Niedawno gracze mogli zagłosować na obiekty, które chcieliby zobaczyć w nadchodzącym pakiecie akcesoriów o szydełkowaniu. Twórcy na oficjalnym blogu The Sims postanowili zaprezentować sposób, w jaki je tworzą, aby mogły pojawić się w grze. Na podstawie jednego z wybranych regałów przedstawiono poszczególne etapy produkcyjne. Od prostego szkicu, aż po dobranie odpowiednich wariantów kolorystycznych. Twórcy kolejno tłumaczą jakie rozwiązania musieli zastosować profesjonalni graficy, żeby stworzyć obiekt, który znajdzie się w nowym pakiecie.
W sumie bez żadnego celu ale fajny artykuł ?
Liczę że inne obiekty też będą w wersji kolorystycznej błękitno-różowej (jak ten 6 regał) bo uwielbiam to połączenie. Ogólnie ten regał wygląda lepiej niż na szkicu, chyba zaczynam się przekonywać do mebli z tych akcesoriów.
Ooo dawno mnie tutaj nie było <3
Nie mogę się doczekać~
Fajnie, że opowiedzieli proces krok po kroku, ale mogli napisać, z jakiego powodu ilość wielokątów jest ważna. Czuję się trochę zawiedziona, bo po usunięciu kłębków i zmianie pojemnika na włóczkę wygląda to moim zdaniem płasko.
@Maja chcę zauważyć że obok są dwa pudełka z włączają cały czas.
Nie, ednak jedno?
@Maja ilość wielokątów oznacza gładkość obiektu, często widać, że niektóre obiekty są kanciaste, albo że okrągłe stoły tak na prawdę nie są idealnie okrągłe. Widać to też po basenie z piłeczkami z akcesoriów Małe Dzieci. Gładszy obiekt wymaga większej mocy procesora, żeby się doczytać. Jeden idealny stół nic by nie spowodował, ale jeśli budujemy wielki dom z mnóstwem obiektów, a każda piłeczka w głupim basenie z piłeczkami była by idealnie okrągła to nasze komputery by wybuchły. Nie wyjaśnilo tego pewnie dlatego, że kiedyś napisali cały wpis na blogu o wielokątach.
@Pixeel dzięki za wyjaśnienie.
Nawet spoko, może nawet się skuszę na te akcesoria.