Cztery nowe zdjęcia ze StrangerVille. Wojsko, agenci, pustkowie i jajo

Dzięki uprzejmości Electronic Arts możemy pokazać Wam cztery jeszcze świeże screeny prosto z pakietu rozgrywki The Sims 4 StrangerVille. Na zdjęciach zobaczymy kilka elementów ze Stwórz Sima, zupełnie nowe otoczenie oraz obiekty kolekcjonerskie i meble. Rozszerzenie pozwoli nam przenieść się na gorące pustkowie, gdzie na naszych Simów czekać będą niecodzienne wyzwania. Dziwnymi zjawiskami zainteresowało się już wojsko, tajni agencji i łowcy przygód.

Pierwszy screen przestawia dziwne urządzenie, nowe obiekty kolekcjonerskie oraz Sima w skafandrze podobnym do strojów naukowców z serialu “Stranger Things”. Na drugim zdjęciu znajduje się tajne laboratorium oraz dwójka Simów, którzy próbują rozwikłać zagadkę. W tle można zauważyć ekrany pokazujące, że świecące jajo zmienia się w coś dużo większego. Trzecia fotka to zdjęcie z pustynnego miasta, gdzie Simowie powoli zaczynają tracić zmysły. Czwarty zrzut z ekranu wyjęty jest niczym z serialu “Z Archiwum X”, gdzie dwójka agentów bada paranormalne zjawiska. W tle szpiegowska furgonetka, która w zwiastunie poruszała się po ulicy.

 

Komentarze

  1. Też was ciekawi jak to będzie wszystko działać? Tzn. widzę w zwiastunie większą organizację simów w tej kwestii, chyba, że będzie tak jak w Przygodzie w dżungli i rozgrywka będzie wyglądać podobnie. Cieszę się, że będzie można to kupić już we wtorek!

    • Ja jestem bardzo ciekaw, czy StrangerVille będzie miastem wakacyjnym, czy zwykłym. I czy rozwiązywanie tej tajemnicy będzie odbywało się na zasadzie jakiejś kariery?

      • Myślę, że to będzie zwykłe miasto. W kwestii rozwiązywania tajemnicy, to nie mam pojęcia, ale myślę, że zwykły sim będzie mógł to rozwiązać bez specjalnej kariery (ukazani przyjaciele w zwiastunie raczej nie są tą parą agentów).

  2. Pierwsze co przyszło mi na myśl podczas oglądania zwiastunu to “O! Archiwum X!” co chyba najbardziej mnie kusi do zakupienia tego pakietu. To są totalnie moje klimaty i mam nadzieje, że będzie więcej nawiązań do samego Muldera czy Scully w rozgrywce, byłoby to ciekawe.

    • Hmm… a da się jakoś zmienić nazwy miast? W opisie, a i owszem.
      Ale tak nie, jak klikam na nazwe, a wydawało mi się, że chyba kiedyś się dało.
      Gdzieś mi mignęło, że ktoś zmieniał nazwy w jakimś modzie, czy tam zapisie, gdzie przebudowywał wszystkie te okolice.
      Czy aby czasem, jakiejś dobrej duszyczce nie mignął mod na zmiany nazw miast?
      Tudzież, może zna na to sposób.
      To bym naprawiła, to co tłumacze paprają! 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Autor nowinki

Podsumowanie

Opublikowano

reklama

Powiązane nowinki