Megalista opcji z pakietu Kraina magii. Poznaj ponad 35 nowości

Oto kolejna porcja ciekawostek, które dotyczą pakietu rozgrywki The Sims 4 Kraina magii. Twórcy postanowili tym razem zdradzić większą ilość informacji, w ten sposób możemy dowiedzieć się nieco więcej na temat nadchodzącego rozszerzenia.

Ciekawostki

  • Wróżki są dostępne jako NPC, co nie wyklucza wprowadzenia w przyszłości grywalnych postaci.
  • Istnieją 3 style magii (praktyczny, złośliwy i nieokiełznany), które są reprezentowane przez 3 mędrców.
  • Dodatkowym stylem magii jest alchemia, sztuka tworzenia mikstur.
  • Wszystkie style magii można ze sobą mieszać, lub wybrać wyłącznie jeden.
  • Dodane zostały dwie nowe rośliny (korzeń waleriany i korzeń mandragory), które będą powiązane z warzeniem mikstur.
  • Tylko czarodzieje mogą warzyć mikstury. Zwykli Simowie mogą przygotowywać w kociołku dania takie jak makaron z serem, chilli i cioppino.
  • W Glimmerbrook mieszkają dwie rodziny (razem 6 Simów).
  • Czarodzieje mogą mieć maksymalnie 3 dość paskudne klątwy. Można je nabyć wykonując nieudane zaklęcia. Istnieją jednak sposoby aby się ich pozbyć.
  • Aby dostać się do Krainy magii można skorzystać z portali, zaklęcia lub kamienia błyskowego (kryształowej kuli), który jest przyznawany każdemu czarodziejowi.
  • Z portali może skorzystać każdy Sim.
  • Istnieje zaklęcie dzięki któremu można wzniecić ogień.
  • Nie wprowadzono nowych umiejętności, ale występuje wiele możliwości rozwoju czarodziejów, tak jak u wampirów.
  • Zaklęcia nie mogą wprost zabić Sima, ale może on umrzeć poprzez użycie w pobliżu niego zaklęcia wzniecającego ogień.
  • Tworzenie czarodziejów i czarownic jest dostępne w CAS i przy użyciu opcji historii.
  • Każde warzenie mikstur daje 4 butelki wywaru.
  • Istnieje zaklęcie pozwalające na kopiowanie przedmiotów.
  • Czarodziej może być powiązany z dowolną ilością chowańców, ale naraz można wezwać tylko jednego z nich.
  • Jeden z trzech mędrców z Krainy magii może zmienić zwykłego Sima w czarodzieja.
  • Kociołek do warzenia mikstur jest dostępny na parcelach z cechą ,,bez przyłącza”.
  • Istnieje 15 mikstur, 24 zaklęcia i kilka klątw.
  • Chowańce są podobne do małych zwierząt domowych. Podążają za Simem jak dron z Zostań gwiazdą.
  • Czarodzieje starzeją się jak normalni Simowie. Istnieje mikstura nieśmiertelności, którą można uwarzyć.
  • Czarodzieje nie posiadają swojej okultystycznej formy.
  • Zwykli Simowie mogą nie reagować życzliwie na magię.
  • Dzieci mogą mieć magiczną cechę krwi, ale swoje pełne moce odkryją w wieku nastoletnim.
  • Nie można oficjalnie zamieszkać w Królestwie magii, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby umieścić tam łóżko.
  • Kryształowa kula istnieje tylko w wyposażeniu czarodzieja, nie można jej kupić.
  • Powodem dla którego Krainę magii można edytować tylko za pomocą kodu jest zachowanie mędrców. Domyślnie żyją w wyznaczonych miejscach. Odblokowanie parceli może spowodować, że zaczną przemieszczać się po świecie.
  • Dodano gablotkę na miotły, dzięki której mogą wisieć na ścianie.
  • Kraina magii jest pustką w której pory roku nie istnieją.
  • Prawdopodobnie istnieją sposoby, w których magia może przytłoczyć Sima. Gdyby łatwo było być czarodziejem, każdy by nim był.
  • Gracze posiadający rozszerzenie The Sims 4 Psy i koty mogą użyć zwierzaków jako chowańce.
  • Istnieje zaklęcie transformacji.
  • Wprowadzona cecha – magiczna linia krwi, pozwala na zostanie czarodziejem w późniejszym etapie życia.
  • Dodano dwie aspiracje – jedna na ścieżkę alchemii, a druga na ścieżkę rzucania zaklęć.
  • Wampir nie może być czarodziejem, ani na odwrót.
  • Kiedy miotła znajduje się w wyposażeniu Sima, można ją wybrać jako preferowaną metodę podróży. Miotła pozwala na podróżowanie wszędzie.
  • Chowańce pomagają zaoszczędzić magiczną energię. Nie zajmują miejsca na pasku rodziny.

Informacje o nowince

  • Autor nowinki
  • Data publikacji
  • Komentarze użytkowników i gości

    25

    1. Adrian

      Ciekawe czy mandragory będą podobne do tych z Harrego Pottera 😄

    2. Nika

      Jak dla mnie to zapowiada się BARDZO dobrze???

      Świetnie, że moce czarownic będą działały podobnie do tych z Wampirów, a jeszcze fakt że są trzy różne rodzaje magii i mędrcy????? Daje mi to podobne vibesy do TS2 i dobrych/złych/neutralnych czarownic, albo i lowkey patronów Hogwartu.

      Uwielbiam też Krainę Magii, jako miasto! Glimerbrook niezbyt mnie przekonuje pod względem otoczenia jak na razie (chyba że będę mile zaskoczona), ale sama Kraina jest MWAH, fantastyczna. Tyle możliwości, bez ekranów ładowania, z ewentualnością wstawienia gdzieś tam łóżka……….. Nie mogę się doczekać tbh. Fajnie, że nie trzeba być przy portalu, żeby przejść do Krainy (jeśli jesteś czarodziejem), bardzo ułatwia przemieszczanie się.
      (Wgl przemknęło mi przez myśl wcześniej, że niespodzianka/portal to będzie nowe miasto, albo otwarte miasto, albo miasto w wodzie bądź wiszące w niebie i xnskzkksj nie wierzę że w sumie miałam trochę racji)

      Wydaje się, że w pakiecie jest wiele do odkrycia, także fajno bardzo.
      Oby tylko nie okazało się, że jest mało zaklęć albo że w sumie nie ma nic do robienia po jakimś czasie. ALE mam dobre przeczucia

    3. Monoke

      Jak to nie ma nowych umiejętności??? To alchemia już jest czy może to się zalicza do gotowania???

    4. Ginewra

      @Monoke – jest kolejnym stylem magii – może to jest inaczej traktowane i ma swoje paski?

    5. Evaerynth

      Ilość zaklęć i eliksirów jest na plus, ale szkoda, że będą tylko dwie nowe rośliny. W trójce lubiłam robić moim Simom-czarownikom duży ogródek na rośliny do eliksirów.

    6. ArtSim

      Dużo tych zaklęč i eliksirów! I bardzo chciałem by czarodzieje nie mieli 2 form.

    7. Dominika

      Szkoda, że nie można skrzyzować wampira z czarodziejem, ogólnie nieciekawie, że nie ma hybryd 🙄

    8. Michael

      Jak dla mnie pakiet zapowiada się bardzo fajnie

    9. Pixeel

      Spodziewałem się dwóch nowych umiejętności, alchemii i czarowania (rzucania zaklęć), może więc będzie to zależne od poziomu naszego czarodzieja. Bo nie wydaje mi się, żebyśmy dostali od razu możliwość przygotowania wszystkich mikstur i zaklęć.

    10. Blai

      Mi się podoba opcja zamienienia swojego futrzaka w chowańca, który nie będzie (chyba) już zajmował miejsca w rodzinie…

    11. Eper

      No to czekamy

    12. Pixeel

      @Blai psy i koty nie będą znikać z rodziny gdy staną się chowańcami, nadal będzie można z nimi normalnie się bawić/wyprowadzwć etc, tylko będą z nami walczyć przy pojedynkach magicznych. Tu chodzi o to że jak weźmiesz sobie za chowańca sowę albo jakiegoś psa sąsiada to nie będzie on dołączał do rodziny

    13. Pquest

      “Wampir nie może być czarodziejem, ani na odwrót.” – trochę słabo, ale ze względu czysto programistycznego jestem w stanie to zrozumieć. Natomiast najbardziej mnie w tym zastanawia, czy podobna sytuacja będzie z kosmitami oraz syrenami. Teoretycznie nie powinno tak być, gdyż nie mają one swoich drzewek umiejętności. Ale w przypadku EA wszystko jest możliwe.

    14. Blai

      @Pixeel, dzięki za wytłumaczenie, nadal podoba mi się ta opcja 🙂

    15. FlameBerry

      @Pquest W serii The Sims nigdy nie było hybryd przecież, dlaczego miały by się pojawić nagle teraz?

    16. Esmeralda

      Hybrydy były, w dwójce 🙂 Dopiero w trójce zrobili genetyczny porządek.
      Ale wtedy były początki, i było wszystko takie chaotyczne i niedoskonałe haha
      Wampir-Simorośl xD
      A w zasadzie to można było być jednocześnie wampiro-simoroślo-kosmito-zombi-wilkołakiem-czarownicą hahaha ewentualnie to samo ale miast kosmity to robot, oba się nie spotkają, bo są sobą od urodzenia/stworzenia.
      Co do wielkiej stopy i mieszania go z innymi istotami, nie wiem… ale hmm, dobry pomysł na test!

    17. Pixeel

      Gdyby miały pojawić się hybrydy to np. czarownik-wampir miałby dwa drzewka umiejętności, musieli by zmienić też interfejs potrzeb zależnie od połączenia ras i takie pierdoły jak zmiana kryształka nad głową i ikonki w cas, myślę że dla EA to zbyt wiele xD hybryd w czwórce nie zobaczymy 😛

    18. Inesz

      Hybryd od trójki nie ma, gdzie ogarnęli ten burdel. Po za tym chyba lepiej, jak jedna rzecz na jednego sima przypada, a nie taki multi-turbo-sim, a przynajmniej dla mnie 🙂

      A właśnie ciekawe, co będzie za obrazek na tej obwódce, na simowym kryształku!

    19. Kacper

      Nie lubię Harrego Pottera, ale podoba mi się duża różnorodność i zapewne kupię

    20. Kacper

      Nie lubię Harrego Pottera, ale podoba mi się duża różnorodność i zapewne kupię

    21. Mrs. Tracz

      Zapowiada się naprawdę dobre, ale znając EA wole się nie nastawiać

    22. WhySoSerious

      Szkoda, że nie ma czegoś takiego, że zwykły sim nie wie o istnieniu wampirów czy teraz czarownic. Taka nadprzyrodzona istota powinna móc powiedzieć jeśli chce komuś, albo żeby było to odkrywane jakoś, a nie, poznajesz wampira i: O wampir, cześć!

    23. F

      Najgorszym błędem EA, jest to, że nie dali możliwości zamieszkania w nowym świecie magii. Powinno być jak w Sims 1. Tutaj mogli dodać jakieś opcje odblokowania jednej czy dwóch parceli do zamieszkania (tak, jak było w jedynce), coś w stylu zadania, czy zebrania specjalnej waluty. Było by to perfekcyjne. I nigdy ni zrozumiem dlaczego tego nie zrobili. Tak, czytałam wyjaśnienie twórców, ale nie przemawia do mnie. W jedynce była taka opcja, dlaczego tutaj nie?

    24. Karcia 271

      Jak to jest że we wcześniejszym poście pisaliście że pory roku będą w tym otoczeniu a teraz, że jednak nie?

      • Ospapiru
        Redakcja
        Autor nowinki

        Pierwszy wpis mówi o tym, że pory roku będą dostępne w Glimmerbrook (5 parcel). Drugi zaś o tym, że pory roku nie będą dostępne w Krainie magii (1 wielka parcela). Mogło to być faktycznie niezrozumiałe, więc dzięki za czujność. Już poprawiam. 😉

    Dodaj komentarz

    Wszystkie pola są wymagane! E-mail nie zostanie opublikowany.

    Zaloguj się i zbieraj punkty za komentowanie!