Materiał filmowy z Trybu Życia!

Tak jak producenci obiecywali na swoim blogu, w końcu światło dziennie ujrzał materiał filmowy, na którym możemy zapoznać się z Trybem Życia. O rozgrywce opowiadają Graham Nardone oraz Ryan Vaughan, producenci The Sims 4. Wideo pojawiło się już w naszym ojczystym języku. Więc nie pozostało mi nic innego, niż życzyć Wam miłego seansu! 🙂

Źródło: Rincon Del Simmer

[randomtext category=”yeti”]

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

44 KOMENTARZE

  1. Myślałem że pracele będą małe, a tu taka niespodzianka :O Jak większość parcel jest tak duża to gdyby nie było ekranów ładowania to cieło by masakrycznie 😛

      • Jak urodził się mój 4 kuzyn,mówiłem,że za nic w świecie go nie będę chciał go widzieć na oczy,a wszystko przez gderliwą i wkurzającą ciotkę. Teraz gdy tylko przyjadę do niego,bawię się z nim godzinami. Morał jest prosty: Choćbyś nienawidził czegoś nie wiem jak mocno,to w głębi duszy kochasz to ponad życie 😛

    • TheMrRobaczek: Ja też wiedziałem, że ten dzień nastapi 😛 bardzo mnie się podoba, to co pokazali 🙂 i ta galeria poprostu cudo :).

      • W sumie to nie zdziwiłoby mnie jakby się okazało jakby ich nie było… Skupili się na zminimalizowanym interfejsie, i te małe ikonki nad awatarem postaci mogą symbolizować potrzeby… Tzn. jak sim jest głodny to pojawia się ikonka, że chce jeść itp. Ale to byłby raczej słabe rozwiązanie jak dla mnie…

        • No było by to głupie .. bo np zamierzasz iść do parku, ale nie możesz sprawdzić czy sim będzie się czuł dobrze przez cały wypad do parku i nagle w trakcie pobytu wyskakuje że sim śmierdzi, a w parku pryszniców raczej nie będzie 🙂 Ale wydaje mi się że w prawym dolnym rogu jest (ikonka głowy)

        • Ikonka głowy mogłaby też symbolizować simologię jak (chyba) w TS1. Ale mam nadzieję, że paski będą. Można się domyślić, że od dzisiaj SimGuru będą zasypywani pytaniami o to na twitterze, więc chyba się niedługo dowiemy.

        • Jednak bardziej prawdopodobne jest że głowa będzie od pasków ponieważ w 3 też była to ikonka głowy i też była na końcu paska z innymi zakładkami 😀

  2. Wow, ten park jest ogromny 😀
    Podczas rozmowy z tym szachistą była opcja „żartuj o wampirach”. Myślicie, że w podstawce będą wampiry? 😀
    Ogólnie graficznie to wszystko wygląda przesłodko, zapewne dla niektórych zbyt słodko, ale ja lubię takie kolorowe światy. Nawet te ekrany ładowania aż tak nie irytują, chociaż to się okaże. W sumie nie wiadomo czy po kilku dodatkach tempo ładowania poszczególnych dzielnic nie wydłuży się. Mam nadzieję że nie, ale już chyba nic mnie nie zdziwi.
    Ogólnie ten filmik pokazał dużo plusów czwórki. 🙂

      • W podstawce owszem,nie licząc duchów,bo one były w każdej. A czy ich w ogóle nie będzie to raczej wątpię i to mocno 😉

        • A czy nie było przypadkiem awantur o to, że w TS4 nie będzie duchów? Podobno ma być jakaś jedna postać nadnaturalna, ale twórcy chyba mówili, że duchy się nie pojawią (przynajmniej w podstawce). Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, bo nie jestem pewna 😛

        • Czyli ktoś mi przekazał błędne informacje albo ja coś sobie ubzdurałam 😛

    • Dokładnie,co więcej myślę że ten koleś w sumie mógł być wampirem :beauty: To znaczy jak tylko zobaczyłam tą jego bladą,wręcz lekko szarą skórę to tak mi się nasunęło ^^

  3. Średnio mi się podoba, że można ot tak zmienić sobie dom na jakiś inny lub dodać Sima do rodziny. Za to podoba mi się wygląd interfejsu.

    • Też mi się to średnio spodobało, bo w poprzednich simsach zmiana domu wiązała się z przeprowadzką, zmianą parceli itp. Ale w sumie nie muszę z tego korzystać 😛

      • Ale chyba będzie można się przeprowadzać np z dzielnicy na dzielnice. Gdyby nie można było to nie można by było mieszkać np w najbogatrzej dzielnicy, bo raczej na początku nie będzie stać simów na zamieszkanie tam 🙂

  4. Dużo zmian, czuję się nieswojo. Hud wydaje mi się za mały, pasek wykonywanej akcji po lewej? Przez pierwsze 3 godziny grania będę z automatu patrzeć się do góry 😀 Brak simowej główki podczas interakcji (często kręciłam myszką bez sensu żeby popatrzeć jak sim śledzi kursor 😀 ). Teleportowanie się na parcele jest koszmarne, mogli dać zamawianie taksówki jak w TS2. Głupotą jest zmiana domu jednym kliknięciem/pobranie nowego sima do rodziny. Szczerze myślałam, że ta galeria będzie trochę inaczej działać. Za to ogromnym plusem jest pobieranie osobnych pomieszczeń i dodawanie ich luzem do domu. Park jest OGROMNY, przestaję narzekać na ekrany ładowania jeżeli wszystkie lokacje będą takie rozbudowane. Nie wiem co z paskami potrzeb, dlaczego nie pokazali ich w filmie?
    Wszystko wydaje się być super, ale będę musiała się przezwyczaić do zmian. Ten pasek po lewej to katorga, za nic w świecie nie wejdzie mi w nawyk żeby tam się patrzeć 😛 Jeszcze jak będę wracać do 2 czy 3 będę miała totalnego mindfucka 😀

  5. Świat wyglada cudownie :D, a ten park jest naprawde duzy. Niestety interfesj mnie zawiodl. Jest dziwny, a do tego bialy, niebieski bylby lepszy.

  6. Dziwi mnie, że ten film tak was przekonał, bo mnie zawiódł i to bardzo. Z tego co pamiętam to simowie dzięki emocjom mieli zachowywać się jak ludzie, a nie jak idioci. Zachowanie simowego Ryana na siłowni woła o pomstę do nieba. Ekrany ładowania wyglądają mega tanio i jeszcze zgon z powodu histerii… Zalała mnie fala żenady. :/ Oprócz tego brakuje mi jeszcze głowy sima w środku przy wyborze interakcji. Nie lubię takiego odejścia od tradycji :'(

    • Dokładnie, ja też mam wrazenie ze simowie zachowują sie jak idioci i jeszcze ta żałosna śmierć ze śmiechu… Jedyne co mi sie podobało to wielkosc tegoparku aleto teleportowanie sie simow… Ewidentne cofanie sie w rozwoju…

    • Moja pierwsza reakcja, Ryan klika na tego gościa, a ja „Ale gdzie jest jego głowa?! ” Głowa to podstawa! W dodatku podświetlanie obiektów mocno wnerwia, tak jakbym nie wiedział na co klikam w poprzednich częściach.. I ta jabłonka.. Woła o pomstę do nieba.. I te blade kolory simów, mam nadzieję że będą filtry jak w SimCity 🙂 Jeszcze Ryan był tak zdenerwowany, że mu się strasznie trzęsły ręce.. Numerów też nie przekonało, ale jest jakiś postęp, bo tekstury w grze będą takie same jak w CAS’ie a nie jak w 3 robi się sima super a w grze wygląda zupełnie inaczej :/ 🙂

        • Tak samo mi. Większość ludzi mówi że grafika słaba itp. ale mi się wydaje, że ona niesamowicie pasuje do simsów. Na pewno bardziej niż pseudorealistyczna oprawa TS3, która się szybko zestarzała.

        • Ale oświetlenie wyglada tak jakby słońce miało spaść na ziemię. A tak nawet grafika ładna. Poza tym,oświetlenie można porównać w filmie z trybu budowania w TS4 a w tymże tu. 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories