Blog: Modyfikowalny jest ten świat

Na stronie TheSims.com pojawił się nowy blog dotyczący serii The Sims 4. Tym razem informacja dotyczy modyfikacji gry. Wpis informuje nas, że w tej serii gra domyślnie zainstaluje nam folder Mods (w poprzednich seriach sami musieliśmy go tworzyć), do którego będziemy mogli wrzucać nasze mody. Dodatkowo, twórcy wydadzą specjalne instrukcje, które pomogą fanom w tworzeniu modyfikacji. Korzystacie z jakichś modów w The Sims 3?

.::ROZWIŃ ABY PRZECZYTAĆ::.


Hej, Simomaniacy!

Od pierwszego wydania The Sims wspieraliśmy kreatywność graczy. Narzędzia będące częścią gry, takie jak Stwórz Sima lub Tryb Budowania, przez lata były rozwijane i doskonalone, oferując coraz więcej możliwości i coraz większą intuicyjność użytkowania.

Wiemy, że niektórzy z naszych fanów przesunęli granice jeszcze dalej i z uczuciem oraz wielką dokładnością tworzą własne zmodyfikowane materiały do The Sims. Wasza nieograniczona wyobraźnia była dla nas niezwykle inspirująca i nie chcieliśmy blokować tej pasji tworzenia. I o tym właśnie jest ten blog: O zmodyfikowanych materiałach i The Sims 4.

Myślą przewodnią, którą kierowaliśmy się podczas tworzenia The Sims 4, było wyzwolenie kreatywności graczy, Waszej kreatywności.

Zbudowaliśmy The Sims 4 w oparciu o zupełnie nową technologię i platformę, które nie tylko umożliwiają działanie gry nowej generacji, ale również są na tyle elastyczne, że dostosowują się do przyszłych potrzeb, między innymi umożliwiają działanie graczom pragnącym tworzyć własną zawartość.

Wciąż jesteśmy na początkowym etapie, ale ciężko pracujemy nad funkcjami, które ułatwią graczom dodawanie, kontrolowanie i usuwanie zmodyfikowanych materiałów. Chcemy też zminimalizować ryzyko zniszczenia zmodyfikowanych materiałów graczy przy aktualizacjach i ulepszeniach gry.

  • Dlatego pierwszym krokiem było stworzenie folderu Mods Directory. Ci z Was, którzy już zainstalowali demo Stwórz Sima, mogą znaleźć folder Mods Directory w folderze User Data. To właśnie tu możecie zapisywać stworzoną przez siebie zawartość, bez konieczności zagłębiania się w pliki gry*. Dzięki temu folderowi własne materiały modyfikowane łatwiej jest kontrolować, ponieważ nie są zbyt mocno powiązane z samą grą.

 

  • W ciągu kilku nadchodzących tygodni opublikujemy podstawowe instrukcje dotyczące struktury plików i ich „odkodowania”, które pomogą zrozumieć współdziałanie materiałów zmodyfikowanych z The Sims 4.

 

  • Tworzymy też specjalną sekcję na naszym forum, która będzie zarezerwowana dla rozmów na temat tworzenia zmodyfikowanych materiałów i własnej zawartości. Możecie tam dzielić się swoimi doświadczeniami, szukać pomocy innych Simomaniaków i omawiać swoje pomysły z zespołem Studio.

Zauważyliśmy już kilka zmodyfikowanych elementów do The Sims 4 Demo Stwórz Sima i widzimy, jaką dają Wam radość. Uwielbiamy kreatywność naszych fanów i uważamy, że naszym zadaniem jest pomóc Wam w dzieleniu się kreatywnymi pomysłami z całą społecznością The Sims. Jesteśmy dopiero na początku fantastycznej podróży, podczas której będziemy odkrywać The Sims 4. Chcemy odbyć tę podróż razem z Wam, ramię w ramię.

Dziękujemy!

Lyndsay Pearson (Starszy Producent)

Darren Gyles (Dyrektor Techniczny)

*Należy pamiętać, że nie prowadzimy wstępnej kontroli zmodyfikowanych materiałów, dlatego trzeba zachować ostrożność, dodając zmodyfikowane materiały do plików gry.

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

9 KOMENTARZE

  1. Mody nie dla mnie :P. Niektóre owszem są spoko, znaczy pomagają w grze, jak na przykład MasterController czy jakoś tak. StoryProgression też był dobry.
    Mam też nadzieję, że w Czwórce nie będzie błędu ze skrzynką pocztową – wiecie co mam na myśli? 🙂
    Sim idzie do skrzynki wyjmuje listy/paczki i resetuje sie 😛 strasznie irytujące :/.

  2. Mam nadzieję, że mody naprawcze nie będą potrzebne w przypadku Czwórki. W Trójce niestety są wręcz niezbędne do poprawnego działania gry.
    Kreatorom ciężko będzie tworzyć modyfikacje, skoro nie mają porządnej bazy do tego – Czwórka ma tak niewiele funkcji, np. totalny brak postępu historii.
    Co do CC, to na pewno skorzystam z zamienników elementów samego Sima – oczy, włosy, skin itp. Ewentualnie ciuchy EA-match, jeśli w grze będzie mało albo przynajmniej rekolory.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories