Jeden z Simomaniaków o nicku „Sims Tea” udostępnił na Twitterze bardzo ciekawy post. Zamieszczony w nim został zrzut ekranu kodu gry związany z rozszerzeniami do niej. Wynika z niego, że twórcy The Sims planują wydanie w sumie nawet 50 pakietów akcesoriów i kolekcji. To naprawdę wiele zważając na fakt, że do tej pory ukazało się 18 tych pierwszych oraz 5 drugich. Oczywiście to, że twórcy przygotowują miejsce na tego typu rozszerzenia, wcale nie musi świadczyć o tym, że rzeczywiście ukażą się w takiej ilości. Należy również wspomnieć, że wspomniany użytkownik mylił się już w swoich spekulacjach, dlatego warto podejść do tej informacji z pewną rezerwą. Poniżej znajdziecie wspomniany wpis razem z grafiką.
Co sądzicie na temat przedstawionych informacji? Myślicie, że twórcy rzeczywiście zamierzają wydać aż tyle małych rozszerzeń? Koniecznie podzielcie się z nami Waszym zdaniem w sekcji komentarzy pod postem! 😉
Zobacz wpis
Źródło: Sims Tea na Twitterze
Im więcej tego i dłużej będzie wspierana ta część, tym lepiej! Przynajmniej dla mnie 🙂
Trochę gorzej dla twojego portfela xd
No trooochę… aczkolwiek, nie trzeba od razu wszystkiego kupować. Można powoli sobie zbierać fundusze 😛
Próbuje właśnie tak powoli kupować rozszerzenia do gry, ale już dwukrotnie je podrożyli T.T
No niestety… to takie życiowe… że jak już masz jakiś plan dostosowawczy do danej sytuacji… to jebut i ludzie psują wszystko.. jak zawsze! 🙁
Nawet jak jak wyjdzie kolejna część to znowu zacznie się karuzela z kupowaniem dlc xD
Dlatego niech lepiej jak najdłużej nie wychodzi… a jak wyjdzie, to niech będzie, tak jak tu i ówdzie są tego znaki, grą online… plus do tego obleśna realistyczna grafika, to mi już nie będzie szkoda haha 😀
I zadowolę się 2 i 4.
nie jak tak dalej pójdzie nie dożyję The Sims 5 a marzy mi się Sims 5 już od 3 lata otwarty świat i żeby Sims 5 były zrobione na silniku UNREAL ENGINE 5
Fuj.. nie i nie… oby nie…
Wcale się nie zdziwię, SP w kodzie oznacza i Akcesoria i Kolekcje. 10 kolejnych stuff packów i 20 kolekcji to bardzo realna liczba.
Szczerze mówiąc to raczej nie jest żaden wyznacznik, po prostu zostawili sobie sporo miejsca na przyszłe pakiety w kodzie gry, żeby nie musieć za każdym razem cofać się do klas i dłubać w istniejącym fragmencie kodu (bo, jak wiadomo, drobna literówka może położyć całość) tylko zrobić odwołanie do już istniejącego obiektu przy dołączaniu nowej zawartości