Strona Glówna Fora THE SIMS 4 Dodatki 23/08/2018 Aktualizacja Origin plus Aktualizacja gry – BRAK dodatków!!

ostatnio zaktualizowano przez Monia 5 lat, 8 miesięcy temu
3 uczestników
12 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #59929
    Monia
    Uczestnik

    Kochani!

    Załamałam sie, dzisiaj wlaczylam Origin – pobrala mi sie aktualizacja ale i Gry tak samo….Niestety….Wszystkie dodatki jakie mialam kupione – Wyparowaly! Nie mam zadnego!! :(:(:(:( Jestem zielona, pierwszy raz cos takiego mi sie stalo…rozumiem mody, ktore zawsze moge od nowa skopiowac do folderu, ale nie dodatki na ktore wydalam kupe kasy! Mialam zapisany kod z ostatniego dodatku – Nie dziala – pisze ze zostal Wykozystany – co jest oczywiste…..Instalowalam z Klucza….

    Przeciez to nie moze tak byc ze po wiekszej aktualizacji bedzie brak w dodatkach! Nikt nam za to kasy nie zwroci! Blagam o pomoc!

    Monia….

    #59930
    Fiolek
    Uczestnik

    Moniu – może spróbuj najpierw kliknąć „Napraw Grę”? Daj znać czy wróciły czy nie 😉 I nie martw się, bo powinny wrócić 🙂 Jeśli nie powrócą to napisz do konsultanta na Chat’cie EA 😉 Jeśli trafisz na miłego to na 100% powrócą one 😉

    #59931
    Fiolek
    Uczestnik

    Poza tym możesz jeszcze kliknąć lewym na okładkę i w panelu gry zobaczyć zakładki z dodatkami 😉 Może uda ci się ręcznie zainstalować je 😀

    #59937
    Monia
    Uczestnik

    hey, zrobilam wszystko i nic…..wielka „D” :(:(:(:(:(

    nie wiem jak mam sie skontaktować z Czatem jak wyskakuje mi ze moga ”oddzwonic” do wypelnienia mam jakis formulaz nic wiecej….nie mieszkam w Polsce i nie wiem jak oni chca sie skontaktowac…

    #59938
    Monia
    Uczestnik

    zadzwonili do mnie, powiedzieli ze nie powinnam miec problemu z zainstalowaniem dodatkow – ja nie mam do nich kluczy – kupilam je na eBayu ;/ uzywalam kodu produktu – instalowalo i pracowalo bez zadnego zarzutu do wczoraj….powiedzieli ze oni nie Supportuja takich ”kluczy”od sprzedawcow….hmmmm masakra ;/

    #59939