SimsCamp 2017 w San Francisco

Przeczytaj jak przebiegała wizyta w EA!

Image is not available

SimsCamp 2017 w San Francisco

Przeczytaj jak przebiegała wizyta w EA!

Image is not available
Arrow
Arrow
Slider

Dowiedz się więcej o The Sims 4 na konsole!

Zobacz przegląd konsolowej wersji gry prosto z SimsCamp 2017!

Image is not available

Dowiedz się więcej o The Sims 4 na konsole!

Zobacz przegląd konsolowej wersji gry prosto z SimsCamp 2017!

Image is not available
Arrow
Arrow
Slider

10 981
Polubień na Facebooku

6 643
Subskrypcji na YouTube

[scp code="comments"]
Komentarzy na stronie

2 737
Obserwujących na Insta

Arrow
Arrow
Slider
107
Lubię to!
Lubię to! Kocham Haha ŁAŁ Smutno $%#@$!

EA: The Sims 4 Psy i koty

Oto informacja, na którą wszyscy czekaliście! W końcu się zaczęło! Widzieliście, że to nadchodzi. My też wiedzieliśmy, że to nadchodzi. Czując radość rozpierającą każdą cząstkę mojego ciała, mogę już oficjalnie przekazać Wam wiadomość, że jesteśmy na finiszu produkcji Dodatku The SimsTM 4 Psy i koty, który pojawi się w wersji na komputery PC i Mac już 10 listopada 2017 roku.

Prace nad Dodatkiem trwały bardzo długo i moi przełożeni musieli wręcz użyć siły, by powstrzymać mnie przed wygadaniem się na ten temat. Ale teraz już mnie nie powstrzymają…

W ramach Dodatku powraca narzędzie Stwórz Zwierzaka, potężniejsze niż kiedykolwiek dotąd. Pozwoli Wam ono przeglądać nieskończoną ilość ras kotów i psów lub też za pomocą kilku kliknięć łączyć ze sobą dowolne dwie rasy, by stworzyć zwierzaka idealnego. A co z malowaniem?! Bez względu na to, czy zamierzacie dodać kilka plamek, czy tylko jedną na nosie, czy też stworzyć bardziej skomplikowane wzory przy użyciu szablonów, personalizacja zwierzaków nigdy nie była taka prosta! Aha, mamy też kostiumy dla kotów i psów. (Co – zgodnie z oczekiwaniami – oznacza, że Wasze psiaki faktycznie będą mogły popływać w przebraniu rekina).

Po przejściu w tryb życia zobaczysz, że są to najbardziej ekspresyjne, ciekawe i wyraziste zwierzaki, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Koty będą się ukrywać przed psami, wskakując na lodówkę i spoglądając z pogardą na maluczkich Simów. Zapaleni właściciele psów mogą teraz zacząć uczyć swojego psa coraz bardziej skomplikowanych sztuczek lub też brać go na spacery dookoła nowego świata, Brindleton Bay, by poganiał za ptakami i rozprostował łapy. Każdy zwierzak ma unikalne cechy, ale tylko najlepsi właściciele będą w stanie rozpoznać jego lęki, pragnienia i inne sygnały.

Gdy już wytrenujecie swojego szczeniaka i odpowiednio zaprogramujecie karmnik dla kota, sprawcie sobie miejscową klinikę weterynaryjną, aby już w poniedziałek rozpocząć pracę. Zgadza się! Teraz będziecie mogli wejść w posiadanie kliniki weterynaryjnej, wynająć idealnych pracowników, diagnozować choroby i wykonywać operacje, aby poprawić stan zdrowia okolicznych zwierzaków (a także zarobić kilka simoleonów).

Nie możemy się już doczekać, by podzielić się z Wami tym nowym Dodatkiem – jeszcze tylko chwila i go otrzymacie. Pochylcie się zatem w stronę swojego zwierzaka, podrapcie go za uchem i zacznijcie już tworzyć historie, które opowiecie wraz ze swoimi Simami i ich czworonożnymi przyjaciółmi. The Sims 4 Psy i koty pojawi się już za kilka krótkich miesięcy, a wkrótce podzielimy się z Wami nowymi informacjami na ten temat.

Do zobaczenia niebawem. Radosnego Simowania!

