Tłumaczenie wpisu Rachel Franklin

Mamy już dla Was tłumaczenie dzisiejszego wpisu Rachel Franklin. Przygotował je dla Was Michał "bunny" 😉 Rozwińcie newsa, aby przeczytać cały artykuł. Producentka wyjaśnia dlaczego w grze nie znajdą się baseny i małe dzieci. Wspomina też ona o demo Stwórz Sima i najbardziej rozbudowanej części gry – emocjach. Zapraszamy do lektury. 🙂

Witajcie Simomaniacy,

Do premiery The Sims 4 zostało mniej niż 60 dni, a ja mam jeszcze tak dużo do powiedzenia! Pozwólcie, że zacznę od wyjaśnienia decyzji o nie umieszczeniu w grze małych dzieci oraz basenów, jako że wielu z was było tym zaniepokojonych.

Jesteśmy wam winni wyjaśnienia, dlaczego elementy te nie pojawiają się w bazowej wersji The Sims 4. Przyczyną jest zupełnie nowa technologia i systemy, które wbudowaliśmy już w podstawie – nowy system sztucznej inteligencji i animacji, nowe narzędzia pozycjonowania dźwięków, nowa mechanika ruchów, nowa inteligencja i wiele innych „nowych” rzeczy. Wizja The Sims 4 to zupełnie nowe doświadczenie, które zapewni Simom głębsze i bardziej wyjątkowe życie – przez emocje, cechy charakteru, zachowania i interakcje. Aby to zrobić, technologia wymagała aktualizacji już przy fundamentach.

Gdy siedliśmy i spojrzeliśmy jeszcze raz na wszystko, co chcieliśmy zrobić w grze, całą nową technologię, którą chcieliśmy wprowadzić, wiedzieliśmy, że nie obędzie się bez kompromisów, które zawiodłyby naszych fanów. Ciężki orzech do zgryzienia, uwierzcie mi, dlatego zrealizowanie wizji The Sims 4 wymagało wiele koncentracji. Koncentracji na zrewolucjonizowaniu samych Simów. A więc zamiast wprowadzać nową grupę wiekową, jaką są małe dzieci, zagłębiliśmy się w nowe opcje, które ożywią Simów: pełne głębi (i często zabawne) emocje, bardziej wiarygodne ruchy i interakcje, więcej narzędzi w trybie Stwórz Sima, a także bardziej realistyczne (i czasami dziwne!) zachowania Simów. Zamiast basenów, rozwinęliśmy nowe kluczowe opcje w trybie budowania: nieograniczone manipulowanie, budowanie domów pomieszczenie po pomieszczeniu oraz możliwość łatwej zmiany już tych stworzonych, aby uczynić najbliższe otoczenie jeszcze bardziej interaktywnym dla twojego Sima.

Podsumowując, The Sims 4 jest zupełnie nową grą i odczuwa się różnicę w rozgrywce. Zauważycie nową technologię, gdy tylko pierwszy raz uruchomicie grę.

Dam wam jeden przykład tego, co ciągle zaskakuje mnie, gdy mówimy o tym jak sprawić, by The Sims 4 było dla was, graczy, wyjątkowe osobiste. Wspomniałam o trybie Stwórz Sima, który według mnie, jest nadal jedną z najbardziej znaczących funkcji w całej grze. Oprócz bycia komicznie zabawnym, teraz buduje się w nim prawdziwą osobowość. W The Sims 4 wprowadziliśmy siedem różnych sposobów chodzenia, aby pozwolić Simom na wyrażenie siebie. Aby mogły zaistnieć w grze, musieliśmy stworzyć 75 odmiennych animacji. To jeszcze nie koniec. Każda emocja w The Sims 4 ma swoje odzwierciedlenie w widocznej reakcji lub sposobie poruszania się. Nie trzeba już patrzeć na interfejs, by zobaczyć, co czują Simowie – wystarczy popatrzeć na ich twarze, postawę, ruchy. To dlatego ujrzycie około 320 nowych animacji związanych z emocjami, jak również 600 reakcji na obiekty.

W The Sims 4 naprawdę widać głębię! Po raz pierwszy Simy zachowują się jak prawdziwi ludzie. Mogą wchodzić w interakcje także z grupami, a nie tylko z jednostkami. Stojący Sim może rozmawiać z siedzącym. Mogą wykonywać wiele działań jednocześnie (jedzenie, oglądanie telewizji i rozmawianie? Brzmi dokładnie jak mój typowy wieczór!). Możesz także nałożyć kapelusz na dowolną fryzurę lub dopasować buty do dowolnych spodni… hmm, może tylko mnie to obchodzi.

Ale to właśnie ważna część The Sims 4. Obchodzą cię takie rzeczy. Bo teraz MOŻESZ. Emocje dotykają każdego systemu gry i każdej części wewnątrz niego. Multi-tasking kompletnie zmienia to, jak twoi Simowie zachowują się przez cały dzień i wchodzą w interakcje z otoczeniem dookoła nich. Nowe narzędzia: Stwórz Sima i Tryb Budowania zmieniły nasz sposób patrzenia na tworzenie Simów i ich domów.

Ale pozwólcie nam to pokazać, zamiast tylko o tym mówić: demo The Sims 4: Stwórz Sima będzie dostępne jeszcze tego lata dla każdego, kto będzie chciał zagrać. Jesteśmy w trakcie wprowadzania wczesnej wersji testowej (trial), a niedługo roześlemy zaproszenia do ograniczonej liczby fanów, by pomogli nam wszystko przetestować. Zaraz po tym wszyscy otrzymacie możliwość poczucia głębi, osobowości oraz emocji, które są częścią nowych Simów.

I jeszcze jedna rzecz – zachwyciło nas to, że ponad 1200 ludzi odwiedziło nas na E3, żeby zobaczyć The Sims 4 w akcji, ale chcemy, żebyście wy także to zobaczyli. W ciągu następnych dwóch tygodni pojawi się 15-minutowy materiał z Trybu Życia (z kompletnym interfejsem). Nie możemy się doczekać, by dowiedzieć się, co o nim myślicie.

Cały team pracujący w The Sims Studio dziękuje za wasz odzew i wsparcie. Wlewamy całe swoje serce w każdą linijkę kodu gry, każde dzieło sztuki i każdego Sima, którego stworzymy. Budujemy zupełnie nowe Simowe doświadczenie, które będzie można rozwijać dzięki waszym opiniom i reakcjom. Myślimy, że raz jeszcze pokochacie pogrywać z życiem.

– Rachel

Tekst przetłumaczył dla nas: bunny

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

51 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładnie wybrneli z kłopotów ze strony fanów podsumowując wszystko co dobre w The Sims 4 i składając nowe obietnice

  2. Czy ja dobrze widzę? Film z gameplaya? No własnym oczom nie wierzę.. A co do demo CAS.. To byłem pewny że ono wyjdzie. EA za mocno go wypromowało więc nie mieli opcji, a poza tym zawsze wychodzi, więc to by było kolejne oburzenie ze strony fanów 😛

    • Właśnie przeczytałem na innej stronie, że będzie w tym demo ta intrygująca „Galeria”. W komentarzu ktoś napisał, że będzie możliwość pobrania Basi i Olliego z filmu z historiami. Bardzo się cieszę! To moje ulubione postacie jak na razie! Na pewno pobiorę 😀

      • Już galeria? W demo? 😮 Może się nie znam, jak tak, to przepraszam, ale nie wyobrażam sobie galerii w wersji demonstracyjnej gry… Chociaż, kto wie. Nie jestem ekspertem od takich rzeczy. 🙂 Zależy jeszcze, jak dokładniej ma wyglądać ta galeria.

    • Dla mnie też ekrany ładowania to najgorsze zło… Czasem nadal gram w sims 2- i ekrany niesamowicie mnie irytują ( a trwają, pomimo wielu dodatków, akcesorii i modów ok. pół minuty- minutę).
      W sims 3 uwielbiałam otwarty świat, to był chyba jedyny powód, dla którego troszkę bardziej wolałam sims 3 od sims 2…

  3. Jedzonko na zdjęciu jest cudowne :-)) :pizza: :bowl: :plate: :can: :cake: ! nie jak kolorowa papka z trójki :laugh:

  4. W dwójce ani w trójce zupełnie nowa technologia jakoś nie przeszkodziła w dodaniu małych dzieci i basenów. Ich tłumaczenie jest śmieszne. W zasadzie zrobili tylko trzy grupy wiekowe, cofając się do czasów The Sims 1, kiedy była kołyska, dziecko i dorosły. Teraz mamy niemowlę, dziecko i dorosłego rozdzielonego na cztery podgrupy.

    Podali statystyki dotyczące liczby animacji, ale to są zupełnie puste liczby, dopóki nie podadzą analogicznych statystyk z poprzednich części.

    Śmieszne jest też to ciągłe gadanie o emocjach, których nie mieli jeszcze okazji ani razu przedstawić w żadnej relacji z gry. Były tylko jakieś historyjki, mało zabawne zresztą.

    Jednak najbardziej boli mnie brak postępu historii. W trójce może nie było to do końca dopracowane rozwiązanie, ale przynajmniej było… A jeden z modów Twallana zdołał je poprawić. W czwórce zaś nie będzie czego poprawić. Nawet nie wiadomo, czy będzie możliwość stworzenia moda, który doda postęp historii.

      • NRaas StoryProgression sprawia, że miasto tętni życiem. Miastowi łączą się w pary, pobierają, romansują, rozwodzą, mają dzieci, zdobywają pracę, awansują, uczą się umiejętności itd. itp. Wszystko to odbywa się bardzo dynamicznie, w przeciwieństwie do wbudowanego postępu historii. Jest mnóstwo opcji do ustawienia, łącznie z tempem, w jakim ma się rozwijać miasto. Polecam. Gra się z tym o wiele lepiej (jeśli kogoś interesuje życie w społeczności, a nie w czterech ścianach swojego domu). 🙂

        • Jak pobrać tego moda? Mógłby ktoś mi dokładnie wyjaśnić? ?:-) Kiedyś pobierałam mody z tej strony i nie miałam z tym problemu, ale to było dawno temu i teraz nie mam zielonego pojęcia jak pobrać ten 🙁

        • U góry masz link, wszystko jest opisane a download jest na samym dole 🙂

        • No taaak, dopiero teraz skapnęłam się, że to ten pierwszy mod z listy… spoko, dzięki 😉

    • Analizując Twój post można stwierdzić że w TS2 i TS3 były cztery grupy: Małe dzieci (z podgrupą niemowlęcia), dzieci i dorośli rozdzieleni na cztery podgrupy. W TS4 też są 4 grupy tylko z jedną podgrupą mniej.

      Statystyki to faktycznie puste liczby.

      Historie nie mają być zabawne tylko mają pokazywać TS4 (poza tym amerykański humor). A emocje pokazywali. Trzeba umieć czytać między wierszami, albo lepiej powiedzieć patrzeć między lektorem.

      Ja tam w TS3 cały czas mam wyłączony postęp historii więc mi to nie przeszkadza. 😀

      A baseny i grupę małe dzieci na pewno dodadzą tylko nie w podstawie. Skoro musieli się tłumaczyć to sądzę że przemówiło im to do rozsądku.

      I jak już ktoś napisał coś za coś.

      • W TS2 niemowlęta i małe dzieci bardzo się różniły, nastolatkowie i dorośli również. Emeryci nawet lekko się różnili. Mieli lekkiego garba. 😛
        Po 10 latach mamy 3 wzrosty w grze… To jest postęp?
        Dla porównania gra innej firmy:
        Rok 2004-tnij.org/gta-2004/
        Rok 2013-tnij.org/gta2013/

      • W dwójce i trójce było pięć grup: niemowlę, małe dziecko, dziecko, nastolatek (był innego wzrostu, miał oddzielne animacje) i dorosły (czyli młody dorosły, dorosły i emeryt, chociaż nie wiem, czy w trójce nie zaliczyć emeryta jako oddzielną grupę).

        Nie pokazywali zachowania simów w zwykłej grze, bo nie było jeszcze gameplaya z trybu życia. Były tylko ustawione scenki.

        • Tak były to ustawione scenki, ale pisałeś o emocjach a nie o zachowaniu :3 a emocje pokazali

        • Miałem na myśli emocje, które by nie były wymuszone, które wynikałyby z samej gry i nie zostały zaplanowane i ustawione na potrzeby filmiku. 😉

  5. ”Zamiast wprowadzać nową grupę wiekową, jaką są małe dzieci, zagłębiliśmy się w nowe opcje, które ożywią Simów”
    Aha, czyli małe dzieci to nowa grupa wiekowa, której nigdy wcześniej nie było.
    A na co mi ich ”technologia”, skoro skopali sprawę z tymi basenami i małymi dziećmi.
    Żenujące wytłumaczenie.
    Chcą ożywić Simów? Niech nie usuwają tego, co w Simsach jest najlepsze :).

  6. ”zamiast wprowadzać nową grupę wiekową, jaką są małe dzieci, zagłębiliśmy się w nowe opcje, które ożywią Simów”
    Czyli, że małe dzieci, to nowa grupa, której nigdy wcześniej nie było?
    Jak chcą ożywić Simów, to niech nie usuwają tego, co jest najlepsze.
    Żenujące wytłumaczenia. Skopali sprawe z basenami i małymi dziećmi i nie mają odwagi się przyznać…

    [ Napisałem komentarz jeszcze raz, bo tamten się chyba nie wysłał 😛 ]

  7. Złożyli za dużo obietnic, których nie spełnili… Mogli nic nie mówić i nie miałabym im tego za złe, a tak to tylko narobili nadziei i teraz jest rozczarowanie :-(( Ten wpis mnie nie przekonuje, ocenię, jak zobaczę na własne oczy to, o czym tak cały czas gadają – emocje, bo CAS już widzieliśmy.

  8. Tak,tak,tak nowe emocje, wywalili basen bo nie było już miejsca, ale narzędzie do budowy…Fontann się zmieściło?

  9. Ciekawa rzecz… Bo o ile pamiętam, to gra- przez pierwsze 2 lata była tworzona jako gra multiplayer, co zmuszało do pewnych… ograniczeń… I w tym problem- projekt się nie powiódł, zrezygnowano z on-line, ale porzucić go to by była zbyt duża strata pieniędzy. Tak samo zaczynanie od początku- był więc kontynuowany.
    Ja mówię, co słyszałam i przytaczam dedukcję pewych ludzi ^.^

  10. Niech EA się nawet nie tłumaczy, bo analogiczna sytuacja wystąpiła w Sim City. ,, Nie będzie trybu offline, ponieważ wasze komputery nie są w stanie wykonać niezbędnych obliczeń do funkcjonowania gry „. A po kilku miesiącach łatania gry? Niespodzianka: tryb offline.

  11. Skupić to oni się mogą na desce klozetowej.

    Nowoczesna technologia, oni chyba tworzyli tą grę jak wychodziła dwójka albo jedynka :quiet:

  12. Mogli za miast małych dzieci usunac młodych dorosłych, i dostać mnie przekonali chyba jednak kupie 🙂 i piszą ze demo bedzie tego lata a po premierze tez bedzie lato 🙂

      • Istnieje coś takiego jak lato meteorologiczne i astronomiczne. 4 września według astronomicznego to jeszcze będzie lato, natomiast jeśli chodzi o lato meteorologiczne to się zobaczy. To tak żeby rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie lata 4 września ^^.

    • Ale to usunięcie raczej jest niepotrzebne 😛 Młodzi dorośli mają takie same animacje co dorośli, więc różnią się od nich tylko drobnymi szczegółami.

  13. Darko, about sim, it would be simply reblkramae if you all the same can load it!! 😀 Yours sim so handsome and hot !!!!!!!!!! :DWe with impatience wait for your decision!!!! 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories