Strona Glówna Fora THE SIMS 4 Pakiety rozgrywki Pakiet Rozgrywki z Magią

ostatnio zaktualizowano przez Mrs. Tracz 4 lata, 9 miesięcy temu
14 uczestników
17 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #70512
    ArtSim
    Uczestnik

    A teraz sobie myślę: w dodatku „zwierzaki” do The Sims 1 dodali rozszerzenie Okolicy Pierwszej, to co jakby było rozszerzenie tego drzewa w Wierzbowej Zatoczce?? Nadal miałaby by swój klimat lecz byłoby tam parę parcel ok.10 i zamieszkiwały je elfy i czarownice a jakby powstało rozszerzenie z końmi byłaby opcja jednorożców! A wilkołaki byłaby np. w Oazie Zdrój dziura do krainy wilkołaków.

    #71027
    PanLis
    Uczestnik

    Co do alchemii zgadzam się, była genialna w trójce, brakuje mi jej można było genialnie na tym zarobić.
    Wydaje mi się że to co wspominacie jest bardzo istotne i tak powinien wyglądać dodatek, ale pamiętajmy że to jest pakiet więc dostaniemy coś okrojonego i skoncentrowanego na jednej rzeczy czyli na świecie magii… Co dokładnie twórcy będą mieli na myśli…. IDK

    Jednak samo pojawienie się czarodziejów jest wręcz oczywiste i każdy tego chce, dodatkowe rasy nadnaturalne mogły by się pojawić ale nie robię sobie nadziei na to.
    Alchemia to jest to co chce też na pewno zobaczyć, rozwój umiejętności na tej samej podstawie co u wampirów. Księga zaklęć z której zdobywamy wiedzę podzielone na różnego rodzaju „jakość wiedzy”. Co mogło by się przekładać na naszą umiejętność. Może również śmiertelnicy mogą się bawić magią ale z losowymi skutkami jak np… śmierć :D.  Co do miejsca spotkań wyobrażam sobie okolicę podobną jak w pierwszej części gdzie przez magiczny kominek albo np poprzez zaklęcie, lub miotłę można się dostać. Tak samo jak na planetę w dodatku WwP. Gdzie można poznać innych czarodziei i wziąć udział w tylko dam dostępnych interakcjach.  Co do samych nowych okolic pomysł ArtSima jest bardzo ciekawy ale wpływał by na wszystkie okolice które są tylko dostępne w podstawce, nie każdy posiada wszystkie dodatki. Co dawało by nam tak naprawdę trzy okolice z czego jedna jest całkowicie niezaludniona od zawsze na początku gry.  Wiem że połączenie magii, wilkołaków i wampirów to wręcz kanon ale wydaje mi się że nie mogą sobie pozwolić na coś takiego nie każdy będzie miał dodatek Wampiry. Jak coś sobie pomyślę do dopisze.

    #71364
    Mrs. Tracz
    Uczestnik

    No właśnie, to tylko pakiet rozgrywki więc podejrzewam że dostaniemy tylko jedną postać nadnaturalną, skoro magia to za pewne czarownice i czarodzieje. Oby tylko dopracowali ich jak wampiry, bo kosmici i syreny to rozczarowanie (przynajmniej dla mnie, a jestem ogromnym fanem nadnaturalności w simsach). Tęsknie za czasami gdy każdy nowy dodatek wprowadzał nową rasę. Nadal brakuje mi wilkołaków czy simorośli z prawdziwego zdarzenia. Ale jeśli już  faktycznie będą czarodzieje to oby pokroju dwójeczki, czyli podział na magię dobrą i złą, księga czarów, chowańce jeśli się ma zwierzaki <3 Nie pogardziłabym też alchemią i jakiś odrębnym światem magicznym, dostępnym tylko dla magicznych simów, coś jak Sixam gdzie są sami kosmici. @artsim nie liczyłabym na coś takiego, jak już to dojdzie nowy świat gdzie i tak będą łazić zwykli simowie…

Oglądasz 3 wpisy - 16 z 18 (wszystkich: 18)

Musisz być zalogowany, aby odpowiedzieć na ten temat.