Rozbudowani czarodzieje, księga zaklęć i dwa światy. Przeczytaj ciekawostki

 

Twórcy po publikacji zwiastunów nowych rozszerzeń często decydują się na podanie kilku ciekawych informacji poprzez serwis Twitter. Tak samo stało się tym razem. Zaraz po udostępnieniu filmiku prezentującego pakiet rozgrywki The Sims 4 Kraina magii, SimGuru zaczęli odpowiadać na pytania trapiące graczy.

Ciekawostki

  • Wilkołaki i wróżki nie pojawią się w tym rozszerzeniu.
  • Tak samo jak w przypadku StrangerVille, dziwne/okultystyczne rzeczy nie rozprzestrzeniają się po całej grze, chyba, że sami do tego doprowadzimy.
  • W Glimmerbrook będą dostępne wszystkie pory roku.
  • Magia jest dostępna w każdym otoczeniu.
  • Rozszerzenie wprowadza dwa światy – Krainę magii i Glimmerbrook [Redakcja: Kraina magii, z tego co rozumiemy może działać na zasadzie Sixam z Witaj w pracy]
  • Kraina magii posiada jedną wielką parcelę, którą można edytować przy użyciu kodu bb.enablefreebuild.
  • Glimmerbrook ma 5 oddzielnych parcel, działających jak w każdym innym świecie.
  • Można zignorować portale i odwiedzić świat życia, nie mając dostępu do magii.
  • Czarodzieje są nową postacią okultystyczną.
  • Postęp czarodzieja jest bardzo podobny do wampirów.
  • Dodana została księga zaklęć w której czarodzieje będą zapisywać zaklęcia i mikstury, których się nauczyli.
  • Możliwe jest rzucanie zaklęć bez użycia różdżki.
Zareaguj na nowinkę!
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

24 KOMENTARZE

  1. Małe te światy. Myślałem, że Kraina Magii będzie miała kilka parcel, a tak to nici z mapy tego miejsca (a mogła wyglądać bardzo fajnie), liczę tylko, że będzie można przenosić się na wszystkie wysepki, które są w tym świecie, a nie tylko na jedną

  2. Sim Guru Romeo również potwierdził że każdy w kociołku może gotować potrawy, np. Makaron z serem, Chilli i cioppino, natomiast żeby móc robić mikstury, trzeba być czarodziejem. Ten kociołek tez działa na działce z cechą Off the Grid ??

  3. Przyznam, że jeszcze dzisiaj rano byłam na nie temu pakietowi, ale po obejrzeniu zwiastuna, po przeczytaniu kilku informacji zaczyna mi się to podobać. Dziwię się tylko tym osobom, które narzekają, że będą tylko czarodzieje. Moim zdaniem to dobrze, bo zostaną porządnie zrobieni tak jak wampiry.

  4. Właśnie się zastanawiałem jak kraina magii będzie działać jak wszędzie trzeba chodzić. Jak będę to mięć to na pewno w każdym save-ie stworzę rodzinę czarodziei by magia się rozrastała!

  5. Moim zdaniem dobre jest tworzenie pakietów pod postać nadnaturalną. W Wyspiarskim życiu nie podoba mi się to, że syreny są jedynie dodatkiem tego rozszerzenia, a nie głównym elementem przez co są mało rozbudowanie tak jak kosmici. Mam nadzieje, że moce czarodziejów będą rozwinięte z innymi dodatkami np wywołanie deszczu lub stworzeniem wampira za pomocą magii

  6. Według mnie ciekawym pomysłem byłoby gdyby ten magiczny wymiar był o wiele większy i można by w nim mieszkać lecz żeby tam zamieszkać trzeba znaleźć i przejść przez portal wtedy świat ten mógłby znaleźć się w zarządzaniu światami jako normalny świat. Mam nadzieję, że zrozumialiście o co mi chodzi?

  7. Intrygujące… też jestem za tym by postacie nadnaturalne były w pakietach, bo lepiej są wtedy dopracowane. O ile do kosmitów można się przyczepić, to do syren, czy ja wiem. Dobrze są zrobione, po za tym, jakoś drzewko nie pasuje mi do nich. O ile wampiry i magowie, to postacie które no raczej, że się rozwijają ze swoją magią, tak syreny czy wilkołaki albo takie zombi, to istoty które mają jakieś tam moce i talenty, ale no to takie no takie ten wrodzone bardziej, niż rozwijane do jakiegoś tam poziomu 😀
    O rozbudowę, to by mogły jeszcze wróżki się prosić, a tak… to w każdym dodatku mógłby być taki nadnaturalny, jako miły akcent i dodatek do dodatku. I fajniutko by było, gdyby ten błąd naprawili w przyszłych dodatkach! Taki zombi jako wynik eksperymentów naukowych na studiach…hmm

    Co to otoczenia hmm… w sumie to nawet to że nie można w nim mieszkać bardziej mi pasuje, choć mieszkanie, fajnie by było gdyby było jak w Sims Abrakadabra, że sie trzeba było namęczyć i ze zwykłą kasą i z magimonami, nim tam się dało wprowadzić, wtedy to okej by było.

  8. Skoro już dają Czarownice i Wilczki w oddzielnym pakiecie, to fajnie by było, gdyby wilkołaki mogły się w dowolnej chwili zmieniać w wilki (WILKI! TE DZIKIE PSY), a z kolei w te „wilkołaki” z poprzednich części, w stylu HP, dopiero podczas pełni, bez ingerencji gracza. Wiem, wiem, wybiegam w przyszłość, ale doprawdy miło by mi się w to grało, zawsze coś nowego <3
    Po tym pakiecie nie spodziewam się teraz niczego nadzwyczajnego, z uwagi na małe światy, ale może EA uda nas się wreszcie zaskoczyć? W co szczerze wątpię, bo ile już razy wciskali nam kompletny kit…?

  9. Ponieważ uwielbiam wilkołaki, jestem zwolenniczką tezy, aby te istoty posiadały własne drzewko, wiem, że to brzmi dla niektórych absurdalnie, ale jednak. Mogło by to być np. drzewko rozwoju własnej watahy, czy cuś w tym stylu lub by każdy członek miał przypisaną rolę, albo jeszcze lepiej… By posiadały hierarchię! Alfa, Beta, Gamma, Delta… Chyba się zakochałam 🙂 Co do zombi, bardzo dobry pomysł Inesz! Serio, mega!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories