Strona Glówna Fora INNE GRY Starsze gry The Sims The Sims 2 Ultimate Collection

ostatnio zaktualizowano przez Marcin1995 5 lat, 10 miesięcy temu
17 uczestników
43 odpowiedzi
  • Autor
    Odpowiedzi
  • #55697
    alicja
    Uczestnik

    Mnie udało się jakiś rok temu za pierwszym razem z konsultantem ze Stanów bez żadnych zdjęć. Zmieniłam kraj na US i weszłam na czat z konsultantem, a za problem podałam „pytanie o kody i promocje”. Po niedługiej rozmowie dostałam kod na e-maila, a jakiś czas temu, gdy chciałam o coś zapytać dostałam kod na zniżkę 😀 @Hiruko masz mega pecha, ale warto próbować ;w; Ja od początku pisałam, że po prostu nie załapałam się promocję i chociaż, że na koncie miałam już zarejestrowaną sporą kolekcję Dwójki, to dostałam kod.

    #55698
    karolklima
    Uczestnik

    Ja też mam ts 2 ale ja nie powiedziałem że mam nie działającą płytę ale to że przegapiłem g były dostępne. Wtedy konsultant sprawdził moje konto na origin i przez to ze mam dużą kolekcje ts 3 i 4 to dostałem

    #55700
    Marcin1995
    Uczestnik

    A pomógłby by mi ktoś przeprowadzić rozmowę bo nie znam języka przyznaje i poślizgnę się przy translatorze i palnę jakieś głupostwo .

    #55701
    Marcin1995
    Uczestnik

    Ah zapomniał bym gdyby ktoś zechciał mi pomóc mogę udostępnić adres e-mail lub też nr gadu-gadu

    #55702
    aga5myszka
    Uczestnik

    Nie ma sprawy ? daj znać czy się udało ?

    #55703
    Marcin1995
    Uczestnik

    Czy można by napisać po polsku nie przestawiając języka a oni to odczytają? bo prawdę mówiąc trochę się boję sam składać zdania więc jak coś to chętnie skorzystam z pomocy lubiłem 2 bardzo była klimatyczna

    #55704
    Marcin1995
    Uczestnik

    aga5myszka a masz gg żeby pomóc mi to załatwić ? nie chciałbym palnąć gafy. a często jest tak że jak chce dobrze to wychodzi czasami na opak… <zawstydzony>

    #55709
    Nadiia
    Uczestnik

    @marcin1995 Może być z tym problem 😉 Lepiej po prostu wpisuj zdania w Google Tłumaczu i je tłumacz.

    #55711
    Sebby
    Uczestnik

    Mnie do postarania się o pełną kolekcję zachęcił film YouTuberki Merty która dokładnie objaśniała co robić. Poszłam za jej wskazówkami (nawet gotową formułkę dała) i pracownica EA za pierwszym razem dała i pełną kolekcję + kod zniżkowy. Pracownica ze Stanów, bo do polskich konsultantów nawet nie ma co pisać. Oni nie mają mocy dawania gier. Dużo ułatwia gdy masz już na Orginie jakieś simsy i posiadasz pudełkową dwójkę by podać jej kod. Czasami karzą tez zrobić zdjęcia pudełka z widoczną karteczką z waszym loginem z Orgin i datą dla pewności.

    #55712
    Marcin1995
    Uczestnik

    Sebby a jak sie dokładnie nazywała na youtube ta youtuberka ? żebym wiedział co w googlach wpisać bo wpisując youtuberka marta nikt mi nie wychodzi

    #55715
    Marcin1995
    Uczestnik

    Sebby przepraszam napisałeś że Merta a ja odczytałem Marta… obejrzę i dam wam znać czy się udało jakoś postaram się spróbować

    #55728
    Marcin1995
    Uczestnik

    JenessisMarcin, May I know if you purchased the game before?

    youThe sims 2?

    JenessisYes

    youyes

    JenessisDo you still have the game disk of that game?

    youCD KEY HYEW-3P5Z-7Q9Y-S4R6-44BF

    youYes, I have a disk so far. Unfortunately, he destroyed himself, years of the game.

    JenessisCan you provide us a clear photo of the game disk with a paper not showing the case number and today’s dat?

    Jenessisdate*

    youOf course I can. How to do it?

    JenessisHere’s a link how to attach a file for you case

    Jenessishttps://help.ea.com/en-in/help/faq/how-to-attach-a-file-to-your-ea-help-ticket

    JenessisMarcin, I’m having a technical issues here in our end as of now.

    JenessisAfter you attached the photos for your game disk, please contact us back or just resume the case 41944201. So the next advisor will be able to see your attachment and help you with this concern.

     

    Czyli pomocy co mam zrobić?

    wysłać jej zdjęcia pod ten adres?

    #55735
    Evaerynth
    Uczestnik

    Musisz zrobić zdjęcie płyty wraz z karteczką z dzisiejszą datą i numerem zgłoszenia, a później przesłać je konsultantce. W oknie konwersacji powinna być opcja „załącz plik”, lub coś podobnego (nie pamiętam dokładnie).

    #55738
    Marcin1995
    Uczestnik

    Dziękuje wam dostałem:D ale sie cieszę:D

    #55741
    Tokusa
    Uczestnik

    Hmm, mnie się udało przed ostatnimi świętami Bożego Narodzenia. Najpierw dodzwoniłam się do polskich konsultantów, i pan całkiem sympatycznym głosem powiedział mi, że on mi TS2 nie da, ponieważ EA nie będzie już wspierać tej części gry blablabla. Podziękowałam i skontaktowałam się z konsultantem ze stanów za pomocą czatu, gdzie po bardzo przyjemnej rozmowie pan ten przypisał mi do konta origin kompletną edycję TS2. Całkiem za darmo, bez żadnych zdjęć, po prostu zapytałam czy mogę ją dostać, bo kiedyś tam była rozdawana za darmo po wpisaniu kodu 😛

Oglądasz 15 wpisów - 16 z 30 (wszystkich: 44)

Musisz być zalogowany, aby odpowiedzieć na ten temat.