Lista nowości i podsumowanie transmisji The Sims 4 Wilkołaki. Mnóstwo faktów

Dnia 10 czerwca odbyła się specjalna transmisja poświęcona nowemu pakietowi rozgrywki The Sims 4 Wilkołaki podczas, której dowiedzieliśmy się o kilku nowościach. Poniżej znajdziecie listę ze wszystkimi nowościami, które udało nam się wyłapać. Warto wspomnieć o tym, że twórcy podczas transmisji nie pokazali nam wszystkiego, aby zostawić nam coś do odkrycia i ogrania samodzielnie. Co sądzicie o pokazanych nowościach?

Lista nowości

  • W Stwórz Sima wraz z pakietem dojdzie nowa kategoria – blizny na ciele.
  • W pakiecie oprócz wspomnianych wyżej blizn na ciele dojdą także nowe blizny na twarzy.
  • Wilkołaki będzie można malować za pomocą tego samego narzędzia co psy i koty.
  • W darmowej aktualizacji dostaniemy nową brodę.
  • W Stwórz Sima dostępna będzie jedna nowa aspiracja, jednak po jej ukończeniu odblokowujemy możliwość wyboru jednej z czterech specjalnych aspiracji.
  • Moonwood Mill będzie mieć 5 parceli, na które składać się będą: bar z podziemnym bunkrem, biblioteka, dwie parcele mieszkalne i jedna pusta parcela.
  • James Turner zbudował wszystkie parcele w tym pakiecie.
  • Cykle księżyca dojdą w darmowej aktualizacji. Będzie osiem faz księżyca, które będzie można sprawdzić w kalendarzu.
  • Różne cykle księżyca będą mieć różny wpływ na poszczególne istoty nadnaturalne (wilkołaki, wampiry, czarodziei, syreny czy kosmitów).
  • Działanie faz księżyca można wyłączyć w ustawieniach.
  • Dzieci będą mieć interakcje z pytaniem o fazę księżyca.
  • Niektóre przedmioty takie jak kwiat paproci czy księżycową rybę będzie można zdobyć podczas pełni księżyca.
  • W Moonwood Mill znajdują się Podziemia, które ułatwią naszym Simom poruszanie się po okolicy, jednak najpierw będą musieli je zbadać, aby odblokować możliwość szybkiego podróżowania z jednego wejścia do drugiego.
  • W trybie budowania będzie „wejście do Podziemi”, dzięki któremu będziemy mieli możliwość stworzenia własnych skrótów po Moonwood Mill.
  • Z darmową aktualizacją dostaniemy dwa nowe pokrycia terenu.
  • Zarówno w pakiecie jak i w grze podstawowej dostępny będzie nowy normalnych rozmiarów teleskop.
  • Wraz z pakietem dochodzą nowe książki. Część z nich znajdziemy w miejscowej bibliotece, pozostałe jednak będziemy musieli odnaleźć na własną rękę. Dzięki książką możemy poznać bliżej historię miasta.
  • Innym sposobem na poznanie historii miasta będzie rozmowa z miejscowymi.
  • Nasz Sim może stać się wilkołakiem poprzez ugryzienie przez wilkołaka, możemy także stworzyć wilkołaka w Stwórz Sima lub nasze wilkołaki mogą dorobić się potomstwa.
  • Miasto zamieszkują dwa różne stada wilkołaków: Sfora z Moonwood oraz Szalone Kły, do których możemy dołączyć.
  • Stada mają swoje specjalne miejscówki, w których możemy je spotkać.
  • Aby dołączyć do stada, najpierw trzeba zdobyć status przyjaciela stada, a następnie przejść trzy próby.
  • Po dołączeniu do stada istnieje możliwość awansu w hierarchii, aby to zrobić należy wykonywać interakcje związane ze stadem, które możemy zobaczyć w specjalnym panelu. Jeśli nasz Sim nie będzie wykonywać określonych interakcji to może zostać zdegradowany lub wyrzucony ze stada.
  • W ustawieniach gry będzie opcja, aby ograniczyć występowanie wilkołaków tylko do Moonwood Mill.
  • Małe dzieci i dzieci szkolne nie mogą przybierać formy wilkołaka, ale będą mieć specjalne interakcje związane z byciem wilkołakiem.
  • Dla grup od nastolatków w górę dostępna jest przemiana w wilkołaka, a także specjalne drzewko umiejętności.
  • Niektóre umiejętności można odblokować tylko dzięki rozgrywce.
  • Wilkołaki mogą ze sobą walczyć w formie przyjaznego sparingu lub wrogiego starcia.
  • Będzie nowa animacja dedykowana starciom między wampirami, a wilkołakami.
  • Z pakietem dochodzi też kilka nowych potraw.
  • Jeśli posiadamy inne rozszerzenia z postaciami nadnaturalnymi to bar w Moonwood Mill będzie miejscem często przez nie odwiedzanym.
  • Furia wilkołaka sprawia, że autonomicznie niszczy przedmioty, straszy i atakuje innych Simów.
  • Podczas furii możliwość kontrolowania wilkołaków jest bardzo ograniczona, są w takim szale, że nie mogą robić prostych czynności jak np. siadanie na ławce.
  • Cechy wilkołaka decydują o tym od czego będzie zależeć jego furia.

