które nie jęczały za końmi było dosyć dużo.
          Pech jest jednak taki, że tych co jęczą słychać/widać najbardziej 😀

        • Ja tam w ts 3 konia miałem dwa razy raz że zobaczyć jak się gra a drugi po to żeby mieć jednorożca. Dla mnie pomysł koni w ts 4 przy zamkniętym świecie jest bezsensu.
          Chyb że by zrobili by aktualizacje w której jest otwarty świat w co wątpię. Prawdo podobieństwo tego że to zrobią jest równe zeru. Takie jest moje zdanie.

  13. Najlepiej nirch dodadza otwarta wies razem z koniami i, innymi zwierzetami i by sie jezdzilo na koniach lub chodzilo z buta do sasiadow sprzedawac mleko jajka itd

  14. Uprawa roli była by wspaniała 😀 od dawna próbuję stworzyć rodzinę żyjącą TYLKO z upraw. Zero innej pracy itp. aczkolwiek trudno jest ogarnąć więcej niż 20 roślin jednym simem. Musieli by dodać opcje masowej uprawy np. masowe nawożenie, zbieranie i sadzenie (do podlewania spryskiwacz dostaniemy już za 10 dni)

      • Traktor byl w store w the sims 3 w gaju dziadka czy jakos tak, lepsze sa te zwierzeta gospodarskie, bo te parcele sa za male dla traktora. I w sumie mam go w the sims 3 ale zabiera zadurzo miejsca lepsze sa krowy. Za konmi terz nie jestem. Co do psów i kotów od ich wyjscia gram na modzie by nimi sterować – najgorsze było w psach i kotach to że nie idzie nimi sterować dlatego obede się bez koni.

        • Znaczy chodziło mi o to że nie ma pojazdów w 4 i traktor był by tym pierwszym 😀 Nie wiem zawsze moga zrobić specjalną parcele.

    • Jedno miasteczko bez parceli publicznej już zrobili… Zrobić je większe i wiejskie… też by było 🙂 Ewentualnie byłoby to „miasteczko” z samymi parcelami uprawnymi 😀

    • Ale przecież na wsiach są parcele publiczne. Mogli by dodać np. park z ławeczkami i fontanną, targ/rynek podobny do tego z Selvadorady (można by sprzedawać tam przetwory i warzywa), parcele do jazdy konno i dworek-muzeum (w większości wsi są dworki, przynajmniej w Polsce).
      Poza tym gdyby to był dodatek to mogliby zrobić kilka dzielnic. W jednej byłyby same domki i pola w tle, w drugiej kilka domków i rynek, w trzeciej park z dworkiem a w czwartej wielkie pole do jazdy na koniach.

  15. No właśnie mam nadzieję, że farmerskie życie będzie farmerskim życiem, a nie ?uprawą roli?, gdzie już niby mamy uprawę warzyw i owoców. Żeby nie było jak z ?eco życiem?, które skończyło na praniu ?

    I od razu zastrzegam ? nie uważam, że pralnia jest zła, niedobra i ?po co oni to stworzyli?. Chodzi mi tylko o to, że dodatek miał być o jednym, a skończyło się na czymś innym. Więc żeby farmerskie życie nie skończyło się np. możliwością jazdy na koniu, wystawianiem go na wyścigach itp. Nie samym koniem życie farmer.

  16. Ludzie nie piszcie, że wszyscy zagłosują na konie, bo tak nie jest. Zwierzęta hodowlane mają prawie 50% poparcia, a konie 21 😉

  17. Ale powymyślane. Najpierw dodatek „Psy i koty”, teraz planują może „Konie”, później dodadzą „Krowy”, „Kury”, „Kaczki”. Chcą zarobić. XD

  18. Wiecie co, znając EA po dodatku z uprawą roli możemy się spodziewać nowego rozsadnika, paru nowych roślin i mega słabych zwierząt (zapewne ograniczą się do świń, kur (jak w The Sims 3 kurnik bez prawie zbędnych interakcji) i może krów tylko do dojenia i ozdoby) Ja jestem sceptycznie nastawiona do farmy, najmniej wydamy pewnie na to życie z dala od miejskiego zgiełku. Może to mało ale po innych tytułach chyba Wow nie można się spodziewać
    Sorki za pesymizm ale taka moja natura ??

  19. Moim zdaniem wszystkie te cechy są ważne, no może z wyjątkiem uprawy roli. Natomiast bez pozostałych nie wyobrażam sobie wiejskiego dodatku ? Ale jeśli już coś trzeba wybrać, to stawiam na zwierzęta hodowlane.

  20. Widzę w komentarzach, że dużo osób porównuje to głosowanie do głosowania z Wielkiego Prania – Kochani, ta ankieta nie jest oficjalnie wiążąca, to, że jedna opcja tu wygra to wcale nie oznacza, że pojawi się ona w farmerskim pakiecie/dodatku, więcej, nie oznacza to wcale, że takowy powstanie!

  21. Byłoby super, gdyby jednak wszytko to zawierało się w tym rozszerzeniu, bo jakoś sobie nie wyobrażam dodatku w stylu życia na wsi z samymi końmi. Wydaje mi się, że to pytanie ma dać obraz twórcom jakie elementy najbardziej rozwinąć. Jeśli oczywiście miałby powstać taki dodatek bądź pakiet rozgrywki. Ja osobiście czekam jeszcze na coś w stylu „Na Studia” i „Rajska Wyspa”. Poza tym mam pytanie do administracji, czy będą się również pojawiać newsy o konsolowej wersji gry? Byłoby bardzo miło 🙂 U jednego z simguru przeczytałam in formację, że w następnej aktualizacji ma wyjść galeria oraz, że następnym dlc będzie „Być rodzicem”. Jestem bardzo ciekawa co kiedy następne. Szkoda, że nie dostarczacie takich informacji 🙁

  22. Ciężka się zdecydować najlepiej by było gdyby wszystko się pojawiło. Chociaż jeśli się pojawi to będzie to raczej dodatek albo pakiet rozgrywki, więc pewnie wszystko się pojawi tylko w „okrojonej” wersji a jeden bardziej rozwinięty. Zwierzęta hodowlane jak dla mnie mogłyby się pojawić jako obiekty, tak jak w TS3. Nie rozumiem tylko po co miałyby się pojawić świnki, co moglibyśmy z nich mieć? Raczej EA nie da możliwości ich zabijania. No chyba, że będą dawały boczek tak jak krowy mleko. Uprawa roli byłaby fajna. Jakieś, traktory, nowe roślinki itp. Jak dla mnie na plus. Z koni też bym się ucieszyła, chociaż powinny się pojawić w Psach i Kotach :/. Życie z dala od miasta to podstawa. Jak w dodatku o tej tematyce mogłoby zabraknąć wsi, dlatego na to zagłosowałam.

  23. Wygląda na to, że hodowla zwierząt wygrała, fajnie. Szkoda tylko, że rolnictwo ma tak mało głosów, pewnie go nie uwzględnią przy tworzeniu ewentualnego rozszerzenia.

  24. Jak wypuścili dodatek Psy i Koty to każdy sie przyczepił, ze chce konie! Teraz co? Nie chcemy koni! Jak wydadzą dodatek/akcesoria/pakiet rozgrywki o hodowlanych zwierzetach to bedzie: Czego nie ma koni? Ja chce konie! I tak w kółko, cholera jasna mnie to już meczy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories