The Sims 5 w produkcji! Gra jest tworzona w Unreal Engine?

Wszystko wskazuje na to, że The Sims 5 powoli wchodzi w pełnoprawny cykl produkcyjny. Electronics Arts rozpoczyna poszukiwanie dość dużej liczby nowych pracowników do różnych działów związanych z GameDevem. W poprzednich latach również otrzymywaliśmy podprogowe informacje, które faktycznie mogą świadczyć o działaniach związanych z wydaniem nowej odsłony Simsów.

Dwa lata temu Grant Rodiek, który pracował zarówno przy The Sims 3, jak i 4 (przy drugiej z nich był producentem), został przeniesiony do prac nad zupełnie nowym projektem studia. Już wtedy mówiło się, że może to dotyczyć powstawania The Sims 5. EA zapewniało wtedy graczy, że obecna seria będzie otrzymywała wsparcie do minimum 2021 roku. Nie zostaliśmy więc okłamani.

Grant Rodiek podczas prezentacji The Sims 3 Kariera

Niespełna rok temu Andrew Wilson (CEO EA) zapytany o nową odsłonę The Sims potwierdził, że wciąż myśli o nowej części kultowego symulatora. Nic dziwnego, The Sims 4, w tym roku skończy 7 lat. Porównując ją do poprzednich gier, okres produkcyjny wydłużył się już o 3 lata.

Dlaczego wspominamy o tym właśnie teraz? Firma Electronics Arts wrzuciła niedawno do sieci ogłoszenia związane z poszukiwaniem pracowników. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż poszukują oni osób obeznanych z silnikiem graficznym – Unreal Engine. W sieci pojawiło się wiele ofert, które w zasadzie mogą posłużyć skompletowaniu całkiem nowego działu EA. Osoby, które zostaną zrekrutowane, będą odpowiedzialne za: oprogramowanie, gameplay, interfejs, animacje, narzędzie Stwórz Sima.

„You will use Python, C++ and ActionScript 3 to implement data-driven gameplay and UI systems. You will create new Sim behaviors: interaction with the world, other Sims, and objects. You will build creative aspects of real life within a simulation game (e.g. socialization, careers, weather). You will work with designers, producers, artists, and other engineers on improving the data-driven framework that brings designs to life. You will write code with performance and memory usage in mind.”

„Będziesz używać języków programowania takich jak Python, C++, czy ActionScript 3, aby zaimplementować oparty na danych gameplay oraz systemy UI. Będziesz tworzyć nowe zachowania simów: interakcje ze światem, innymi simami oraz obiektami. Zbudujesz kreatywny aspekt realnego życia w grze symulacyjnej (socjalizacje, kariery, pogodę). Będziesz pracować z designerami, producentami, artystami oraz innymi inżynierami w celu udoskonalenia struktury opartej na danych, która daje życie projektowi.”

Przykładowe obowiązki przedstawione w jednej z ofert pracy

Serwis Sims Community wspomina, że to nie musi oznaczać, iż finalny produkt będzie przygotowany na silniku Unreal Engine. Prawdopodobnie przygotowywane są na nim tylko wczesne prototypy. Szansa jednak jest! Jeśli zastanawia Was, jak wyglądają gry, tworzone przy użyciu tej technologii – wpiszcie w Google Fortnite, Star Wars Jedi: Fallen Order lub Spyro Reignited Trilogy. To oczywiście nie są wszystkie, jest ich naprawdę sporo.

Czego oczekujecie od The Sims 5? Jak myślicie, dostaniemy niedługo pierwszy zwiastun? Dajcie nam znać w komentarzach co o tym myślicie 🙂

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0

77 KOMENTARZE

  1. Przyjdzie nam pewnie trochę poczekać, ale jestem bardzo ciekawa, w którym kierunku to wszystko pójdzie. Ze względu, że gram w trójkę i czwórkę na zmianę, to mam porównanie.

    Ale najbardziej brakuje mi:
    1) kreowania naszym simem w pełni – np wzost. Chciałabym móc tworzyć zróżnicowany świat nie tylko pod względem gatunków, kolorów skóry, ale też pod względem wzrostu;
    2) zróżnicowany świat / światy…. stworzenie np trzech różnych miast: jedno to prężnie działające miasto z wierzowcami i klubami, drugie to przedmieścia, a trzecie to wieś. Niby wszystko to mamy ALE brakuje mi tutaj w pełni wyposażonego świata… mieliśmy już dwa pierwsze, ale wiejskiego życia totalnie brak. I nie chodzi tutaj o widok krówek i koni, ale o interakcje (własny kurnik, jazda konna, prosiaczki, owieczki itd, karmienie, czyszczenie….).;
    3) powrót do TS3, gdzie mieliśmy możliwość zmieniania wyglądu kolorystycznego mebli i całej reszty. Tego też mi brakuje;
    4) postacie fantastyczne – wampiry, wilkołaki, wróżki, syreny, duchy, czarownice, ale też krasnoludy, gobliny, orki i całą resztę, a wszystko w odpowiednich proporcjach i wyglądzie… a jeśli tworzenie takich postaci, to dlaczego nie stworzenie szeptuchy / szamana (niby lekarz / medyk ale taki nie do końca)?;
    5) przemieszczanie się pomiędzy domami czy miejscami publicznymi nie w formie TS4 gdzie się ładuje strona, a jak w TS3 czyli widać przemieszczanie się naszego SIma… i tu także samochody , rowery, skutery, deskorolki.

    Myślę, że na dobry początek to tyle, czego mi brakuje i o czym marzę… pewnie tego jest znacznie więcej, ale musiałabym usiąść i przemyśleć na spokojnie – przeanalizować wszystkie gry od jedynki i zapragnąć powrotu lub czegoś nowego.

    • W zasadzie z większością si zgadzam, ale nie sądzisz, że gobliny to byłoby za dużo? To jednak ma być symulator życia. Ja na pewno chciałbym przemieszczanie jak w TS4 ale tylko i wyłącznie między dzielnicami. Byłoby to zdecydowanie wygodniejsze i mniej upierdliwe. Bo spoko już są dzielnice to po co wczytywanie co parcele

  2. Hmm chciałbym żeby 5 byla polaczeniem 3 i 4 ale też miala duzo nowosci tylko obawiam sie że EA pewnie cos schrani np nie da duchów czy malych dzieci xD

  3. Osobiście wolałbym nie widzieć 5ki przez jeszcze dłuższy czas. TS4 nadal wymaga lat pracy. Chyba że 5tka w stylu podobnym do path of exile 2 gdzie 2ka będzie „dużym update”.

  4. Według mnie EA będzie musiało naprawdę stanąć na wysokości zadania żeby odzyskać renomę po powiedzmy średnim udanym The Sims 4. Prawdą jest że The Sims 4 jest bezkonkurencyjne w CASie i trybie budowania ale pomimo tego nadal brakuje jej wielu aspektów rozgrywki przez co pomimo nierzadkich lagów przerzuciłem się ja The Sims 3 które pomimo gorszego stwórz sima i trybu budowania nadrabiają i to dużo rozgrywką i przede wszystkim otwartym światem którego bardzo brakuje mi w 4. Więc ja mam nadzieję że The Sims 5 będzie połączeniem The Sims 3 które oferuje bardzo dużą rozgrywkę i otwarty świat ale też powrót do trybu stwórz swój styl oraz The Sims 4 czyli trybu tworzenia sima oraz trybu budowania. Ale też z miłą chęcią zobaczyłbym w CAS tryb wzrostu simów oraz ulepszoną genetykę jak w The Sims 2 powrót do cech dominujących i recesywnych oraz może wreszcie dziedziczenie pieprzyków i piegów

    • Dla mnie otwarty świat to wada.
      Był pusty i brzydki… a wszystkie miasta, jak dla mnie wyglądały tak samo. Jedynie miasto z przyszłości jako tako się wyróżniało, no i może Isla Paradiso, ale gdyby nie to, że było wyspami, to taka sama kupa jak reszta.
      Co innego store, tamte miasta były jakby lepsze, od tych dodawanych w dodatkach…
      Wole jednak ładne i makietowe dzielnice, choć bez ekranów ładowania… niż puste połacie terenów, gdzie wszystko jest takie same i mdłe, a na parcelach spotkanie więcej niż 3 innych simów, niż twoi graniczy z cudem. 🙂
      No ale może w nowszej generacji, lepiej by to rozwiązali.

      • Miałam zaprotestować, że przecież Monte Vista chociażby – ale rzeczywiście, to też ze Store. Masz rację, wszystkie najładniejsze miasta były właśnie stamtąd.

        Ja akurat lubiłam otwarty świat, bo dzięki temu miałam na oku wszystkich simów, którzy byli w różnych miejscach. Ale z drugiej strony to on generował wiele lagów, przedłużające się ładowanie tekstur chociażby. TS4 dzięki m.in. rezygnacji z otwartego świata, znacznie płynniej chodzi. I w sumie już się przyzwyczaiłam, tym bardziej, że nie jest tak że jest jedna zamknięta parcela i nic poza nią, ale jest jeszcze trochę terenu wokół (chociażby Snowy Escape, tyle można robić nie ruszając się z parceli!). Ale przez to też prawie nie ruszam się simami poza dom, bo przeważnie nie chce mi się czekać – szczególnie kilka razy pod rząd 😛

      • Właśnie gdyby w The Sims 4 wprowadzili tryb że wraz z daną dzielnicą ładują się wszystkie parcele bez ekranów ładowania to na pewno patrzyłbym na The Sims 4 trochę bardziej przychylnym ale tak to dla mnie gra z nieprzerwalnymi ekranami ładowania ponieważ nie lubię gdy mój sim siedzi wciąż w domu a w The Sims 3 można wyjść gdziekolwiek a ten pusty świat można zapełnić poprzez tryb edycji miasta a u przynajmniej u mnie na parcelach publicznych jest dużo simów więc narzekać na ich brak nie mogę. The Sims 5 mogłoby pójść o krok dalej i moglibyśmy dostać otwarty świat wraz z pełną możliwością modyfikowania w niego jak było w The Sims 2 możliwość stawiania jakichkolwiek budynków nawet gdyby miałyby być makietami służącymi do dekoracji otoczenia przez co ten świat nie byłby pusty i każdy mógłby modyfikować go według własnego uznania

  5. Jesli zakoncza ere 4, bez wrozek, wilkolakow, pokolen i samochodow to bede bardzo zawiedziony tym ze glupio wydawalem pieniadze na gre, ktora nie jest kompletna.

  6. Wy tak cały czas o tej farmie i farmie, ale nie wiem czy EA zdecyduje się na wydanie takiego dodatku biorąc pod uwagę postępującą tematykę. Wiecie farma i wykorzystanie czujących i wrażliwych zwierząt jako maszyny produkujące mleko i jajka to nie są do końca spoko inspiracje.
    Jasne, że to tylko gra i w grze będzie się pewnie o te zwierzaki dbało, kochało i one nie będą tak na serio. Jednak przekształcanie na grę czegoś, co w rzeczywistości nie jest jakoś bardzo spoko raczej ma marne szansę na realizacje, tym bardziej po wydaniu życia eko.

    • Szkoda tylko, że w tej grze nie takie rzeczy robić można i nie takie rzeczy przeczą innym ich założeniom, dlatego są niekonsekwentni i są hipokrytami, a w dodatku udają, że są poprawni, a nie są xD

      • Najlepsze było z budą dla psa i ubrankami dla zwierząt – jedno nie jest ok (bo skoro buda, to na 100% łańcuch, a nie np. osłonięcie przed deszczem), a drugie jest ok, bo się komuś tam z obstawy EA podoba, jak futrzaste zwierzątka mają jeszcze dodatkowo ciepłe ubranko założone. I to niekoniecznie tylko zimą. Ale o „skarpetkach” na zimę to już zapomnieli…

        • Buda to też spanie np. na zimnie. Nie kwestionuje, sama mam psa północy, który tysiąc razy bardziej woli spać zimą na zewnątrz, ale w grze jakoś specjalnie mi tego nie brakuje . Tym bardziej, że zwierzaki mogą leżeć na podłodze, kanapie i na łóżku – co dla większości właścicieli jest bardziej typowe niż posiadanie budy. Tak mi się przynajmniej wydaje. A nawet jeśli komuś wyjątkowo brakuje akurat budy, to wciąż można sobie tę budę zbudować z legowiska i półścianek . Zgadzam się też w kwestii ubranek, nie rozumiem ich zwłaszcza w dodatkowej porcji w Mój pierwszy zwierzak – czapek kanapek , głowy rekina i przebrania za pszczółkę. Chociaż przyznam, że w mojej rozgrywce małe pieski w wersji spacerowej na zimę mają sweterki 😉 Niemniej! Wciąż to przebieranie zwierzaków to pikuś przy zwierzętach hodowlanych, dlatego ja sama jestem bardzo ciekawa czy pojawi się w ogóle dodatek z krowami i kurczakami i jak zostanie to rozegrane. Nie ukrywam jednak, że mam sceptyczny stosunek.

        • Ubranka, ubrankami… nie zapominajmy, że zwierzaki da się farbować, na co się tylko chce!
          Niby ha ha, hi hi… ale jak się widzi w rzeczywistości takiego pudla w kolorach tęczy… to aż się smutno robi… 🙁

    • Dla nich mięso pochodzi z ścianki

      GORGON PETRONEL Super że dodali farbowanie, bo moge miec krowe, sarnę czy wilka w swojej grze, bo twórcy tego nie dodali w rozgrywce

      • No tak, to ma swoje ogromne plusy, ale też minusy… oni chyba nawet na zwiastunie pokazywali, bodajże psa pomalowanego jak ta szmaciana lalka VooDoo… a to już nie smaczne. 😛
        Nie rozumiem, czemu nie dodadzą tego malowania chociażby do simowych włosów…hmm
        I otwarte dzielnice, skoro w dżungli można pomiędzy tymi parcelami bez wczytywania wchodzić, to czemu nie na parcele czy domy innych simów hmm… chyba, że ładowanie jest ukryte w tym, że sim potrzebuje czasu na przebicie się przez krzaczory, nim wyskoczy karta przygody hmm?!

    • Masz rację, nie pójdą w tę stronę ze względu na poprawność polityczną, zdanie graczy i ich pragnienia nie mają tu znaczenia. To duża firma, bardzo wrażliwa na pr

  7. Z jednej strony chce by dodali coś do czwórki, ale z drugiej strony tej gry nie da się naprawić. W sumie chyba będzie lepiej jak wyjdzie piątka. I znów powtarzam ze czekam na Paralives.

  8. ja nie chce żadne simsy 5 nie tyle kasy wydałem na simsy 1/2/3/4 ale na już 5 nie kupie nie chce tej nowego zespołu 5 niech się rozrywa 4 a nie jakaś nowa cześć

  9. jeszcze nie dobrze dokończyli smsy 4 a już wymyślaj na the simy 5a miało być tyle rzeczy w smsach 4 mudliplayer otwarty świat a wszyszło dno to już się boje co wyjdzie w piątce jeszcze gorsze co wyszło w 4 masakra jakiś jeszcze jest tyle błędów w 4 oni już wytwarzają już produkcie nad 5 prostu brak słów

    • Myślę, że jeszcze wiele wody w rzece upłynie zanim powstanie 5. Otwartego świata bym nie oczekiwała, za to faktycznie światy są jakby bardziej rozbudowane, bardziej można je eksplorować więc raczej oczekiwałabym, że to się rozwinie w tę stronę, a nie, że nagle zrobią otwarty świat. Z multiplayera zrezygnowano w czwórce i mam też nadzieję, że w piątce będzie to tylko dodatkowa opcja, a nie podstawa rozgrywki.

  10. Byle oscylowała między Dwójką, a Trójką i będzie dobrze. Z Czwórki może wziąć CAS i tryb budowania (ale koło kolorów już z Trójki 😀 ). A, no i genetyka – hybryda Dwójki i Czwórki, wraz z dziedziczeniem piegów i będzie cudnie 🙂
    Ale już nie czekam, tak jak kiedyś czekałam na Czwórkę i sobie obiecywałam, że każdy dodatek kupię. Więcej nadziei pokładam w Paralives 😉

  11. Może to niepopularna opinia, ale wolałabym, żeby zanim wezmą się do piątki, poprawili czwórkę. Wciąż jest w niej mnóstwo błędów i niedociągnięć. Uważam, że lepiej by było najpierw dodać wspomnienia, poprawić błędy, ulepszyć niemowlęta…

  12. Dawno nie grałam, ale gdybym miała napisać czego oczekuję po 5tce, to jednak żadnego połączenia 3 i 4, tylko czegoś zupełnie nowego. Nowych możliwości. 🙂

  13. Jak już wyjdzie, to wtedy zacznę się ekscytować, na razie chyba już mam trochę dość tego systemu, żeby wydawać uproszczoną wersję a potem wyciągać niemałą kasę za każdy dodatek. Na ten moment jestem nastawiona na niekupowanie kolejnej części, ale kto wie, czy potem nie dam się zmanipulować. Znowu 😉

  14. ja się pytam co Ea odwaliło chciałem ubrać Kościlde w the sism 4 a co to się odawiło porostu zminełiła się inna postać to jest porażka :/ nie wiem co jesze zamierza zepsuć fre ea „???

    • No bo strój kościldy to jest strój na całe ciało po prostu. W żadnej części nie da się jej przebierać. Ona służy do tego by pomagać Ci w domu. Nie ma to jak cheatować i mieć problem do twórców że to oni coś popsuli xD

  15. Czemu czekacie na to zasrane Paralives? gra zżyna wszystko z simów 3 jakby twórcy gry nie mogli wymyślić czegoś innegoś, ale w końcu to Indie, tam śa tylko ludzie biedni i głupi.

    • Może dlatego, bo widać pasję w tworzeniu PARALIVES, czego twórcom simsów od lat brakuje? Zresztą, szkoda komentować, bo Twoje słowa są żałosne, a to obrażanie ludzi, to w ogóle wstyd coś takiego pisać. I nigdzie nie ma info, że to indyjska gra, a gra INDIE, czyli niezależna, jak nie masz pojęcia, to się nie wypowiadaj, bo się ośmieszasz.

    • Tym komentarzem udowadniasz że nie trzeba być z Indii żeby być głupim. Nie mówiąc już o tym że INDIE nie ma nic wspólnego z Indiami czego nie potrafisz zrozumieć.

  16. Nie rozumiem zbytnio wydawania piątki, czwórkowa grafika się nadal nie zestarzała, rzeczy z tych najnowszych dodatków wyglądają bardzo dobrze. Nowe funkcje w trybie budowania i cas? Nadal mogą dodać je w czwórce w aktualizacji. No chyba, że piątka będzie zupełnie inną grą, np. multiplayer. Inaczej nie widzę sensu wydawania kolejnej części, a potem dzięsiątek rozszerzeń.

  17. Ooo sto lat mnie na tej stronie nie było, do dziś jak mi się gdzieś przewinęło info o pracach nad TS5. Hmmm czego bym oczekiwała? Może trochę fuzji wszystkich części ale zdecydowanie wolałabym zobaczyć coś świeżego na nowym silniku gry. Myślę, że już na początku złym wyborem jest silnik Unreal Engine – gry na tej podstawie są okropnie słabe graficznie (wspomniany Spyro Reignited i inne mi znane) -uwaga -jest to oczywiście moja opinia! Dlaczego TS miało by się „cofać w rozwoju graficznie”? Wszystkie gry idą do przodu a grafiki są coraz to piękniejsze! Jeżeli już, to widziałabym TS5 w stronę Planet Zoo (która graficznie jest przeeekozacka!) albo Rust. Wspomnę tylko, że TS4 już na samym początku nie podobało mi się graficznie i dalej nie podoba. Strzałem w kolano była zmiana grafik i wyglądu serii w połowie wydawania gry (od tamtej pory nie kupiłam ani jednego rozszerzenia i raczej już tak zostanie). Ale tak już całkowicie szczerze, to nawet nie czekam jakoś super wybitnie na kolejną część Simsów. Przez lata zabawa była przednia, ale teraz kiedy zdecydowanie bliżej mi do 30 😢 to już tak nie ekscytuje (sic! starość!), gra już dawno przestała spełniać moje oczekiwania. Jeżeli już, to czekam właśnie na Paralives. Jeśli ta gra wypali, z tą całą masą nowości, których seria TS nie doczekała się w żadnej odsłonie, to będzie to przełomowa gra, trzymam za nią kciuki🙌

    • czyli nie jesteś fanką simsów, bo chcesz sobie kupić to zasrane Sralalives, czy tobie było by miło, gdyby tobie po 20 latach pracy nad grą ktoś ściagnął wszystko co najlepsze z twojej serii gier i uważał to za nowość i wogóle super, to Paralives jest jakieś nienormalne, masakra, jak ta kupa wyjdzie to nic tylko rzyczyć żeby ta marka upadła, i nawet gdyby cały świat grał w Pralives, i wyszło by do niego miliony dodatek i nowych części, ja tego shitu nie kupię

    • To nie starość, tylko słaba jakość gry. Ja może pogram w Sims 4 godzinę i się nudzę, nawet mając zainstalowane mody na progress historii czy te urealniające w zakresie życia simów. Nie ma co porabiać małymi dziećmi, dziećmi.
      Nastolatki nie mają żadnych nastoletnich cech, jak bunt, czy znane z 3 psikusy lub studniówka. Sama grafika średnio mnie przekonuje, jest taka plastelinowa, wolałam tę z 3.
      Do tego koszmarnie drogie dodatki, bez których jest już całkiem nudno. Gdy mam wydać na dodatek, dodający z godzinę lub dwie nowej rozgrywki, ponad dniówkę, to już oczekiwałabym konkretów i fajnej zabawy. Niestety Sims 4 już dawno nie jest grą dla rozrywki, a dla zarabiania.

  18. Przegrałam więcej lat w Simsy niż Ty masz teraz obecnie 😂 Przyjdzie czas w którym ogarniesz, że świat nie stoi tylko tą grą a każdy człowiek jest inny i ma inne wymagania, ponieważ może je mieć. Ależ proszę wściekaj się ile chcesz, choć powodu na to brak.

  19. the Sims 5 na pewno nie kupie. kupowałam 4 czekając na nadnaturalny dodatek (nie akcesoria i nie pakiet rozgrywki – chce dodatek nadnaturalny z skrzydlatymi wróżkami, dżinami, elfami, wilkołakami itd) – i oby go wydali….. zwykłego życia mam powyżej dziurek w nosie – w simsach chce fantasy i to w 4 ce, a nie w kolejnej produkcji – na 4 ce planuje skończyć kupowanie na origin.

  20. Przychylam się do opinii, że było by miło gdyby choć dopieścili Czwórkę, która moim zdaniem nie jest jeszcze stracona i gdyby ją usprawnić o pewne elementy, to wiele by zyskała. Z piątką mówiąc szczerze nie wiążę jakiś wielkich oczekiwań, patrząc na sposób w jaki EA „prowadzi” czwartą odsłonę. Graficznie raczej możemy pomarzyć, że twórcy pójdą w stronę realizmu, zapewne zostaną przy bardziej komiksowej „kresce”. Otwarty Świat o którym piszecie, nie wiem czy jest dobrym rozwiązaniem. Na pewno w takim wydaniu jak był w Trójce, nie jest i już lepszym rozwiązaniem jest półotwarty.

    • Właśnie wydaje mi się, że pójście w stronę realistycznej grafiki jest trochę nieopłacalne (bo m.in. potrzebuje bardziej wymagających sprzętów, co zawęża trochę grono odbiorców ) i wbrew pozorom mniej przyszłościowe – bo szybciej się „starzeje”. Technologia idzie do przodu i bardzo szybko może okazać się, że ktoś zrobi to lepiej, a to co przed chwilą było realistyczne, dziś wygląda kanciasto i brzydko. Myślę, że komiksowa grafika była strzałem w dziesiątkę, 7 lat na grę to nie tak mało, a TS4 nadal wygląda bez przypału 😉
      (wygląda – bo tu oczywiście o samym wyglądzie mowa, cieszyłabym się bardziej gdyby nie bugi i np. simowie którzy mi się zatną w jednej pozycji albo – to najnowsze – co chwila zostawiają wszystko i całą kolejkę działań i, nie wiedzieć czemu, idą do lustra…)

  21. Cześć 🙂 Czy ma ktoś może problem z originem? Chodzi o to, że wcześniej miałem w grze błędy i wcisnąłem „napraw grę”. Od tamtej pory, kiedy następuje weryfikacja plików gry origin po jakimś czasie laguje i zawiesza się. Od kilku dni próbuję się z tym uporać i mi nie wychodzi. Nie mam jakiegoś starego komputera ani nic, wszystko działa sprawnie. Miał ktoś może podobne problemy?

    • Mam ten sam problem gry nie da się naprawić. Wejdź sobie w panel sterowania i zobacz czy w instalacji masz błędy? U mnie okazało się ze mam dodatki zainstalowane dwa ostatnie jakby poza grą nie wpisują się w The Sims 4. Je trzeba odinstalować to reszta się naprawi – ale tych dodatków już nie zainstalujesz bo i tak wróci ten błąd instalacji

  22. Jeśli rzeczywiście piątka powstałaby na Unreal Engine, będzie miała ona naprawdę spory potencjał w kwestii możliwości. Z drugiej strony nie byłbym też zachwycony jakby wymagania systemowe były jakieś bardzo wygórowane, bo dla mnie simsy to gra, w którą na luzie mogę sobie pograć na moim laptopie wszędzie

  23. Liczę na powrót otwartego świata, mamy już od jakiegoś czasu szybkie dyski SSD i dużo potężniejsze zarówno konsole jak i pecety z większą ilością ramu, więc nie powinno być to wielkim problemem. Dodatkowo te ekrany przez, które trzeba się przeklikiwać niwelują jakąkolwiek przyjemność wychodzenia z domu gdzieś dalej niż pobiegać z psem po okolicy. Jeśli otwarty świat to i samochody, trochę mi ich brakuje w 4’ce, świat wygląda trochę sztucznie bez nich. Dodatkowo mogliby powrócić do customizacji obiektów z 3’ki, tam było to perfekcyjne, potrafiłem siedzieć i 24h zanim urządziłem dom w każdym detalu tak jak tylko miałem ochotę, różne faktury, kolory, to było coś wspaniałego. Super byłoby jakby poprawili wygląd dłoni i stóp postaci, ale też nie chciałbym, żeby Simsy szły w stronę pełnego realizmu w grafice, natomiast jakaś ewolucja i ładniejsza grafika by się przydały, bo 4’ka wygląda jak gra sprzed 12 lat, a to już kawał czasu. Ucieszyłby mnie też lepszy model kolizji obiektów, w 4 jest widoczna znaczna poprawa względem poprzednich części ale miło byłoby gdyby Simy w końcu nie blokowały się z byle powodu, a pewne rozwiązania konstrukcyjne nie powodowały, że będą wariować i nie potrafić przejść przez otwarte drzwi. Super rozwiązaniem byłoby rozwinięcie wątku pracy, gdzie w każdej profesji wykonywalibyśmy określone czynności, pełnili dyżury itd. no i koniecznie, to must have, bo inaczej nie kupię- powrót kariery Rockmana, skoro w życiu mi nie wyszło ( ;))) ) to chociaż w Simsach chciałbym móc grać koncerty ze swoją kapelą- Resolution Zero-One wanna rock! 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories