Strona Glówna Fora STRONA I FORUM Błędy, sugestie i prośby Sugestia – edycja komentarzy pod nowinkami

ostatnio zaktualizowano przez Tokusa 3 lata, 1 miesiąc temu
2 uczestników
2 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #54902
    Tokusa
    Uczestnik

    Witajcie!

    Często spotkałam się z taką sytuacją, gdy po przemyśleniu postanowiłam coś dopisać do swojej wypowiedzi, coś skorygować albo przyznać się do błędu (w końcu nikt nie jest nieomylny), doprowadzało to jednak do smutnego spamu, czyli dwiema-trzeba nawet wiadomościami ode mnie pod siebie, co nie było czynem zamierzonym, no ale poprawić postu się niestety nie da.

    Widziałam też jak inni komentują i doszłam do wniosku, że nie tylko ja mam ten problem.

     

    Stąd pytanie- czy byłaby możliwość napisania skryptu dot. edycji komentarzy? Nie wiem czy jest możliwość takiego ograniczonego czasem (czyli np. edycja do godziny po wysłaniu posta czy coś), nie znam się niestety na robieniu strony, ale byłoby miło usłyszeć stanowisko ekipy DS w tej sprawie ^^’

     

    Przepraszam za niemały chaos (mój sposób pisania jest straszny)

    #54995
    Hiruko
    Uczestnik

    Fakt, mamy 10 minut by edytować swoje komentarze na forum, więc coś podobnego też mogłoby zostać dodane do komentarzy pod nowinkami.

    Wysyłanie kilku komentarzy, bo chciało się coś sprostować w poprzedniej wiadomości, może być łatwo odbierane, jako nabijanie odznak, a nikt chyba nie chciałby być oskarżony o spam (chodzi mi tu głównie o sytuacje, gdy społeczność z jeszcze bardziej się rozwinie i będzie więcej aktywnych użytkowników).