Wiemy więcej o nowych światach. Pełna mapa i rodzaje działek

Podczas ostatniej transmisji na żywo mieliśmy okazję przyjrzeć się nieco nowym światom, które pojawią się wraz z rozszerzeniem „Kraina Magii„. Mowa tu oczywiście o Glimmerbrook i o tytułowej Krainie Magii. Podczas strumienia mogliśmy zobaczyć między innymi pełny widok mapy nowego miasta oraz zdjęcie wysp z magicznej krainy.

Oprócz nowych obrazków poznaliśmy rozmiary i rodzaje parcel, które znajdą się w Glimmerbrook. W otoczeniu znajdziemy cztery działki o rozmiarze 30×20 i jedną 40×30. Na parcelach ulokowane są dwa zajęte i jeden pusty dom, bar oraz jedną całkowicie pustą parcelę. W Krainie Magii dostępna jest jedna działka, którą można edytować za pomocą kodu: bb.enablefreebuild. Należy jednak pamiętać, że edycja tej parceli może źle wpłynąć na naszą grę.

Co sądzicie na temat nowego miasta? Planujecie przenieść tam swoich Simów? Dajcie nam znać w sekcji komentarzy! 😉

zobacz zdjęcia

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

37 KOMENTARZE

  1. Rozumiem, że po magicznym świecie będzie można poruszać się swobodnie? Czy będą ekrany ładowania przy wejściu na dane parcele? Pytam, ponieważ nie widzę mapy magicznego świata.

  2. Kraina Magii, to jedna parcela, więc będzie bez wczytywania 🙂
    Nie wygląda ta mapa tak źle, nawet.
    Szkoda, że rodzin jakie tam mieszkają nie zaprezentowali.

  3. szczerze otoczenie jest tak malutkie że można je przeoczyć pięć działek poważnie ciekaw jestem czy tak malutka percelka to był celowy wybieg ze strony twórców i zrobili te otoczenie z myślą o graczach ze słabymi kompami

  4. Kraina Magii, to jedna parcela, więc będzie bez wczytywania ?
    Nie wygląda ta mapa tak źle, nawet.
    Szkoda, że rodzin jakie tam mieszkają nie zaprezentowali.

  5. @Esmeralda, @Bartosz – Gwoli ścisłości:
    Kraina Magii składa się z dwóch światów. Pierwszy, zwykły świat o nazwie „Glimmerbrook” – to prawdopodobnie jedna dzielnica, wiec bedzie się można swobodnie przemieszczać, bez ekranów ładowania. Zawiera 5 działek: 4 parcele o wymiarach 30×20, 1 parcela o wymiarach 40×30. Drugi, magiczny świat nazywa się „The Magic Realm” , znajdują się w nim 4 pływające platformy(działki). Dostęp do każdej platformy można uzyskać za pomocą portali lub magii (Magiczna miotła, teleportacja).
    W Krainie Magii Simy mogą przebywać tak długo, jak chcą. Nie mogą jednak tam zamieszkać. Jedna parcela jest tam pusta, można będzie ją zagospodarować za pomocą kodu „bb.showhiddenobjects”, lecz nie będzie można zmienić typu miejsca, zatem nie będzie można zmienić jej na parcele mieszkalną, ani inną. Rodziny zamieszkujące światy nie są istotne. W tym dodatku istotne są „magiczne” istoty. W świecie Magii będzie można spotkać trzech mędrców:
    – Sage of Mischief Magic
    – Sage of Practical Magic
    – Sage of Untamed Magic.

    Będą istniały 4 różne szkoły magii:
    1. Praktyczna magia
    2. Psotna Magia
    3. Untamed Magic (nieokiełznana magia)
    4. Alchemia.

    W zależności od wyboru szkoły, Sim będzie mógł zdobywać inne rodzaje umiejętności oraz wykonywać inne eliksiry.

  6. PS. To nie jest prawda, że edycja dostępnej działki w Krainie Magii – ?The Magic Realm?, wpłynie źle na naszą grę. 🙂

    Skąd autor tego tekstu wziął ten wniosek?

    Edytowałam wszystkie specjalne parcele, które do tej pory były dostępne w grze – na przykład komisariat, laboratorium, szpital.. zbudowałam na ich miejscu własne budynki (komisariat można tutaj pobrać: http://www.thesimsresource.com/downloads/1293787) i nigdy nie wpłynęlo to źle na moją grę, ani innych graczy, którzy pobrali moje budynki (komisariat ma ponad 10 tys. pobrań). 🙂

    • Informacja ta została podana przez twórców i pojawiła się już w naszych artykułach. Edycja działki specjalnej w Krainie Magii może spowodować to, że trzej mędrcy mogą przestać znajdować się na swoich miejscach i zacząć poruszać się po świecie, co zaburza rozgrywkę. Oznacza to, że działka ta działa inaczej niż parcele tj. komisariat, czy szpital.

  7. Szczerze mówiąc, to ten cały Glimmerbrook nie był wcale potrzebny xD Mogli zrobić tak, by w każdym mieście pojawiałby się ten „portal”, tak jak było w przypadku „Skoku w przyszłość” w Ts3 albo np. w Wierzbowej Zatoczce, czy innym mieście z podstawki 😀 Tym bardziej, że to nowe miasto nie różni się zbytnio od tych, które mamy w grze, więc bez problemu można było z każdego istniejącego zrobić takie „przejście”. Teraz to cały ekran będzie nasrany światami, a połowa z nich jest pusta jak bęben od pralki xD

  8. @realista
    To w sumie tak samo można powiedzieć o San Myshuno – bo tylko tam jest możliwość zamieszkania w wieżowcu.
    I tak samo można powiedzieć o Sulani – bo tylko tam można pływać.
    Po co się męczyć, jak można zastosować takie rozwiązanie, czyli dać coś do jednego świata, a resztę zignorować 😉

  9. @Dana(Danuta720-TSR, AHQ)
    Przepraszam bardzo, ale mi chodziło, właśnie o tą magiczną krainę…
    Bo tak jakby Realm of Magic to po Polsku Kraina Magii?
    To chyba nie trudne do zajarzenia? Ten angielski jest tu zbędny…
    Po za tym, po co to kopiuj wklej info, które już znamy, z innych nowinek 🙂

    A z tym popsuciem się gry, to chodzi, o to, że przy uruchomieniu dowolności budowy w magicznym świecie, tym kodem, to ci trzej mędrcy mogą przestać być na swoich miejscach w Krainie Magii. Mogą zacząć się poruszać po świecie, i trudniej będzie ich znaleźć, a są potrzebni do nauki czarów itp. albo w ogóle zostania Czarownikiem.

    PS. Może i rodziny, nie są tak ważne jak magia, ale fajnie byłoby wiedzieć, kto nowy będzie mi się pałętał po mieście, tudzież zostanie sąsiadem moich simów 🙂

  10. @Esmeralda,
    Kraina Magii, nie jest jedną parcelą. To świat, w którym znajdują się cztery parcele. 🙂
    Hmmm…jak napisałaś:”skopiowałam”, bo jak widać, nie przeczytałaś tego uważnie.
    Co do zepsucia gry, myślę, że mam trochę wiedzy na ten temat i wiem, że na pewno żaden kod nie zepsuje gry. EA dawno usunęła z gry wszystkie niebezpieczne kody. Gdyby nie można było niczego zbudować na tej jednej, pustej działce, to by jej nie było w grze. Przy okazji działka w żaden sposób nie łączy się z interakcjami w grze. To mody mogą popsuć interakcje, nie kod budowlany, a tym bardziej nie jakiś budynek, choćby restauracja, czy inny, publiczny budynek, w zależności od typu parceli, jaki tam został zapisany (bo tylko typu parceli nie bedzie mozna zmieniać).
    Pozdrawiam serdecznie. 🙂

    • W Krainie Magii nie znajdują się cztery parcele, a jedynie jedna, co zostało potwierdzone przez twórców gry (Będzie to działka o wymiarze 40×40). Twórcy potwierdzili i pokazali również podczas pokazu na żywo, że działka nie jest pusta, lecz jest zabudowana. 😉

  11. @Misiek, ok, masz rację, ale uściślijmy : parcela to obszar zabudowany, natomiast działka to miejsce bez zabudowy.

    W magicznym świecie znajdują sie 4 pływające platformy, z czego tylko jedna jest edytowalna i dlatego można nazwać ją parcelą, gdyż znajduje się tam dom.
    Natomiast ten dom można spokojnie zburzyć, a na jego miejscu zbudować coś innego.

    Przy okazji, na platformy będzie można przemieszczać się jedynie poprzez ekrany ładowania, wiec nie jest jeden to otwarty świat – …”Dostęp do każdej platformy można uzyskać za pomocą portali lub magii – Magiczna miotła, teleportacja”…

    Info stąd: https://simscommunity.info/2019/09/06/the-sims-4-realm-of-magic-important-facts-screens-from-the-livestream/

    To tyle. Pozdrawiam. 🙂

  12. @Dana ekrany ładowania w The Sims 4 mamy tylko pomiędzy parcelami, a w Magicznej Krainie jest jedna parcela, więc ekranów nie będzie. To działa jak Selvadorada – przechodząc przez portale w dżungli sim teleportuje się do dalszych części dżungli, tutaj będzie się po prostu teleportować na kolejne wyspy

  13. Może ten świat jest dosyć mały (nad czym bardzo ubolewam 🙁 ), aczkolwiek jest typowo leśny, więc jestem zadowolony 🙂 Ostatnio strasznie brakowało mi takiego świata, bez zbędnych budynków w tle, więc można powiedzieć że EA nieświadomie spełniła moje pragnienie xD

  14. Wszyscy narzekają, że mały świt, a mi się to podoba, wielkość Forgotten Hollow była dla mnie idealna 😀 Nie wiem czemu po samej mapie miasteczko przypomina mi miniaturową Wierzbową Zatoczkę. Nie mogę się doczekać jak zobaczę i te miasteczko i Krainę Magii u siebie w grze <3

  15. Światy (a raczej sąsiedztwa? Okolice? Bo świat to jest jeden wielki) dodawane w pakietach rozgrywki nigdy nie będą duże :V Tylko raz mieliśmy dodaną okolicę w pierdyliardem działek, którą jest Newcrest, a tak to wszystkie inne (większe od Forgotten Hollow) doszły z dużymi dodatkami, takżetego.

    Poza tym informacja, że okolica będzie miała około 4-5 działek była już w internecie od dłuższego czasu, więc dlaczego robicie miny jak Zaskoczony Pikachu? xD

    Mnie samej okolica się bardzo podoba, leśna, w klimacie czarodziejów i czarownic, a „latające wyspy” mają bardo fajny klimat! Ale nie przeniosę do Glimmerbrook mojej rodzinki, po prostu za bardzo pasuje do Sulani 😛 Może kiedyś ich dzieci tam powędrują na dłużej niż na kawę do znajomych, ale no. Nie wiem co będę robić w mojej rozgrywce za jakiś dłuższy czas, zwykle jej nie planuję.

    Z kodowaniem by zamieszkać w Krainie Magii zdecydowanie nie będę się bawić, bo coś zepsuję i potem będzie „ijej pomusz” xD

  16. Jestem chyba jedną osobą, którą cieczą małe parcele w takiej ilości. Te duże w żadnym świecie praktycznie nie są przeze mnie wykorzystywane jako mieszkalne. Są za duże nawet na sklep 😛

  17. @Tokusa „wszystkie inne (większe od Forgotten Hollow) doszły w dodatkach”. Nie chcę nic mówić, ale wszystkie pakiety dodały więcej parcel niż Wampiry 😛
    Forgotten Hollow – 5 parcel
    Granitowe Kaskady – 7 parcel (w tym 1 ukryta)
    Kraina Magii – 6 parcel (w tym 1 ukryta)
    Selvadorada – 9 parcel (w tym 2 ukryte)
    StrangerVille – 12 parcel (tyle co Del Sol Valley)

    Moim zdaniem wszystkie światy powinny mieć przynajmniej 10 parcel. Pięć wygląda tak, jakby nie chciało im się w ogóle robić nowego świata, ale musieli ze względu na tematykę pakietu więc zrobili cokolwiek, jak najmniej, ale żeby było. StrangerVille na przykład ma jedną dzielnicę złożoną z aż 6 parcel, a drugą z pięciu, z czego wszystkie są mieszkalne. Cała historia dzieje się w tej pierwszej dzielnicy (jest tam bar, biblioteka, wrak samolotu etc), druga to po prostu dodatkowa dzielnica do której można wprowadzić simów, nie musieli jej dodawać, ale dali nam wybór i tak powinno być zawsze, a nie świat, który ma jedną niezamieszkaną parcelę i w każdej rozgrywce wprowadzamy się w to samo miejsce.

  18. Mnie się oba te światy podobają. I ten ludzki i czarowników. Budynki są fajne, klimatyczne. Kto takich nie lubi, nie będą mu się podobać. Ja nie potrzebuję parcel większych niż 40×30. Po co mi parcela wielkości miasta, kiedy nie mam na niej co stawiać. Glimmerbrook na pewno stanie się przystanią dla mojego czarnownika. Pewnie w przyszłości jakiś zwykły sim z mojej pokoleniowej rodziny też tam zamieszka i założy swoją rodzinę. Wystarczy mi miasto otoczone lasami, rzekami i cieszę się jak dzieciak. 🙂

  19. @Pixeel Też trzeba to oddzielić. W przypadku takiej Selvadorady, Granitowych Kaskad czy Strangerville to świat właśnie jest główną atrakcją pakietu, więc tu jest inna sytuacja. W „Krainie Magii” skupiają się na magii i czarach, nie na świecie, podobnie w „Wampirach”, skupili się na wampirach i ich mocach, a nie na okolicy. Dlatego pakiety skupiające się na postaciach nadnaturalnych jak do tej pory mają parcel tyle co kot napłakał i jest to zrozumiałe 😛 Źle sformułowałam swoją poprzednią wypowiedź, fakt, za bardzo uogólniłam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories