W maju zapowiedź rozszerzeń do gry! Zbliża się kolejny sezon nowości

Od pewnego czasu twórcy gry The Sims 4 udostępniają specjalny „rozkład jazdy” na najbliższe miesiące, który ukazuje nowości w grze. Ostatnia taka grafika pojawiła się w styczniu 2022 roku, a przedstawione na niej rozszerzenia i aktualizacje zostały już wydane. Z tego powodu wielu Simomaniaków zadawało sobie pytanie kiedy pojawi się zapowiedź kolejnego sezonu w świecie gry. Jeden z fanów postanowił odpowiedzi szukać u źródła i zapytał o to oficjalny profil The Sims na Twitterze. Z odpowiedzi wynika, że następną, tajemniczą zapowiedź nowości ujrzymy dopiero w maju tego roku.

Warto w tym miejscu nadmienić, że może to oznaczać, że w kwietniu nie otrzymamy w grze żadnych płatnych nowości. Wynika to ze wspomnianego wydania wszystkich rozszerzeń zapowiedzianych poprzednim razem. W ostatnim simowym sezonie otrzymaliśmy m.in. pakiet Ślubne historie czy kilka kolekcji. Oprócz tego grę kilkukrotnie zaktualizowano oraz ulepszono tzw. historie sąsiedzkie.

Jak uważacie, co zostanie dodane do gry w przeciągu najbliższych miesięcy? Macie jakieś szczególne oczekiwania co do nowego sezonu w grze? Koniecznie dajcie nam znać w sekcji komentarzy pod postem! 😉

Zobacz wpis

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

12 KOMENTARZE

  1. DODATEK Z RODZINĄ LUB PAKIET AUTA FAJNIE JAKBY KAŻDA KUCHENKA MIAŁA KUCHNIE MOLEKULARNĄ I CZEMU W WIEJSKIEJ SIELANCE NIE DALI OGÓRKÓW JAKO WARZYWO I JALBY DALI WIĘCEJ LUBIE NIE LUBE A NIE TYLKO 20 CO MOŻNA WYBRAĆ

  2. Ooo historie sąsiedzkie i ślubne historie trochę sugerują dodatek w stylu pokoleń i wcale bym się nie obraziła na taki dodatek. (I może przy okazji nową grupę wiekową pre-teensów). Brakuje mi jeszcze jakiegoś oficjalnego może pakietu rozgrywki ze szkołami , albo czegoś dedykowanego nastolatkom.

    • W Sims 2 były samochody w bardziej zamkniętym świecie niż jest teraz. I miały bardzo dużo fajnych funkcji. Skoro dodano tak samo bez sensownie rowery, można dodać też auta.

      • Zgadza się w The Sims 2 były samochody mimo zamkniętego terenu i to do poziomu można by powiedzieć absolutnego, ale otoczenia – parcele były wykonane tak, że istnienie i działanie samochodów było sensowne. W trójce, mimo że samochody pojawiały się tak o, to można było ich w pewien sposób logiczny używać. Natomiast w czwórce mamy problem w postaci właśnie okolic, których tereny nie do końca są przystosowane do niektórych rzeczy w tym samochodów (tak nie każde otoczenie) ale to właśnie jest problem, że twórcy tworząc nowe elementy nie myślą już nad tym „A co by było, gdyby lub a co jeśli” co powoduję taką defragmentację wszystkiego co dodają i sami sobie tym strzelają w kolano. Trzeba niestety liczyć, że The Sims 5 będzie w końcu wykonane tak, aby każde otoczenie koegzystowało z każdą nową zawartością.

        • Bo w trójce i dwójce świat był tworzony za pomocą specjalnie przygotowanego wcześniej narzędzia tworzenia świata. Drogi były zaprogramowane tak, by można było po nich jeździć, a woda, by można było w niej pływać. W czwórce mamy po prostu narysowane „skorupy”, światy są ładniejsze ale to tylko grafika, a nie zaprogramowane elementy. Dlatego nigdy nie pozwolą nam pływać w morzach w starych światach i jeśli wprowadzą samochody, to będą działały tylko w specjalnie przygotowanym dla tego świecie…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories