Od opublikowania oficjalnego zwiastuna The Sims 4 Uniwersytet, twórcy odpowiadają na pytania fanów dotyczące rozszerzenia. Na profilach SimGuru na Twitterze można znaleźć wiele ciekawych informacji o nowym dodatku, które postanowiliśmy zebrać poniżej.
ciekawostki
- Piercing oraz rowery będą dostępne jedynie w dodatku
- W Britechester znajduje się kilka pustych parcel, na których można budować
- Roboty można tworzyć wyłącznie w grze, nie ma opcji stworzenia ich w CAS
- Zostanie dodana nowa umiejętność robotyki
- Oprócz kierunków związanych z nauką i techniką, pojawią się również te związane ze sztuką czy naukami humanistycznymi
- Pojawi się kilka minimalistycznych tatuaży dla Simów
- Toalety z kabiną będą dostępne w trybie budowania
- Prawdopodobnie pojawi się kilka nowych rodzajów śmierci
- Niektóre z robotów, które stworzą Simowie będą mogły dołączyć do rodziny
Zareaguj na nowinkę!
+1
+1
+1
+1
+1
+1
Rowery w dodatku? Czy to znaczy ze nie będzie można jeździć po innych światach? :/
W końcu nowa umiejętność! To dopiero pierwsza w tym roku jaką dostajemy, pomimo premiery już dwóch pakietów i jednego dodatku
@Przemek a co ma jedno do drugiego? Po prostu rowery będą w tym dodatku i tyle. Ich ścieżki będą pewnie takie same jak ścieżki po których biegają simowie gdy uprawiają jogging, więc będziemy mogli nimi jeździć w każdym świecie.
Ja też tak zrozumiałam 🙂 Że to po prostu zostanie wprowadzone właśnie w tym dodatku (a nie np w aktualizacji) – przecież wprowadzenie piercingu jak zrobisz simowi kolczyk w nosie to masz go też będąc w innym świecie 🙂
Ouuu… czyli będzie więcej robotów, niż tylko simbot, o ile go tak nazwą… no no!
To mi się podoba! 😀
Fajnie, też uwielbiam nowe umiejętności, choć milo by było, ze jak na dodatek, mogły by być choć dwie :3
Chociaż… lepsza jedna, niż zero, jak przy poprzednim.
I coś skąpo się dzielą nowymi informacjami, zazwyczaj to były długie listy, a tu kilka wypierdków, no mam nadzieje, że będą sypać po trochu, przez te 3 tygodnie.
A ja to zrozumiałam tak, że jednak na rowerach będzie można jeździć tylko w mieście z dodatku. No cóż, zobaczymy 15 listopada. Obym się myliła. 😛
Szkoda, że tak mało tych ciekawostek. Czekamy na więcej.
@Przemek chodzi o to, że te przedmioty będą jednym rzutem, jak np. pralki czy maszynki do lodów – w żadnym innym dodatku ich nie otrzymałeś i nie otrzymasz, więc te kszałty, które są w „Wielkim Praniu” i „Kuchni na wypasie” zostaną z tobą na zawsze i ich nie zmienisz na jakieś nowoczesne, albo starodawne pralki i maszynki do lodów, bo żaden inny dodatek ci tego nie da. A np. strój na ciepłą i zimną pogodę oraz laptop doszedł w aktualizacji i dzięki temu można z tego korzystać, nie mając dodatku „4 Pory Roku”, pakietu „Stranger Ville”, ba – w tym nowym dodatku pojawią się nowe laptopy.
@Przemek Na pewno będzie można
Tatuażów XD
Czekam na roboty w rodzinie, ale i tak najbardziej mnie zaintrygowały śmieci?
Przepraszam miało być „śmierci” źle przeczytałem?
Nadrobiłem wreszcie wszystkie posty o studiach i póki co wypadają one dosyć słabo. Nie licząc robotów i prawdopodobnej niepełnosprawności, nie ma tu nic co by mnie zachęciło do kupienia tego. Mam nadzieję, że gdy pokażą wreszcie na kolejnych zwiastunach wykłady, to moje zdanie się zmieni.
@Pquest Gdzie jest napisane, że będzie niepełnosprawność? Ta mechaniczna ręka nie musi świadczyć o tym, że to pojawi się w grze. To tylko Twoja interpretacja oraz wielu innych osób. Nie twierdzę, że to nie może się pojawić, ale wystarczy spojrzeć na tematykę dodatku oraz fakt, że wprowadzenie niepełnosprawności do gry wiązałoby się z pewnymi kosztami i, jak sądzę, pochłonęłoby to zbyt dużą część budżetu tego rozszerzenia. Wtedy na studia niewiele by zostało. To tylko moje zdanie i oczywiście mogę się mylić.
@Kariethen Radzę czytać dokładnie 😉 Napisałem „prawdopodobnej niepełnosprawności”. Nigdzie nie napisałem, że będzie to na 100% oraz że będzie się ona jakąś dużą częścią tego dodatku. Bardziej bym się nastawiał, że jeśli faktycznie się ona pojawi, to tylko jako brak ręki – mechaniczna ręka. Poza tym, jeśli EA na prawdę chciałoby to wprowadzić, to przecież nie musieliby tego robić jako część dodatku, a np. jako aktualizację lub jako osobne rozszerzenie. W takim przypadku nie byłoby zagrożenia, że budżet jakiegoś dodatku byłby okrojony na główną tematykę i niepełnosprawność 😛
@Pquest Ok, ale nigdy nie było mówione, że niepełnosprawność pojawi się w grze. Owszem, była ona wspominana przez twórców, może nawet była/jest rozważana, ale nigdzie nie jest napisane, że się pojawi w grze. To jest raczej coś trudnego do zrobienia i nie wiemy czy faktycznie zostanie to wprowadzone. Nie wiem dlaczego zakładasz, że jest ona „prawdopodobna”. To już są raczej nasze życzenia. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się, że kiedyś SimGuruGrant wypowiadał się na temat wprowadzenia tego w grze. Nie wiem czy to on był pomysłodawcą, ale skoro teraz zajmuje się innym projektem to być może ten plan umarł razem z nim. Oczywiście to nie przekreśla dodania tego elementu do gry. Mimo wszystko wstrzymałbym się z używaniem słów typ „prawdopodobnie” itd. Wciąż jednak możesz mieć rację.
Kariethen oczywiście, że nie będzie żadnej niepełnosprawności 😉 jestem pewna, że co najwyżej będzie to do zdobycia jako bonus odblokowywujac jakiś poziom umiejętności/kariery/zdobywając ocenę na studiach. Będzie robić za zwykły element garderoby. O ile nie będzie po prostu do kupienia, jest już coś takiego. Chyba jakiś taki hełm na głowę czy coś w tym stylu. Może stać na półce i można to chyba założyć.
@Smerfetka Mnie nie musisz tego tłumaczyć. Już o tym napisałem. Innymi słowy, ale sens ten sam.
Ja ci nie tłumacze, ja się porostu zgadzam z twoją wypowiedzią.
Zatem @Droga Smerfetko miło mi, że się ze mną zgadzasz.
Przyjemnie jest wiedzieć więcej. Sztuka i nauki humanistyczne to coś w sam raz dla mnie. 🙂