Znamy szczegóły Życia eko. Podsumowanie transmisji na żywo

Dziś odbyła się pierwsza oficjalna transmisja na żywo prezentująca nadchodzący dodatek do gry The Sims 4, czyli Życie eko. Podczas strumienia twórcy zaprezentowali nowe obiekty z trybu budowania, tworzenia Sima, a także nowe miasto, rozgrywkę i zawartość darmowej aktualizacji. Poniżej znajdziecie przygotowane przez nas pełne zestawienie nowości.

The Sims 4 Życie eko będzie dziewiątym dodatkiem do słynnego symulatora życia. Jego premierę zapowiedziano na 5 czerwca 2020 roku. Jak sama nazwa mówi, rozszerzenie będzie skupiać się na tematyce ekologii i zmienianiu świata na lepsze. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na naszej stronie.

Co sądzicie na temat zaprezentowanych podczas transmisji nowości? Jesteście zadowoleni z tego, co zobaczyliście? Koniecznie podzielcie się z nami Waszym zdaniem w sekcji komentarzy. 😉

LISTA INFORMACJI

  • Pojawi się specjalne oznaczenie na panelu sterowania czasem informujące nas o zanieczyszczeniu
  • Do gry zostaną dodane specjalne drzwi, które pozwolą zbudować budynki wyglądające jak kontenery
  • Materiały z których jest wybudowany dom będą wpływały na ślad ekologiczny
  • W trybie budowania pojawi się specjalne oznaczenie na obiektach mówiące, w jaki sposób wpływają one na zanieczyszczenie środowiska
  • Pojawią się specjalne generatory prądu
  • Za wyprodukowany prąd będzie można otrzymywać pieniądze (zwrot do rachunków)
  • Będą specjalne oznaczenie na obiektach produkujących energię mówiące o tym, jaki mają wpływ na środowisko
  • Lot rakietą wpływa negatywnie na ślad ekologiczny
  • Pojawią się nowe trawiaste podłogi
  • Na ślad ekologiczny wpływają wszystkie parcele w danej dzielnicy, a nie tylko parcela, na której mieszkamy
  • Na początku gry każda dzielnica nowego miasta jest na innym poziomie zanieczyszczenia
  • Pojawi się sporo nowych obiektów w trybie tworzenia Sima
  • Do gry zostanie dodany nowy piercing
  • Pojawi się sporo nowych rzeczy dla dzieci i małych dzieci
  • Pojawią się cztery nowe cechy i dwie aspiracje
  • Dodana zostanie nowa broda
  • Dodano duże przesuwane drzwi
  • Evergreen Harbor składa się z trzynastu parcel, w tym dwóch apartamentów
  • Na mapie świata widać zanieczyszczenie środowiska
  • W wyborze otoczenia pokazuje się specjalna ikona, której naciśnięcie powoduje ukazanie nam jak wygląda zanieczyszczenie środowiska w poszczególnych dzielnicach
  • Każda dzielnica w Evergreen Harbor posiada parcelę społeczną, która zmienia się po głosowaniu społeczności
  • Stacja kolejowa w mieście zmienia się wraz ze zmianami w mieście
  • W jednej z dzielnic pojawiają się bloki podobne do tych, które możemy zaobserwować w Polsce
  • W panelu simologii pojawi się specjalny panel informujący o głosowaniu
  • Będzie można przekonywać Simów, aby głosowali na to co chcemy
  • Simowie będą zdobywać specjalne punkty, które będą potrzebne podczas głosowania
  • Głosowanie trwa od godziny 8:00 w piątek do 6:00 w poniedziałek
  • Pojawi się fabrykator, który będzie działa jak drukarka 3D. Za jego pomocą będzie można stworzyć specjalne obiekty
  • Pojawi się specjalna maszyna do przetwarzania starych obiektów
  • Materiały pozyskane ze starych obiektów będzie można użyć do wytworzenia nowych rzeczy w fabrykatorze
  • Za grzebanie w śmietniku Simowie będą otrzymywać specjalne punkty, które są potrzebne do stworzenia obiektów w fabrykatorze oraz świec
  • Parcele społeczne będą zmieniać się po głosowaniu podobnie jak parki podczas festiwali w The Sims 3 Cztery pory roku
  • Wygląd parceli społecznej oraz jej wcieleń w trakcie wydarzeń będzie można dowolnie edytować
  • Pojawi się nowa cecha parceli
  • Dodane zostaną nowe umiejętności
  • Świece mają kilka poziomów wypalania się
  • Świece posiadają swój własny system świecenia się (ich zgaszenie/zapalnie nie wpływa na tradycyjne oświetlenie)
  • Pojawi się nowy system rachunków podzielony na różne kategorie m.in. zużycie wody, prądu itd.
  • Ślad ekologiczny wpływa na całą grę w tym m.in. na wzrost roślin
  • Nad czystymi dzielnicami będą się pojawiać specjalne promienie słoneczne oraz zorza polarna symbolizujące ekologiczny charakter otoczenia
  • Do wyprodukowania napoju będą potrzebne zebrane plony
  • Pojawią się specjalne pudła na obiekty
  • Dodane zostaną wertykalne ogrody i automatycznie nawadniane donice
  • Wertykalny ogród będzie można zamienić na ścianę z wegańskim mięsem
  • Zmieni się działanie cechy parceli bez przyłącza, ponieważ będzie można uczynić dom samowystarczalnym
  • W trybie budowania pojawi się specjalna kategoria związana z cechą parceli bez przyłącza
  • W grze pojawi się smog
  • Pojawi się śmierć od much
  • Apartamenty z Życia eko będą się różnić funkcjonowaniem od tych z Miejskiego życia
  • Pojawią się nowe typy dachów w tym m.in. dach solarny produkujący energię i dach pokryty trawą
  • Na starcie gry ślad ekologiczny we wszystkich światach z wyjątkiem Evergreen Harbor będzie neutralny
  • Wraz z Czterema porami roku pojawi się kwaśny deszcz
  • Pojawi się gazowy kominek
  • Ustawieniach będzie można wyłączyć głosowanie postaci NPC i wpływ śladu ekologicznego na świat
  • Panele solarne można umieszczać na różnych powierzchniach w tym m.in. na dachach, podłogach itd.
  • Zmieni się wygląd wyposażenia naszego Sima
  • Pojawią się filtry w wyposażeniu, możliwość wybrania kilku rzeczy na raz oraz dodania obiektów do ulubionych
  • W grze pojawią się strażacy
  • Będzie możliwość przesuwania okien poza siatką
  • Pojawi się nowa kategoria w dziale schodów, w której znajdziemy drabiny
  • Będzie można zjeżdżać po drabinie
  • Małe dzieci i zwierzęta nie będą mogły korzystać z drabin
  • Pojawią się komornicy
  • Miasta z gry podstawowej otrzymają nazwy i opisy dzielnic

 


Informacje o nowince

  • Autor nowinki
  • Data publikacji
  • Komentarze użytkowników i gości

    28

    1. Witold
      o 22:58

      Jak nie zabójcze łóżka to zabójcze śmieci

    2. Simomaniak
      o 23:04

      Jejciu !! Jestem w 7 niebie !! Ten dodatek to cudo, i strażacy !! ❤❤ Zemu ta premiera nie może być już jutro ? XDD Czekam z niecierpliwością ! To będzie chyba pierwszy dodatek który kupie w dzień oremiery, bez żadnej promocji ! I love This ❤

    3. Holly_esh
      o 23:20

      Na poczatku bylam obojetna na ten dodatek, jezeli bylby przeceniony, to kupię- tak myslalam. Teraz po obejrzeniu prawie calego live z rozgrywki jestem pewna, ze na pewno kupie go od razu po premierze, tak wielu rzeczy nie dodali od dawna do simsow i jestem zachwycona!

    4. Jasiek
      o 00:37

      Wow dużo jednak tych rzeczy, zadowolony jestem

    5. Kariethen
      o 00:40

      O strażach słyszałem plotkę wczoraj i jakoś nie jestem zaskoczony. O apartamentowcu również 🙂

      Cieszę się, że to okazało się prawdą. Mam nadzieję, że strażacy znajdą się w tej darmowej aktualizacji, a nie samym dodatku.

    6. Kariethen
      o 00:40

      Wróć. O apartamentowcu oraz strażakach słyszałem 20, nie 21 maja. Już po północy jest 😀

    7. przekora
      o 02:03

      Dla mnie to wciąż nie jest dodatek i wciąż jest to tylko makieta z owszem – wieloma nowymi obiektami, ale bez interakcji z jakimś większym znaczeniem dla ogółu. Poza tym dodatek ma wiele nieścisłości, które mnie wręcz irytują – jak np. to “wegańskie mięso”. Po pierwsze, nie istnieje coś takiego jak wegańskie mięso – to jest po prostu soja. Twórcy zrozumieli (?) swoją gafę i sprytnie zażartowali sobie podczas rozmowy ukrywając prawdę, ale chyba każdy na świecie wie jak wygląda mięso – i tak, to co widzę jest mięsem, a nie hihihihi – wegańskim mięskiem. To samo z tymi domkami dla robali. Troszczymy się o nie i oferujemy im pomieszczenie do życia w zamian za pojawienie się na naszym talerzu, albo co gorsza – jako paliwo. Naprawdę ciężko było stworzyć opcję, która umożliwiałaby przekształcenie się larw w motyle? To nic ich nie kosztowało, zero nowych interakcji, motyle mamy już w grze. Obiekty wpływające na otoczenie? Coooo? Co ma ściana z blachy wspólnego z zanieczyszczeniem? Jak zwykle brakuje mi w czwórce konsekwencji – został stworzony fajny temat, ale oczywiście twórcy nie mogą postawić na całkowicie eko/wege życie, bo to nie byłoby zgodne z tolerancją i otwartością. Dodajemy do gry różne grupy seksualne i bronimy ich, ale dbanie o robale czy niewyśmiewanie się z wegan to za dużo. To naprawdę był wspaniały moment i czas żeby zrobić coś raz serio nie tylko dla LGBT i wspomnieć również o innych grupach, które w coś wierzą, ale się nie udało … Cóż, czekam dalej; może kiedyś faktycznie wyjdziemy tylko poza strefę LGBT i pokażemy, że “inność” to nie tylko homo, hetero czy trans; ale również inne przekonania i postrzeganie świata – tak jak np. cecha “samotnik”, która wciąż jest spychana tylko do jednego – lubię być sam – a sim wyraźnie określa, że ma fobię społeczną; tak jak trądzik, który został dodany do casa jako … eeee – maska na twarz? Trądzik i inne choroby skórne to realny problem, a nie mejkap, który możesz sobie usunąć w każdej chwili. Jako osoba tolerancyjna i otwarta wspieram LBGT (piszę o tym, bo EA wyraźnie często to zaznacza) ale chcę też wspierać innych! Jeśli tworzysz “vege mięsko” to postaraj się bardziej albo po prostu otwórz oczy … Przeczytałam tę listę powyżej i dla mnie to jest po prostu wielka aktualizacja ze zmianą świata, który zmienia się i tak automatycznie. Naliczyłam kilka nowych interakcji (dla mnie liczą się przy tym po proste nowe animacje), które dojdą: tworzenie świec (przy których simka i tak przez godzinę stała w miejscu; jakiś bug?), wchodzenie po drabinie/zjeżdżanie po niej, wyciąganie łopatką robaków i wkładanie ich do torebki, nowa animacja przy magicznym i eko “bara-bara” w śmietniku, skok do śmietnika w poszukiwaniu cennych surowców (który nie wiem po co się odbył, ponieważ sim nie ma potrzeby tam nurkować – jest dość wysoki by po prostu włożyć tam ręce) … i to chyba wszystko? Tak, to może być fajna zabawa, ale wciąż jednorazowa – zmienimy świat raz i po cholerę robić to znowu? Obejrzałam cały stream i naprawdę nie widzę tam tego eko życia. Z czego biorą się te zanieczyszczenia? Ze śmieci na ulicach? To są śmieci, wyrzucisz je do śmietnika to pojawią się na wysypisku i wciąż będą śmieciami – po prostu nie będą Cię kłuły w oczy – to wszystko. W świecie simsów nie ma aut, nie ma fabryk, co się zatem stało, że to otoczenie tak wygląda? I Ci strażacy na końcu … Serio? 😉 Po 6 latach dostaniemy npców w stroju strażaka. Nie wiem jak u Was, ale moje simy przez te lata same nauczyły się gasić pożary. Czy to jest taki mały prezent dla społeczności żeby już zapomniała o tym co złe? Patrząc na reakcje chyba się udało. O trzech fryzurach i właściwie o braku zainteresowaniem pokazaniem męskiego casa nawet nie wspomnę … No, ale czego oczekiwać. Jak 10 raz przeczytałam: “czy małe dzieci i zwierzaki będą mogły wchodzić po drabinie” to już zrozumiałam dla kogo jest ta gra robiona … Podsumowując: brak treści w treści. Niby to dodatek, niby nowe otoczenie i jakiś pomysł, ale to jest wszystko puste i nieprzemyślane.

    8. ArtSim
      o 07:40

      Kocham ten dodatek♥️ chyba nigdy nie wyłączę w grze opcji ekologii, bo jednak realizm.
      Nie spodziewałem się ani trochę że dodadzą realistyczne rachunki – od niedawna miałem mod, ale teraz wszystko zmienia!
      Mam pytania co do komornika bo nie było mnie ostatniej godzinie live’a – kiedy on przychodzi?
      To że niektóre zwykłe interakcje mają wpływ na środowisko jest bajeczne! A to że materiały z których budujemy to też! I to że możemy przerabiać te wszystkie kryształy, żaby i lalki na paliwo to świetna opcja.
      Jak zobaczyłem CAS to umarłem – ta ilość obiektów i cech to RAJ! Jak dobrze że EA się zabrało do pracy😃

    9. Pquest
      o 09:17

      Mam dokładnie takie same odczucia co @przekora. Wszystko jest pięknie, ładnie, ale gdzie tu jest rozgrywka? Te wszystkie zmiany otoczenia np. zmiana wyglądu bloków… “No HIT” jak to określił Karol, jednakże ten sam efekt dostaniemy stawiając na aktywnej parceli inną z Galerii. Jedyną różnicą będzie tylko to, że potrwa to odrobinę dłużej 😛 Ja tu naprawdę nie widzę nic co by sprawiło, że nagle będę miał co robić w tej grze przez kolejne godziny. Postawie wiatraki, panele, będę miał niższe rachunki (które i tak nie będą problemem bo po dwóch tygodniach mój ogród już będzie produkował tysiące simoleonów :P), stworzę świece i soki, i… Tyle… O ile sama zawartość nie jest zła, tak moim zdaniem jest tego po prostu za mało jak na dodatek.

      Jedyne co u mnie wywołało reakcję “No HIT” i ogólnie jakąkolwiek ekscytację, to byli strażacy, komornicy oraz ulepszony ekwipunek (na który czekałem z wielką niecierpliwością od lat). Te rzeczy sprawiły, że aż zachciało mi się ponownie zainstalować simsy. Tylko, że to jest zawartość aktualizacji, a nie dodatku. A chyba to nie ona miała powodować największe WoW 😛

    10. Pixeel
      o 09:55

      Jestem ciekaw, czy komornicy będą działać i wyglądać tak jak do tej pory wyglądali w czwórce, czy ich w jakiś sposób ulepszą

    11. Lilou
      o 10:04

      Ojeeeeej nowe apartamenty! i wegańskie mięso, oooo jej jak super! Będzie zakupione w dniu premiery ofkors <3

    12. sadina
      o 10:47

      wiem że moje pytanie jest trochę osobiste ale mam pytanie jakie macie parametry w kompach bo u mnie od kilku dni Sims 4 tak się tną że nie da się w ogóle grać mój pc to 8 GB RAM Dysk 1 TB karta GTX 1050 TI Intel 5 7400 Windows 10 64

    13. sadina
      o 10:55

      zakochałam się w tym dodatku smog mięcho wegańskie urealnione rachunki. tylko moim zdaniem komornik i straż powinna pojawić się aktualizacji bo jak wszyscy wiemy straż i komornik byli już obecni w grze od pierwszych simów

    14. Pquest
      o 11:02

      @sadina Zarówno komornik, strażacy jak i nowy ekwipunek będą częścią aktualizacji 😉

    15. Pixeel
      o 12:05

      @Pquest po pierwsze – dbanie o czystość miasta. Dodatki nie mają zastąpić gry podstawowej, ale ją urozmaicić, więc nadal możesz robić to co zwykle (mieć sima lekarza, gwiazdę lub mieszkać na wyspie) a jednocześnie korzystać z nowych opcji, dbać o środowisko i organizować różne akcje społecznościowe.
      Po drugie – jeśli już koniecznie chcesz skupić się głównie na tym dodatku, możesz stworzyć mieszkanie bez przyłącza, wydobywać wodę i prąd w naturalny sposób, zbierać śmieci i przetwarzać je. To akurat dodaje sporo wyzwania do gry moim zdaniem.
      Po trzecie – możesz stworzyć bezdomnych, bez pieniędzy, którzy będą grzebać w śmieciach i dzięki temu tworzyć nowe meble własnoręcznie.
      Po czwarte – zanieczyszczając miasto możesz stworzyć dystopię z Evergreen Harbor, na pewno niektórzy będą z tego korzystać i np. robić wyzwania związane z przetrwaniem.
      Dodatkowo jest umiejętność i kariera związana z tworzeniem, więc także tym może zajmować się twój sim. Moim zdaniem właśnie ten dodatek dodaje sporo różnych opcji rozgrywki, więcej niż np. Psy i Koty, bo tam jeśli nie masz zwierzaków to w ogóle nie korzystasz z dodatku, a tu poza dbaniem o środowisko jest jeszcze sporo innych rzeczy do roboty.

    16. Konrad
      o 12:24

      Dalej jestem sceptycznie do tego nastawiony … Zmiana otoczenia eh typowe ,,wyspiarskie życie” Tyle dobrego że dadzą w aktualizacji komorników i strażaków ale nadal sądzę że powinno to być juz daaawno temu dodane … Cas nie powala parę dodatków co powinno być z dodatkiem ,,uniwerek” dodają tutaj ale cóż takie życie … Czekam na jakieś rozgrywki pokazujące ten dodatek bardziej bo osobiście dalej bym nie kupował albo kupował dopiero na promocji (i tak zawsze tak robię) niby fajnie ale nadal cos mi tu nie pasuje chyba to jest powód wyspiarskiego życia … @sadina Ja gram na najniższych ustawieniach (grafikę mam odrobinę lepszą ) Intel Core 2 Duo mam 2,3 Ghz a ramów mam 4 laptop pamięć 500 Hdd … ma 7 lat i jakoś leci simsy ,,bez lagów” … możliwe że to przez aktualizację Ci się może ciąć mi czasem tak robi 😉 a wtedy 2 góra 3 razy odpale znów i już działa elegancko …

    17. Simomaniak
      o 13:18

      Ludzie XDD chcecie strażaków i komorników ? EA dodaje je w DARMOWEJ AKTUALIZACJI, a teraz narzekacie że nie ma tego od początku gry Xdd ogarnijcie się, ahhh nie dogodzisz

    18. Inesz
      o 13:35

      A ja mam odczucia takie jak Pixeel, to dodatek, który dodaje wiele smaczków, które zauważymy w codziennym życiu, a nie jest typowo skupiony na jednym, jak właśnie Psy i Koty czy choćby własny biznes czy aktywne kariery w Witaj Pracy.
      Gdzie bez skupienia się na tym danym elemencie, mamy niewiele z dodatku.
      I takie dodatki lubię najbardziej, w tym stylu, jak ten Eko.
      Po za tym w simsy nie gra się dodatkami, to jest jedna cala i spójna gra.
      Każdy ma inne oczekiwania, i inne rzeczy go interesują, jak widać, jednych ten dodatek satysfakcjonuje, a innych nie… bywa, takie życie 😛

      Co do tego, co ma to, z jakich materiałów mam zrobiony dom, do tego ekologicznego śladu. Ano ma, ten koszt ja to odczytuje, nie jako koszt, na już na teraz, ale na koszt, który został już poniesiony. Czyli? Ano to, ze mamy coś z metalu, no dobra i co dalej? Ten metal trzeba było wydobyć, obrobić i z niego wytworzyć dana rzecz, a to już wpływa na środowisko, i to generuje ten koszt 😉
      Oczywiście, pewnie są jakieś nieścisłości w tym, bo nie mozna tego idealnie zrównoważyć, nawet drewno, które wpływa tutaj pozytywnie, jednak jego wydobycie i obrobienie za pomocą maszyn, tez wpływa negatywnie na środowisko, choć w mniejszym stopniu.

      Inna kwestia, to ze coś na dany moment nie jest grywalne, nie oznacza, ze tego nie ma w simowym świecie, samochody stoją na podjazdach, w niektórych miastach przejeżdżają, teoretycznie dzieci jeżdżą autobusem do szkoły, a inni simowie do pracy. Albo fabryki itp. To ze ich stricte nie ma w rozgrywce, to nie znaczy, ze ich nie ma. Jakoś meble i inne rzeczy są produkowane. Nawet w tym nowym mieście mamy stacje i tory, na których jeździły pociągi, albo nieczynne kopalnie odkrywkowe, albo przystań, która obsługiwała statki transportowe itp.
      Oczywiście, wiele rzeczy jest umownych, ale to tylko gra, i nie da się pokazać i wsadzić wszystkiego, życie nie jest idealne, a co dopiero gry. 🙂

      Strażaków, nie było źle… Strażacy będą, tez źle… lepiej późno, niż wcale, a tak pozostawię to bez komentarza.

      Pixeel – A co do komornika, to o co chodzi? W sensie, ze co z nim nie tak było? Rozchodzi się o to wyłączanie mediów? Czy o tego z Uniwersytetu? Ze źle działał, czy co?
      Właśnie mój sim kończy studia i jest zadłużony, specjalnie nie spłacam, by przetestować go. Wiec, nie wiem czy on coś nie halo, czy rozchodzi się o to by, ten domowy działał, jak ten ze studiów, zamiast tego odłączania mediów?

    19. Minanki
      o 16:17

      Powiem szczerze, że dopiero teraz zaczynam się przekonywać do nowego dodatku, bo jednak dodaje sporo ciekawych rzeczy.

    20. Claymora
      o 19:52

      Jestem pod wrażeniem. Dodatek wydawał się po obejrzeniu zwiastuna kompletną klapą zresztą nikogo by to nie zdziwiło, ale teraz… no nie wiem… sporo tego weszło. Jak na razie daję mu szansę.

      Hehe jednak wydaje mi się, że rosnące zainteresowanie wokół Paralives zmotywowało EA do tworzenia lepszych dodatków. Bo mimo, że to jeszcze nic wielkiego głośno się o tej grze robi.

    21. Pacyfka
      o 19:53

      “To samo z tymi domkami dla robali. Troszczymy się o nie i oferujemy im pomieszczenie do życia w zamian za pojawienie się na naszym talerzu, albo co gorsza – jako paliwo.”
      O tym samym pomyślałam xD

      A co do reszty to się niestety nie zgodzę. Tęsknie za czasami gdzie Simsy były po prostu grą, a nie poletkiem dla szerzenia różnych ideologii czy grup społecznych.

    22. Ginewra
      o 00:31

      @Przekora – mam wrażenie, że to “mięsko wege” to tak naprawdę nie sojowe, a syntetyczne. W sensie, że sztuczne wytwarzane (bez udziału zwierząt, nie licząc pobrania tkanki), a nadal smakujące i wyglądające jak prawdziwe mięsko.

      W sumie takie syntetyczne można i podciągnąć pod wegetarian – zależy, czy “nie jedzą mięsa, bo nie lubią”, czy “nie jedzą mięsa, bo to krzywdzi zwierzątka”. W tym pierwszym przypadku – nie byłoby wege, bo tacy wegetarianie nadal by mięsa nie lubili, ale w drugim, gdzie krzywda się nie dzieje? 😉

    23. Dżeleń
      o 08:52

      Nikt wam nie karze robić z robalków paliwo

    24. sensualitat
      o 13:28

      Coraz więcej nowości… Może jednak nie będzie tak źle… Chociaż jak dla mnie cas zupełnie przeciętny, tryb budowania jest całkiem ok, szczególnie opcja z oknami. Zobaczymy co będzie dalej…

    25. Ravgreend
      o 13:47

      Już mam plany na rozgrywkę z tym dodatkiem. Ciekawi mnie jak będą funkcjonować te apartamenty. Czyżby to samo co w miejskim życiu tylko bez windy? Dodatkowo 2 nowe aspiracje bardzo mnie cieszą, moi simowie zazwyczaj wypełniają po 2-3 główne aspiracje w ciągu życia i ciągle czuję ich niedosyt.

      • sensualitat
        o 09:22

        Na livie chyba była mowa o tym, że nie będzie administratora domu, tak jak w miejskim życiu, któremu zgłaszamy awarie. Więc pewnie apartamenty będą działały podobnie jak domy jednorodzinne.

    26. Simsik86
      o 09:46

      Uważam, że będzie to najbardziej wpływowy dodatek na grę w historii The Sims 4 😁😁 Już kupiłem w przedsprzedaży🙂 Nie mogę się doczekać

    27. Sea
      o 12:46

      Są nowe tatuaże?

    Dodaj komentarz

    Wszystkie pola są wymagane! E-mail nie zostanie opublikowany.

    Zaloguj się i zbieraj punkty za komentowanie!