Kup teraz w partnerskim sklepie!

Autor nowinki

Electronic Arts Polska

Nowinka dotyczy

Data publikacji

21 sierpnia 2017 19:00

Reakcje na nowinkę

40341719

107 myśli na temat “EA: The Sims 4 Psy i koty”

    1. I dzięki Bogu bez obrazy ale moim zdaniem to było slabe wole być i mieć weterynarza w grze. A wilkołaki na pewno dojdą nie bój nic. 🙂

    2. Mi się np. podoba brak istot nadnaturalnych w dodatkach. Nie lubię nimi pogrywać. Poza tym każdy może sobie wybrać jakiego chce mieć „stwora” w grze oraz postacie są bardziej dopracowane… .

  1. Będzie można sterować zwierzakami? Co ze specjalnymi parcelami publicznymi (park psów i kotów) i jeśli będą to czy będą też jakieś festiwale zwierzaków?

      1. Tak i moim zdaniem to o wiele bardziej realistyczne i życiowe… Bo nigdy nie masz pojęcia co zaraz zrobi twój kot czy pies w normalnym życiu

      2. Na serio? Dzięki Bogu, w Trójkach nie znosilem mieć zwierzaków, bo tyle roboty przy nich, ale w Dwojkach mogółem ich mieć strasznie dużo, bo wszystko robiły same i wogole.

  2. Mam tylko nadzieję, że będzie można kontrolować zwierzaki i nimi sterować. są zwolennicy i przeciwnicy, ja jednak uważam, że całkowita kontrola to duużo lepszy wybór niż pupile, które robią ‚co chcą’. w połączeniu z czwórkowymi błędami i stającymi bez sensu postaciami, bez kontroli zwierzaki pewnie bugowałyby się non-stop.

    1. „Każdy zwierzak ma unikalne cechy, ale tylko najlepsi właściciele będą w stanie rozpoznać jego lęki, pragnienia i inne sygnały.” – to zdanie nie miałoby większego sensu gdyby zwierzęta były sterowalne, w końcu wówczas byłby wyświetlany panel potrzeb.

    2. „Grant Rodiek, a producer on The Sims 4 Expansion Packs has confirmed that Cats & Dogs WON’T be playable like in The Sims 3 Pets. He basically said that Pets will have a mind of their own, like in The Sims 2 Pets.

      It was a think that was debated for months by The Sims Team but Grant is confident that the team has made the right decision of making Pets not playable.”

        1. Gdzieś czytalam, że kodu nie będzie. Szkoda w sumie wolałam sterowanie z 3 ale to takie bardziej realistyczne mam nadzieję, że nie stworzy to nowych błędów bo to byłby koszmar nie do zaakceptowania w tej generacji. Mam nadzieję, że pojawi się mod umożliwiający kontrolowanie zwierzaków.

      1. No cóż. Są zwolennicy i przeciwnicy. Ja chyba jestem bardziej po stronie Torciki, zgadzam się, że w połączeniu z bugami itd., to nie wyjdzie to najlepiej, ale cóż—
        Klamka zapadła.

        1. Byłam w sumie podekscytowana, ale nie wiem czy poradzę sobie z takich zwierzakiem, którym nie będę mogła sterować ☺️Nie mam zupełnie cierpliwości do takich rzeczy..

    1. Prawdopodobnie to tylko Kot z teksturą Lisa. Pewnie jest identycznie jak w przypadku The Sims 3, gdzie był pokazany Kot czy tam pies (już nie pamiętam) z teksturą Pandy. 🙂

      1. Jej, może będą też wilki! Jak z the sims2. Może będzie można też zaadoptować lisa! Ach…można tylko pomarzyć….Szkoda że nie dodali koni, ale co zrobić? Poza tym wsiadasz na konia a tu, ekran ładowania?

        1. Tak, oprócz kotów i psów będzie można tworzyć i adoptować też lisy 😉
          (brzmi jak ironia, ale nie :D)

        2. skąd pomysł że bedzie można tworzyć i adoptować lisy? nikt nic takiego nie powiedział

        3. Wszyscy o tym lisie, a ja na przykład bym się mega ucieszył, gdyby po tym pustynnym świecie (oczywiście nie pamiętam nazwy, chyba jakaś Oaza) przechadzały się WIELBŁĄDY. Uwielbiam te zwierzęta (oczywiście koty bardziej). Jest to jak najbardziej marzenie ściętej głowy, ale kto mi zabroni marzyć o wielbłądzie w symulatorze życia.

  3. a konie???:(
    Co z tego że nie ma otwartego świata. Bez koni to totalnie bez klimatu, bez sensu. a także bez papużek ,jaszczurek,małych gryzoni. Cały dodatek wprowadza tylko 2 gatunki? no sorry…..
    na plus nowa kariera a reszta:((((((((

    1. Gdzie wyszłabyś z koniem ? Parcele w simsach są małe przez co pół parceli to byłaby stodoła. Taki koń stałby tylko w miejscu i nic nie robił ? Nie szkoda na to czasu i pieniędzy ? Jeśli chodzi o małe zwierzęta to i tak były tylko itemy/meble z którymi były 2 interakcje. Może będą skąd wiesz ? W zwiastunie Zwierzaków do 3 nie było pokazanych małych zwierząt 🙂

    2. Rany, to jest jedno z poglądów, które doprowadzają mnie do białej gorączki. „Cały dodatek wprowadza tylko 2 gatunki?”
      Tak! Cały dodatek wprowadza tylko 2 gatunki!!! Tylko nie tylko! To nie jest coś, co robi się w tydzień! (Wiem, tu wchodzimy w drugie myślenie, które doprowadza mnie do białej gorączki, czyli „Nie mogli zrobić więcej, takiego czegoś nie robi się w minutę”, ale o tym kiedy indziej)

      1. Myślę, że łatwiej robiło im się ten nowy świat, niż zwierzęta. To są nowe stworzenia, robione od zera, które muszą mieć masę animacji, skłonności i interakcji! (Plus jeszcze takie pierdółki, które EA lubi robić typu prychnięcie kota). A to dopiero początek.
        Zwierzęta to coś zupełnie nowego. Podziel sobie grę na podstawowe kategorie. Simowie, Lokacje. Cały Cas, interakcje, animacje, nastrójniki lecą do Simów, do lokacji Tryb Budowania, obiekty, rozgrywka, światy, otoczenia… (Wiem, kategorie na szybko zrobione i jak któś chce mi powiedzieć, że gra nie tak się dzieli i w ogóle, to nie róbcie tego, bo nie o to mi chodzi, czytajcie dalej…) Każda nowość załóżmy w Kuchni na Wypasie miała swoje miejsce w podkategoriach. A tu (przy Kotach i Psach) nie dodajemy do gotowych kategorii, tylko tworzymy nową kategorię.
        Takie myślenie jak Twoje mnie denerwuje jak jasna cholera i sorry, że na Ciebie nakrzyczałem. Ktoś się ze mną zgadza w tej kwestii?

        1. Każdy ma swoje zdanie. Konie są epickie, niesamowite i nawet gdyby stajnia miała zając pól parceli to moje simy jeździły by na nich.
          w simsy gram od 1 części, nie mam 12 lat żeby łykać od EA wszystko bezkrytycznie. czwóreczka jest śliczna wizualnie, płynnie chodzi ale co z tego skoro jest dość słabo grywalna. gdy grało się w trójke, dobrze pamięta się te wszystkie smaczki. Trudno nie porównywać tych gier, skoro nazwa sugeruje następną edycję serii. Zajęć było tyle, że nie wiedziało się od czego zacząć. to samo z interakcjami międzysimowymi, było jakieś takie bardziej. a tutaj? wszystko śliczne ale takie trochę pustawe. Konie to było coś . Oraz dodatek Supernatural, Podróże. W 4ce dostajemy namiastki tej zabawy i grywalności kosztem pięknego opakowania. Jak faktycznie będzie wyglądał dodatek zobaczymy w listopadzie. Jak na razie to będzie hype i nakręcanie a potem -kto wie , może trochę inaczej niż do tej pory? życzę tego wszystkim. I nie ma co najeżdżać na innych ludzi za wyrażanie swojego zdania. Dla mnie zabawa ze zwierzakami to była głównie zabawa z końmi oraz hodowanie drobnicy. Odbieranie tego (koni) dodatkowi dla mnie jest pozbawieniem głównej atrakcji. pozdrawiam

