Ciekawostki z The Sims 4 Wiejska sielanka. Q&A na Twitterze

Twórcy gry The Sims 4 za pomocą Twittera postanowili odpowiedzieć na kilka pytań związanych z dodatkiem Wiejska sielanka. Dzięki nim możemy poznać więcej informacji na temat nadchodzącego rozszerzenia. Postanowiliśmy zebrać je wszystkie w tym wpisie i Wam zaprezentować. Poniżej znajdziecie ich pełną listę.

The Sims 4 Wiejska sielanka będzie już jedenastym dodatkiem do czwartej części kultowego już symulatora życia. Jego premierę zapowiedziano na 22 lipca 2021 roku. Będzie skupiać się na aspekcie życia na wsi oraz obcowania z naturą. Warto wspomnieć, że to jedno z najbardziej wyczekiwanych rozszerzeń do gry.

Co sądzicie na temat zaprezentowanych ciekawostek? Jest coś, co szczególnie przykuło Waszą uwagę? Koniecznie dajcie nam znać w komentarzach!

Zwierzęta

Zwierzęta hodowlane

  • Krowy, lamy i kurczaki nie będą zajmować miejsca w rodzinie
  • Dodana zostanie specjalna szopa dla krów i lam, dzięki której będzie można zakupić te zwierzęta
  • W kurniku będzie można mieć do maksymalnie ośmiu kur
  • Każda szopa może pomieścić tylko jedną krowę lub lamę. Twórcy specjalnie nie dodawali ogrodzenia przy szopach, aby można było postawić kilka koło siebie, ogrodzić własnym płotem i mieć wielkie pastwisko z tymi zwierzętami
  • Każde zwierzę prędzej czy później umrze ze starości, ale są sposoby, aby tego uniknąć
  • Wkrótce ma pojawić się więcej informacji na temat ubranek dla zwierząt, ale zwierzęta nie będą ich ubierać samodzielnie
  • Lamy i krowy będą przebywać wokół swoich szop, ale mają bardzo duży obszar, po którym mogą spacerować (20 kratek w obrębie szopy)
  • Będzie możliwość wykonywania nowych dzianin za darmo za pomocą wełny z lamy
  • Hodować (rozmnażać) będzie można tylko kurczaki

Dzikie zwierzęta

  • Króliki i ptaki będzie można znaleźć na wolności
  • Po zaprzyjaźnieniu z królikiem lub ptakiem odblokuje się możliwość zakupu specjalnego domku dla tych zwierząt, który będzie można umieścić na swojej parceli
  • Ptaki i króliki będą mogły pomagać w ogrodzie; zwierzęta ta również nie zajmują miejsca w rodzinie
  • Będzie możliwość budowania relacji i nazywania królików. Dzięki temu zwierzęta te będą częściej odwiedzać naszą parcelę. To prawie tak jakby były zwierzętami domowymi, ale niezamkniętymi w klatach, ponieważ są wolnymi duchami
  • Króliki znaleźć będzie można tylko w nowym świecie, chyba że postawi się specjalny domem dla nich np. w Windenburgu
  • Wszystkie dzikie zwierzęta będą mogły budować relacje z Simami za pomocą nowego systemu prezentów
  • Nowe lisy to prawdziwe dzikie lisy, których nie będzie można dodać do rodziny tak jak w The Sims 4 Psy i koty
  • Dla lisów zostały od zera stworzone wszystkie nowe animacje
  • Lisy będą mogły dostać się do kurnika
  • Zające nie są zwierzętami, które trzeba karmić i którymi trzeba stale się opiekować, są samowystarczalne
  • Po umieszczeniu domku dla królików na parceli te będą przychodzić i odchodzić tak jak będzie im się podobać
  • Króliki nie będą mogły zostać chowańcami czarodziei

Rozgrywka

  • Konserwowanie żywności to nowa opcja połączona z umiejętnością gotowania, ale oprócz tego pojawi się inna nowa umiejętność
  • Kosz piknikowy będzie można schować w wyposażeniu i zabrać wszędzie gdzie się da
  • Kosz będzie można umieścić na stole, a następnie wybrać specjalną interakcję w celu organizacji pikniku
  • Dodano kilka nowych przepisów kuchennych, które będą związane z tematyką rozszerzenia, jednym z nich jest chleb mleczny
  • Dodano możliwość gotowania z grupą. Dzieci nie mogą same gotować, ale mogą pomóc rodzicom czyniąc z tego rodzinne zajęcie
  • Dodano kilka nowych rzeczy dla dzieci, o których więcej informacji wkrótce
  • Twórcy stworzyli nowy system o nazwie „Wyzwania parceli
  • Wszystkie parcele w nowym sąsiedztwie będą mieć automatycznie włączone wyzwanie „Dziki lis„, jeżeli nie będziemy chcieli niepokojących wizyt tych rudych stworzeń będzie można je bez problemu wyłączyć
  • Do gry nie zostanie dodana nowa kariera, ale Simowie będą mogli zarabiać na życie hodując i opiekując się swoimi zwierzętami oraz wytwarzanymi przez nie produktami
  • Dodany zostanie także system o nazwie ” Village Errands„, o którym więcej dowiemy się już wkrótce. Miejscowi będą mieć wiele do zrobienia dla naszych Simów
  • Będzie możliwość zakupu kurczaka, wołowiny i innych produktów w lokalnym sklepie spożywczym lub za pomocą nowej usługi dostawcy produktów spożywczych
  • Pojawi się nowa opcja śmierci i bara-bara

Świat

  • The Sims 4 Wiejska sielanka doda okolicę o nazwie Henford-on-Bagley, która ma trzy dzielnice z czterema parcelami w każdej z nich
  • Jedno z otoczeń ma ogromny rozmiar i jedną parcelę o wielkości 64×64. To właśnie w tej dzielnicy dostępne będą największe działki

Stawy

  • Do gry zostanie dodany nowe narzędzie tworzenia stawów
  • Simowie nie będą mogli pływać w stawach
  • Nasi podopieczni będą mogli m.in. moczyć stopy oraz łowić ryby
  • Twórcy przygotowali specjalne dekoracje przydatne do tworzenia tych zbiorników wodnych
Zareaguj na nowinkę!
+1
2
+1
4
+1
0
+1
3
+1
21
+1
2

48 KOMENTARZE

  1. Jestem mile zaskoczona, dodatek nie wydaje się najgorszy. Sporo rzeczy dochodzi, ale przekonamy się jaka będzie jego funkcjonalność. To nie specjalnie mój klimat gdy, lecz może na przecenie skuszę się o ile naprawdę dojdzie sporo nowych możliwości.

  2. To, że te zwierzęta będą obiektami, czyli nie będą opierać się na takiej mechanice jak psy czy koty, raczej mi jakoś super bardzo nie przeszkadza i w sumie nie do końca rozumiem, o co ludzie mają pretensje. Bo właściwie tyle tylko, co nie będą łaziły jako tako luzem, tylko będą miały jakiś tam ograniczony teren i jakieś konkretne interakcje i funkcje. Jedyne, jakie mam „ale” w tej kwestii, to, to czy będą one faktycznie sobie same z siebie łaziły koło tych swoich stodół, czy będą w nich schowane i będą dopiero wychodziły, jak się podejmie interakcje. Bo jeśli tak to będzie wyglądało, no to wtedy trochę xD Jednak fajniej by było jakby przy takiej ograniczonej mechanice, chociaż sobie gdzieś tam tuptały na tych swoich wyznaczonych dwudziestu kratkach.
    Nadal ubolewam nad tym, że są lamy zamiast owiec, ale ogólnie podoba mi się bardzo koncepcja tego, że będzie można te zwierzaki nie tylko hodować, ale każde z nich będzie dawało też konkretne produkty, które będzie można przetwarzać i wykorzystywać w simowym życiu :3

    Kosze piknikowe, to coś, na co długo czekałam i szkoda, że nie dostaniemy tego w takiej formie jak w Trójce, gdzie kosze mogły być umieszczane na kocach, tylko będą one „przywiązane” do stolików. No ale dobrze, że w ogóle będą, cieszę się, że w końcu moi simowie będą mogli w końcu pobiesiadować sobie w plenerze.

    Gotowanie z grupą :O Tego się nie spodziewałam, też brzmi świetnie.

    Szkoda, że królików z samych siebie nie będzie w innych otoczeniach.

    Co do stawów – kaczki pewnie dekoracją, ale i tak fajna sprawa.

    Oczywiście nie wszystkie rzeczy są takie, jakie być powinny czy czegoś nie ma, a być powinno, ale generalnie na obecną chwilę, wydaje się, że ten dodatek będzie całkiem udany, wnoszący wiele rzeczy. Choć osobiście mam trochę zagwozdkę tutaj, bo moja simowa rodzinka nie pasuje do farmerowania 😀

        • No weź! A co z oscypkami i innymi brundzami? 😀 Lepiej było konkurencji nie robić i tyle. Albo zablokować możliwość kupienia owcy i żeby były same barany, skoro te zwierzaki i tak się nie rozmnażają.

      • Serio? A może wzięli LAMY bo to zwierzę jest związane z tą grą od zawsze? Weźmy chociaż ich ligii piłkarskie. Tu wszędzie są lamy…
        I wy się macie za fanów TS.🤦‍♀️

    • @Pacyfka, obejrzyj serial „damy i wieśniaczki” to od razu zobaczysz, że twoja rodzinka także się nada do wiejskiej roboty. 😉
      Co za problem…zdejmiesz swoim Simkom modne ciuszki, lakierki, zmyjesz makijaż, a nałożysz fartuszki i kaloszki i…do obory!

  3. Uważam, że dodanie zwierzaków hodowlanych jako obiekty to dobry pomysł bo zabierałyby miejsce w rodzinie – wiecie, chcecie mieć rodzinkę 2+3, do tego jeszcze ze dwa burki i kota i już nie będzie miejsca na kolejnych członków rodziny jak krowy i lamy. No i fakt, że ze z dzikimi zwierzakami trzeba się zaprzyjaźnić aby do na przychodziły nadaje realizmu i tworzy wyzwanie.
    Ja nie czekałam na ten dodatek, byłam raczej sceptyczna wobec tego pomysłu ale zachęca mnie ogromnie ta opcja ze sklepem spożywczym i przetwarzaniem żywności.
    Szkoda, że nie będzie można zostać rolnikiem – w sensie mieć takiej kariery, ale z drugiej strony mamy samozatrudnienie.
    Jej i gotowanie w grupie ! Jak słodko!

  4. A dopiero dwa dni temu było, że w stawach będzie można pływać. Ponadto, na trailerze widać pływających kilku simów właśnie w niewielkim stawie. Po co mieliby dodawać samo budowanie stawów na parceli, gdyby tylko można tam łowić ryby i moczyć stopy, to bez sensu.

    • Na zwiastunie widać zwykły zbiornik wodny znajdujący się w otoczeniu, w którym można pływać. Działać on będzie tak samo jak jezioro na Górze Komorebi czy ocena w Sulani.

  5. Popieram. To będzie dobre, że będą „przywiązane” do stodoły, bo inaczej by wchodziły do domu xd i byłaby llama in my living room 😀 Kosze tez myślałam, że będzie można umieścić na trawie, ale dobrze, że w ogóle są. Co do stawów, to czułam, że nie będzie się można w nich kąpać.

  6. Jeeej! Są stawy, potwierdzone info! Do tego słoiki i konserwy! Pikniki!
    I cieszę się, że można gotować ze swoimi dziećmi, to urocze 🙂
    Już sama ilość zwierzaków mnie przekonała, ale te opcje to dodatkowe smaczki do codziennej (niekoniecznie wiejskiej) rozgrywki.

    Bardzo podoba mi się też pomysł na lisy, pamiętam jak w jedynce były szopy które wywracały kubły na śmieci i trzeba było wzywać pomoc 🙂 Fajnie, że można je wyłączyć – co prawda wątpię żebym korzystała (zawsze to jakaś szansa na niespodziewane wydarzenie na parceli) – ale dobrze że jest taka opcja.

    Hmmm… A ciekawe czy piorun może nam zabić zwierzę hodowlane…

      • Ale psy i koty są jako część rodziny, a z kolei zwierzęta hodowlane będą przypisane do obiektu, na zewnątrz. A w zewnętrzne obiekty piorun może strzelić i je spalić. Nie żebym chciała, żeby mi ginęły zwierzęta, po prostu ostatnio przyszło mi do głowy jak podczas gry burza mi zniszczyła stół i krzesła 😉

        • Wtedy wywali grę do pulpitu bez zapisu 😀 Albo obory rzeczywiście będą nietykalne… Albo wyskoczy komunikat że krowa albo lama uciekła… Więcej pomysłów nie mam 😀

  7. Ze zwierzętami jest tak jak sądziłem i pisałem – mi to tam nie przeszkadza, uwielbiam chomika i jego mechanikę 🙂
    Ciekawią mnie te nowe mechaniki z tymi prezentami i relacjami ze zwierzętami, z wyzwaniami parceli(mam nadzieję, że będzie ich więcej :p), czy pomaganie mieszkańcom miasta…hmm
    Cóż stawy trochę rozczarowują, ale i tak się cieszę, same jako ozdoba, czy domowy staw rybny, też są fajne.
    Nowe miejsce na bara bara, spoko… ale nowa śmierć! I oby nowy rodzaj ducha hi hi ]:->
    Szkoda trochę, że brak nowej kariery… a mógłby być chociaż taki wolny strzelec, w którym by były zlecenia na dostarczenie np. jakiejś ilości warzyw albo produktów odzwierzęcych – no chyba, że coś takiego będzie właśnie w tym systemie pomocy mieszkańcom miasta, hmm.
    Doza rodzinnej rozgrywki to wisienka na torcie :3

    • Póki co to wszystko są piękne zapowiedzi. Ogólnie uważam, że simsy, to wbrew powszechnej opinii są dobrze zrobione – niektóre rzeczy są uproszczone ze względu na charakter gry. Np. Siadanie na blatach, które jest pokazane na grafice paralives – przecież to wyglądałoby tak, że przy każdej wizycie w kuchni postacie w grze siadałyby na blacie. Albo brak aut i koni-czwórka ma zamknięty świat więc to wszystko byłoby tylko animacja. Poza tym podróżuje za pomocą skrótu,, m,, więc nawet nie widzę jak chodzą po okolicy by dojść np do sąsiada. A koń? Strasznie mnie wkurzały – zajmowy slot w rodzinie i były niepotrzebne. Podoba mi się niezależność psów i kotów, bo tak jak powiedział twórca-zwierzęta zawsze same o sobie decydują. Cieszę się, że w przeciwieństwie do prawdziwego życia simowie nie muszą często sprzątać, a pewne rzeczy jak np. Kurze na półkach, mycie podłogi, sprzątanie szafy itp całkiem odeszły. Grę traktuje tak, że np. Podczas dość długiego prysznica oprócz kąpieli pielęgnują włosy, skórę itp. Oni nawet kanapki robią długo, ale uznaje, że np. Myją nóż, deskę, składniki.

    • Jeżu, jak gra będzie skończona to będzie istny majstersztyk! 😍 Szczena mi opadła po ich filmiku z budowy!! Jak dla mnie najbardziej wyczekiwana gra 👍

    • Patrzymy patrzymy, ja widzę ciekawe opcje dotyczące personalizowania każdego obiektu (dowolne zmiany rozmiarów, zagłówków itp), z tym że… trochę ubogo ich tam jest. Ścian i podłóg po kilka na krzyż. Jak się ma choć kilka dodatków do TS4, to z kodem „bb.moveobjects on” i debugiem naprawdę widzę znacznie więcej możliwości, żeby stworzyć świetne pomieszczenia.
      A jeszcze jak te wszystkie obiekty będą działać, to się dopiero okaże. Albo i nie, bo tak jak napisała Ania, pytanie czy to w ogóle kiedykolwiek się pojawi 😉

  8. Jak zawsze z The Sims 4 wszystko poniżej oczekiwań. Jak twórcy tłumaczą brak koni? „Niewystarczające zasoby by zrobić je porządnie”🤣 ich bezczelność nie zna granic. EA nie ma zasobów na konie, choć kiedyś miała na dużo więcej. Moderzy robią takie rzeczy. EA nie ma zasobów by robić Simsy porządnie bo gracze zawsze mają zasoby na ich produkty, jest to równia pochyla dla marki.

    • Co innego chciałaś w dodatku o farmie? Ja marzyłem o zwierzętach hodowlanych, koniach, uprawach, przetworach i jakichś wiejskich zawodach związanych z wyłonieniem najlepszego rolnika. O dziwo większość z tych rzeczy dostanę 😍

    • Ale czego chcesz na farmie? Ogólnie najczęściej ludzie na wsi mają kury, krowy, konie rzadziej. I dla mnie konie zawsze były utrapieniem – do podróżowania się nie nadawały, zajmowały dużo miejsca, kiepskie interakcje, potrafiły wszystko zniszczyć, trzeba było o nich wręcz pamiętać. Konie są ładne, ale zajmowanie się nimi do najłatwiejszych nie należy – trzeba było dużo sprzątać, często uciekały, a wtedy gonisz je przez wiele kilometrów. I są bardzo niebezpieczne- kopniak w zebra albo upadek i połamanie miednicy są straszne. Konie mają plusy i minusy

  9. Słuchajcie, jak wyłączyć te wydarzenia w miejskim życiu z sąsiadami?
    Wiecie te kłótnie rodzinne, bardzo romantyczne randki i imprezy.
    To było fajne na samym początku, ale teraz bardziej mnie wkurza niż bawi.
    Wiem, że był jakiś mod albo opcja w innym modzie aby to wyłączyć. Teraz próbowałam znaleźć ale nie mogę.
    Ktoś coś wie?

      • Bez niej też hałasują, bo nigdy nie miałam takiej cechy przy mieszkaniu, a serduszka to się pojawiały np. przy tych drzwiach, za którym syn z matką mieszkał… Brr… Przyszłam potem do nich w ramach odwiedzin i nie było tam nikogo więcej, więc stanowczo jest to brr..

        • O matko! Faktycznie brrrr. W każdym razie temat cały czas otwarty. Wiem, że albo Karol albo Kosmo.. a może Sebuś w którymś filme na YT pokzywali tego moda, ale teraz nie mogę go znaleźć.

    • @lilou, nawet, gdybyś teraz wyłączyła wydarzenia to one nadal będą się pokazywać w grze. Niestety trzeba to robić na samym początku, zanim zaczniesz rozgrywkę.
      Teraz możesz jedynie stworzyć całkiem nowa grę> starą przesuwając na pulpit komputera i włączasz grę, wtedy w Dokumentach>Electronicts Arts utworzy się nowy folder gry. Do tego nowego folderu gry przenosisz (zamieniasz z nowymi):
      1. Folder Tray
      2. Folder saves.
      Jeżeli masz w grze jakieś mody to także folder Mods.
      ————————————-
      Dodatek uważam za udany, nawet, gdy nie ma koni, tym bardziej, że prawdopodobnie konie mają niebawem także dodać.
      Jedynie mam trochę żalu do twórców o jeziora, niestety nie będzie można w nich pływać, a szkoda, bo taka interakcja byłaby bardzo fajna i na wiejskich działkach z powodzeniem zastępowałaby basen. Ale brak pływalnych jezior rekompensuje świetny świat i słodkie zwierzaczki. Całość twórcy stworzyli w klimacie idylliczno – bajkowym. Wisienką na tym torcie jest dla mnie Agnieszka Zadecka_vel_Zadek!
      Już nie mogę się doczekać.

      • Och nie! najgorzej! mam tyle rodzin już poustawianych pokoleniowo, że byłoby mi mega szkoda teraz zaczynać od początku. No nic. To zrobie to starym patentem i po prostu wyprowadzę pozostałe rodziny z tego budynku. Bo wiecie .. nie ma zamieszkałych apartamentów to nie ma problemu 😉

  10. Wystarczą mi te informacje, które wyszły do tej pory i już wiem, że to będzie genialny dodatek ❤️ pierwsze rozszerzenie, które zamówiłam przed premierą…

  11. Ja na ogół sie cieszę, tym, że dzieci nareszcie mają jakieś fajne włosy (bo dla mnie z innych dodatków zawsze były takie sobie). Super ze dodali również chusty na głowę, to nadaje charakteru, bo u mnie często chodzą właśnie babcie w takich chustach.
    Pikniki i gotowanie w grupie to kolejna rzecz która jest dla mnie po prostu epik. Nie spodziewałam się, że twórcy kiedyś dodadzą do gry takie opcje spędzania czasu z rodziną.
    Naprawdę, to fajne smaczki.
    I zwierzęta! Kury, lisy, kaczki (wiem, że są podobno jako obiekt, ale dla mnie to jak zwierzę), krowy, lamy(w tych to dopiero się zakochałam). Szkoda że nie ma owiec, ale co za dużo to więcej czekania na dodatek i kasy którą musimy na niego wydać.
    Haft krzyżykowy też dla mnie spoko (i super że dzieci też mogą tą umiejętność użytkować :D)
    Przetwory: super, moi Simowie nareszcie zajmą sie czymś użytecznym.
    Nowa miejscowość też ma swój urok. Największa parcela, most z przewalonego drzewa i ruiny zamku.
    Ciekawe czy z tymi ruinami dojdzie nowa opcja w typie parceli, np. „zabytek”
    Na razie widze same plusy, a jako ze w wakacje akurat mam urodziny dodatek ten właśnie na nie dostanę.
    nie mogę się doczekać rozgrywki, i nowych opcji, to naprawdę mnie jara :DDD

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories