Ostatnie informacje na temat nowego pakietu rozgrywki, StrangerVille wywołały niemałe zamieszanie wśród społeczności. To jeszcze nie wszystko czego dowiemy się o nadchodzącym rozszerzeniu. SimGuruKate napisała na swoim profilu, że filmu z przedstawieniem rozgrywki możemy spodziewać się w dniu premiery, 26 lutego. Zostało jeszcze kilka dni, więc dla zaspokojenia Waszej ciekawości przygotowaliśmy nowinkę, w której przeczytacie jak twórcy dzielą się z graczami ciekawymi informacjami dotyczącymi gry.
- StrangerVille ma 11 zdolnych do edycji parcel rozłożonych na 2 dzielnice
- W otoczeniu znajduje się 1 parcela specjalna – związana z historią
- StrangerVille nie jest światem wakacyjnym
- Świat jest w pełni mieszkalny
- Infekcja nie dotyczy innych miast
- Laptopy są częścią pakietu rozgrywki
- Samochody nie będą dodane w pakiecie, ani nadchodzącej aktualizacji
- Kariera wojskowa jest pracą kontrolowaną w domu
- Istnieje sposób na zrezygnowanie z ,,dziwnych rzeczy” w otoczeniu
- Rozbity samolot nie jest tylko tłem otoczenia
- Nie będziemy mogli stworzyć własnej historii, z własnymi postaciami, ale może to się zmieni w przyszłości
- Nasi Simowie nie będą zachęcani na siłę przez swoich znajomych do rozwiązania tajemnicy StrangerVille
- Warto wprowadzić się do StrangerVille, aby w pełni doświadczyć możliwości pakietu
- Kariera wojskowa to jedyna, która pojawi się w tym rozszerzeniu
Jak dla mnie brzmi super!! Uwielbiam estetykę i tematykę tego pakietu. Szkoda tylko, bo mam wrażenie, że jak się to przejdzie już raz, to później nie będzie większego pożytku z pakietu. Ale i tak, brzmi świetnie! Mam nadzieję, że będzie więcej tego typu nadnaturalnych tematycznie dodatków/pakietów.
Nie jestem tylko pewna, co znaczy „Nie będziemy stworzyć własnej historii, z własnymi postaciami, ale może to się zmieni w przyszłości”?
W sensie, że nie będzie żadnych nowych historii poza tą główną, do „odkrycia”? Czy że nie możemy jej odkrywać własnymi simami, tylko już istniejącymi mieszkańcami?
Podejrzewam, że będzie można odkrywać tajemnicę miasteczka własnym Simem, ale nie będzie można ingerować w postacie stanowiące część fabuły. Oby to oznaczało tylko to, bo jakoś nie lubię grać Simami nie stworzonymi przez siebie. 😛
🙂 ospapiru super, Twój pierwszy news o The Sims 4! Dzięki Fenist za korektę!
U la la… Kurczę fajnie że coś takiego będzie! Ostatnio miałam problemy z wymyślaniem fabuły a teraz nowy pakiet i nowe pomysły?
A ta ?infekcja? to może będzie jakiś atak biologiczny albo mutacja genetyczna… Czekam!
To SYNDROM DZIWNOWA, na którą chorowali pasażerowie tego samolotu z Dziwnowa i sie rozbił w StrangerVille
Nie ma za co ?
Zapraszam do naszego innego wpisu na ten temat 🙂 Tam więcej info o syndromie 🙂 https://sims.arhn.eu/2019/02/20/wojskowi-nowe-miasto-w-pakiecie-sims-4/
Samochody nie będą dodane w pakiecie, ani nadchodzącej aktualizacji wait wait wiat whaaaaaat
Ludzie pewnie pytali, czy auta się pojawią i stąd taka odpowiedź xD
No co? Przecie trzeba dbać o środowisko xD
Nie było chyba żadnej zapowiedzi pojawienia się samochodów w najbliższym czasie. 🙂
„Świat jest w pełni mieszkalny” – Na tę informację czekałam. <3
Super, że będzie kariera wojskowa! Od dawna chciałam wysłać swoich Simów właśnie do niej. Jestem też ciekawa, jak będzie wyglądać StrangerVille w pełni i widząc ilość parcel mam nadzieję, że się nie zawiodę!
WUUUUUUuuUUuuUuTtTtT??//??///!!1!!!!!111!1 To czyli moja bardzo ciekawa historia o kosmitce z misją do skolonizowania jej rasy badając planetę Ziemię i jej zasoby oraz mieszkańców, przypadkowo okrywając legowisko innej bardzo groźnej rasy kosmitów oraz zagrożenia z kosmosu, które są jakoś na Ziemi zostanie zepsuta przez to, że będę musiał grać jakimś nudnym kretynem oraz jego pomagierem?!?! A ja tak dużo szczegółów fabularnych i zasad do wyzwania zrobiłem…
Spokojnie oddychaj XD
„Nie będziemy mogli stworzyć własnej historii, z własnymi postaciami, ale może to się zmieni w przyszłości”
A ponoć nie wracają do starszych rozszerzeń… Więc mogliby i manekin dodać i poprawić kosmitów 😛
i dodać sterowanie zwierzętami
O nie nie, nie! Nie cierpiałam tego sterowania zwierzakami, nic bez mnie nie umiały robić. I bardzo dobrze, że poszli śladami ts2! ^^
No chyba, żeby było to w opcjach, by i zwolennicy i przeciwnicy byli zadowoleni.
Znaczy, poszli na łatwiznę, przez brak sterowania już masz mniej rzeczy w dodatku. Psy nie szukają znajdziek w większym i lepszym stopniu a koty ofiar.
Zwierzęta sa nudne i tak naprawdę tylko do towarzystwa i nauki sztuczek.
Specjalnie mam mod na sterowanie bez bez niego ja zapominam o zwierzakach i czuje się jakby nie było tego dodatku.
Smutne, ja jakoś takiego problemu nie mam. 🙂
Czy taka łatwizna, może, dla mnie to wzięcie za wzór, tych lepsze części simsów.
Bo w zasadzie od początku serii zwierzaki były do towarzystwa i zabawy? 😀
W sumie jak w realnym życiu… jakby nie patrzeć.
Za dużo rzeczy mam do roboty z simami, by jeszcze sterować zwierzakami.
A miło mi, jak coś w miarę niezależnego lata po domu.
Szkoda, że wraz z miejskim życiem, nie doszli lokatorzy, tych też lubiłam mieć w ts2
’Za dużo rzeczy mam do roboty z simami, by jeszcze sterować zwierzakami.” – Wow, na prawdę często słysze, że nikt nie ma nic do roboty w 4 i nudno.
„Smutne, ja jakoś takiego problemu nie mam” – Ja tez już nie.
„Czy taka łatwizna, może, dla mnie to wzięcie za wzór, tych lepsze części simsów” – oj łatwizna, mniej znaczy: jeszcze mniej pracy nad dodatkiem.
Jasne, ze możesz mieć współlokatora, dodaj go do rodziny i nim nie steruj 😛
Ja tam nigdy się nie nudzę przy TS4 😛
Taa… tak narzekają, narzekają, a i tak grają i kupują rozszerzenia… Ludzie!
Ja tam byłam wniebowzięta, jak ogłosili, że nie będzie możliwości sterowania zwierzakami. Aczkolwiek, mogło by być, ale z opcją wyłączenia tego.
Chodziło mi o współlokatora z prawdziwego zdarzenia, takiego niezależnego.
By sobie sam żył, wtryniał mi się w plany, trzeba by było dbać o niego, ale tak bardziej na około itp. No to było fajne, i mi się podobało. 🙂
Ja bym powiedziała raczej, nie lenistwo, czy łatwizna, ale cięcie kosztów, przy obniżanym budżecie i naciskach EA na producentów…hmm