Konie następnym dodatkiem do The Sims 4? Mamy pierwsze przecieki

W kilku sklepach internetowych pojawiły się pierwsze oferty nowego rozszerzenia do The Sims 4, które najprawdopodobniej doda długo wyczekiwane konie. Z ofert wynika, że dodatek będzie nazywał się Horse Ranch (pol. „Stadnina koni„). Na ten moment przecieki pojawiły się na platformach sprzedażowych Instant-Gaming oraz CDKeys. Niestety żaden ze sklepów nie podaje na razie dokładnej daty premiery. Wynika jednak z nich, że odbędzie się ona w 2023 roku. Każda z ofert okraszona została również okładką, która przedstawia Sima i konia z The Sims 3. Jest to typowy zabieg w przypadku tego typu wycieków.

Konie w The Sims 4 - oferta w sklepie CDKeys
Oferta dodatku „Horse Ranch” w sklepie CDKeys.

Warto w tym miejscu wspomnieć, że to nie pierwszy raz gdy dochodzi do tego typu sytuacji. Podobna miała bowiem miejsce na wspomnianym już Instant-Gaming tuż przed premierą Wyspiarskiego życia oraz Wiejskiej sielanki. Jak dobrze wiemy, oba przecieki okazały się prawdziwe.

Oferta w Instant-Gaming z datą premiery wskazującą na 2023 rok.

Konie w zwiastunie Razem raźniej

Premiera dodatku skupiającego się na koniach potwierdziłaby pojawiające się od kilku miesięcy spekulacje na temat tego typu rozszerzenia. Przypomnijmy, że przy okazji premiery dodatku The Sims 4 Razem raźniej twórcy w serwisach społecznościowych zostawiali poszlaki wskazujące na dodanie tych zwierząt do gry.

Warto także wspomnieć, że to nie jedyna podpowiedź w tym kierunku. Na zwiastunie wspomnianego dodatku, który ukazał się kilka miesięcy temu, również mogliśmy zauważyć pewien smaczek. W jednej ze scen Simowie wspólnie układają puzzle na nowym stole do tej aktywności. Ułożony obraz przedstawia właśnie konia. Co ciekawe, obraz jest umieszczony centralnie w naszym kierunku, aby widz mógł dokładnie go zobaczyć. Brzmi to podejrzanie, prawda?

Zmieniony kod gry The Sims 4

To jednak niejedyny raz, gdy twórcy wspominają coś o dodaniu koni do The Sims 4. Pierwsze takie informacje pojawiły się już pod koniec 2019 roku, kiedy twórcy zaktualizowali kod gry. „Nauczono” wówczas grę rozpoznawać animacje, interakcje i wspólne animacje związane z kopytnymi. W tamtym momencie fani gry powiązali te funkcje z wyczekiwanym dodatkiem Wiejska sielanka, który ukazał się niemal 2 lata później. Jak obecnie wiemy, konie nie pojawiły się w wymienionym rozszerzeniu.

Co sądzicie na temat przecieku? Waszym zdaniem nowy dodatek doda do The Sims 4 długo wyczekiwane konie? Koniecznie podzielcie się z nami Waszym zdaniem w komentarzach! 🙂

Zareaguj na nowinkę!
+1
19
+1
3
+1
10
+1
9
+1
156
+1
5

20 KOMENTARZE

  1. Dodatek o samych koniach… jakoś mnie to nie przekonuje…
    Pakiet rozgrywki, jak najbardziej, ale dodatek? Hę
    Co najważniejsze, niech dają już te konie… szybciej będą wróżki 🙂

  2. Konie w Sims 3 były dla mnie głównie udręką – pałętanie się tych zwierząt samopas po całym mieście było średnio 'realistyczne’. Jest milion innych dodatków, które wolałabym zobaczyć w Sims 4 przed końmi no ale… Inna sprawa, że pakiet „horse ranch” wydaje się być mocno skupiony na jednym i zastanawiam się co by się tam jeszcze mogło pojawić, bo same konie to tak trochę ubogo, z kolei typowo wiejski dodatek już mieliśmy…

  3. Jako stara koniara bardzo się cieszę z tej wiadomości. Mam nadzieję, że nie będzie to jak w trójce, że są dzikie konie, które ganiają gdzie popadnie, ale, że dodadzą konie jako zwierzaka towarzysza sportowego i rekreacyjnego, tak ja ma to miejsce we współczesnym świecie.
    Dobrze, że nie dodali koni z Wiejską Sielanką, bo koń z gospodarstwem wiejskim ma tyle wspólnego co muzyka klasyczna z disco polo. To nie te czasy, kiedy koń był w każdym gospodarstwie. Teraz jest to zwierzę sportowe i rekreacyjne.
    Również zamknięty świat nie jest przeszkodą, bo skoro można wyjść z psem na spacer, z rodziną na wycieczkę, to też można wybrać się na konną przejażdżkę.
    Zobaczymy co da EA.

  4. W końcu konie!! <3 I super, że będą dodatkiem, a nie pakietem rozgrywki – nowa okolica, wiele nowych przedmiotów ^^ oby wyszły jak najszybciej.

  5. Widziałam dokładnie ten sam screen tylko z okładką Sims 2 u kogoś na Twitterze, jeśli dobrze poszukam to pewnie to znajdę, plus promocja na dodatek którego jeszcze nie ma? więc wątpię czy to prawda. Poza tym jak ktoś pisał już, same konie to raczej na pakiet rozgrywki nie dodatek. No i pozostaje kwestia do czego by „służyły” konie w zamkniętym świecie czwórki?

    • No cóż do opiekowania się nimi itd. Konie nie służą tylko do jeżdżenia na nich. Są jakieś zawody itd. Loza tym tem świat który tu sichodzi maj kaieśtam niejsca do jeżdżenia, nie jest aż tak zamknięty jak inne

  6. Jeśli miałby to być same konie, to bardziej bym obstawiała pakiet rozrywki, niż dodatek. Jeśli faktycznie mają zamiar dodać konie do gry, to obstawiam, że dodadzą też nową okolicę specjalnie dedykowaną, bo średnio widzę hasanie koniem po San Myshuno na przykład. A co do pół zamkniętego/otwartego świata czwórki – skoro można po określonym obszarze chodzić z psem na spacery czy jeździć na rowerze, to myślę, że konie mają tu jakąś racje bytu.

  7. Czy ja wiem, czy konie za 180 złotych to jest dobry deal? 😉 No, ale ludzie ślepi i tak się rzucą, bo konie doszły.

  8. Gdyby obszar spaceru był większy to bym się jak najbardziej zgodziła, ale obszar jest tak mały, że koń nie miałby się gdzie rozpędzić.

    • Sulani pokazuje, że da się zrobić ogromny obszar.
      Gdyby tam wodę zmienić na ląd, a i same lądowe obszary tam, też do małych nie należą.
      A i obszary z ostatnich rozszerzeń, też nie są wcale takie małe. I bez roweru dla zwykłych simów, czy specjalnych mocy przyśpieszających poruszanie, dla simów nadnaturalnych, ani rusz :X

      Co do pół-otwartego świata, tak ogólnie,
      to pokazali w Przygodzie w Dżungli, że da się omijać ekrany ładowania.
      Szkoda, że z tego nie korzystali już później :/

  9. Może to tak zrobią że będzie tylko jedna parcela stadnina a wokoło wielgachny teren bez tych ekranów……. moim zdaniem bardziej byłby to pakiet a nie dodatek………….. bezsensu dodatek z samych koni.

  10. Nie jestem koniarą i nie mam super potrzeby dodawania koni do rozgrywki (może z raz moja rodzinka miała konia w the sims 3). Głównie dlatego, że jakoś były takie nieporęczne. Nie było gdzie postawić stajni, nigdy m ona nie pasowała do domów, które budowałam. (Wole budować na mniejszej przestrzeni bo simom mniej czasu schodzi na przemieszczanie się po domu)
    Do większych parcel przekonała mnie dopiero Wiejska Sielanka, bo serio nie ma za bardzo jaki tych wszystkich zwierząt upchnąć.
    Myślę, że świat w dodatku z koniami będzie przynajmniej tak duży jak Henford-on-Bagley i super jakby był zachowany w takim niby jesiennym klimacie jak Appaloosa Plains takiej amerykańskiej wsi (europejskie klimaty już mi się trochę przejadły) albo w ogóle bardziej pustynnych klimatach.. bo czemu nie, mało mamy takich bardziej surowych sąsiedctw – jedynie Oaza zdrój i Strangerville. No i oczywiście fajnie gdyby miejsce do trenowania konia było nie osobną parcelą, tylko takim centrum, do którego ma się dostęp z większości parcel jak np. park wodny w San Sequoia. Dodatkowo.. same konei to trochę mało. Więc może razem z nimi dojdą jakieś pomniejsze zwierzątka jak króliki w Wiejskiej sielance.. tylko specyficzne dla danego świata – borsuki? Może sarenki? Marzeniem by było gdyby dodali też samochody bo nazwa dodatku zaiwera słowo RANCZO czyli cos co się kojarzy z traktorami i jakimiś takimi pół-ciężarówkami. No i ostatnia rzecz, nad którą boleję. Więcej karier, jak jakiś trener koni, albo profesjonalny jeździeć.. bo jednak to lepiej wygląda jak do danej nowej umiejętności jest jakaś ścieżka zawodowa – w Wiejsckiej Sielance bardzo mi tego brakowało, że nie można było być wolnym strzelcem rolnikiem i na podobnej zasadzie jak wytwórca, realizować jakiś zadań ale z wykorzystaniem płodów rolnych, jajek czy wełny (niby było to zawarte w gameplayu świata… ale to nie to samo). No i dawno nie było nowych karier, a to serio rozbudowuje rozgrywkę, nie będąc jednocześnie bardzo skomplikowanym, choćby jak w przypadku kariery ogrodnika, który realizuje swoje zadania codzienne nie wychodząc z domu.

    • Serio, europejskie klimaty Ci się przejadły xD
      Za to amerykańskie miasta, które stanowią większość otoczeń w tej grze, już nie… brak słów.
      Czemu nie dać, nie wiem, jakiegoś miasta z bliskiego lub tego średniego wschodu, skąd konie pochodzą. To by było ciekawsze. Taka Mongolia czy Arabia, hmm.
      Ale nie, bo niestety nazwa dodatku, o ile taka zostanie, sugeruje, że to będzie ohydny western…

      • Tak, przejadły mi się, ponieważ 3 miasta stylizowane na Europę – Windenburg, Britechester i Henford-on-Bagley są do siebie zbyt podobne i cały czas w jakiś sposób korespondują wizualnie z Wielką Brytanią, jakby Maxis nie było w stanie wykreować niczego innego na ten temat. (Windenburg jedynie w centrum, z tymi szachulcowymi domkami przypomina Niemcy, ale jego obrzeża i wyspy z gotyckimi ruinami wyglądają bardziej jak Szkocja, Irlandia – podobny klimat). Dlatego jestem w stanie przyjąć wszystko co nie będzie miało zielono-małomiasteczkowego-wiejsko-brytyjskiego vibe’u. Arabia- spoko, Mongolia też spoko – jakieś stepy, górki, bardziej surowy klimat, z niską roślinnością – też okej. Zachodnie Stany, też fajnie, bo spore obszary, bardziej suchy klimat. Serio, wszystko tylko nie te pęczniejące od roślinności, zieloniutkie, śliczniusie światy. 😉

        • * Zapomniałam o Tartosie, która ma grecko-turecki klimat. Tartosa akurat była spoko i się wyróżniała, ale nadal trochę dla mnie zbyt śliczna (choć taka powinna być ze względu na tematykę pakietu). Czy muszę dodawać, że moimi ulubionymi światami są Strangerville i Moonmood will? 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories