#49 Modny piątek – fotel do tatuażu, koszt nagród życiowych i bambusowe meble

Nadszedł czas na kolejny Modny piątek, a razem z nim kilka modyfikacji wprowadzających ciekawe rzeczy do gry. Przez niedawną premierę Wyspiarskiego życia powoli ukazują się nowe mody związane z tym rozszerzeniem. Dajcie znać, co sądzicie o poniższym zbiorze dodatkowej zawartości w komentarzach. 🙂

 Droższe lub tańsze Nagrody za punkty życiowe

Jeżeli doskwierała Wam cena nagród, które można było zdobyć za punkty życiowe wypełniając zadania związane z aspiracjami, oto jest modyfikacja dla Was. W zależności od własnego życzenia wybieramy jeden z plików do pobrania na stronie podanej poniżej, a następnie wsadzamy do gry i możemy sobie utrudnić bądź ułatwić rozgrywkę.

pobierz tutaj

Odblokowanie ukrytych obiektów z Wyspiarskiego życia

Mod pozwala na odblokowanie ukrytych obiektów, które występują w otoczeniu Sulani – archipelagu wysp z rozszerzenia Wyspiarskie życie do The Sims 4. Znajdziemy tam ponad 20 obiektów, które głównie są roślinami.

Pobierz tutaj

zESTAW MEBLI Z Bezludnej wyspy

Zestaw bambusowych mebli w sam raz dla fanów The Sims Historie z bezludnej wyspy. Autor modyfikacji postanowił odtworzyć obiekt z tej odsłony i wprowadzić do The Sims 4. Idealnie nadaje się do otoczenia z Wyspiarskiego życia, choć nie potrzeba tego tytułu, aby mod zadziałał.

Pobierz tutaj

CECHY ZWIĄZANE Z HOBBY

Dla tych, którym brakuje więcej zależności pomiędzy grą a życiem Simów i nie mają nic przeciwko odrobinie angielskiego przedstawiamy 8 specjalnych cech. Są one ściśle związane z zainteresowaniami naszego podopiecznego. Podczas wykonywania danych interakcji wpływają odpowiednio na nastrój naszego Sima. Każda została pięknie opisana przez autora na stronie podanej poniżej.

Pobierz tutaj

fotel do robienia tatuażu

Fani tatuażów mogą teraz użyć tego fotela do robienia tatuażu podczas swojej rozgrywki. Działa na zasadzie narzędzia Stwórz Sima, w którym możemy zrobić wszystko. Obiekt idealnie nada się do stworzenia miejscowego studia tatuażu.

Pobierz tutaj


Informacje o nowince

  • Autor nowinki
  • Data publikacji
  • Komentarze użytkowników i gości

    24

    1. Tokusa
      o 14:12

      Kopiuję swój komentarz spod innego newsa:

      BTW. DLA WSZYSTKICH.
      EA przyznało, że wraz z nowym dodatkiem SKOPALI GENY. Czyli dzieci robione w grze, głównie syren, wychodzą losowe, nie mają genetyki rodziców. Obecnie by zrobić w rodzinie dzieciaka po rodzicach, trzeba to zrobić ręcznie w CAS dopóki tego nie naprawią 🙁 mi wczoraj się urodził blond chłopczyk o jasnej cerze, w rodzinie ciemnoskórych rudzielców, a że blond listonosza nie mają, to ten tego…
      ___

      Tak to interesuje mnie fotel, bo chyba dzięki niemu nie trzeba się cackać z kodem fulleditmode?

      • GlossyGem
        Administrator
        o 14:57

        Nie ma potrzeby kopiowania newsa, bo to podchodzi pod spam i nabijanie monet. 😛 Z tego co wiem, EA nigdzie nie potwierdziło, że taki błąd jest w grze i to ich wina lub nad nim pracują. O genetyce wspominają tylko niektórzy gracze, że nie działa im genetyka u syren. Mogę się mylić, ale poproszę o źródło tych informacji.

    2. Hejkasz
      o 15:02

      A te ukryte obiekty można dostać z tym specjalnym kodem?

    3. Tokusa
      o 15:04

      Jak was tak gryzie nabijanie monet, z którymi i tak się nic nie robi, to wprowadźcie edycję komentarzy, bo wielu ludzi właśnie nabija sobie je w ten sposób, że pisze 10 komentarzy pod sobą, bo coś im się nagle przypomni albo się pomylą z jakimś słowem 😛 Jeśli wyławianie newsa na wierzch jest spamem, to co z tym? Tak to nawet bym edytowała albo skasowała komentarz ze starszego newsa, a wraz z nim monety za jego napisanie, ale takiej opcji nie ma.

      Tak to błąd jest zgłoszony przez graczy na oficjalnym forum supportu https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-IL-Mermaid-genetics-dont-work/m-p/7965782#M93075 i tylko z poziomu EA można to naprawić, żadne reinstalki, czyszczenie, naprawy nie pomagają. Też nie napisałam, że EA się samobiczuje 😛 Jak więcej linków znajdę to podeślę.

      • GlossyGem
        Administrator
        o 15:15

        Jeśli kopiujesz komentarz – to jest to spam, nie chodzi tutaj nawet o monety. Błąd owszem zgłaszają gracze i to normalne, na forum Answers EA zgłasza się błędy znalezione w grze. Jednak nigdzie tam NIE MA komentarza EA na ten temat, więc nigdzie EA NIE PRZYZNAŁO, że coś jest skopane. Po prostu fakt jest taki, że część graczy ma problem z genetyką u syren. Czekamy więc na aktualizację. Nie wkładajmy słów komuś w usta. 🙂

    4. Tokusa
      o 15:32

      Dlatego dopisałam linijkę tekstu do postu, który i tak bym wysłała osobno, i już by spamem nie był. Ba, nawet zadałam pytanie co do działania modyfikacji w tej linijce. Swoją drogą odpowiedzi też by można było naprawić. Bo nadal nie podczepiają się tak jak Twoje. A jak tak serio bolą te monety, to po prostu mi je zabierzcie, na co mi one? XD

      Tak to rzeczywiście, nie mogę znaleźć newsa którego czytałam wczoraj, więc tu serio wyszło wkładanie słów w czyjeś usta, ale nadal jest to bug “odgórny” od EA, w grze, nie powodowany przez graczy bądź ich sprzęt, i czytałam że już pracują nad jego naprawą. Wolałam napisać by ludzie się nie schizowali, dlaczego ich dzieci w grze wyglądają zupełnie NIE jak rodzice i by zaoszczędzić pytań typu: co, czemu, dlaczego, “przecież mam kompa z nasa, czy muszę reinstalować?” 😛 Następnym razem się zamknę.

      • GlossyGem
        Administrator
        o 15:46

        Tokusa, ale tutaj w ogóle nie chodzi o mnie. 😀 System strony sprawdza komentarze i przez taką akcje może Cię wrzucić do zakładki spam i Twoje komentarze będą same znikać, dlatego przed tym przestrzegam. Dziennie na stronie pojawia się około 315 spamowych komentarzy i dzięki filtrom nie trafiają pod wpisy.

        Za wskazówkę dzięki, jak najbardziej i śmiało wspominaj o ciekawostkach w przyszłości! O błędzie warto wspominać, żeby ktoś w kółko nie klikał Napraw grę, bo to nic nie da. Tylko uważajmy, żeby nie przypisać komuś, że coś powiedział, bo potem ciężko to odkręcić jak się poniesie w świat.

    5. ArtSim
      o 15:50

      To mnie trochę nie zainteresował o ale chciałabym żeby “modny piątek” był regularnie we piątki😉

    6. Kiyoko
      o 17:36

      O, to wygląda zacnie. 🙂

    7. Tokusa
      o 19:04

      @ArtSim Żeby był regularnie, to trzeba ciekawych modów do prezentowania 😛 Wbrew pozorom jest ich ograniczona ilość

    8. Esmeralda
      o 22:42

      Buu… Ja bym wspomniała o fajnych modyfikacjach do syren, jak płetwy na rękach, czy łuski na nogach :3

    9. Inesz
      o 22:54

      Może nie na temat, ale mam takie pytanko, czy jest jakiś kod, który pozwala usuwać cechy sima? Ale te takie ze sklepu z nagrodami, czy coś? Bo niektóre zbyt silnie działają… i to mi sie nie podoba, okej simka jest przyjazna no ale żeby od razu pół zielonego paska po przywitaniu było.. no niezbyt ;/
      Wdzięczny byłbym za pomoc.

    10. Claymora
      o 01:12

      @Inesz Też mam ten problem… po poznaniu sima mam niemal pół zielonego paska przyjaźni, co ciekawe moja simka nie posiada cech/nagród z aspiracji.

    11. realista
      o 09:54

      Biednie trochę, a modów jest od groma, codziennie powstają nowe, trzeba tylko wiedzieć, gdzie szukać 😀

    12. Evaerynth
      o 10:08

      Fajne te meble, aż mi się przypomniały “Historie z bezludnej wyspy” :’)

    13. Hejkasz
      o 13:14

      Ona się zaprzyjaźnia jak ma Sławę i “moc” ustawianą, domyślcie się o co chodzi 😉

    14. PanLis
      o 16:29

      Dawno nie było modnego piątku, szkoda że nikt na poważanie nie zajmuje się tłumaczeniem modów na ojczysty język… Hobbi brzmi interesująco ale wolał bym mieć ten mod po polsku, jak większość młodszej społeczności mam takie wrażenie.

      Co do roślinności i ukrytych obiektów szkoda że nie pokazują się wraz z hiddenobjects, fajny mod ale dalej umieszczony taki dom czy parcela w bibliotece zaznaczona jest jako obiekt z modyfikacją… mehh… Słabo wam wychodzą modowe piątki…

    15. GlossyGem
      Administrator
      o 17:12

      PanLis – Słabo wychodzą, bo parcela w bibliotece oznaczy Ci się jako modowana czy dlatego, że nie tłumaczymy modyfikacji innych twórców? 😉 W pierwszym przypadku – to normalne, każda osoba pobierająca modyfikacje jest już gotowa na to, że parcela czy Sim zyska taki tag w Galerii. Co do drugiej opcji – my tłumaczeniem modów się nie zajmujemy.

    16. PanLis
      o 17:35

      Długą przerwę mieliście w modowych piątkach, więc wychodzi na to że coraz słabiej wam to idzie, brak czasu? Ekipy do tego? Chęci?
      To że nie tłumaczycie to zrozumiałe, należy znać program, ang w dobrym stopniu i mieć czas. A nie każdy go posiada i nie musicie tego robić.
      A co do modyfikacji to wiem że tak się oznaczają, ale jednak szkoda że przy hiddenobjects tak jak napisałem te rzecz, krzewy się nie pojawaiają a tylko w modach.

    17. GlossyGem
      Administrator
      o 19:11

      Tak, mieliśmy przerwę w Modnych Piątkach i właśnie wróciły 🙂 MP zawsze miały pewną przerwę spowodowaną brakiem ciekawych modów, które chcielibyśmy Wam pokazać. Na chwilę zrezygnowaliśmy z tej serii, ale daliście nam do zrozumienia, że powinniśmy z nią wrócić, więc oto i jest 🙂

    18. Maja
      o 11:49

      @Inesz, @Claymora tutaj jest rozwiązanie (pierwszy wynik z google): https://sims-online.com/sims-4-trait-cheats-codes-expansions/
      Komenda traits.remove_trait {TraitNameNoSpaces}
      Minimum angielskiego wymagane, ale translator sobie powinien poradzić.

    19. Maja
      o 11:54

      @PanLis Jakby była rozpiska tekstów do przetłumaczenia i ktoś (np. twórca) zaimplementował by je w moda, to sądzę, że mogłabym się podjąć – nie wydaje się tego dużo, a chodzi głównie o oddanie sensu wypowiedzi, więc średni angielski powinien wystarczyć ;).

    20. Unicorn
      o 14:41

      Ja akurat wczoraj kupiłam ten dodatek i zaraz będę instalować.

    21. Matylda
      o 09:57

      Stęskniłam się za tą serią !

    Dodaj komentarz

    Wszystkie pola są wymagane! E-mail nie zostanie opublikowany.

    Zaloguj się i zbieraj punkty za komentowanie!