Akcesoria The Sims 4 Wielkie Pranie – nowa ikonka i gif

15 września br. skończyło się ostatnie głosowanie dotyczące akcesoriów The Sims 4 Wielkie pranie. Ikonka wybrana w finałowej sondzie została jednak delikatnie zmodyfikowana, o czym poinformował SimGuruGraham na swoim twitterze. Stało się tak głównie przez opinię zespołu marketingu firmy, który ocenia takie elementy produktu. Dzięki kosmetycznej zmianie obrazka także głosy simowej społeczności o podobieństwie do babeczki zostały nieco uciszone.

the sims 4 wielkie pranie ikona

Dodatkowo kilkanaście godzin temu twórca dodał na swojego twittera gifa przedstawiającego suszące się pranie w The Sims 4. Animacja powiewających ubrań spotkała się z różnorodnymi opiniami ze strony społeczności, niektórzy narzekają, iż nie są to ubrania Simów, inni natomiast zachwycają się i tłumaczą, że prawdopodobnie nie było innej możliwości.

A jaka jest Wasza opinia na temat ikonki i gifa?

Komentarze

  1. Ja tak trochę nie na temat, ale co Waszym zdaniem lepiej kupić? The Sims 3 Nie Z Tego Świata czy The Sims 3 Wymarzone Podróże?

  2. Przepraszam, że to napiszę, ale poprzednia ikonka nie przypominała mi wcale babeczki, a mówiąc niesmacznie – kupę xD I do teraz uważam, że najlepsza była pralka na ikonce xD Co do gifu, to fajnie, jest jakiś realizm xD

  3. Ja glosowalam na pralkę. Ludzie co wy widzicie w tym koszu z praniem który nadal ledwo przypomina mosz z praniem. Pralka lepsza. A tak na serio… NA CO W CZWORCE PRALKA I PRANIE? Nie wyobrażam sobie tego, no bo,halo, ubrania z cas będą się brudzić? Nie sądzę żeby jakoś bardzo zmieni koncepcje dotychczasowych ubrań… Oczywiście byloby super, gdyby ubrania można bylo kupować np. tylko w sklepie, a nie zmieniać kiedy się chce i na jakie się chce… Tak, powinno kupować się w sklepie, ewentualnie w Internecie, kiedy ktos nie ma witaj w pracy.

  4. A tak przy okazji – włączyć gifa z suszącym się pranie, włączyć “The Sound of Silence”… Matko, jaki to klimat robi… AH!

  5. Fajnie by było gdyby w the sims 4 bylo z ciuchami tak samo jak w dwójce, sim musiałby je kupić lub uszyć 🙂 taka możliwość napewno pasowały do tych akcesoriów.

  6. Nie chce wychodzic na kolejnego “Hejtera EA jesli chodzi o akcesoria” odrazu pisze.
    Ale mogli by odpuscic sobie z tymi akcesorami i dopracowywac je bardziej,albo odlozyc je na pozniejsze terminy.
    Ja wiem ze tworzenie gry ( modele,animacje,itp) jest trudne,ale lepiej bylo by odczekac z akcesoriami i dodawac poprostu dodatki lub pakiety rozgrywki.
    10 Listopada ma wyjsc dodatek “Psy i Koty”, super ciesze sie bardzo czekalem na to dlugo czasu,ale niedawno wyszly “Male Dzieci” Akcesoria teraz ma wyjsc “Wielkie Pranie”,a z tego co dobrze slyszalem to jeszcze ma w styczniu wyjsc kolejne akcesoria.
    Nigdy w serii The Sims nie wychodzily tak czesto akcesoria i niektore sa okrojone lub wstawione tylko zeby urozmaicic gre na 5 minut naprzyklad “Kino Domowe” dodali pare KIN DOMOWYCH i maszyne do popcornu ktora wyglada jak maszynka do lodow tylko bardziej owalna maszynka.
    Jesli chodzi o to “Wielkie Pranie” to takze czekam na te akcesoria mam nadzieje ze nie stanie sie to co z “Kino Domowe”,”Upiornosci”,”Romantyczny Ogrod”.
    To tylko moja subiektywna opinia i prosze sie wcale nie obrazac.
    Chetnie poczytam wasze opinie na ten temat. 🙂
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich simomaniakow 🙂

      • To już tak naprawdę zaraz nie oszukujmy się to już będą 13ste akcesoria w The Sims 4 o ile się nie mylę to w żadnej części nie było tyle akcesorii.
        Już zamiast paru akcesorii wolał bym pakiet rozgrywki bo na dodatek to ciężko liczyć.:(.
        Mam dziwne przeczucie że ta seria będzie posiadała dobre 25 akcesorii.
        Znaczy jeśli nie mają robić piątej serii to dobrze jeśli chcą dopracować czwórkę do końca . Ale z umiarem EA prosze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Autor nowinki

Darkwishhttps://www.instagram.com/darkwish95/
Absolwentka Zarządzania i inżynierii produkcji, newsmenka i autorka cyklu Modny Piątek. W wolnych chwilach czytam książki, oglądam seriale lub gram w Simsy.

Podsumowanie

Opublikowano

reklama

Powiązane nowinki