Kompatybilność towarzyska oraz nowości w funkcji „Lubię i nie lubię” w The Sims 4 Razem raźniej

Wraz z wczorajszą transmisją na żywo, twórcy pokazali mnóstwo nowości, jakie czekają fanów wraz z premierą The Sims 4 Razem raźniej. Opisaliśmy Wam już między innymi wszystkie nowe cechy dla niemowlaków oraz zmiany w zdobywaniu umiejętności przez dzieci. Dzisiaj przedstawiamy Wam wszystkie nowości, jakich doczeka się system Lubię i nie lubię” w The Sims 4!

Pierwszą nowością są dwie nowe kategorie – zachowania Simów oraz tematy rozmów. W przeciwieństwie do już istniejących kategorii „Lubię i nie lubię”, te nie skupiają się na otaczających Sima rzeczach, ale na osobowości i kontaktach socjalnych. Zachowania Simów będą określały stosunek Simów do cech charakteru. Egocentryk będzie skupiony na sobie i łatwiej nawiąże kontakt z materialistami i snobami, podczas gdy niezbyt dobrze dogada się z altruistami. Natomiast druga kategoria zdeterminuje to, jakie interakcje socjalne preferują Simowie, a jakie ich odrzucają. Sim może na przykład lubić długie, emocjonalne rozmowy, ale nie zniesie plotkarstwa.

Nowe kategorie w zakładce „Lubię i nie lubię” w The Sims 4.

Drugą nową rzeczą jest wynikająca z funkcji „Lubię i nie lubię” kompatybilność towarzyska, oznaczona ikoną puzzli na portrecie Simów, w zakładce znajomości. Simowie posiadający podobne lub odmienne zainteresowania i ulubione rzeczy mogą być ze sobą kompatybilni lub nie, co wpłynie na ich relacje, a nawet na dostępność lub niedostępność niektórych opcji socjalnych! Wpływ na relacje będą miały również różnice w wieku Simów, co ma być częścią darmowej aktualizacji gry podstawowej.

Kompatybilność towarzyska w The Sims 4 ma symbol puzzli na portrecie Sima, z którym mamy relację.

Nowe funkcje będą kompatybilne z innymi dodatkami i pakietami, np. z systemem stylów życia z dodatku Śnieżna eskapada, a gra ma dokonywać skomplikowanych obliczeń biorąc pod uwagę wiele różnych cech i preferencji Simów, co ma zapewnić unikalne relacje między postaciami.

Ostatnią, mniejszą nowością są nowe opcje wyboru w już istniejących kategoriach, na przykład nowy gatunek muzyczny – soul oraz zwiększenie limitu lubianych i nielubianych rzeczy z 20 do 50 (jako część darmowej aktualizacji).

Nowe opcje „Lubię i nie lubię” w The Sims 4 Razem raźniej

W kategorii zachowania Simów, do wyboru mamy następujące opcje:

  • bez ambicji
  • kłótliwy
  • mózgowiec
  • egoistyczny
  • podejmujący decyzję pod wpływem emocji
  • rodzinny
  • zabawny
  • pracowity
  • pobudzony
  • domator
  • idealista
  • kochający naturę
  • optymista
  • pesymista
  • miłośnik zwierząt
  • łobuz
  • romantyk
  • energiczny

W kategorii tematy rozmów, do wyboru mamy następujące opcje:

  • czułość
  • kłótnie
  • narzekanie
  • komplementy
  • zwodzenie
  • głębokie przemyślenia
  • rozmowy o ulubionych zajęciach
  • rozmowy o zainteresowaniach
  • plotki
  • żarty
  • złośliwość
  • niewybredny humor
  • psikusy
  • głupkowate zachowania
  • pogaduchy
  • opowieści

Wygląda na to, że wraz z premierą nowego dodatku, osobowość Simów oraz interakcje społeczne zyskają na znaczeniu i dynamice. Fani The Sims 2 na pewno dostrzegą tu podobieństwa do systemu chemii, który, choć wydaje się prostszy od tego, co czeka nas w The Sims 4 Razem raźniej, to jednak miał duże znaczenie w życiu towarzyskim Simów.

Zareaguj na nowinkę!
+1
15
+1
17
+1
0
+1
4
+1
71
+1
3

7 KOMENTARZE

  1. Bardzo mnie to cieszy, i widzę, że fajna mechanika.
    Co nie zmienia faktu, że nadal mi brakuje wielu zainteresowań.
    Albo ulubionego jedzenia, chociażby – mam nadzieję, że w końcu dodadzą i tą kategorię.

  2. „Argumentative” i „arguments” w tym kontekście nie znaczą „rzeczowy” i „argumenty”, tylko „kłótliwy” i „kłótnie”, co podkreślają dodatkowo ikony konfliktu

  3. O matko. Z jednej strony fajnie jak pomyślimy o tworzeniu swojego sima, ale wiecie jak to zbombarduje rozgrywkę, jak będziemy chcieli kogoś zagadać, a ten nie lubi plotek, opowiadań, żartów itd? XD

    • Też o tym samym pomyślałem… Dlatego mam nadzieję, że to fajnie przemyśleli i nie będzie irytujące w codziennej rozgrywce.
      Mimo wszystko cieszy taka dosyć spora, moim zdaniem różnorodność tych cech i kategorii.
      I teraz najważniejsze: Oby nie zapomnieli tego aktualizować, wraz z najnowszymi rozszerzeniami!

  4. A mi się ten pomysł bardzo podoba :3 Doda to więcej realizmu w rozgrywce, jeśli simowie nie z każdym znajdą wspólny język i urozmaici to rozgrywkę.

  5. Inaczej sobie to początkowo wyobrażałem, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba, szczególnie te tematy rozmów. Wydaje się to mocno realistyczne, byleby nie zrobił się bałagan w grze tak jak piszą wyżej 😛

    A spodziewałem się bardziej systemu chemii z dwójki, czyli możliwości zakochania się od pierwszego wejrzenia, wskaźnika „pociągu” do kogoś i kategorii lubię/nie lubię „wygląd”, no ale to pewnie zostawią na pakiet rozgrywki o miłości i randkach xD

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories