Nowy postęp historii w The Sims 4. Twórcy aktualizują grę

Twórcy gry The Sims 4 postanowili podzielić się z nami za pomocą oficjalnego wpisu na blogu nowością, jaka zostanie dodana do gry wraz z najnowszą aktualizacją. Opcja nazywa się „Historie sąsiedzkie” i pojawi się w grze już 30 listopada 2021 roku. Funkcja będzie przypominać długo wyczekiwany postęp historii. Dzięki nowej mechanice Simowie z sąsiedztwa będą zdobywać nowe kariery, awanse, starać się o dzieci, czy budować relację z innymi Simami.

Warto wspomnieć, że twórcy już teraz zapowiedzieli, że będą pracować nad ulepszaniem w przyszłości opcji. Już teraz wiadomo, że w przyszłości zobaczymy mechanikę zmian u mieszkańców naszego wirtualnego świata, z którymi nasi Simowie nie mają żadnych relacji. Oznacza to, że będzie ona dotyczyć coraz to większej ilości aspektów życia Simów i będzie dodawać realizmu.

Oprócz wspomnianych aktualizacja doda również dwie nowe aspiracje. Będą to: Sąsiedzki powiernik oraz Niecna walentynka. Obie będą skupiać się na możliwościach wpływania na życie innych Simów z sąsiedztwa. Poniżej znajdziecie spis wszystkich najważniejszych informacji na temat nowości.

Co sądzicie na temat nowości? Cieszycie się, że postęp historii zawita do The Sims 4? Dajcie nam koniecznie znać w sekcji komentarzy! 😉

Najważniejsze informacje

  • Historie sąsiedzkie to fragmenty rozgrywki, które skupiają się na ubarwieniu życia Simów z sąsiedztwa i spoza aktywnej rodziny
  • Pierwsza aktualizacja skupi się na Simach związanych z członkami aktywnej rodziny: znajomych, przyjaciołach, rodzinie itd.
  • Zmiany będą zachodzić bez potrzeby wyboru innej rodziny
  • Gracz będzie mógł sam określić, jak historie sąsiedzkie wpłyną na rozgrywkę. Są dwie opcje. W pierwszej Sim lub Simka gracza zachęci Simów z sąsiedztwa do zmiany. W drugiej sytuacji zaś Simowie z sąsiedztwa, którzy chcą samodzielnie dokonać zmiany w życiu, skontaktują się z Simem lub Simką gracza, żeby zapytać wcześniej o radę

Rodzaje zmian w sąsiedztwie

Simowie z sąsiedztwa podejmują decyzje samodzielnie, ale Simowie gracza mogą przekonać ich do:

  • Zmiany obecnej ścieżki kariery na inną.
  • Starania się o dziecko z drugim Simem w związku, w którym jedna z postaci może zajść w ciążę.
  • Spędzania czasu z innymi Simami celem nawiązania lub pogłębienia przyjacielskich relacji.

Simowie z sąsiedztwa podejmują decyzje niezależnie, ale wcześniej kontaktują się z Simami z aktywnej rodziny, aby poprosić o radę.

  • Próba awansowania w obecnej ścieżce kariery.
  • Przyjęcie propozycji małżeństwa w przypadku zaręczyn z innym Simem lub Simką. Simowie z sąsiedztwa na razie nie będą samodzielnie się pobierać.

Simowie gracza mogą przekonywać Simów z sąsiedztwa do życiowej zmiany w następujący sposób:

  • Oczerniać innego Sima lub Simkę, żeby poważnie pogorszyć relację między tymi Simami z sąsiedztwa.
  • Zachęcać dwójkę dorosłych lub nastoletnich Simów do nawiązania romantycznego związku.
  • Nakłaniać Sima albo Simkę w związku do rozstania lub rozwodu z partnerem bądź partnerką.
  • Inspirować bezrobotnego Sima z sąsiedztwa do znalezienia pracy.

Nowe aspiracje

Sąsiedzki powiernik lub sąsiedzka powierniczka to Sim bądź Simka, którzy chcą być pomocni i pozytywnie wpływać na życie Simów z sąsiedztwa. Nawiązując przyjaźnie i służąc radą podczas życiowych zmian, zyskują nową cechę „Powiernik” lub „Powierniczka”, która zwiększa szansę na udaną rozmowę. Rozmowa w trakcie przyjęcia stała się nudna albo niezręczna? Sąsiedzki powiernik lub sąsiedzka powierniczka nic sobie nie robią z popsutego nastroju.

Niecna walentynka to aspiracja dla tych, którzy chcą niszczyć miłosne życie Simów, w tym własne. Niech Twoi Simowie zrywają z innymi! Niech psują cudze związki! Niecni Simowie kroczący ścieżką zepsucia zyskują nową cechę „Serce z kamienia”, która sprawia, że wszystkie stany emocjonalne związane ze smutkiem lub zawstydzeniem przemijają szybciej, a także zapewnia drobną premię do podłych lub złośliwych interakcji towarzyskich. 

Źródło: www.thesims.com

Komentarze

  1. „Funkcja będzie przypominać długo wyczekiwany postęp historii. Dzięki nowej mechanice Simowie z sąsiedztwa będą zdobywać nowe kariery, awanse, starać się o dzieci, czy budować relację z innymi Simami.”
    WOW no w końcu, rodziny którymi nie gramy, nie będą tylko manekinami które wymierają, mimo że są małżeństwem z dwójką dzieci, gdzie te, kiedy dorosną egzystują w grze tylko jako potencjalni kandydaci na partnera dla naszych simów, trzeba będzie się spieszyć ew zrezygnować lub konkurować z innym simem o względy swojego wybranka/wybranki!? Brzmi aż za dobrze, wręcz jak mechanika do jakiegoś dodatku za 270 zł rozbitego jeszcze na akcesoria, pakiet rozgrywki i kolekcję! EA Dobrze się czujesz!? Mam nadzieję że wypali, ale nie mam wysokich oczekiwań. Lepiej się pozytywnie zdziwić niż rozczarować.

  2. W końcu nowość, która cieszy! Jeśli powiadomienia od tych sąsiadów nie będą irytujące (czy czasem nie przypomina to trochę tego moda o postępie do ts2, gdzie przychodziły powiadomienia pod koniec dnia z tym co się wydarzyło u sąsiadów w mieście?) to w końcu odpalę czwórkę na dlużej niż 10 minut. Oczywiście znajać EA to po 1 aktualizacji będzie trzeba robić kolejne naprawiające, ale przynajmniej warto czekać! Nie żebym był naiwny, ale może półotwarty świat tez zaraz okaże się możliwy…

  3. EA tyle rzeczy za darmoszkę? Gdzie jest haczyk?
    Brzmi pięknie, ale zobaczymy, czy będzie działać. Opcja postarania się o dziecko w sumie już doszła w Życiu eko, jednak tylko najbliżsi simowie dzwonili do naszych w tej sprawie. Z tego co pamiętam, to można dzięki dodatkowi Spotkajmy się również wpływać na to by simowie poznawali innych simów a nawet jest szansa, że mogą zostać parą. Więc to co dochodzi to w większości rozszerzenie istniejących już opcji.
    Trzeba przyznać, że w końcu dojdzie coś ciekawego i aż dziwi mnie, że nie upchnęli tego w jakieś akcesoria lubi kit XDD
    Jako osoba, która nie posiada Spotkajmy się jestem bardzo szczęśliwa, że będzie taka aktualizacja, bo nie ukrywam, że bardzo mi brakuje opcji bycia swatką (nie wychodząc przy tym z aktualnej rodzinki).

      • poważnie tu już twórcy przegięli pałę dlaczego interakcje z Życie EKO i Spotkajmy się maja być w podstawowej wersji gry to nie jest Fair dla graczy którzy kupili DLC

        • A dlaczego mieliby zostawiać je w dodatku, skoro idealnie pasują do postępu historii, który dojdzie w aktualizacji? xD W jaki sposób to nie fair dla graczy którzy kupili te dlc? Osoby które kupiły Spotkajmy Się mogły bawić się tymi funkcjami już 6 lat temu. Jeśli aż tak bardzo Ci to przeszkadza, możesz nie kupować dodatków i czekać 6 lat aż dodadzą pojedyńczą funkcję z nich do podstawki. Wiele twórców udostępnia całe swoje gry za darmo po kilku latach, The Sims 2 zostało udostępnione za darmo i też nikt nie narzekał. Moim zdaniem stare dodatki typy Witaj w Pracy czy Spotkajmy Się powinny zostać udostępnione w pełni za darmo już dawno temu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Autor nowinki

Podsumowanie

Opublikowano

reklama

Powiązane nowinki