Strona Glówna Fora SPOŁECZNOŚĆ Blogi użytkowników Jaskinia niedźwiedzia, czyli nieporadny blog Miśka

ostatnio zaktualizowano przez Marcin 5 lat, 3 miesiące temu
1 uczestnik
2 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #58413
    Marcin
    Uczestnik

    Hej! Sul Sul! Witam Was wszystkich na moim blogu, który jest zarazem pierwszym, który kiedykolwiek utworzyłem. Mam nadzieję, że treści, które będę tu dodawał, spodobają się Wam, a ja jakoś dam radę. Na początek chciałbym Wam pokrótce przedstawić moją osobę oraz opisać co się będzie tu znajdować. A więc zaczynajmy!

     

    Nazywam się Marcin i mam 17 lat. Jestem uczniem liceum ogólnokształcącego na profilu językowo-geograficznym. Interesuję się muzyką, grami komputerowymi (w szczególności symulatorami) oraz sportem. Moją ulubioną dyscypliną sportu jest siatkówka i koszykówka, a ulubionej gry chyba nie muszę przedstawiać. Uwielbiam oglądać filmy, czytać książki, spędzać czas z przyjaciółmi, lub po prostu siedzieć przed komputerem i grać, lub przeglądać sieć. Moimi ulubionymi częściami The Sims jest dwójka i trójka. Obie kocham, ale do dwójki mam wielki sentyment, ponieważ kojarzy mi się z fajnym i beztroskim czasem w moim życiu. Bardzo lubię prowadzić życie moich wirtualnych postaci, ale to tryb budowania i tworzenia sima pochłania mi najwięcej czasu. Na stronie jestem już od kilku miesięcy i pełnię przede wszystkim funkcję newsmana, ale czasami zdarzy mi się napisać dla Was jakiś dłuższy tekst. Co tydzień przygotowuję dla Was przegląd simowej galerii, w którym prezentuje najciekawsze prace fanów gry. Jestem szczęśliwy i dumny z tego, że mogę być częścią tak wspaniałej strony, jaką jest DOTsim.

     

    Origin ID: MisiekMarcin009, Instagram: marcin_czekaj1