Mc Command Center

Główna Fora THE SIMS 4 Modyfikacje Mc Command Center

  • Alicja
    1 miesiąc, 2 tygodnie temu #

    Pomocy! Czy wie ktoś jak eksporować ustawienia do MC Comman Center?

    ArtSim
    1 miesiąc, 2 tygodnie temu #

    Jest jeden plik ,ale zapomniałem jego nazwy. Trzeba go ominąć przy usuwaniu starego mccc i nie wklejać nowego pliku

    ArtSim
    1 miesiąc, 2 tygodnie temu #

    Już pamiętam! Ten plik nazywał się mc.setting.cfg

    Alicja
    1 miesiąc, 2 tygodnie temu #

    Super! Męczę się z tym już od dłuższego czasu i jednak stwierdziłam, że się może jakoś dowiem. Dzięki wielkie. 🙂

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 1 miesiąc, 2 tygodnie temu przez  Alicja.
    Pquest
    1 tydzień, 5 dni temu #

    Kilka pytań o MCC, gdyż ostatnio kilka rzeczy w nim strasznie działa mi na nerwy.

    – Czy wie ktoś, czy da się w MCC wyłączyć łączenie w związki/postęp historii dla danych simów lub po prostu wyłączyć postęp historii? Mam kilka simek, które ze względu na fabułę mojej rozgrywki, powinny mieszkać same. A gra co chwile sprawia, że są żonami jakichś randomów -_-

    – Czy da się wyłączyć w nim zaludnianie pustych domów? Ogólnie w opcjach gry mam tą opcję wyłączoną, ale mimo to gra non stop wpycha mi jakichś randomowych simów do domów, które mam zostawione puste “na przyszłość”. Stąd podejrzenie, że to wina tego moda.

    – Czy MCC ma możliwość synchronizowania pobranych simów z ich wersjami z galerii? Wiem, to brzmi dosyć abstrakcyjnie xD Sam w życiu bym nie pomyślał, że jest w ogóle taka opcja… aż do dziś… Jakiś czas temu pobrałem z galerii dwie simki. Pozmieniałem im imiona, nazwiska, stroje. Wszystko oczywiście zapisałem. Dzisiaj, gdy przypadkiem wszedłem do nich do CASa, zobaczyłem że wszystko wróciło do stanu sprzed moich zmian – ich imiona, stroje i relacje (ustawiłem je jako żony, a były współlokatorkami).

    *Żeby nie było poza MCC nie mam żadnych innych modów, jedynie cc do CASa.

    ArtSim
    1 tydzień, 5 dni temu #

    @pqueat

    1. Postępu historii nie wyłączysz ale jak klikniesz simkę i mccc a potem kategorię oznaczenia to są oznaczenie nie żeń się i nie miej dzieci

    2. To się da ustalić jak się użyje mccc na komputerze i chyba kategoria populacja

    3. Takie coś to chyba nie ma. Musiałeś nie zapisać (jakby coś to cię nie obwiniam ,w żadnym procencie)

    Pquest
    1 tydzień, 5 dni temu #

    Up

    1. Co do ciąży, to faktycznie to było. Nie wiem jakim cudem tego nie zauważyłem xD Aczkolwiek opcji, by się nie żenić nie znalazłem. Mimo to znalazłem inną opcję, która działa tak jak ta.

    2. Tego również nie widziałem.

    3. Jestem wręcz święcie przekonany, że wtedy zapisywałem grę. Aczkolwiek możesz mieć rację, gdyż nawet jak dla mnie jest to jedyne sensowne wyjaśnienie. Pierwszy raz coś takiego mi się przydarzyło, więc nie wykluczam żadnej opcji.

    Dana(Danuta720-TSR, AHQ)
    1 tydzień, 3 dni temu #

    Pquest  – postęp historii , a zaludnianie domów w Mc Command Center  to dwie różne opcje.

    I. Opcje te ustawiasz na komputerze Sima:

    – MC Population(populacja) >Ustawienia przeprowadzek – i po kolei w każdej zakładce musisz  zaznaczyć, lub odhaczyć lub wpisać odpowiedni procent:

    1. Pozwól bezdomnym na przeprowadzki – to pole odhaczasz (wyłączasz)

    2.  Procent bezdomnych do mieszkań – tu wpisujesz 0 (zero)

    3. Wyprowadzaj seniorów – to możesz zostawić  tak, jak jest zaznaczone.

    4. Przeprowadzaj singli – wyłączone.

    5. Pomiń grane rodziny – włączone.

    6. Pozwól przybłędom(zwierzakom) na przeprowadzki – wyłączone, chyba, że grasz zwierzakami i nie chcesz, żeby błąkały się bez domu, to wtedy tę opcję włącz.

    7. Puste domy – to jedna z najważniejszych zakładek – stanowi o tym, czy gra losowo przydzieli Ci lokatora, pomiesza inne rodziny (np. rozłączy w rodzinach niegranych małżonków, dzieci…oraz zaludni puste domy w grze)  – tu wpisujesz 100.

    8. Maksimum bezdomnych Simów – to przybliżona liczba Simow, jaką gra wygeneruje automatycznie (ta liczba nie zawiera Simów niezbędnych w grze – MCC zaznaczył liczbę “-1” i myślę, że tak możesz zostawić.

    9. Ostatnia zakładka to: Wymuszaj wampirze domy – jeżeli nie grasz Wampirami i nie chciałbyś  natykać się na nich w grze to te opcje zaznacz, jako włączoną.  Gra zawsze  generuje jakieś wampiry  i wtedy lepiej, żeby mieszkały tylko w domach, które mają cechy specyficzne dla tego rodzaju domów.

    II. Co do pobranych Simow z Galerii – ich wersje (kiedy zostały stworzone) nie mają nic wspólnego z powiązaniami towarzyskimi, czy rodzinnymi. Galeria zapisuje jedynie zawody (postęp historii, a co za tym idzie -poziom zawodowy Sima), oraz poziomy umiejętności, jakie poprzedni gracz zdążył w grze rozegrać, zanim opublikował Sima/rodzinę w Galerii.

    Natomiast każdemu pobranemu Simowi z Galerii (także te, które sam tam wysyłasz) trzeba na nowo w CAS  ręcznie ustawić powiązania rodzinne, czy rodzaj chodu.. Najlepiej robić to w taki sposób, że wchodzisz w zakładkę “niegrane rodziny”, wybierasz jakiegoś Sima NPC (EA), którego chciałbyś się pozbyć z gry i klikasz  na “edytuj w CAS”.

    Będąc w CAS dodajesz do niego wybranego  Sima/rodzinę z Galerii.

    Sima NPC usuwasz, zostawisz tylko pobrane Simy i w CAS ustawiasz im na nowo relacje, rodzaj chodu, itd…, następnie zatwierdzasz i zmieniasz im (w panelu zarządzania rodzinami) wspólną nazwę, jeżeli tego nie zrobisz to nadal  będzie się wyświetlała nazwa Sima NPC, którego właśnie usunęłaś z gry.

    A potem z panelu zarządzania rodzinami możesz przenieść tę rodzinę do dowolnie wybranego domu za pomocą kodu: “FreeRealEstate on”.

     

     

     

     

     

Przeglądasz 8 postów - 1 z 8 (wszystkich: 8)

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.