Zapowiedź zwiastuna rozszerzenia. Tematem będzie ekologia?

Ten tydzień rozpoczął się o wycieku na temat prawdopodobnego tytułu i tematyki kolejnego dodatku (The Sims 4 Życie na farmie / Wiejskie życie). Dzisiaj twórcy zapowiedzieli zwiastun, który będzie mieć swoją premierę już w środę, 6 maja. Tytuł filmu żartobliwie pyta o to, czy Plumboby, które znamy, są wystarczająco zielone. Również opis zachęca do obejrzenia w wyjątkowy sposób – ponownie nawiązując do ekologicznego stylu życia. Pod wspominaną zielenią kryje się wiele tematów związanych z ekologią, czystym środowiskiem i naturą. Zdecydowanie fotografia przedstawia ujęcie z nowego miasta, możemy zobaczyć zegar na wieży, góry i drzewa iglaste, a na pierwszym planie stoi wielki wiatrak. Czy Simowie staną się eko z nowym rozszerzeniem?

Dla przypomnienia temat ekologii przewijał się już wcześniej w The Sims 4 – zanim akcesoria Wielkie pranie nabrały kształtu, mówiliśmy o nich jako o The Sims 4 Ekologiczne życie, wybierając wiklinowe elementy wystroju zgodne z życiem z dala od miasta. Wcześniej, przed zdecydowaniem się na tematykę prania, mieliśmy do wyboru temat jak „Samowystarczalność”, którego pomysł może być (ale nie musi!) użyty w tym dodatku. Dla przypomnienia:

  • Cecha parceli ?Samowystarczalność? ? po wybraniu tej cechy parcela domowa zostanie odłączona od sieci energetycznej i kanalizacyjnej. Znacznie obniży to lub całkowicie wyeliminuje rachunki za utrzymanie domu.
  • Pompa studniowa lub studnia ? obiekt pozwalający na wydobywanie wody. Co jakiś czas konieczne będzie wypompowywanie wody ze studni. Znajdujący się w pakiecie zbiornik na wodę pokaże, ile zostało wody potrzebnej do zaopatrzenia domu i kiedy należy ją znowu wypompować. Jeśli przy aktywnej cesze parceli ?Samowystarczalność? zbiornik będzie pusty, obiekty wymagające wody przestaną tymczasowo działać. Obiekt ten obniży cotygodniowe rachunki, będzie mógł ulec awarii i będzie można go ulepszyć.
  • Panele słoneczne ? obiekt pozwalający na uzyskanie energii. Od czasu do czasu trzeba będzie skalibrować i wyczyścić panele w celu upewnienia się, że nadal dostarczają gospodarstwu domowemu wystarczająco dużo energii. Jeśli przy aktywnej cesze parceli ?Samowystarczalność? panele nie będą konserwowane, obiekty wymagające energii przestaną tymczasowo działać. Obiekt ten obniży cotygodniowe rachunki, potencjalnie będzie można go też ulepszyć. (Może wyglądać jak standardowe panele słoneczne lub jak drzewo złożone z paneli słonecznych. Obiekt będzie można umieścić jedynie na ziemi).
  • Turbina wiatrowa ? obiekt pozwalający na uzyskanie energii. Od czasu do czasu trzeba będzie skalibrować i wyczyścić turbinę w celu upewnienia się, że nadal dostarcza gospodarstwu domowemu wystarczająco dużo energii. Jeśli przy aktywnej cesze parceli ?Samowystarczalność? turbina nie będzie konserwowana, obiekty wymagające energii przestaną tymczasowo działać. Obiekt ten obniży cotygodniowe rachunki, potencjalnie będzie można go też ulepszyć. (Może wyglądać jak standardowa turbina mocowana na maszcie lub jak drzewo złożone z małych turbin wiatrowych stanowiących jego liście. Obiekt będzie można umieścić jedynie na ziemi).

 

Zareaguj na nowinkę!
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

13 KOMENTARZE

  1. Nie tego się spodziewałem, ale szczerze mówiąc, jestem bardzo podekscytowany. Ekologia to dla mnie priorytet w codziennym życiu, więc przyjemnie będzie doświadczyć też tego w grze.

  2. Sama ekologia to trochę mało, myślę że to będzie wiejski dodatek z elementem ekologicznym, tak jak w Wyspiarskim Życiu mieliśmy aspekt dbania o środowisko. Poza tym twórcy ostatnio nawiązywali do kostki przyszłości z gry, gdzie są podpowiedzi chociażby do krów. Z resztą takie ekologiczne życie pasuje do pozyskiwania warzyw z własnych upraw lub mleka i jajek od zwierząt chodowlanych

  3. Póki co nic nie wyklucza wiejskiego życia. W końcu ekologia i wieś to dwa tematy, które jak najbardziej do siebie pasują 😉 Przekonamy się jutro.

  4. Aha… W tej „świętej trójcy” mieliśmy dostać coś, czego wcześniej nie było… A na razie mamy farmę, która częściowo była w Store i eko życie v.2. Nie żebym twierdziła, że Wielkie Pranie wyczerpało temat, ale skoro chcieli zrobić to porządniej… to czemu nie od razu? Zresztą… w Store też były eko-przedmioty, była nawet rodzinka Greenwoodów, która (na owe czasy) przestawiona była jako świrnięta, bo zamiast korzystać z dobrodziejstw nowoczesności, to oni np. jeździli na rowerach, a nie autem.

    Nadal mi coś tu nie pasuje…

    Ale nowoczesna eko-wieś brzmi ciekawie 😀

  5. @Ginewra Gadającej toalety też wcześniej nie było, a w tej części się pojawiła, więc co się czepiasz 😀

  6. @ginewra ale z suszarki i wanien korzystali? Ale i tak trzeba przyznać że byli bardzo inni jak na 10 lat temu.
    Zapomniałem dodać że mam nadzieję na jakieś rolnictwo i hodowlę gdzie możemy ją z automatyzować. Ciekawy czy zrobią coś może jakby korzyści z takiej UE dla rolników? (Jeśli oczywiście rolnikiem być można). Ale mam nadzieję na jakieś turbiny wodne, wiatraki przetwórcze (no te z mąką) itp.

  7. Mnie to w ogóle nie zachęca… Te panele i bzdety fajne są jako detale, a nie główna myśl dodatku. Nie widzę w tym gameplayu ;/ Obym się mylił.

  8. Niby można to połączyć z rolnictwem na upartego (jak ktoś nie chce jeszcze tracić nadziei), bo samowystarczalność itd, ale z tego co wiem… Krowy chyba są bardzo nieekologiczne jeśli chodzi o wpływ na środowisko 😉 Pojawiały się nawet głosy że ich hodowla ma bardziej negatywny wpływ na klimat niż samochody – ale to tak na marginesie 😀

  9. Wytwarzanie świeczek i to, że będą się one wypalać bardzo na plus, ale czy to aż taka zmiana, że wymaga osobnego dodatku? Spokojnie mogliby to wrzucić chociażby do jakiejś aktualizacji albo połączyć z robieniem na drutach, gdzie ma być opcja sprzedawania własnych wyrobów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Oglądaj SimStories