ostatnio zaktualizowano przez Dana 4 lata, 7 miesięcy temu
4 uczestników
4 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #73822
    natalia
    Uczestnik

    Cześć mam do wszystkich pytanie i czy moze tak ktoś miał i mógłby mi pomóc

    mam origin wspolne z koleżanką i gramy na zmiane lecz ona ma normalne origin to znaczy ze ma sklep a w ts4 normalnie ma galerie i prace innych ja po zalogowaniu na origin mam wersje beta i nie moge w simsach wejsc w prace inny wie ktos dlaczego ?

    z góry dziękuje 🙂

    #73825
    Dana
    Uczestnik

    natalia  nie można mieć wspólnego konta. Jedna z was je założyła i zarejestrowała grę,  zatem pytanie brzmi – do kogo należy to konto, do Ciebie, czy koleżanki?

    #73826
    Natka
    Uczestnik

    zalozylam tu profil z myślą ze zagram w simsy . jestem kompletnie zielona w tych sprawach, wiecie gdzie moge zagrac? nie chce kupowac bo nie bede miec czasu zeby grac czesto. chce zagrac tylko dzis  pomozcie <3

    #73828
    ArtSim
    Uczestnik

    Jeśli the Sims 4 były zarejestrowane na komputerze twojej koleżanki to tylko ona ma do nich dostęp. Ale inna gra może będzie działać na twoim a u twojej koleżanki nie. Przykro mi (a w sumie nie bo to trochę idzie nazwać piractwem) ale musisz kupić własną grę.

    #73832
    Dana
    Uczestnik

    ArtSim słusznie napisałeś, może jedynie mała poprawka. Rejestracja gry nie odbywa się na komputerze, ale na koncie Origin.

    Gracz, który zarejestrował grę na swoim koncie Origin, może pobrać ją na wiele komputerów, pod warunkiem, że na każdym z nich będzie miał zainstalowaną aplikację Origin i z niej zaloguje się na swoje konto.

    Nie można jednak mieć za wiele takich „instalacji”, bo Origin „zwariuje”.

    Nie można też  równocześnie grać na paru komputerach.