Galeria

Zareaguj na nowinkę!
+1
1
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

16 KOMENTARZE

  1. System furii, drzewko umiejętności, fazy księżyca, wilkołacze kluby, aż 5 nowych aspiracji i sporych rozmiarów świat. Pakiet zapowiada się naprawdę wspaniale, szczególnie jeśli porównamy go z dwoma poprzednimi.

  2. Element furii to zdecydowanie coś, czego ta gra potrzebuje, czyli odrobina zaskoczenia i niespodzianki. Częściowa utrata panowania nad wilkołakiem to super pomysł.
    PS: czy kogoś jeszcze denerwuje fakt, że oni nie robią animacji dla elementów interakcji sima z obiektami świata? Tak jak windy nie mają do dziś animacji, nie ma animacji wchodzenie do budynku wyciągu narciarskiego w Komorebi czy wejścia do latarni w Psach i Kotach, tak tutaj brak animacji przy tych toi toiach, kiedy sim tam wchodzi… no dramat, wystarczyło odrobina więcej pracy, te drzwi po prostu mogłyby się tylko otworzyć, a sim zniknąłby dopiero w toi toiu… wysiłek prawie żaden, a o niebo lepiej by to wyglądało.

    • To nie jest „wysiłek prawie żaden”, bo animacje akurat są trudniejsze i droższe w stworzeniu niż np. stojący w miejscu model krzesła. Twórcy mają narzucony budżet na dany pakiet i prawdopodobnie stworzenie animacji wskakiwania do tuneli oznaczałoby usunięcie innej, ciekawszej animacji lub opcji.

      • Bez przesady. EA to nie biedna firma, a simsy to jedna z najbardziej dochodowych serii na świecie, takie tłumaczenia, to jak naszego rządu o cenie benzyny, gdzie podatek to 40% ceny 😀

        • Pixeel pisał o twórcach… to oni mają ograniczony budżet i inne kule u nogi… które narzuca im EA.
          Trzeba oddzielić producentów od dystrybutora i zleceniodawcy.

      • Pixeel przecież można tam było użyć nawet już istniejącej animacji… drzwi w simsach otwierają się same, a wejście do budynku/pomieszczenia to też nic czego już nie mamy. Nie przemawia do mnie tłumaczenie tak bogatej firmy jak EA w ten sposób.

        • W programowaniu nie wszystko wygląda tak samo jak w świecie rzeczywistym. To że toalety mają drzwi nie znaczy że gra traktuje je tak samo jak zwykłe drzwi. Drzwi w simsach zaprogramowane są do tego, by wstawić je w ścianę. Toi toi to po prostu namalowany obiekt dekoracyjny. Aby jego drzwiczki się otwierały byłoby trzeba stworzyć od podstaw nową animację.
          To trochę tak jak z wodą – można by się dziwić dlaczego twórcy nie skopiują animacji pływania w oceanie z Sulani i nie dadzą nam możliwości pływania w Windenburgu czy Wierzbowej Zatoczce. Dlatego, że wody Sulani gra traktuje jak obszar do pływania, bo tak od podstaw zostały zaprojektowane. Ocean w Windenburgu to po prostu tekstura, musieliby stworzyć od nowa całe dzielnice by były przystosowane do pływania.

      • Teoretycznie jest.
        Będą mieć specjalny wygląd walki.
        Pewnie w książkach itp. będzie więcej o tym.
        Fajnie, jakby jeszcze startowe relacje mieli na minusie.
        I sami z siebie autonomicznie byli złośliwi i podli.

  3. „(wilkołaki, wampiry, czarodziei, syreny czy kosmitów)” – zdecydujcie się, przez jaki przypadek odmieniacie, bo każdy jest tutaj z innej parafii.

    • Hmm…
      „Różne cykle księżyca będą mieć różny wpływ na poszczególne istoty nadnaturalne (wilkołaki, wampiry, czarodziei, syreny czy kosmitów).”
      Czyli różne cykle księżyca będą mieć różny wpływ:
      – na wilkołaki,
      – na wampiry,
      – na czarodziei,
      – na syreny,
      – na kosmitów.
      Bo jak inaczej chciałbyś to odmienić? A nawet gdyby nie „wyciągać poza nawias”, to nadal jesteś pewny, że każde z tych słów jest przez inny przypadek odmieniony? 😛

  4. Wilkołaki mnie nigdy nie interesowały w simsach (w trójce raczej mnie denerwowały) ale ten pakiet zapowiada się tak super, że aż go nawet kupię 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories