Kilka godzin temu na Twitterze odbyła się sesja Q&A z producentami The Sims Mobile. Wzięli w niej udział wszyscy SimGuru związani z mobilną produkcją, czyli Sanah, Skye oraz Platypus. Spotkanie z graczami miało być odpowiedzią na rozpoczętą w zeszłym miesiącu akcję #SaveTheSimsMobile. Czy odpowiedzi twórców uspokoiły nieco Simomaniaków? Wygląda na to, że niekoniecznie.
Grudniowa aktualizacja:
- Jeśli gracz ukończył Turniej Prawdziwych Przysmaków, powtórka wydarzenia będzie zastąpiona Bonusowym Turniejem Prawdziwych Przysmaków. Taka wersja turnieju pozwoli zdobyć dodatkowe wersje kolorystyczne obiektów oraz SimCash i Babeczki.
- Do trybu życia trafią nowe interakcje z dziećmi, takie jak: “Śpiewaj Wingle Jebs”, “Dziel się historiami z dzieciństwa”, “Śpiewaj do snu” i inne.
- W piątym sezonie Festiwalu Simów pojawią się nowe schody (nadal bez animacji wchodzenia/schodzenia) ze świątecznymi dekoracjami.
- Do trybu kupowania trafi kilka nowoczesnych i minimalistycznych lamp oraz otwarty kominek.
- Do katalogu domów zawita pierwszy w swoim rodzaju (cokolwiek to znaczy) dom.
Przyszłe aktualizacje:
- Twórcy pracują nad jedną nową historią (związku, kariery lub hobby).
- Na Wzgórzach Neptuna pojawi się nowa parcela mieszkalna.
- Przyszłoroczna jesień wprowadzi efekt wysuszonych liści na ulicach.
- Tryb budowania zyska nową funkcję, możliwe, że będzie to budowanie balkonów.
- W trybie Stwórz Sima pojawią się nowe projekty tatuaży.
- Sklep Izzy’ego Fabulous może otrzymać pewne ulepszenia.
- Dorośli Simowie otrzymają nowe romantyczne interakcje, wraz z animacjami.
Najważniejsze problemy do rozwiązania:
- Simowie jedzą w łazience, a nie przy stole.
- Czat imprezowy nie działa.
- Simowie ulatniają się z rodzin.
- Kontakty i związki Simów znikają.
- Simowie zmywają naczynia w łazience.
Inne:
- Twórcy nie podejmują aktualnie pracy nad funkcjami takimi jak: baseny, ciąża lub zwierzęta, ponieważ są one bardzo złożone.
- Nowe dzielnice i pory roku nie są planowane, ale zespół zachowuje te pomysły do rozważenia w przyszłości.
- Funkcja sprzedaży obiektów nie pojawi się w najbliższym czasie ze względu na to, że może uszkodzić wiele innych mechanik. Twórcy rozważają możliwość zwiększenia limitu obiektów.
- Mechaniki z wersji beta prawdopodobnie nie wrócą do gry, bo mogłyby za bardzo wpłynąć na fundamenty obecnej wersji.
Zareaguj na nowinkę!
+1
1
+1
1
+1
+1
+1
+1
Dawno nie widziałem takiego Q&A. Wydaję mi się, że oczekiwania community managerów rozminęły się z oczekiwaniem społeczności, każdy miał swoją wersję jak takie Q&A powinno wyglądać. SimGurus głównie publikowali tylko fragmenty ze wcześniej przygotowanego bloga Q&A i odpowiedzieli tylko na kilka pytań społeczności. Wydaje mi się, że przygotowali się tylko z opisanych na blogu zagadnień i myśleli, że wrzucą fragment bloga, społeczność zacznie koło niego dyskutować i to właśnie na związane z tym fragmentem pytania pojawią się odpowiedzi – społeczność zrozumiała jednak, że mogą przesyłać pytania dotyczące wszystkich aspektów gry. Stąd ten chaos.
Najwięcej odpowiedzi na pytania społeczności otrzymaliśmy od SimGuruSkye – aż 7.
SimGuruPlatypus – 2 odpowiedzi.
SimGuruSanah odpowiedziała na tylko 1 pytanie społeczności…
Pytań może było dużo, jednak zważając na to, że mieli godzinę by odpowiedzieć społeczności to pozostawili po sobie nie najlepsze wrażenie – szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że uznali Q&A za sukces, podziękowali społeczności i zniknęli z Twittera całkowicie.
Z jednej strony doceniam inicjatywę Q&A i czas na tą sesję poświęcony. Co mi się nie spodobało to dezorganizacja i brak odpowiedzi. Społeczności nie spodobał się również brak odpowiedzi jak i odpowiedzi szczątkowe (np. dana rzecz nie zostanie dodana bo jest złożona, może kolidować itp.), mają wrażenie że to takie nowe „przekażę ten pomysł drużynie”, które prawie nigdy nic nie daje.
Gdybym wiedział jak to będzie wyglądać to pospałbym dziś dłużej, jak to zresztą na weekend przystało 😛