Strona Glówna › Fora › THE SIMS 4 › Dodatki › 23/08/2018 Aktualizacja Origin plus Aktualizacja gry – BRAK dodatków!!
-
AutorOdpowiedzi
-
23 sierpnia 2018 o 20:37 #59929MoniaUczestnik
Kochani!
Załamałam sie, dzisiaj wlaczylam Origin – pobrala mi sie aktualizacja ale i Gry tak samo….Niestety….Wszystkie dodatki jakie mialam kupione – Wyparowaly! Nie mam zadnego!! :(:(:(:( Jestem zielona, pierwszy raz cos takiego mi sie stalo…rozumiem mody, ktore zawsze moge od nowa skopiowac do folderu, ale nie dodatki na ktore wydalam kupe kasy! Mialam zapisany kod z ostatniego dodatku – Nie dziala – pisze ze zostal Wykozystany – co jest oczywiste…..Instalowalam z Klucza….
Przeciez to nie moze tak byc ze po wiekszej aktualizacji bedzie brak w dodatkach! Nikt nam za to kasy nie zwroci! Blagam o pomoc!
Monia….
23 sierpnia 2018 o 20:54 #59930FiolekUczestnikMoniu – może spróbuj najpierw kliknąć „Napraw Grę”? Daj znać czy wróciły czy nie 😉 I nie martw się, bo powinny wrócić 🙂 Jeśli nie powrócą to napisz do konsultanta na Chat’cie EA 😉 Jeśli trafisz na miłego to na 100% powrócą one 😉
23 sierpnia 2018 o 20:55 #59931FiolekUczestnikPoza tym możesz jeszcze kliknąć lewym na okładkę i w panelu gry zobaczyć zakładki z dodatkami 😉 Może uda ci się ręcznie zainstalować je 😀
24 sierpnia 2018 o 17:50 #59937MoniaUczestnikhey, zrobilam wszystko i nic…..wielka „D” :(:(:(:(:(
nie wiem jak mam sie skontaktować z Czatem jak wyskakuje mi ze moga ”oddzwonic” do wypelnienia mam jakis formulaz nic wiecej….nie mieszkam w Polsce i nie wiem jak oni chca sie skontaktowac…
24 sierpnia 2018 o 18:52 #59938MoniaUczestnikzadzwonili do mnie, powiedzieli ze nie powinnam miec problemu z zainstalowaniem dodatkow – ja nie mam do nich kluczy – kupilam je na eBayu ;/ uzywalam kodu produktu – instalowalo i pracowalo bez zadnego zarzutu do wczoraj….powiedzieli ze oni nie Supportuja takich ”kluczy”od sprzedawcow….hmmmm masakra ;/
24 sierpnia 2018 o 18:57 #59939FiolekUczestnik@Monia Okej. W takim razie zakładam, że znasz angielski i umiałabyś się porozumieć z konsultantem. Dam Tobie małą instrukcję co robić aby dostać się na czat 😉
- Wejdź na https://help.ea.com/en/contact-us/
- Wybierz The Sims 4
- Zaznacz „Missing Content”
- Wybierz „Had content and lost it”
- Przejdź do „Select contact option”
- Teraz powinnaś wpisać temat problemu. Nie wiem, może być „I haven’t got my DLC’s to The Sims 4”. Jeśli miałabyś lepszy to wpisz swój.
- (opcjonalnie) Jeśli chciałabyś przesłać jakiś obraz przedstawiający twój problem wybierz „Attach Files” i prześlij odpowiednie zdjęcia.
- Kliknij „Chat Now”. Po pewnym czasie powinnaś już móc pisać z konsultantem 😉 Miej na uwadze, że rozmowa będzie w języku angielskim.
Powodzenia 🙂 Liczę, że trafisz na miłego konsultanta 😀
24 sierpnia 2018 o 19:01 #59941FiolekUczestnikOu. Dopiero zauważyłem twoją odpowiedź co do kluczy. Mają faktycznie rację – klucze z takiego Ebaya nie są supportowane :/ Musisz teraz liczyć na dobro konsultanta 🙁
25 sierpnia 2018 o 10:21 #59953MoniaUczestnikpoddaje sie, wiem ze ich nie odzyskam – konsultacje mialam po polsku bo EA games i Origin mam w jezyku polskim ;p wczoraj kupilam dodatek przez Origin puki sa w 50% cenie – weszlo od razu 😉
pozdrawiam i dziekuje za Pomoc!
Dam rade, dalej trzeba zyc ;p Bede miala nauczke (P.S zwykle aktualizacjie ktore mialam do Gry usuwaly mi wylacznie MOD-y a nie dodatki – po aktualizacji Origin zmienilo mi sie wszystko…)
Pozdrawiam cieplo 🙂
25 sierpnia 2018 o 13:00 #59956ColdUczestnikMoże spróbuj odinstalować Origin i zainstalować ponownie? Dodatki zainstaluj z płyty jeszcze raz, chyba, że Origin pokaże Ci, że masz do zainstalowania jakieś dodatki, to spróbuj bezpośrednio z Origina.
Może też coś z bibliotekami microsoft c ++, ale w tym temacie nie pomogę, bo nie orientuję się 🙂
Powodzenia mimo wszystko!
25 sierpnia 2018 o 13:26 #5995725 sierpnia 2018 o 15:53 #59962ColdUczestnik@Fiolek A zdziwiłbyś się. Mnie kiedyś cała Trójka poszła w mgłę i okazało się, że Origin uznał, że potrzebuje jakiegoś pliku czy czegoś. Gdy zainstalowałem to coś, to Trójka jakimś dziwnym cudem powróciła.
Chyba, że chodzi o jakieś inne „zniknięcie”.
PS: Ja się nie orientuję w tego typu sprawach, no ale nie zaszkodzi spróbować wszystkiego, by jakoś się ratować 😛
25 sierpnia 2018 o 19:49 #59964MoniaUczestnikdokładnie! teraz po tej aktualizacji moje Simy sa po Polsku haha a mialam je po angielsku bo produkt jest angielski, teraz maja ta wersje ktora wybralam na Origin ;p na pewno mozna to zmienic ale juz nie chce mi sie w to bawic. A co odnosnie dodatkow na razie dalam sobie spokoj bo co ja z Tym zrobie skoro produkt mial wygenerowany klucz automatycznie.
25 sierpnia 2018 o 19:51 #59965MoniaUczestnikP.S
nie uzywam Windowsa, jestem na MAC.
-
AutorOdpowiedzi
Musisz być zalogowany, aby odpowiedzieć na ten temat.