        2. Wiesz, Orzeszku, dobry programista, bądź zespół programistów, tak ogarną sobie pracę, żeby dodanie czegoś co MUSI być kiedyś dodane, nie będzie wymagało rozwalania kodu. Zresztą, w ogóle kod powinien być jak najbardziej elastyczny, jednak nie wszystkich sytuacji przewidzisz.
          Tutaj sytuacje mamy dość jasną – od początku Sims4 było wiadomo, że zwierzaki dojdą – więc takie pierdółki jak „dodanie kategorii” powinny być już dawno przewidziane, a część starego kodu (np. nastroje Simów) powinna być łatwo przetransferowana na zwierzaki. Pytanie tylko – czy maja tam dobrych programistów i opiekunów zespołu? Teoretycznie tak, bo przecież od początku się chwalili, że przy Sims4 będzie łatwiej kolejne dodatki łączyć z poprzendimi – taki właśnie przewidujący kod miał być. Jeżeli jednak nie mają, bo odeszli od tego elastycznego pomysłu, to sami sobie robią pod górkę i, cóż, to przecież nie jest nasza wina, więc dlaczego my mamy cierpieć i być wyrozumiali? Można to porównać do młodego małżeństwa, które postanowiło mieć trójkę dzieci i do tego dążą. Jeszcze dzieci nie mają, ale mają wybór – kupić większe mieszkanie, żeby każde dziecko miało w przyszłości swój pokój, albo mniejsze, a zaoszczędzone pieniądze jakoś zagospodarować. Małżeństwo decyduje się na mniejsze mieszkanie, mają trójkę dzieci i teraz narzekają, że jest ciasno, że nie ma gdzie się ruszyć w tym mieszkaniu, a i muszą się nagimnastykować, żeby żadne dziecko nie poczuło się gorsze bo „dla niego nie ma pokoju”. Nie widzę sensu współczuć takiej rodzinie, a narzekanie dodatkowo by mnie tylko wkurzało – w końcu mieli wybór, wiedzieli co planują, a jednak nie dostosowali się do tego co ma nadejść.

          Oczywiście powyższy wywód nie oznacza, że muszę mieć konie w grze (bo nie muszę, choć jednorożce lubiłam), odniosłam się tylko do pracy programisty.

        3. Bezkonio, tu nie chodziło o „najechanie” na Ciebie, z powodu twojej opinii. Rozumiem – chcesz konie i nic mi tam do tego. Byłem zły ze względu na twoją wypowiedź „Cały dodatek wprowadza tylko 2 gatunki? no sorry…..” Chodziło mi tylko i wyłącznie o tę linijkę. Denerwuje mnie takie liczenie, bo nowość nowości nierówna. Dla mnie to trochę tak, jakbyś porównywała 10 stokrotek z 2 baobabami. I takie – cały dodatek wprowadza tylko 2 rośliny??? Mnie rozbrajają.

          Ginewro, żeśmy się nie zrozumieli chyba. 🙂 Mi chodziło o to, że 2 gatunki to nie jest mało, zwłaszcza w Czwórkowych realich, gdzie tak jak mówię jest więcej do zrobienia, multitasking i tego typu różne rzeczy. Poza tym wyżej napisałem o co mi chodziło. 🙂

        4. A mnie chodziło o to, że EA wiedziało, że będą Zwierzaki, więc na te „multitasking i tego typu różne rzeczy” powinni być od dawna przygotowani 😉 Te „tylko 2 gatunki” nie powinny być dla nich ciężką pracą, ale nie oznacza to, że żądam kolejnych dwóch 😉

        1. Ponieważ na Twitterze pojawiła się wypowiedź, którą Shakuahi wkleiła w komentarzu pod artykułem „Cztery zdjęcia z dodatku Psy i Koty”, którą pozwolę sobie to skopiować. 😉
          „Grant Rodiek, a producer on The Sims 4 Expansion Packs has confirmed that Cats & Dogs WON’T be playable like in The Sims 3 Pets. He basically said that Pets will have a mind of their own, like in The Sims 2 Pets.
          It was a think that was debated for months by The Sims Team but Grant is confident that the team has made the right decision of making Pets not playable.”

  4. Nosz kurde, na początku wszyscy „KIEDY ZWIERZAKIII?!?!?!?!?”, jak twórcy ogłosili że się pojawią, to znowu „ŁEEE, ALE BRZYDKIE, A GDZIE KONIE, CHOMIKI, ALE GUPIO ŻE NIE BĘDZIE SIĘ DAŁO NIMI GRAĆ, DO TYŁKA!!!!”
    LUDZIE!!! Proszę, cieszcie się tym co macie, a jak wam się nie podoba, no to po prostu nie grajcie. Wasze marudzenie niestety niewiele da.
    Dziękuję, miłego wieczoru, dnia, cokolwiek 😉

    1. Żeby nie było: jestem trochę zawiedziona, no bo liczyłam na coś więcej, ale hej, są też fajne rzeczy, na przykład możliwość zrobienia tęczowego kota ;P
      Nie mówię oczywiście o wszystkich komentarzach, ale po prostu część ludzi jest wiecznie niezadowolona i to mnie irytuje ;P dobranoc :3

    2. No wreszcie ktoś mądry! Cały czas wszyscy wybrzydzają to wkurzające… doceńcie to co macie a nie księżniczkujcie!

    3. Cieszcie się tym co macie?
      Nie po to wydaje się 120zł na dodatek żeby cieszyć się, że w porównaniu do 3 części tak mało wprowadza. Place więc wymagam i żadnego „Cieszcie się tym co macie” :V

  5. Oczywiście widzę, że dużo osób jest negatywnie naswtowionych. Tyle czasu były jęki o zwierzaki a jak już one mają być to też źle. Czemu nie ma koni?!(A chcielibyście grać końmi w zamknięty
    Świecie?) Czemu nie ma malych zwierzakow?!?(Powinnismy się już przyzwyczaić do tego, że EA lubi wszystko rozdrabniać) Nieralostyczne!!!!(A simowie to może są?) Czemu nie bedzie można nimi grać?!?(a swoim kotem też sterujesz?)Ludzie opanujcie się! Polityka EA jest jaka jest i jej nie zmienimy, ale cieszmy się z tego co dostajemy. Moim zdaniem zwierzaczki urocze, wpisują się w klimat gry^^ Czekam by stworzyć pierwszego zwierzaczka i wprowadzić go do mojej rodzinki^^

    1. „Czemu nie ma malych zwierzakow?!?(Powinnismy się już przyzwyczaić do tego, że EA lubi wszystko rozdrabniać)” – hej, hej, z takimi komentarzami to akurat nie wychodź. Bo zaraz będzie, że „powinnaś się już przyzwyczaić, że nauczyciel cię nie lubi i się z tym pogodzić”, „powinnaś się przyzwyczaić, że mąż cię bije i nie skarżyć się na niego”. Nie powinniśmy się do czegoś takiego się przyzwyczajać. Bo równie dobrze ty powinnaś się przyzwyczaić, że ludzie będą o to smęcić, więc po co twój komentarz?
      Inna sprawa, że zanim były zapowiedzi o Zwierzakach, EA wspominało o pakiecie „małe żyjątka”, więc można się było tego spodziewać, ALE NIE „powinniśmy się przyzwyczaić”.

      1. Ale porównanie polityki EA do bicia żony? Serio? Nie popadaj w przesadę. Nauczyciel mnie lubi? Ma prawo i ja nic do tego, nie powinnam mieć. Przywyknąć i tyle, przecież go nie zmienię. Ludzie, po prostu lubią marudzić i zawsze znajdą do tego powód. Ja nie popieram polityki EA ale już się przyzwyczaiłam do tego i staram się kupować wszystko jak najtaniej, czy to w zestawach czy na przecenach. A małe zwierzaki, pamiętam, że były w ankiecie, więc wcześniej czy później się pojawią, zwyczajnie denerwuje mnie marudzenie na wszystko co zrobi EA. Chcieli zwierzaki mają zwierzaki, poza tym to tylko zwiastun może się okazać, że będzie tego troszkę więcej(chociaż, raczej nie spodziewajmy się tego). Taka polityka już trwa 3 lata, marudzenie nic nie da, walka z wiatrakami.

        1. Dlatego było stopniowane – od przyzwyczajenia się do niesprawiedliwości nauczyciela „bo cię nie lubi”, do żony. No i druga sprawa – ludzie, a zwłaszcza Polacy, narzekali, narzekają i będą narzekać. Powinnaś się już przyzwyczaić, takie narzekactwo trwa już od zarania dziejów, twoje marudzenie nic nie da, walka z wiatrakami.

      1. To jest gra! Ludzie przestańmy się czepiać szczegółów seio😂 Zamiast się cieszyć, że słońcu są zwierzaki to tylko są problemy😂 Argument o kocie był odnośnikiem do tego, że wszyscy mówią jakie to TS4 jest „nierealistyczne” i „mało rodzinne”. To teraz będą mieli skaczące i psocące pupile, też źle😂 Trzeba się trochę wyzbyć polskiego cebulactwa i buractwa i zacząć się cieszyć małymi rzeczami 😉

  6. szkoda ze zwierzaki nie będą grywalne ale dzięki temu będą bardziej realistyczne i spontaniczne
    mi się bardzo podoba szczególnie tworzenia zwierzaka i ich słodkie animacje jestem zadowolony z tego dodatku

  7. TAK! Nareszcie ludzie przestaną pod każdym postem Simsów pisać „Kiedy Zwierzaki???!??!?!?”! Tylko szkoda, że nazwa dodatku to „Psy i Koty, a nie tradycyjnie „Zwierzaki”. Pies i kot to już dwa zwierzaki, więc mogli przynajmniej nazwę zostawić… Ale poza tym to już nie mogę się doczekać!

  8. Jako nałogowy hejter obecnej serii (nie bez przyczyny – w dzień premiery pobiegłam do sklepu po The Sims 4, a po zainstalowaniu grałam może 3 godziny i żałowałam, że wydałam na nie pieniądze) pragnę poinformować, że jest to pierwsza rzecz do Simsów 4, która ucieszyła moje oko. Mam nadzieję, że w dniu premiery, dodatek okaże się tak ciekawy, jak na zapowiedziach. 😀

  9. W the sims3 na konsole. Nie było koni i był zamknięty świat, oraz nie było małych zwierzaków… ale i tak mi się podobała. Były nowe cechy, nie było cechy miłośnik koni… ale były cechy takie jak uczulenie na sierść i nie cierpi zwierząt. Były fajne misje (zadania) dla naszych simów i zwierzaków. Pies mógł zostać policjantem, a kot grabarzem, mógł też łapać duchy. I waz za skocze… była kariera WETERYNARZ (nie pamiętam jak ona dokładnie się nazywała) niestety była ona tylko raz w tygodniu i nie można było prowadzić naszych simów…gdy kupiłam sobie nowego laptopa i kupiłam sims3 zwierzaki… o wiele mi się mniej podobała choć były konie i małe zwierzaki… (TO TYLKO MOJE ZDANIE) 😛 😉

  10. Ja na to nie czekałem, bo zajmowanie się zwierzakami w trójce było nudne i męczące. Jeszcze trzeba było się cały czas z nimi bawić. Ale ten dodatek kupię, bo zwierzaki zajmują się aby same i fajnie. W dodatku miasto wygląda cudownie. Jeszcze tylko ‚4 Pory Roku’ i będzie okej.

  11. Gram już prawie tylko w trójkę. Moim zdaniem twórcy gry poszli na łatwiznę, żeby zdobyć kasę. Najgorzej, że nie będzie można sterować zwierzakami i nie będzie na to kodu. Trójeczka najlepsza <3.

    1. Nie, że jestem jednym z tych co ciągle zrzędzą na czwórkę, ale moim zdaniem trójka jest po prostu lepsza, a dodatki są bardzo urozmaicone. Szkoda, że nie będzie koni. Ale po co konie jak nie ma otwartego świata?

      1. Może to dobrze, że zwierzętami nie można kierować. Nigdy nie wiadomo co zrobi kot czy pies. Ale narzędzie stwórz styl jest cudowne.

  12. Wiele osób narzeka, że brak otwartego świata to cofanie się wstecz, bo przecież w trójce było, a w dwójce nie i w Czwórce powielono wiele takich sytuacji. Ja nigdy jakoś specjalnie na to nie narzekałam, bo szczerze mówiąc zwyczajnie mi to nie przeszkadzało. Niestety, ze Zwierzakami (a raczej Kotami i Psami) zauważyłam te samą prawidłowość. Bo Trójka pod względem sterowania zwierzętami poszła do przodu, a w tej odsłonie znów się cofamy. Ja wiem, są osoby które się cieszą, a inne odmawiają przez to kupna dodatku. Ja osobiście jestem w 100% za sterowaniem pupilami. Bo samowolka w połączeniu z błędami, które nie oszukujmy się – są w grze, może często powodować problemy. No cóż, decyzji EA już nie da się zmienić – sama nie wiem jak będzie to wyglądać. Ja wiem, że dodatek chcę kupić (i to w wersji pudełkowej), ale na pewno nie jak poprzednie – w dniu premiery, bo w przypadku Kotów i Psów chciałabym na początku obejrzeć jednak te First-Looki i zapoznać się z tym sterowaniem, zanim zdecyduje się na zakup. Mam nadzieję, że wyjdzie jakiś mod na sterowanie, no chyba że jakoś magicznie uda mi się przekonać samą siebie do takiego systemu 😉

    1. Jeszcze naszła mnie taka refleksja, dlaczego oprócz ciągłego budowania się nie podoba mi się idea niegrywalnych zwierząt. Tak sobie pomyślałam, że to trochę jakby zwierzęta były przedmiotami, a nie członkami rodziny. Ja wiem, to tylko gra, ale pomyślałam, że może kogoś zainteresuje takie stwierdzenie.

      1. Totalnie się z tobą zgadzam. Sims 4 według mnie to porażka na całej linii. Grałam w wersję próbną i utwierdziłam się, że tego nie kupię. Dodatkowo polityka EA w tym mnie utwierdza. Jednak żerują oni na młodszych osobach, które myślą, że „to tylko 120 zł, o co masz pretensje, a twórcy tyle czasu to robili”, a nie „to 120, czyli 1,5 dnia pracy”.
        Generalnie przy tej masie bugów, które obserwuję oglądając czasem jakiś gameplay, typu idzie Sim do lodówki i przed nią staje, zamiast usiąść, przez co blokuje resztę domowników, czy ustawianie się do zdjęcia przez połowę mapy, to pomysł, aby zwierzęta były niegrywalne jest niezbyt dobry. Wydaje mi się, że jeszcze bardziej zbugują one grę i występować będą błędy na zasadzie „o, tu stoi pies, umrę z głodu albo się zsiusiam”. Nadto to nie jest prawdziwe życie, bo jeśli ta gra miałaby być tego odzwierciedleniem to nasza decyzja powinna się kończyć na 1 granym Simie, który swoim działaniem może prowadzić do określonych interakcji, a awanse w pracy zdobywa się powoli, a pieniądze nie leżą na ulicy (chodzi mi o skałki, czy kapsuly, które można sprzedawać za dobre kwoty).

  13. Ja osobiście uważam, że trochę szkoda, że zwierzaki będą pogrywały własnym życiem 🙁 Kupiłam dodatek przedpremierowo z myślą, że będę mogła sterować zwierzakami w the sims 3, a tu co? Tak nie będzie ;/
    Słabo trochę …

  14. Czyli jeśli dobrze zrozumiałam weterynaria będzie prowadzona w ten sam sposób co sklep, tak? Nie będzie to kariera tylko ,,biznes”? 🙁

    1. Dokładnie. Przynajmniej na to wychodzi. Ale wygląda na to, że tym razem Twój sim będzie mógł być tym weterynarzem, a nie…

      1. Z jednej strony bardzo się cieszę, że będzie można w ogóle nim być bo swoją przygodę z The sims zaczęłam od trzeciej części i własnie tam bardzo brakowało mi tej kariery. Nie wiem jak było w poprzednich częściach. Liczyłam na to, że będzie ona dostępna w czwórce, no ale szkoda że jako biznes a nie kariera. 🙁

  15. Da się sprzedać lub oddać szczeniaka jakiemuś simowi? Jak nie to fajnie by było jak by to dodali w jakiejś aktualizacji…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *